10 tkm

rumatikillä

Jos ajan Fiatillani 10 tkm vuodessa, niin monetko nivelet tarvitsee silloin vaihtaa autooni.?

7

97

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikansa kutakin

Aromipesä oli aikansa hitti,tällä vuosituhannella Rumatikki ja isosäiliöinen Portapotti.Portapottia voi käyttää myös talvella,kovilla pakkasilla hyvä tyhjentää ajoissa.

• Tarkkana

Parsi on ainakin vanhemmamiehen tehdä se pienikinhätä istuultaan Portapottiin,jos vielä Rumatikkki puhaltaa,ettei mene kaari otitte pytystä.

• Tarkkana kirjoitti:

Parsi on ainakin vanhemmamiehen tehdä se pienikinhätä istuultaan Portapottiin,jos vielä Rumatikkki puhaltaa,ettei mene kaari otitte pytystä.

Totta puhut, jos minun autossani aiot hakea edes pienempää helpotusta niin se tapahtuu istuvallaan koska olen laiska pyyhkiskelemään niitä kaaria pytyn ympäriltä ja istuminen on varmin sihtauskonsti.

Siinä ei Truma asiaan vaikuta!

• Fiat 3,0 rob. 2013

En tiedä mutta jos ajat tai pääset Mersulla 10,000km niin ainakin seuraavat osat pitää vaihtaa.

-Karttaanilaakerit
      -Akku
      -Starttimoottori
      -Keskuslukko moneen kertaan
      -Ilmastointi
      -Ovivalo
      -Jarruilmaisimet anturit
      -Moottoriöljyn anturi
      -Lamppuja niin edestä kun takaa

• Fiat on hyvä

Minä huomasin kanssa nämä samat viat, kun rahaa puuttui Mersun ostamiseen.

• Jok´ikinen
        Fiat on hyvä kirjoitti:

Minä huomasin kanssa nämä samat viat, kun rahaa puuttui Mersun ostamiseen.

Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE.

• Olen ajanut Fiat pohjaisilla matkailuautoillani 140 135 90 15 tuhatta kilometriä vaihtamatta yhtään niveltä.

Niitä etupään iskareiden topissa olevia niveliä on vaihdettu pari kertaa jos ei kolmea. Näissä kahdessa viimeisessä 90 15 tuhatta ei kertaakaan niitäkään.

Vanhin on ollut 1997 mallia ja loput uudempia 2,5 2,8 2,3 2,3 litraisia turboja.

Nivelet näyttävät kestävän normaaliajoa ihan kohtuudella.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2617
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1890
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1667
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1351
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1021
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1010
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      999
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      924
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe