Paradise

Medusa

Hei,
Onko kellään kokemuksia Paradise Tattoo and piercing -nimisestä liikkeestä? Tarkotus olisi mennä ottaa sieltä medusa lävistys, joten on turha selittää tatuointi kokemuksista (saa kyllä jos haluaa).

Haluaisin pääasiassa tietää vain onko hygienia kohdallaan, mukavat lävistäjät (Jussi?), onko lävistäjät "ammattitaitoisia" ja voinko viedä oman korun sinne (koru ei ole kylläkään steriili, mutta onnistuisiko putsaus liikkeessä?)

20

9948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelen

      Sanoisin että paras liike helsingissä. Jussi on kokeneimpia lävistäjiä ja kehonmuokkaajia suomessa, eikä oppipoikansa joonakaan huono ole. Hän siis on ollut mukana n. 3 vuotta lävistäjänä, ja teki itselleni myös medusan. Jos haluat kuitenkin pelata varman päälle, pyydä aika jussille. Liike on myös ainoita suomessa jotka käyttävät sisäkierteisiä koruja, mm. industrial strength, neometal jne. En tiedä suostuvatko tekemään jollain ulkokierteisellä romumetallikorulla mitään, suosittelen muutenkin vaihtamaan sisäkierteisiin koruvalikoiman laajentumisen vuoksi. Hyvä asiakas palvelu, valtava koruvalikoima, löytyy myös rankempiakin kehonmuokkauksia tarvittaessa.

      • Medusa

        Okei, mietin vaan että jos saisin jostain käsiini sisäkierteisen korun niin laittavatko he sen lävistykseeni jos Se steriloidaan?


      • Paradise Boys

        Kiitos kehuista! :)

        Korjaisimme hieman: Paradise tuskin on ainoa studio Helsingissä joka käyttää sisäkierteisiä koruja. Varmasti muistakin ammattipaikoista löytyy niitä valikoimasta. Ulkokierteiset ovat tällä hetkellä tosin huomattavasti yleisempiä ja toistaiseksi niihin on saatavilla paljon laajempi vaihto-osavalikoima. Suosittelemme ennemmin kiinnittämään huomiota korumateriaaleihin kuin kierteisiin. Eli vain korkealaatuista titaania ensikoruksi.


    • hdsjk

      Itse kävin tänään ottamassa kyseisessä liikkeessä napakorun ja tykkäsin! Tilat oli siistit, lävistäjä (Joona) oli mukava. Hinta nyt oli tosin kallis, mutta vaikutti tosi ammattitaitoiselta.

      • laöaöa

        Paljonko siellä oli napakorun hinta? En oikein ymmärrä nettisivujen napakoru jintoja... Toisessa lukee 30 e mutta se on pelkän lävistämisen hinta. Koruhinnastossa lukee 45 e mutta sisältyykö siihen siis lävistäminen ja koru? En nyt ymmärrä :D


    • voisiko joku kertoa?

      Itse haluaisin tietää että pystyisikö siellä 10 melkein 11-vuotias tyttö saamaan jestrum lävistyksen huoltajan luvalla ja paikalla ollessa. Jos pystyy niin se on ihan mahtavaa :)

    • X__x

      Oon iteki miettiny täs että onko se niin että lävistäminen on 30€ korun hinta vai onko näin että siihen sisältyy lävistys ja koru?

    • Riinakorhonen

      Paradisen Emmi! Aivan ihana, ja ammattitaitoinen ihminen joka ymmärtää täysin mitä sana asiakaslähtöisyys tarkoittaa ja toimii sen mukaan! Suosittelen!

    • Anonyymi

      Kyllä. Epäonnistuneet nännilävistykset. Ei parantuneet koskaan (pidin reilu 2v ja hoidin oikein) ja poistamisen jälkeen ilmeni, että koruun oli tungettu liikaa tavaraa. Sain myös epäonnistuneen tatuoinnin, josta ei otettu vastuuta. Tatuointi ei ollut sitä mitä pyysin vaan tatuoija huiteli mitä huvitti. Sain myös kudosvaurion liian syvälle hakkaamisesta ja tästä lystistä minulta veloitettiin 50 euroa ylihintaa.

      • Anonyymi

        Kuka toimi lävistäjä tuolloin kun tämä meni noin pieleen?


