10 tkm

rumatikillä

Jos ajan Fiatillani 10 tkm vuodessa, niin monetko nivelet tarvitsee silloin vaihtaa autooni.?

7

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikansa kutakin

Aromipesä oli aikansa hitti,tällä vuosituhannella Rumatikki ja isosäiliöinen Portapotti.Portapottia voi käyttää myös talvella,kovilla pakkasilla hyvä tyhjentää ajoissa.

• Tarkkana

Parsi on ainakin vanhemmamiehen tehdä se pienikinhätä istuultaan Portapottiin,jos vielä Rumatikkki puhaltaa,ettei mene kaari otitte pytystä.

• Tarkkana kirjoitti:

Parsi on ainakin vanhemmamiehen tehdä se pienikinhätä istuultaan Portapottiin,jos vielä Rumatikkki puhaltaa,ettei mene kaari otitte pytystä.

Totta puhut, jos minun autossani aiot hakea edes pienempää helpotusta niin se tapahtuu istuvallaan koska olen laiska pyyhkiskelemään niitä kaaria pytyn ympäriltä ja istuminen on varmin sihtauskonsti.

Siinä ei Truma asiaan vaikuta!

• Fiat 3,0 rob. 2013

En tiedä mutta jos ajat tai pääset Mersulla 10,000km niin ainakin seuraavat osat pitää vaihtaa.

-Karttaanilaakerit
      -Akku
      -Starttimoottori
      -Keskuslukko moneen kertaan
      -Ilmastointi
      -Ovivalo
      -Jarruilmaisimet anturit
      -Moottoriöljyn anturi
      -Lamppuja niin edestä kun takaa

• Fiat on hyvä

Minä huomasin kanssa nämä samat viat, kun rahaa puuttui Mersun ostamiseen.

• Jok´ikinen
        Fiat on hyvä kirjoitti:

Minä huomasin kanssa nämä samat viat, kun rahaa puuttui Mersun ostamiseen.

Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE.

• Olen ajanut Fiat pohjaisilla matkailuautoillani 140 135 90 15 tuhatta kilometriä vaihtamatta yhtään niveltä.

Niitä etupään iskareiden topissa olevia niveliä on vaihdettu pari kertaa jos ei kolmea. Näissä kahdessa viimeisessä 90 15 tuhatta ei kertaakaan niitäkään.

Vanhin on ollut 1997 mallia ja loput uudempia 2,5 2,8 2,3 2,3 litraisia turboja.

Nivelet näyttävät kestävän normaaliajoa ihan kohtuudella.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      65
      2957
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2083
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1668
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1520
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1267
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1150
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1107
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe