Jos ajan Fiatillani 10 tkm vuodessa, niin monetko nivelet tarvitsee silloin vaihtaa autooni.?
10 tkm
7
102
Vastaukset
- Aikansa kutakin
Aromipesä oli aikansa hitti,tällä vuosituhannella Rumatikki ja isosäiliöinen Portapotti.Portapottia voi käyttää myös talvella,kovilla pakkasilla hyvä tyhjentää ajoissa.
- Tarkkana
Parsi on ainakin vanhemmamiehen tehdä se pienikinhätä istuultaan Portapottiin,jos vielä Rumatikkki puhaltaa,ettei mene kaari otitte pytystä.
Tarkkana kirjoitti:
Parsi on ainakin vanhemmamiehen tehdä se pienikinhätä istuultaan Portapottiin,jos vielä Rumatikkki puhaltaa,ettei mene kaari otitte pytystä.
Totta puhut, jos minun autossani aiot hakea edes pienempää helpotusta niin se tapahtuu istuvallaan koska olen laiska pyyhkiskelemään niitä kaaria pytyn ympäriltä ja istuminen on varmin sihtauskonsti.
Siinä ei Truma asiaan vaikuta!
- Fiat 3,0 rob. 2013
En tiedä mutta jos ajat tai pääset Mersulla 10,000km niin ainakin seuraavat osat pitää vaihtaa.
-Karttaanilaakerit
-Akku
-Starttimoottori
-Keskuslukko moneen kertaan
-Ilmastointi
-Ovivalo
-Jarruilmaisimet anturit
-Moottoriöljyn anturi
-Lamppuja niin edestä kun takaa- Fiat on hyvä
Minä huomasin kanssa nämä samat viat, kun rahaa puuttui Mersun ostamiseen.
- Jok´ikinen
Fiat on hyvä kirjoitti:
Minä huomasin kanssa nämä samat viat, kun rahaa puuttui Mersun ostamiseen.
Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE.
Olen ajanut Fiat pohjaisilla matkailuautoillani 140 135 90 15 tuhatta kilometriä vaihtamatta yhtään niveltä.
Niitä etupään iskareiden topissa olevia niveliä on vaihdettu pari kertaa jos ei kolmea. Näissä kahdessa viimeisessä 90 15 tuhatta ei kertaakaan niitäkään.
Vanhin on ollut 1997 mallia ja loput uudempia 2,5 2,8 2,3 2,3 litraisia turboja.
Nivelet näyttävät kestävän normaaliajoa ihan kohtuudella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1417988Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323170Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3892254Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841780Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1501644Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211481- 151248
- 1001239
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371162- 181142