mehupaastolle, vinkkejä, eka kerta..

mehumaisa

olen kuullut että tässä on positiivisia vaikutuksia vain! olen ehkä pari kiloa ylipainoinen.....toivoton suklaaherkuttelija ja leivosten mussuttaja ainakin 3 kertaa viikossa, joulun aikaan söin suklaata hitosti ja herkkuja........

eli nyt sit mehupaastolle, siitä seuraa kevyt ruokalinja ja dieetti.oon aloittanut nyt kevyen ruokavalion jo valmiiksi mehupaastoa varten.

kuinka motivoin itseeni? aion pitää vain 3-4 pv mehupaaston ensiviikolla, niin lyhyen koska eka keta enkä tiiä miten kroppa diggaa asiasta...jatkan kenties 5-6 pv jos ei tuu mitään ongelmia :) ...onko vinkkejä, kokemuksia? millainen olo tulee? liikunta vähälle vai kokonaan pois? millaiset mehut on ok? mitkä muut juomat on ok? tarkoitus pudottaa kiloja NESTEISTÄ mitä kertynyt kehooni pyhien aikana.

ps.voiko paaston aika juoda method draine detox juomia, niitä 7 pv pikkuputeleita? mulla on pakkaus niit kaapissa.oli tarkoitus puhdistella kehoo mut se jäi mutta nyt otan itteeni niskasta kii ja hyvät neuvot on tarpeen.asialliset vastaukset.kiitos :)

5

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mehumaisa

      mä aion aloittaa mehupaaston ensiviikolla.mitä saan syödä, juoda, mitä en? voinko samalla ottaa method draide detox juomaa mulla on 7 pulloa sitä(niitä pieniä putkeloita eli 7 pv detox kuuri) voinko yhdistää detoxin ja samalla mehupaaston? :) vai onko huono ajatus. gauper suolaa on kolmepussia varattu ja luomumehuja kaksi pulloa ja appelsiinei joista puristella mehuja, vihreää teetä kaappi täys XD saako kahvia juoda mehupaastolla? oon himourheilija.taitaa tulla tauon paikka ja vain jooga ja kevyt kävely jää varmaankin? voi tulla ruokahimoja kun mies herkuttelee silmien alla ja mä kotirouvana viel kokkaan hälle.....mutta toivotaan että onnistuu minun paastoni.antakaa vaan vinkkei.puhdistaako mehupaasto kehoa? tämä on eka kerta niin 3-4 pv max.kokeilen aluksi.....jos toimii niin loppukuusta pidempi paasto. :) en oo super ylipainoinen, treenaan ja toimin kotirouvana.nyt on pyhien takia niin turvonnut olo kuin oisin kaasupallo.treenaan nyt 4 pv ja sit alkaisi tuo mehupaastoni.silloin kai ois hyvä pitää lihastreeneistä tauko? toivon et saan vastauskia kysymyksiini :)

    • Mehuli

      Olin keväällä 5 päivää mehupaastolla, olo oli muuten hyvä ja pirtea, mutta kaikki urheilu alkoi heikottaa. Tuosta method draine detox juomasta en kyllä osaa sanoa mitään... Itsekin halusin yhdistää detoxin paastoon, ja join siksi luontaistuotekaupasta ostettua detox-teetä. Itse jättäisin tuon mainitsemasi juoman pois, kun ei tiedä mitä kaikkea siinä on.

      Join aamulla lasin hedelmämehua, päivän mittaan join myös suolatonta itsekeitettyä kasvislientä ja pari lasia vihannesmehua (esim. porkkana) minimoin hedelmämehujen määrän pitääkseni kalorit riittävän matalalla.

      Ei kannata pitää toista paastoa niin pian! Pidä muutama kuukausi taukoa ennen seuraavaa.

      Tsemppiä paastoiluun :)

      • Mehuli

        Niin ja se jäi vielä sanomatta, että varmista kaikkien mehujen olevan tuorepuristettuja joihin ei ole lisätty mitään (jos voit itse lingota/puristaa mehusi, niin aina parempi) ja juo todella paljon vettä.
        Muista myös valmistaa kroppa paastoon parina päivänä ruokavaliolla, ettei tule ihan shokkina. Itse söin (join) vain itse tehtyjä smoothieita kaksi päivää ennen varsinaista paastoa.


    • mehumaisa

      mulla on mehupurisin(käsikäyttöinen) :D ja sit mulla on tehosekoitin :) saisko niil mitä hyvii mehui aikaan? :) se detox juoma sisältää puhdistavia yrttejä luonnosta suoraan.. :)
      7 pv kuurilla sitä juodaan aamuisin puolilitraa.ei se muuta sisällä kuin yrttejä jotka puhdistaa kuvia

    • laihtuuu

      mehupaastossa on hyvä käyttää hyväksi juicereita, joita saa ainaki www.ssj-import.com nimiseltä suomi firmalta. Äiti tilasi sieltä laitteen ja hyvin pelaa. Itse laihdutin mehupaastolla ja ko laitteen avulla 12 kiloa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe