Iskä o ainaki kehunu tota audi q7 ku meil o sellane suomes dubain kodis meil o mersun glk ja range rover mut iskä sano et ne o aika kalliit
Kalliimmat nelivedot
8
379
Vastaukset
- ...
hieno juttu
- 18+12
Köyhät vaan sanoo et ne on kalliita....
- Diiba daaba
Voihan rikkaatkin sanoa että vaikka nyt 90 k
Ois liikaa vaikka rahaa olisi - köyhät....
Diiba daaba kirjoitti:
Voihan rikkaatkin sanoa että vaikka nyt 90 k
Ois liikaa vaikka rahaa olisiSillon vaan ei oo tarpeeks rikas....
- Mennyt mies
köyhät.... kirjoitti:
Sillon vaan ei oo tarpeeks rikas....
Näi on mut toisaalta ei dubaistakaa kotii saa ilmatteeks :) itse asun halvassa kaksiossa ja kyllä tuollainen elämä kelpais :( ja aiheeseen kalliimmat maasturit : kaveri on kehunut volvon maastureita !
- 16+16-16=1
Mennyt mies kirjoitti:
Näi on mut toisaalta ei dubaistakaa kotii saa ilmatteeks :) itse asun halvassa kaksiossa ja kyllä tuollainen elämä kelpais :( ja aiheeseen kalliimmat maasturit : kaveri on kehunut volvon maastureita !
Mikä o volovo maasturi?
- ...
16+16-16=1 kirjoitti:
Mikä o volovo maasturi?
Ainakin c202 ja c303.
- Mennyt mies
16+16-16=1 kirjoitti:
Mikä o volovo maasturi?
Jos maastureiksi luokitellaan volvo xc 90
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972