    • Anonyymi

      Nyt avaudun huonosta kokemuksesta Paradise Tattoo & Piercing. Olin alun perin varannu ajan Zillille (jonka kanssa olin asioinut aiemmin eikä hänen kans ollu mitää ongelmia). Hän joutui kuitenkin perumaan ajan ja siirsi sen toiselle tekijälle eri päivälle (Aroa)

      Noh, menin paikalle normaalisti. Olin laittamassa takkia naulakkoon, kun A tiuskaisi "ota se mukaan huoneeseen". Okei anteeks?
      Kerto mulle lävistysohjeita ja en tajunnu kaikkea, koska puhui engl. ja melko nopeasti. Pyysin ystävällisesti toistamaan. A pyöräytti silmiään ja kysy "miks varasit ajan englanninkieliselle lävistäjälle jos et osaa englantia??" Sanoin että osaan kyllä, jos puhut vähän hitaampaa & en nähnyt aikaa varatessa nimeä (koska Zill varasi mulle ajan).
      A jatkoi "olis täällä ollu suomalaisiaki". Sanoin ettei Zillin kans ollu ongelmia, kun puhui hitaammin ja toisti pyydettäessä oli tosi ystävällinen. A tiuskais "oisit sitte varannu ajan Zillille". Selitin että niin varasinki mutta hän joutu perumaan ajan.

      Toinen asia, mikä sai mut lähtemään. Olin siis ottamassa bridgen tohon silmien väliin. Kysyin onko se ok silmälasien kanssa, joita käytän päivittäin. A kysyi onko ne mulla mukana (ei ollut, valitettavasti unohdin ja pahoittelin sitä). A sanoi töykeästi että kuinka voin olettaa hänen tietävän mahtuuko lävistys lasien kanssa jos en ota niitä mukaan.

      Noh, sain sit sanottua että tunnen oloni epämukavaksi ja hän käyttäytyy mun mielestä töykeästi ja epäammattimaisesti. Hän sanoi "eipä kellään muulla oo ollu mun kans ongelmia, oon ammattilainen" ym. Kai mulla on oikeus mielipiteeseen? Aloin myös itkee (oon tosi herkkä) ja A kysy mikä ongelma mulla on. Ja lopulta sano että "im done with this" ja päätettiin että lähden. Sanoin vielä ovella etten voi suositella häntä kellekkään ja hän sano "enpä pyytänykkää sua suosittelemaan."

      Huhhuh mikä reissu! Vieläkin harmittaa. :( Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Pakko vaihtaa paikkaa, vaikka oon tuolla onnistuneesti ottanut monta lävistystä. Nyt tuli vaan niin paha mieli tosta päivästä, ettei sanat riitä.

      • Anonyymi

        Hei! Minulla on valitettavasti samanlainen kokemus Aroasta. Todella ikävä tuo sinun tarinasi. Itsellenikin jäi todella pahamieli ja epämukava olo hänen käytöksestään, siksi googletinki heti ja tämä sinun postaus pompahti esiin. Olin häneltä kysymässä lävistyksen hoitoon liittyvästä asiasta tarkentavampaa kysymystä, johon hän ärähti lauseeni keskeyttäen, että "Sinä et sitten yhtään kuunnellut!". Tätä tietenkin pahoittelin hämmennyksissäni ja kerroin, ettei eglanti ole äidinkieleni ja mennyt varmaan ohi jokin hänen kertomistaan ohjeista. Ajattelin, että hänellä on varmaan paha päivä ja olinkin sitten vaan hiljaa loppuajan ja kuuntelin. Puolet asioista meni ohi, koska hämmennyin todella hänen äkäisyydestään. Hän oli hyvä lävistämään, mutta en asiakaspalvelun ja epäkohteliaan käytöksen näkökulmasta häntä myöskään voi suositella.


