Ihan sama mulle viherkommarit pakkomielteisine ideologeineen. Ihan sama mulle jos anarkisminsa tuottaa heille tyydytystä. Ihan sama mulle jos kokevat yhteenkuuluvaisuuden tunteen saman mielisten terroristitovereidensa kanssa. Ei ole sama mulle, jos marginaalipuolueena pääsevät hallituksiin pätemään. Ei ole sama mulle, jos saavat järjettömiä lakeja aikaiseksi. Ei ole sama mulle, jos veronmaksajat joutuvat maksamaan vaikkapa pakkopaskakaivoista, ettei Itämeri saastu. Ei ole sama mulle, jos ideologioidensa harhaoppiset saippuakuplissaan panevat veronmaksajat koville. Mielestäni hallitukseen ei pitäisi päästää marginaalipuolueita. Puolueita joiden kannatus on alle 10 prosenttiyksikköä.
Viherkommarit-ihan sama mulle
21
101
Vastaukset
No se paistaa sinunkin kirjoituksessasi ettei veroja ainakaan kukaan halua tässä maassa maksaa.
Silti minä kolmnannen sektorin toimijana olen saanut kuulla sen tuhannen kertaa juuri teiltä pientalonpojita ja muilta yrittäjä ym oikeistosakilta. miten valtion pitää hoitaa meidänkin järjestön hoitamaa asiaa ja siksi ei kuulemma meille rahaa tipu.
Verojakaan ei silti makseta kuin pakon edessä ja röyhkeimmät siirtävät firmansa ulkomaille.
Kylle te odottaisitte, että kaikki tippuu teille syliin ja mitään ei tarvitsisi maksaa. Pummi mikä pummi oli sitten juoppo tai yrittäjä saatana.- ap.
Minulla jo 9 miinuspeukkua, sinulla yksi plussa. Kuvastaa hyvin tämän palstan kirjoittajien/lukijoiden valveutuneisuutta yhteiskunnallisesti. Otan osaa.
- Vihercommarit:.!1#%?
ap. kirjoitti:
Minulla jo 9 miinuspeukkua, sinulla yksi plussa. Kuvastaa hyvin tämän palstan kirjoittajien/lukijoiden valveutuneisuutta yhteiskunnallisesti. Otan osaa.
.
Miksi ihmeessä verovaroista kustannettava SVT-YLE vyöryttää kalliit kuvausryhmät kuvaamaan tihutyöntekijän ja terroristin paluuta?????
http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/merirosvo saarela suora lahetys-13688
. - ap.
Vihercommarit:.!1#%? kirjoitti:
.
Miksi ihmeessä verovaroista kustannettava SVT-YLE vyöryttää kalliit kuvausryhmät kuvaamaan tihutyöntekijän ja terroristin paluuta?????
http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/merirosvo saarela suora lahetys-13688
.Tätähän tää on. Lisää miinus peukkuja aloittajalle. Sinisaarelat ja muut anarkistit. Rohkeasti kipusivat köyttä pitkin öljynporausalukselle. Voi mitkä sankarit. Ressukat kärsivät syyttöminä Murmanskin vankilan puutteellisissa oloissa. Nyt vapautettuina saapuvat kotimaihinsa suurina sankareina. Viherkommarit juhlivat uutta vuotta. Juhlissa lienee Tarja Halonen, koko viherkommari hallitus ja kommari hallitus.
- Itse et uskalla
ap. kirjoitti:
Tätähän tää on. Lisää miinus peukkuja aloittajalle. Sinisaarelat ja muut anarkistit. Rohkeasti kipusivat köyttä pitkin öljynporausalukselle. Voi mitkä sankarit. Ressukat kärsivät syyttöminä Murmanskin vankilan puutteellisissa oloissa. Nyt vapautettuina saapuvat kotimaihinsa suurina sankareina. Viherkommarit juhlivat uutta vuotta. Juhlissa lienee Tarja Halonen, koko viherkommari hallitus ja kommari hallitus.
kun hokea viherkommareitasi netissä.
Murheinen on katajaisen kansamme kohtalo jos vaihtoehtoina on pelkästään viherkommarit ja porvarit. Sini-puna-vihreää sopivassa suhteessa on paras.
- ap.
" Sini-puna-vihreää sopivassa suhteessa on paras."
Tämäkin vaihtoehto on jo nähty. Valitettavasti. ap. kirjoitti:
" Sini-puna-vihreää sopivassa suhteessa on paras."
Tämäkin vaihtoehto on jo nähty. Valitettavasti.Joo ja Suomessa on ihan kohtuullisesti asiat useimpiin muihin maihin verrattuna.
- ap.
bravo.bravi kirjoitti:
Joo ja Suomessa on ihan kohtuullisesti asiat useimpiin muihin maihin verrattuna.
"Joo ja Suomessa on ihan kohtuullisesti asiat useimpiin muihin maihin verrattuna."
Sun mielestä ei mun. Rahaa virratetaan miljardein EU:n kohteisiin. Yhteisen hyvän tähden muka. Täällä Itä-Suomessa tiet käyvät entistä kuoppaisemmiksi. Terveyspalvelut on siirretty viikonloppuisin 70 kilometrin päähän kaupunkiin. KELA ja työvoimatoimisto jo siellä ovatkin. Revi tuosta sitten jotain kohtuullisen tyytyväisyytesi tunnetilassasi.
