Mul tuli mieleen, jos ostaisin jonkun vibran yhden yön naisia varten. Laittaisi kortsun aina siihen päälle. Mitähän naiset tästä ajattelee? Naisen nautinto pitää olla taattu!
Klitorisvibra valmiina naista varten? Miltä kuulostaa?
5
489
Vastaukset
- Huhhei1234
Minä matkustan työni vuoksi paljon ja minulle jää myös vapaa-aikaa vieraissa kaupungeissa. Löydän aina seuraa ja hotellissa minulla on aina parivuode. YH-äidille kun vihjaa hemmotteluhotelliyöstä, niin varmasti lähtee.
Minulla on mukana matkalaukussa tekokyrpä, joka hoitelee minun levätessä. Kortsu päälle, niin hygienia on taattu. Tosin moni ei ole halunnut kortsua.- Huikka_nen
Samma här. Laitan laitteet töihin ja painun itse alakertaan kaljalle
- nnene
Huikka_nen kirjoitti:
Samma här. Laitan laitteet töihin ja painun itse alakertaan kaljalle
kyllä!, säästää aikaa ja vaivaa.
- inkeriä
no jo on mies, 27v ja täytyy levätä.
- villepoikajuu
Kyllä kone hoitaa klitoriksen vibraamisen paremmin kuin sormet tai kieli, et voi kieltää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361970
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1281625Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11506Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881413- 321381
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321204Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501090- 241089
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 50872