      • Anonyymi

        Uskaltauduin itse varaamaan Aroalle ajan ja laitoin hänelle varuiksi sähköpostia, jotta tulen varmasti ymmärretyksi, koska en koe olevani taitava englannin kielessä. Hän vastasi viestiini viikon päästä ja aistin välittömästi sähköpostin sävyn kireäksi. Hän totesi viestissä, että ”mikäli en tosiaankaan osaa, tai ymmärrä englantia, niin ole hyvä ja varaa aika suomalaiselle lävistäjälle.” Sanomattakin selvää, että peruin varaukseni hänelle. Muutenkin jäänyt kuva, että liikkeeseen ei ole enää tervetullut, jos on vähänkin ns. ”vaativa asiakas” ja odottaa työn laadun olevan tosiaankin priimaa. Zillistä tosin jäi nopean näkemisen perusteella poikkeuksellisen ystävällinen vaikutelma!


    • Anonyymi

      Hei!
      Myös samanlainen kokemus Aroan käytöksestä. Tärkeilevää ja ylimielistä. Hinta oli myös todella kallis tavallisten korvanreikien lävistyksestä ja tavallisista titaanikorviksista. Hän kysyi myös moneen kertaan ymmärränkö englantia. Ymmärsin hyvin, ja kerroin sen myös hänelle selvästi.
      En voi suositella. Epämukava olo jäi.

      • Anonyymi

        Moikka!

        Käytiin kaverin kanssa muutama kuukausi sitten liikkeessä hakemassa lävistykset. Molemmilla meistä oli varaus Aroalle ja oven avatessa hän pyysi vain toisen meistä sisälle (ei tiennyt että oltiin kavereita), mutta kun mainitsin asiasta hän kutsui ystävällisesti meidät molemmat sisään. Aroa ohjeisti meitä jättämään kengät ovelle ja seuraamaan häntä. Mielestäni hänen puheensa oli sujuvaa ja hyvin ymmärrettävää, ohjeistus oli myös sujuvaa. Lävistys tapahtui nopeasti ja mielestämme hän vaikutti ammattitaitoiselta.

        Kokemus oli erittäin mukava ja Aroasta jäi meille molemmille kaikinpuolin positiivinen kuva. En vähättele negatiivisia kokemuksia ja on hyvin mahdollista, että Aroalla on ollut huonoja päiviä. Henkilökohtaisesti minulla ei ole hänestä huonoa sanottavaa.


    • Anonyymi

      Kävin tänään Paradisessa Aroalla vaihtamassa (toisaalla tehtyyn) rook-lävistykseen uuden korun. Aroa oli aivan ystävällinen ja asiallinen. Pyysi sanomaan, jos lävistyksen käsittely sattuu liikaa, selitti mitä tekee ja oli varma otteissaan. Puhui myös ymmärrettävää englantia.
      Ehkä hänellä on ollut huonoja päiviä tai sitten hän on parantanut käytöstään, koska minulla ei ole hänestä mitään pahaa sanottavaa.

      Suosittelen totta kai, että jos lävistäjästä tulee ikävä kuva ja paha mieli, niin kannattaa lähteä pois ja lävistyttää jossain muualla. Lävistäminen vaatii kuitenkin luottamusta ja turvallisuuden tunnetta. Eikä mulkkua palvelua tarvitse sietää kenenkään.
      Minuun Aroa ja ylipäänsä Paradise jätti kuitenkin ihan hyvän kuvan.

      • Anonyymi

        Mä oon ottanut kaikki lävistykset korvanlehtiä lukuun ottamatta Aroalla ja musta hän on ollut asiantunteva ja mukava, mutta aika kipakka. Ymmärrän miksi joillekin voi jäädä huono fiilis hänestä, sillä välillä hän saattaa sanoa asioita aika töksäyttäen, mutta olen kuitenkin ollut todella tyytyväinen Aroan palveluihin. Itse puhun englantia täysin sujuvasti joten sen suhteen ei ole ollut ongelmia, joten ehkä tää on sellainen asia joka häntä erityisesti turhauttaa eikä ole vain tullut itsellä vastaan.


    • Anonyymi

      ihan helvetin kallis mutta muuten hyvä.
      lävistäjä oli tosi ihana mutta 95e ei oo kovin kohtuullinen

    • Anonyymi

      Älä koskaan ota tatuointia.

      • Anonyymi

        Siis tuolla vai yleensä? Mulla on 2018 Reetan toisessa liikkeessä laittama tatuointi ja harkinnassa ottaa häneltä lisää kuvia, kun tykkään tyylistä ja värit pysyneet hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3306
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1513
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      121
      899
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe