Loistavasti soittava bädi J:llä !! Etenkin kitaristin soundi miellytti korvaani erityisesti. Tietääkö joku bändin soittaja ?? Pakko päästä ensivuonna taas konserttiin pitkästä aikaa...eka kerran tuuli nähtyä jo 80- luvulla mustien lasien kera ja meno vain parantunut ainakin tv liven perusteella.
J Karjalaisen bändi
2
190
Vastaukset
- jeremiäs2
Muistaakseni se on Mikko Lankinen.
- SurfinChelyabinsk
Lankinen soitti J:n "Yhtyeineen"-bändissä jo Päiväkirja-, Tähtilampun alla- ja Villejä lupiineja -levyillä vuosina '91-'92. Oli myös ulkomaita (/Yhdysvaltoja...) myöten menestyneen Laika & the Cosmonautsin kitaristi. Parhaita suomalaisia Fender-skittojen käyttäjiä ikinä, ja täysin aliarvostettu ukko työssään...
https://en.wikipedia.org/wiki/Laika_&_the_Cosmonauts
Eli suomeks: menkää ny kattoon, parhaita kitaramaakareita ikinä. Viimeksi itse spotattu Ilosaarirockissa '17 pari viikkoa sitten, ja bändihän (kuten yleisökin, moo!) oli timanttia, soundit pelasi, ja kitara lauloi. "Mä meen"... ->
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869