- aIbatrossi
Mustavalkoisenako maailmaa nähdäänkin?
On muita kulttuureja ollut jo kymmenätuhasia vuosia sitten
ja niissä ei edes tunneta käsitettä> raha
pipari on vanhin maksuväline ja on vieläkin käypää valuuttaa kokoomuslaisillekin - -14
Miinustan
- ap.
Pierasin pahjahajusen. Haistoko joku hintti pieruni?
- &%Haistoi..
ap. kirjoitti:
Pierasin pahjahajusen. Haistoko joku hintti pieruni?
.
Lisää! Ihanaa rakas..
Har!
. - ap.
&%Haistoi.. kirjoitti:
.
Lisää! Ihanaa rakas..
Har!
.Valitettavasti pieruni tuoksu sinua miellytti. Har! En ole homo, joten unohda minut.
- ap.
Kusen aloituksestani johtuen miinustajieni päälle. Ette muuta tarvitse. Oksennan miinustajieni päälle. Olette sairaita, yhteiskunnan vihollisia.
- Olet naurettava
pelle. Häivy.
- ap.
Olet naurettava kirjoitti:
pelle. Häivy.
Kerää sinä vain plussa peukkuja ja hekumoi tyytyväisyydessäsi. Onko sinulla edes oikeaa elämää olemassa. Täälläkö roikut 24/7. Vitun pelle.
- ap.
Joo, jos haluat plussapeukkuja niin tee aloitus pieruista, homoilusta tai mistä tahansa pervoilusta elämässä. Sitä on tämä palsta. Siitä tää palsta saa voimansa. Näillä palstan eväillä koko palstakööri painuu helvettiin kun tyhjää potkaisevat. Valitettavasti.
Toi paskakaivo-lakihan oli Keskustan kuningasideoita- kuten myös Talvivaaran kaivoskin.
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_kuvia_2010/09/1004481.jpg- miesvm_1967
Ex-appeni oli tilanomistaja joka kovalla päivätyöllään 24/365 teki meille viljaa, maitoa ja lihaa.
Tuli EU-äänestys ja suomi meni EU:iin.. appiukko sano mulle jo silloin että nyt tuli lopun alku, kannattanee pistää tila pirstaleiks ja niin se tekikin, sen verran jätti viljeltyä peltomaata että emäntä sai leivottua leivät ja pullat vuodeksi.
Naapurissa oli tila jossa ei oltu ikinä viljelty mitään mutta ne sai EU-tukiaisia viljelyksistään, lol.
Ex-appeni sanoi että kyllähän tommonen vituttaa mutta rauhallisena miehenä otti napanterin konjakkilasistaan ja tokaisi "no, en minä naapuria kehtaa paljastaa, olkoon saatana".
Mutta tässäkin meni 200-vuotinen karja- ja viljatila konkkaan vain EU:n takia. Ei kannata tehdä mitään kun siitä ei makseta mitään ja naapuritkin vaan huijaa tukiansa. Saamarin surullista oikeastaan. Rehellinen kova työ ei tuota mitään mutta huijaamalla saa vaikka mitä.
Eikä ex-appi tykännyt myöskään moista viherkommareista koska näki asian kuten se oikeasti on.. hän oikeasti suojeli luontoa.
Hän varjeli maitaan ja niissä eläviä eläimiä. Vieressä kulki rikas rapujoki johon hänellä on kilometrin rantaoikeus. Ravuilla on helsinkiläissä ravintoloissa isokin arvo. Sen takia tulivat ahneet ravustajat ja toivat rapuruton jolloin koko joen rapukanta lähes kuoli. Niin vahtivat 3 kesää haulikoiden kanssa ettei noi ahnurit enää tule saastaisine vehkeineen tappamaan joen eläimistöä. Ottivat joesta vain sen mitä tarvii eikä ikinä, ei koskaan, alamittaista. Se oli tarkkaa hommaa, puupalikan kanssa mitata josko menee ämpäriin tai takaisin jokeen kasvamaan.
Yhden hirven kaatoi vuodessa koska siitä saatu liha riitti koko vuodeksi. Muuten antoi hirvien olla, syödä viljaa ja kuljeskella koska, kuten hän sanoi, maailma on tehty niitä varten. Että hän kyllä kestää muutaman tallotun heinän jos saa katsella hirvien kuljeskelua, elämän virtaa.
Niin, ulkopuolinen helposti olisi nähnyt hänessä suurtilallisen, ahneen paskan. Minä sain nähdä äijänkörilään sieluun ja totesin että hyvä ihminen se on. Ei se ollut ahne eikä riistotyyppiä, otti luonnosta vain sen mitä tarvi ja suojeli loppuja. Iso mies joka joskus otti napsit konjakkia ja söi possua mutta samalla katseli ikkunasta pikkulintuja ja ihasteli niitä.
Mun mielestä tuossa on just meidän ihmisten perimmäinen olemus. Kunnioita elämää.. mutta pakkohan meidän on ruokkia itseämme. Kaikki eläimet tekee myös niin :)
Ja vaikka onkin ex-appi niin arvostan miestä edelleen suuresti. Rehellinen ja suora äijänköriläs, rauhallinen mies joka ymmärtää elämän kokonaisvaltaisesti. Meillä ihmisillä olisi häneltä paljon opittavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641032Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15909Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787