Pitkien kalsarien käyttö miehillä

long johns

Kalenterin mukaan on ns. talviaika menossa. Joululahjaksi moni kundi/äijä sai lahjaksi arvatenkin pitkät kalsarit. Tekee mieli tehdä pientä gallupia, kuinka monella kundilla/äijällä on oikeasti tämän kaltaisena päivänä ( 6 astetta Etelä-Suomessa) pitkät kalsarit jalassa? Itse tulin juuri pyörälenkiltä, jolloin alimmaksi puin pitkät, mutta muuten sisällä tarkenee hyvin boksereilla. Oma lukunsa ovat ulkotyötä tekevät miehet, mutta mutuhavainto on, että pitkien kalsareitten käyttö on vähentynyt tällaisten talvien ansiosta. Kerro, jos olen väärässä.

5

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äijä 32

      No ei kai kukaan haudo itseään pitkissä kalsareissa näillä keleillä. Miten sitten pakkasella pärjäisi? Ehkä vain jos on pidempään ulkona. Bokserit tai pienemmätkin riittävät. Ite tykkään lahkeettomista. Jockit, stringit, tangat tai briefit fiiliksen mukaan. Ei hiosta. :)

    • Heh heh ;D 16v

      Itse menen aina vaan farkuilla, vaikka pakkasta olisi -28
      Tyttö olen, mutta sanon vain että tuskin moni mies jaksaa kovin paljoa pukeutua ;D Kyllähän ne miehet pärjää jos tämmöset tytötki kestää, nolon näköistä semmonen kauhee toppavaate kerros, ainakin näin meidän nuorten keskuudessa.

      • Vanha juttu

        Sitähän on sanottu että naiset karaisee säärensä sillä kun kulkevat 30 asteen pakkasessakin minihameessa ja 20 den sukkahousuissa. Taitaa nykyajan versio olla pillifarkut tai leggarit niin ettei alla ole muuta kuin pikkarit.


    • long johns

      Kuntosalilla ja uimahallissa näkee silloin tällöin miehiä, joilla on pitkät kalsarit, vaikka ulkona on plussakelit. Henkilökohtaisia mieltymyksiä on monia.

    • Oma tarve

      Lämmöntarve on yksilöllistä, joten jokaisen oma asia mitä tarvii ja laittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe