Miesmäiset ja huolittelemattomat naiset

Mooccha

Mikä näitä naisia vaivaa?? Aina silloin tällöin (liian usein) näkee kaupoissa naisia, jotka ovat niin miesmäisen näköisiä, että ällöttää.

Tuntomerkit:
Pötkylä kroppa, jossa ylipainoa ja joka puettu kamaliin vaisuihin ryysyihin.
Lyhyet äijähiukset, joita ei ole laitettu mitenkään
Ei meikkiä kasvoissa, ei huoliteltuja kulmakarvoja jne.

Tyyliltään siis: Nadzeja Ostaptshuk.

Ja joka ikinen noista asioista on sellaisia, että niille voisi joko helposti, tai sitten vähän vaivaa nähdenkin tehdä paljon ja ulkonäkö paranisi huimasti.

Pötkylän kropan voisi pukea paremmin. Nykyään kun moni on niin suurikokoinen, ei vaatteiden löytämisen pitäisi olla mahdotonta. Ja jos vaivaa jaksaa nähdä, niin kiloja karsimaan.

Lyhyet hiukset sinänsä ei ole ongelma, kunhan malli on kohdillaan ja sitä tukkaa jaksaisi edes vähän laittaa. Tuotteita riittää joka lähtöön ja pienellä harjottelulla hiusten laitto aamuisin alkaisi sujua jo rutiinilla.

Ja tuo meikkaaminen ja kulmien nyppiminen. Kasvoille hehkua, säännöllistä hoitoa (aamuin illoin nopea rutiini sekin), valoa ja sopivasti väriä. Huulikiiltokin tekee jo paljon.

Miksi ihmiset eivät halua nähdä vaivaa ulkonäkönsä eteen?? Tunnen itsekin kuitenkin hyvinkin isokokoisia ja lyhythiuksisia naisia, jotka näyttävät hyvältä ja huolitelluilta.

290

8241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GirlBoy

      No voi voi, voi voi voi, että tollasiakin naikkosia kuljeskelee maankamaralla, jotka eivät tee ittestään huoliteltua ja söpöö! Missähän vika kun nainen on pökkelö hapsenkakkiainen? Varmaan kasvatuksessa tai geeneissä?!?!
      Mutta eipä hätää! Jotkut meistä munallisista ihmisistä (=miehistä)sit ehostelee ja laittaa itteensä kuin natural born woman konsanaan: kulmakarvat nypitty kauniisti ja ehostettu sit viimeisen päälle kynnet ym. ja kauniit vaatteet päällä ja hiuksetkin hulmuaa kauniisti tuolla puolessavälissä selkää. Niin, et ei kai siin oo mitään pahaa jos jotkut naiset näyttävät miesmäisiltä, kun vastapainoks on meit miehii jotka näytetään kauniilta naisilta, pusi pusi!!

      • Hölmöläinen

        En lukenut loppuun asti aloittajan viestiä, silti sanoisin että aloittaja on hölmö!


      • kaunotar531
        Hölmöläinen kirjoitti:

        En lukenut loppuun asti aloittajan viestiä, silti sanoisin että aloittaja on hölmö!

        JA LUKIJA VIELÄ HÖLMÖMPI...AIVAN OIKEA HUOMIO! SUOMALAISET NAISET OVAT KAUHEEN NÄKÖISIÄ; SEN OLEN TODENNUT UIMAHALLILLA OMIN SILMIN.


      • yks mummo
        Hölmöläinen kirjoitti:

        En lukenut loppuun asti aloittajan viestiä, silti sanoisin että aloittaja on hölmö!

        eikö ole suurempia murheita sulla.moni varmaan ajattelee mistä sais ruokaa pöytään perheelle ei tuu meikit edes mieleen.että mietihän sitä.


      • kennksiöö
        kaunotar531 kirjoitti:

        JA LUKIJA VIELÄ HÖLMÖMPI...AIVAN OIKEA HUOMIO! SUOMALAISET NAISET OVAT KAUHEEN NÄKÖISIÄ; SEN OLEN TODENNUT UIMAHALLILLA OMIN SILMIN.

        Keskityn aktiivisesti olemaan viehättämättä kaltaisiasi miehiä olemuksellani. En kaipaa seuraanne. Ei, miestä ei ole enää kotona eikä tule, jos vaan voin tehdä jotain asian eteen. Tiedän kaltaisesi pinnalliset tyyliarvostelijat ja pyrin kaikin tavoin olemaan standardienne vastaisesti. En meikkaa, hiukset ovat ponnarilla pyöräilykypärän sisällä, vaatteet ovat puhtaat enkä haise, vaikken olekaan 'aamuin illoin nopealla rutiinilla' tehnyt yhtään mitään ulkonäköni eteen. On hyvin lohdullista, kun kaupassa käännät inhoten katseesi muualle, säästyn taas yhdeltä trofeita noukkivalta ääliöltä.

        Ja sitten ovat ne, jotka katsovat kohti ja hymyilevät. Se aviomiesaines.


      • Boss76
        kaunotar531 kirjoitti:

        JA LUKIJA VIELÄ HÖLMÖMPI...AIVAN OIKEA HUOMIO! SUOMALAISET NAISET OVAT KAUHEEN NÄKÖISIÄ; SEN OLEN TODENNUT UIMAHALLILLA OMIN SILMIN.

        Ai sähän Kaunotar531 vasta hölmö olet, venakot ovat uimahallissa meikit ,puuteri naamassa , eihän uimahalli ole missikisa paikka. ktoisit itse itseäsi peilistä ja anna toisten pukeutua kuika haluavat ja meikata tai olla meikkaamatta.


      • tyly mies.
        Hölmöläinen kirjoitti:

        En lukenut loppuun asti aloittajan viestiä, silti sanoisin että aloittaja on hölmö!

        Lihavat naiset on laiskoja eivätkä osaa laihduttaa.Minusta joku läskivero pitäis saada jotta läskit sais liikkeelle sieltä sohvalta.


      • Vielä nuori ja nätti
        kaunotar531 kirjoitti:

        JA LUKIJA VIELÄ HÖLMÖMPI...AIVAN OIKEA HUOMIO! SUOMALAISET NAISET OVAT KAUHEEN NÄKÖISIÄ; SEN OLEN TODENNUT UIMAHALLILLA OMIN SILMIN.

        Kandeis uida enemmän siellä uimahallilla. Taidat käydä siellä vain vertailemassa itseäs muihin. Mutta ei se haittaa, ikä korjaa nämä ulkonäköasiat meillä kaikilla. Edes liikunta, parturi, kosmetologi ja laatuvaatteet ei auta lopputulemaan.


      • läskiakka
        tyly mies. kirjoitti:

        Lihavat naiset on laiskoja eivätkä osaa laihduttaa.Minusta joku läskivero pitäis saada jotta läskit sais liikkeelle sieltä sohvalta.

        Lihavat miehetkö sitten tekee kaikkensa kuntonsa eteen? Liikkuu päivittäin (sohva-jääkaappi väliä), laittaa siistit vaatteet (ne vähiten likaiset ja hikiset verkkarit), laittaa hiuksensa (sen limaisen karvakasan siinä päänsälaella) ja etenkin ovat hurmaavia (hymyillessä ympärillä olevat pyörtyilee kun keltaiset hampaat vilkkuu ja lemu on sanoinkuvaamatonta).

        Itse olen lihava nainen, entä sitten? Lisäveroahan minullr pitäisi siis tulla lihavuudesta, lapsettomuudesta, työttömyydestä ja varmaan vielä rumuudestakin, jos siis kauniit ja fiksut saisi päättää asioista. Mutta onneksi sentäs jossai kohtaa Arkadianmäen päättäjät on fiksuja, eivät halua itseäänkään verotettavan lihavuudesta, joten ei kansalaisiakaan siitä verotella.


      • Trennnddimies
        Hölmöläinen kirjoitti:

        En lukenut loppuun asti aloittajan viestiä, silti sanoisin että aloittaja on hölmö!

        En minäkään lukenut tuota loppuun, mutta valitettavasti samanlaista asennetta löytyy puolin ja toisin. Esim. itsestään huolta pitävää ja muodikasta miestä pidetään heti homona. Vaikeaa tällä on elää, kun asenneympäristö on tämä.


      • Beueeh
        kaunotar531 kirjoitti:

        JA LUKIJA VIELÄ HÖLMÖMPI...AIVAN OIKEA HUOMIO! SUOMALAISET NAISET OVAT KAUHEEN NÄKÖISIÄ; SEN OLEN TODENNUT UIMAHALLILLA OMIN SILMIN.

        Jaa uimahallilla kyttäät nimim. Kaunotar531? Siinäkö ulkona oven pielessä ja teet varmaan merkintöjäkin jonnekin muistiin?


      • tsirptsirpt
        kennksiöö kirjoitti:

        Keskityn aktiivisesti olemaan viehättämättä kaltaisiasi miehiä olemuksellani. En kaipaa seuraanne. Ei, miestä ei ole enää kotona eikä tule, jos vaan voin tehdä jotain asian eteen. Tiedän kaltaisesi pinnalliset tyyliarvostelijat ja pyrin kaikin tavoin olemaan standardienne vastaisesti. En meikkaa, hiukset ovat ponnarilla pyöräilykypärän sisällä, vaatteet ovat puhtaat enkä haise, vaikken olekaan 'aamuin illoin nopealla rutiinilla' tehnyt yhtään mitään ulkonäköni eteen. On hyvin lohdullista, kun kaupassa käännät inhoten katseesi muualle, säästyn taas yhdeltä trofeita noukkivalta ääliöltä.

        Ja sitten ovat ne, jotka katsovat kohti ja hymyilevät. Se aviomiesaines.

        Kommentoija oli varmaan nainen. Jotkut naiset tykkää tuijotella toisia naisia uimahallin suihkutiloissa. Ikävää mutta totta.


      • kiiti71:P
        kaunotar531 kirjoitti:

        JA LUKIJA VIELÄ HÖLMÖMPI...AIVAN OIKEA HUOMIO! SUOMALAISET NAISET OVAT KAUHEEN NÄKÖISIÄ; SEN OLEN TODENNUT UIMAHALLILLA OMIN SILMIN.

        HEI olen kaunis älykäs hyvin koulutettu työssä käyvä nainen en halua erityishuomiota ulkomaalaisilta työttömiltä jyväjemmareilta tai miljonääreiltä passuuttajilta nöyryyyttäjiltä joten voin pukeutua kauppareissulle verkkareissa ilman meikkiä. Koska nyttenkään en saa rauhaa kun käyn koirien kanssa lenkillä tuulipuvussa ;P


      • Kaunoptar531
        Vielä nuori ja nätti kirjoitti:

        Kandeis uida enemmän siellä uimahallilla. Taidat käydä siellä vain vertailemassa itseäs muihin. Mutta ei se haittaa, ikä korjaa nämä ulkonäköasiat meillä kaikilla. Edes liikunta, parturi, kosmetologi ja laatuvaatteet ei auta lopputulemaan.

        Tästä sen näkee, kun huolehtii kunnostaan ja ulkonäöstään ja vielä uskaltaa kertoa sen, niin heti on kyttäämässä mukamas toisia. En todellakaan ole, vaan huolehdin itsestäni. Mutta ei voi mitään, kun on näkevä niin huomaa läskikasat ympärillään ilman sen suurempia kyttäämisiä. Ja mitään ikään tulee, päihitän kropalla monet nuoremmat ja naamalla kanssa. Geenit ja liikunta on pop, mutta ei kaikilla.


      • Arvostaja
        kennksiöö kirjoitti:

        Keskityn aktiivisesti olemaan viehättämättä kaltaisiasi miehiä olemuksellani. En kaipaa seuraanne. Ei, miestä ei ole enää kotona eikä tule, jos vaan voin tehdä jotain asian eteen. Tiedän kaltaisesi pinnalliset tyyliarvostelijat ja pyrin kaikin tavoin olemaan standardienne vastaisesti. En meikkaa, hiukset ovat ponnarilla pyöräilykypärän sisällä, vaatteet ovat puhtaat enkä haise, vaikken olekaan 'aamuin illoin nopealla rutiinilla' tehnyt yhtään mitään ulkonäköni eteen. On hyvin lohdullista, kun kaupassa käännät inhoten katseesi muualle, säästyn taas yhdeltä trofeita noukkivalta ääliöltä.

        Ja sitten ovat ne, jotka katsovat kohti ja hymyilevät. Se aviomiesaines.

        Ohhoh. Luulin jo kaiken toivon menneen ihmisyyttä kohtaan, mutta täältähän löytyikin ihan asiallinen viesti.

        Viestisi antoi toivoa tulevaan, toivottavasti kaltaisiasi itseään sellaisena arvostavia naisia löytyy enemmänkin. Käytännöllisyys ja oma halu muun edelle, niin sitä pitää!


      • Hys hys
        Beueeh kirjoitti:

        Jaa uimahallilla kyttäät nimim. Kaunotar531? Siinäkö ulkona oven pielessä ja teet varmaan merkintöjäkin jonnekin muistiin?

        Jos ne sellaisia miehekkäitä ja itseään liki tuovia niin kannattaa ilmoittaa valvojalle. Se on huonoa pee ärrää jos lesbot alkaa vallata uimahallit ja lähennellä esim ulkomaalaisia


      • priitta prutaali
        Boss76 kirjoitti:

        Ai sähän Kaunotar531 vasta hölmö olet, venakot ovat uimahallissa meikit ,puuteri naamassa , eihän uimahalli ole missikisa paikka. ktoisit itse itseäsi peilistä ja anna toisten pukeutua kuika haluavat ja meikata tai olla meikkaamatta.

        Venakot on oppineet että mies on yhtä kuin heidän heidän sosiaaliturva ja satsaavat siihen että saavat jonkun satimeen.
        Kun taas suomineito viis veisaa näistä sosiaaliturvista.(-turpa kantasana tässä) kun ilmankin on oppinut pärjäämään.
        Itse ainakin olen kiitollinen kun venakot hoitavat tuon miellyttämisen puolen. Minä tyttö vaan olen.
        Röyh - toinen kalja tytööt !


      • keskiverto rules
        Trennnddimies kirjoitti:

        En minäkään lukenut tuota loppuun, mutta valitettavasti samanlaista asennetta löytyy puolin ja toisin. Esim. itsestään huolta pitävää ja muodikasta miestä pidetään heti homona. Vaikeaa tällä on elää, kun asenneympäristö on tämä.

        Parasta on kait yrittää olla siltä väliltä. Liika sliipattu ei aina miellytä muttei törkykasakaan.


      • KALLE KELLO
        kaunotar531 kirjoitti:

        JA LUKIJA VIELÄ HÖLMÖMPI...AIVAN OIKEA HUOMIO! SUOMALAISET NAISET OVAT KAUHEEN NÄKÖISIÄ; SEN OLEN TODENNUT UIMAHALLILLA OMIN SILMIN.

        Hei "kaunotar531". Ole ystävällinen ja lähetä kuvasi (mieluummin kokovartalo) tänne. Voimme sitten kaikki yhdessä ihastella ja kumarrella sinua ja sinun kauneuttasi. Laita äkkiä se kokovartalokuva. Taitaa kantti pettää.. Otetaan nyt kuitenkin se TÄRKEIN ensin. Oletko koskaan kuullut sanoja: hienotunteisuus ja sivistys?? Arvatenkin et, mutta ota nyt seuraavaksi google-haku em sanojen kohdalta ja lue mitä ne tarkoittaa. Sinulta puuttuu kokonaan sivistys, hienotunteisuus. Hei olet varmaan vielä BLONDIKIN


      • fatisugly111
        kennksiöö kirjoitti:

        Keskityn aktiivisesti olemaan viehättämättä kaltaisiasi miehiä olemuksellani. En kaipaa seuraanne. Ei, miestä ei ole enää kotona eikä tule, jos vaan voin tehdä jotain asian eteen. Tiedän kaltaisesi pinnalliset tyyliarvostelijat ja pyrin kaikin tavoin olemaan standardienne vastaisesti. En meikkaa, hiukset ovat ponnarilla pyöräilykypärän sisällä, vaatteet ovat puhtaat enkä haise, vaikken olekaan 'aamuin illoin nopealla rutiinilla' tehnyt yhtään mitään ulkonäköni eteen. On hyvin lohdullista, kun kaupassa käännät inhoten katseesi muualle, säästyn taas yhdeltä trofeita noukkivalta ääliöltä.

        Ja sitten ovat ne, jotka katsovat kohti ja hymyilevät. Se aviomiesaines.

        Fat people are so aggressive and unpleasant. Waste your aggression energy in gym, biking, not spitting venom on here. Fat is gross and ugly, doesn't matter which country a person is from


      • kaunotar531
        Beueeh kirjoitti:

        Jaa uimahallilla kyttäät nimim. Kaunotar531? Siinäkö ulkona oven pielessä ja teet varmaan merkintöjäkin jonnekin muistiin?

        Bueeh, sinun täytyy varmaan tulla varmistamaan asia ennen kuin esität edellä mainittuja väitteitä....olet aika lapsellinen...kuulut varmaan samaan ongelmakasaan.


      • Kaunotar531
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Hei "kaunotar531". Ole ystävällinen ja lähetä kuvasi (mieluummin kokovartalo) tänne. Voimme sitten kaikki yhdessä ihastella ja kumarrella sinua ja sinun kauneuttasi. Laita äkkiä se kokovartalokuva. Taitaa kantti pettää.. Otetaan nyt kuitenkin se TÄRKEIN ensin. Oletko koskaan kuullut sanoja: hienotunteisuus ja sivistys?? Arvatenkin et, mutta ota nyt seuraavaksi google-haku em sanojen kohdalta ja lue mitä ne tarkoittaa. Sinulta puuttuu kokonaan sivistys, hienotunteisuus. Hei olet varmaan vielä BLONDIKIN

        Sinähän sen kanttini tiedät!! en nyt sentään niin tyhmä ole että täällä kuvaani tarjoaisin...laita sinä ensin, jos se on sulle elämässä niin tärkeetä olla julkisesti esillä!1


      • KALLE KELLO
        Kaunotar531 kirjoitti:

        Sinähän sen kanttini tiedät!! en nyt sentään niin tyhmä ole että täällä kuvaani tarjoaisin...laita sinä ensin, jos se on sulle elämässä niin tärkeetä olla julkisesti esillä!1

        Arvasinhan, että sinulla EI OLE MITÄÄN mitä näyttäisit. Kannattaa joskus miettiä kaksi kertaa ennen kuin aukaisee sanaiset sormensa, sama pätee turpavärkkiisikin. Sinunkin kannattaisi alkaa kehittämään yläpäätäsi, ja selvennän blondille, etten tarkoita rintalihaksia vaan korviesi väliä, aloita vaikka jostain keskusteluryhmästä, ei suomi24:tä vaan lääkärisi kertoo sinulle paikat ja ajat.


      • Delgado
        kaunotar531 kirjoitti:

        JA LUKIJA VIELÄ HÖLMÖMPI...AIVAN OIKEA HUOMIO! SUOMALAISET NAISET OVAT KAUHEEN NÄKÖISIÄ; SEN OLEN TODENNUT UIMAHALLILLA OMIN SILMIN.

        Niinpä. Kyllä se ylipaino on ylivoimaisesti suomalaisten naisten heikoin kohta ulkonäössä. Turha pelastautua syyttämällä samasta miehiä, vaikka samaa heikkoutta heilläkin. Eipä tarvitse ihmetellä sinkkujen suurta määrää.


      • right to exist
        fatisugly111 kirjoitti:

        Fat people are so aggressive and unpleasant. Waste your aggression energy in gym, biking, not spitting venom on here. Fat is gross and ugly, doesn't matter which country a person is from

        Why you care about whales, be happy don´t worry skinny babe. Live and let live.
        And don´t forget to exercise, nonstop. Up down up down take a brake and sit down..


      • kaunotar531
        Boss76 kirjoitti:

        Ai sähän Kaunotar531 vasta hölmö olet, venakot ovat uimahallissa meikit ,puuteri naamassa , eihän uimahalli ole missikisa paikka. ktoisit itse itseäsi peilistä ja anna toisten pukeutua kuika haluavat ja meikata tai olla meikkaamatta.

        Ei ole venäläisiä naisia meidän uimahallilla hah...väärä puuta haukuit!!


      • kaunotar531
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Arvasinhan, että sinulla EI OLE MITÄÄN mitä näyttäisit. Kannattaa joskus miettiä kaksi kertaa ennen kuin aukaisee sanaiset sormensa, sama pätee turpavärkkiisikin. Sinunkin kannattaisi alkaa kehittämään yläpäätäsi, ja selvennän blondille, etten tarkoita rintalihaksia vaan korviesi väliä, aloita vaikka jostain keskusteluryhmästä, ei suomi24:tä vaan lääkärisi kertoo sinulle paikat ja ajat.

        Onneks mun ei tarvitse tuntee sinua! Kirjoitat niinkuin tuntisit ihmisen, joka kommentoi täällä. Enkä ole mikään blondi, voin kirjoittaa sinulle lääkkeen, jotta elämänhallintasi tasaantuu.


      • hups
        Delgado kirjoitti:

        Niinpä. Kyllä se ylipaino on ylivoimaisesti suomalaisten naisten heikoin kohta ulkonäössä. Turha pelastautua syyttämällä samasta miehiä, vaikka samaa heikkoutta heilläkin. Eipä tarvitse ihmetellä sinkkujen suurta määrää.

        eikä ole heikoin kohta, lihavuus kaunistaa.


      • tRREe
        kaunotar531 kirjoitti:

        Onneks mun ei tarvitse tuntee sinua! Kirjoitat niinkuin tuntisit ihmisen, joka kommentoi täällä. Enkä ole mikään blondi, voin kirjoittaa sinulle lääkkeen, jotta elämänhallintasi tasaantuu.

        mikä semmonen lääke on millä ELÄMÄNHALLINTAA voi parantaa ??? :D


    • Ainanainen

      Elämässä muita kiireitä ja huolia kuin se, miltä kadulla miutten miesten silmissä näyttää... Ite kiskon joskus vain jotain päälleni kun lähden, etten ihan alasti ole. Minun itsetuntoni naisena kestää kyllä sen että olen verkkareissa ja pipo päässä meikittä muitten nähden kaupungilla silloin tällöin .. So what...Sama naisellinen seksipeto siellä lököpöksyjen alla on kuin pitsihameessa korkokengillä kopistellessani.. Pääasia että omalle miehelleni olen viehättävä aina.

      • meikki yök

        nyt loppui sanat.itse olen mies.en hyväksy naisten meikkaamista,minulle opetettiin että ne meikatut tytöt on ns naisia.eikä ole kiva antaa pusua edes omalle vaimolle jos on maalia ja huulipunaa naamassa.onneksi sitä ei ole kuin parikertaa vuodessa.mutta huulirasva ei minua haittaa,kunhan ei muuta tököttiä ole naamassa.vaimoni itsetunto on korkealla uskaltaa sanoa ison firman johtajallekkin päin naamaa että vastapuoli nikottelee vähän aikaa niskapunaisena.kunnioitan naisia jotka eivät sorru katunaisen metkuihin.on kauheaa katsottavaa punainen suun ympärys ja kalkkitomua koko naama täynnä.oikea nainen ei niitä tarvitse,jos on niin huono itsetunto.tilatkaa psykolle aika ja heti.josko se itsetunto kohenisi siitä.ja mikä ihme kun ajavat säärikarvatkin,ne karvat tekee oikean naisen,tunnen yhden rouvan joka ei aja niitä palveluammatissakaan ja voi tytöy että on seksyn näköinen misu


      • No huh huh!

        Sitten te ihmiset valitatte "Ku on niin pimeetä" "Ku on niin harmaata" "Ku masentaa" ... VILKASKAA PEILIIN! Jos kaikki pukeutuisivat edes vähän piristävämmin, olisi talvikin varmasti valoisampi. Pukeutuminen kertoo paljon ihmisen asenteesta elämään. Pimeys ei saa hallita meitä, vaan meidän täytyy hallita pimeyttä!


      • lars-levi
        meikki yök kirjoitti:

        nyt loppui sanat.itse olen mies.en hyväksy naisten meikkaamista,minulle opetettiin että ne meikatut tytöt on ns naisia.eikä ole kiva antaa pusua edes omalle vaimolle jos on maalia ja huulipunaa naamassa.onneksi sitä ei ole kuin parikertaa vuodessa.mutta huulirasva ei minua haittaa,kunhan ei muuta tököttiä ole naamassa.vaimoni itsetunto on korkealla uskaltaa sanoa ison firman johtajallekkin päin naamaa että vastapuoli nikottelee vähän aikaa niskapunaisena.kunnioitan naisia jotka eivät sorru katunaisen metkuihin.on kauheaa katsottavaa punainen suun ympärys ja kalkkitomua koko naama täynnä.oikea nainen ei niitä tarvitse,jos on niin huono itsetunto.tilatkaa psykolle aika ja heti.josko se itsetunto kohenisi siitä.ja mikä ihme kun ajavat säärikarvatkin,ne karvat tekee oikean naisen,tunnen yhden rouvan joka ei aja niitä palveluammatissakaan ja voi tytöy että on seksyn näköinen misu

        Lesta! :D


      • Facta

        Selvä noidankierre tämä suomalaisten pukeutuminen.

        Masennus ja "so what" asenne aiheuttavat yhdessä tylsän pukeutumisen.
        Tylsä pukeutuminen taas aiheuttaa lisää masennusta ja "so what" asennetta.
        Kierre on valmis.

        Asiaa pahentaa vielä se, että muiltakin loppuu innostus pukeutua hyvin kun huomaavat ihmisten pukeutuvan jätesäkkeihin.


      • ggggg
        Facta kirjoitti:

        Selvä noidankierre tämä suomalaisten pukeutuminen.

        Masennus ja "so what" asenne aiheuttavat yhdessä tylsän pukeutumisen.
        Tylsä pukeutuminen taas aiheuttaa lisää masennusta ja "so what" asennetta.
        Kierre on valmis.

        Asiaa pahentaa vielä se, että muiltakin loppuu innostus pukeutua hyvin kun huomaavat ihmisten pukeutuvan jätesäkkeihin.

        Moni masentunut on kyllä myös aika muodikas!

        toisaalta

        Moni masentunut on myös köyhä, ja siksi ei ole varaa olla kovin muodikas.

        Sitäpaitsi eikö ilmankin pärjää?


      • Jahastaas
        Facta kirjoitti:

        Selvä noidankierre tämä suomalaisten pukeutuminen.

        Masennus ja "so what" asenne aiheuttavat yhdessä tylsän pukeutumisen.
        Tylsä pukeutuminen taas aiheuttaa lisää masennusta ja "so what" asennetta.
        Kierre on valmis.

        Asiaa pahentaa vielä se, että muiltakin loppuu innostus pukeutua hyvin kun huomaavat ihmisten pukeutuvan jätesäkkeihin.

        Kyllä vituttaa sinunlaiset ihmiset, jotka kannattavat näitä halpatuotemaissa valmistettuja vaatteita, jotka on valmistettu ihmisarvoa loukkaavallakin tavalla ja myös työaikasäännösten vastaisesti.

        Sinulla itselläsi on so what - asenne, koska et itse muuta tätä maailmaa. Sinä vain istut perseelläsi siinä penkissä, ja mulkoilet ja arvostelet. Miten sinä autat niitä ihmisiä, joilla ei ole oikeasti varaa mennä kohentamaan pukeutumistaan, hiusten ulkonäköä etc...

        Eiköhän anneta arvosteluun oikeus vain niille, jotka auttavat muita.


      • ....................
        lars-levi kirjoitti:

        Lesta! :D

        Näin on ,selvästi lesta!!


      • Facta
        Jahastaas kirjoitti:

        Kyllä vituttaa sinunlaiset ihmiset, jotka kannattavat näitä halpatuotemaissa valmistettuja vaatteita, jotka on valmistettu ihmisarvoa loukkaavallakin tavalla ja myös työaikasäännösten vastaisesti.

        Sinulla itselläsi on so what - asenne, koska et itse muuta tätä maailmaa. Sinä vain istut perseelläsi siinä penkissä, ja mulkoilet ja arvostelet. Miten sinä autat niitä ihmisiä, joilla ei ole oikeasti varaa mennä kohentamaan pukeutumistaan, hiusten ulkonäköä etc...

        Eiköhän anneta arvosteluun oikeus vain niille, jotka auttavat muita.

        En tarkoittanut köyhiä ihmisiä. Enkä tarkoita, että pitäisi pukeutua johonkin H&M:n vaatteisiin tai mihinkään erityisiin merkkivaatteisiin. Yleisesti monet rikkaatkin pukeutuvat tylsästi ja niitä värikkäitä vaatteita saa halvallakin!


      • niinpä niin
        Jahastaas kirjoitti:

        Kyllä vituttaa sinunlaiset ihmiset, jotka kannattavat näitä halpatuotemaissa valmistettuja vaatteita, jotka on valmistettu ihmisarvoa loukkaavallakin tavalla ja myös työaikasäännösten vastaisesti.

        Sinulla itselläsi on so what - asenne, koska et itse muuta tätä maailmaa. Sinä vain istut perseelläsi siinä penkissä, ja mulkoilet ja arvostelet. Miten sinä autat niitä ihmisiä, joilla ei ole oikeasti varaa mennä kohentamaan pukeutumistaan, hiusten ulkonäköä etc...

        Eiköhän anneta arvosteluun oikeus vain niille, jotka auttavat muita.

        Ja mikäs itse kuvittelet olevasi "Jahastaas"? Me kaikki olemme syyllisiä tähän maailmaan. Jokainen eri tavalla. Ja mistä tiedät ketkä täällä oikeasti auttavat ihmisiä ja ketkä eivät?

        Sitä paitsi tyylikkäästi/värikkäästi voi pukeutua halvallakin. Oletko koskaan käynyt etelämaissa? Sielläkin ihmiset pukeutuvat paljon värikkäämmin vaikka rahaa ei ole.

        Eikä kyse ole mistään kehitysmaissa valmistettujen tuotteiden kannattamisesta. Se mitä merkkiä kannattaa, se on ihan eri tarina se.


      • w h a t
        Jahastaas kirjoitti:

        Kyllä vituttaa sinunlaiset ihmiset, jotka kannattavat näitä halpatuotemaissa valmistettuja vaatteita, jotka on valmistettu ihmisarvoa loukkaavallakin tavalla ja myös työaikasäännösten vastaisesti.

        Sinulla itselläsi on so what - asenne, koska et itse muuta tätä maailmaa. Sinä vain istut perseelläsi siinä penkissä, ja mulkoilet ja arvostelet. Miten sinä autat niitä ihmisiä, joilla ei ole oikeasti varaa mennä kohentamaan pukeutumistaan, hiusten ulkonäköä etc...

        Eiköhän anneta arvosteluun oikeus vain niille, jotka auttavat muita.

        Eikö ne köyhät juuri osta H&M:stä niitä vaatteita? Nehän ne vasta kannattavatkin lapsityövoimaa.


      • MyösNainen

        Samaa mieltä sinun kanssasi, nimimerkki Ainanainen. Esim. venäläisistä ja virolaisista naisista sanotaan, että laittautuvat jopa kauppaan enemmän kuin suomalaiset. Tätäkin olen miettinyt siltä kantilta, että kuinkahan sukupuolien välinen tasa-arvo on noissa maissa edennyt? Miehet eivät todennäköisesti ymmärrä, kuinka stressaavaa, jopa fyysisesti rasittavaa (esim. korkkarit, talvellakin vain hame ja sukkikset) tuollainen "kaunis pimu" tyyli oikeasti on. Joskus olen itsekin yrittänyt, muttei ollut minun juttuni. Mutta noissa edeltä mainituissa maissa naisella ei ehkä todella nähdä olevan (sitä vähäistäkään) arvoa, jos ei miellytä herrojen silmää. Nainen voi monesti olla miehelle "statussymboli" siinä missä auto tai työkin, joten tästä syystä kaikissa maissa nainen ei saa olla vain oma itsensä edes vakituisessa suhteessa. Omasta mielestäni suomalaisnaiset ovat juuri parhaita, itsetunto kohdillaan eikä kumarrella joka oikun suuntaan.

        Aloittaja: "Ja tuo meikkaaminen ja kulmien nyppiminen. Kasvoille hehkua, säännöllistä hoitoa (aamuin illoin nopea rutiini sekin), valoa ja sopivasti väriä. Huulikiiltokin tekee jo paljon."

        Luuleeko aloittaja, etteivät naiset tätä oikeasti ole tienneet ilman sinun neuvojasi (ellei ole körttiläisperheessä ym. suljetussa ja tiukassa yhteisössä kasvanut)? Kyllä jokainen on joskus meikkaamista kokeillut, mutta onkohan mieleesi juolahtanut, että joillekin kelpaa jopa se oma pärstä ilman paranteluja? Itsekin viihdyn parhaiten meikittä, "vaikka" olen vasta nuori nainen. Et varmaan usko tätä, mutta sellaisiakin aitoja miehiä on osunut kohdalle, jotka ovat uskaltaneet ottaa lähempää kontaktia ilman maalipintaakin.

        Lopuksi vielä huomauttaisin, ettei se, että joskus esiintyy meikittä ja laittautumatta, tarkoita sitä, ettei tämä henkilö arvostaisi itseään tai tykkäisi joskus laittautua. Itse olen juuri tällainen: pidän kyllä meikkaamisestakin ym. itsensä sliippaamisesta, mutta kun sitä ei tee ihan joka päivä, on siinä paljon mielenkiintoisempi tuntu. Puhumattakaan siitä, että joka päivä meikatessa iho ärtyy ja punoittaa, jolloin se ei näytä meikkaamattomanakaan yhtä kauniilta kuin jos olisi kokonaan meikkaamatta.

        Tulipas tekstiä. Katsotaan jokainen vain sellaisia ihmisiä, joita haluamme, niin kukaan ei pety :)


      • huimahermo
        meikki yök kirjoitti:

        nyt loppui sanat.itse olen mies.en hyväksy naisten meikkaamista,minulle opetettiin että ne meikatut tytöt on ns naisia.eikä ole kiva antaa pusua edes omalle vaimolle jos on maalia ja huulipunaa naamassa.onneksi sitä ei ole kuin parikertaa vuodessa.mutta huulirasva ei minua haittaa,kunhan ei muuta tököttiä ole naamassa.vaimoni itsetunto on korkealla uskaltaa sanoa ison firman johtajallekkin päin naamaa että vastapuoli nikottelee vähän aikaa niskapunaisena.kunnioitan naisia jotka eivät sorru katunaisen metkuihin.on kauheaa katsottavaa punainen suun ympärys ja kalkkitomua koko naama täynnä.oikea nainen ei niitä tarvitse,jos on niin huono itsetunto.tilatkaa psykolle aika ja heti.josko se itsetunto kohenisi siitä.ja mikä ihme kun ajavat säärikarvatkin,ne karvat tekee oikean naisen,tunnen yhden rouvan joka ei aja niitä palveluammatissakaan ja voi tytöy että on seksyn näköinen misu

        voi että jos psykolle menisivät kaikki naiset, joilla on meikkiä naamallaan. sehän olisikin hurja näky kun huikeat naisten muodostamat jonot tönöttäisivät siellä psykiatrin vastaanoton ovella.


      • älä lokeroi
        .................... kirjoitti:

        Näin on ,selvästi lesta!!

        Ei välttämättä, lesta.


      • tillukka
        Facta kirjoitti:

        En tarkoittanut köyhiä ihmisiä. Enkä tarkoita, että pitäisi pukeutua johonkin H&M:n vaatteisiin tai mihinkään erityisiin merkkivaatteisiin. Yleisesti monet rikkaatkin pukeutuvat tylsästi ja niitä värikkäitä vaatteita saa halvallakin!

        H&M tekee vaatteita Intiassa joissa on työolot kamalat. 19 tuntisia työpäiviä ja palkka työpäivältä jää alle 3 euroon. Eli ei ole hienoa merkkipukeutumista.


      • metsuri
        meikki yök kirjoitti:

        nyt loppui sanat.itse olen mies.en hyväksy naisten meikkaamista,minulle opetettiin että ne meikatut tytöt on ns naisia.eikä ole kiva antaa pusua edes omalle vaimolle jos on maalia ja huulipunaa naamassa.onneksi sitä ei ole kuin parikertaa vuodessa.mutta huulirasva ei minua haittaa,kunhan ei muuta tököttiä ole naamassa.vaimoni itsetunto on korkealla uskaltaa sanoa ison firman johtajallekkin päin naamaa että vastapuoli nikottelee vähän aikaa niskapunaisena.kunnioitan naisia jotka eivät sorru katunaisen metkuihin.on kauheaa katsottavaa punainen suun ympärys ja kalkkitomua koko naama täynnä.oikea nainen ei niitä tarvitse,jos on niin huono itsetunto.tilatkaa psykolle aika ja heti.josko se itsetunto kohenisi siitä.ja mikä ihme kun ajavat säärikarvatkin,ne karvat tekee oikean naisen,tunnen yhden rouvan joka ei aja niitä palveluammatissakaan ja voi tytöy että on seksyn näköinen misu

        Siis missä palveluammatissa tämä nainen ?


    • bvbv

      mitä välii...... oletko joku tyylipoliisi ? pidä vaan huolta omista asioistasi

      • asdasdasdasdassdfsf

        Kyllä olis ihan toisenlainen huuto ja tyylipoliiseja rivissä (niin miehiä kuin naisiakin) jos joku mies huolehtisi tyylistään ja pukisi päälleen jotain epätavallista, muuta kuin puvun tai farkut ja t-paidan yms.


    • ladypötkylärahaton

      Entäs ne naismaiset miehet?

    • mene a.p. hoitoon

      Vai että naisten tulisi pukeutua muiden (laholatvojen) kyttäystä varten. Tuollaisilla kyttääjillä on jokin henkisen tason häiriötila, eli heidän oikea paikka on olla hoidettuna & lääkittynä suljetulla osastolla. Jos muiden kanssakulkijoiden näkeminen aiheuttaa psyyken hajoamista on henkilö suorastaan vaarallinen ympäristölleen kuin myös itselleen.

    • [sarkasmi]

      Onneksi miehet puunaavat ulkonäköään ja omistavat kreikkalaisen jumalan vartalon. Kaljamahoista ei ole tietoakaan.

    • hyi helvetti...

      Se mikä ällöttää nyky-naisissa. Farkut jos ne roikkuu kuin jätkillä, tupakka hampaissa ja keltaiset sormet. Ei seiso sellaisen naisen kanssa...........

      • siisteys ja käytös

        Heh! Pääasiahan onkin siisteys, käytös ja se, miten suhtautuu toisiin ihmisiin. Ise naisia kritisoisinkin juuri em. seikoista, lisättynä vielä ne tatskat. On hirvittävää katsella mm. uimahallissa kun jopa vanhemmilla naisihmisiä on tatskoja, jopa ristiselässä, ja ylimääräistä kiloa on tullut kerättyä aika paljon. Mitenkähän niitä hirvittäviä tatskoja olisi sitten tarkoitus näytellä? Sitten se tympeä ilme naamalla, huono ryhti jne.

        Tarviiko aina seisoa?


      • Niin,hyi helvetti..

        Ihan samahan se on toisinkin päin; farkut roikkuu niin että persvako näkyy, tupakista keltaiset, haisevat hampaat ja sormet. Ei kyllä tekis mieli pussata eikä antaa sellaisen sormen kaivella eli ei kostu sellaisesta miehestä...


    • Mun miälipuolipide

      Yleensä se on merkki siitä että ovat jo onnistuneet saamaan miehen joten eivät katso enää tarpeelliseksi hyvälle.

    • hekshdsk

      Koska arkielämä ei ole mikään helvetin muotishow, vaikka media yrittää kovasti sitä semmoiseksi vääntää. Kaikkien pitäisi olla jotain anorektikko d kuppi supermalleja tai rantaleijonia.

    • missä tavikset?

      liian laitettu mieskään ei ole hyvänäkönen, tai liian siisti..

      • sober saint

        Sit siul ei o estetiikantajua, tyyli on kyl rahasta kii, itsekin haluais miehenä nauttia design kuteista but teetettävä olis,liikaa pituutta.
        Joku valitti nykynaisten miesten roikofarkuist ja tupak..jne.
        Niin on ollu kauan..Ei ne vaan välitä, mukavuus on tärkeempaä.. näin elämãni upeimman vaikutuksen todella mielentilan sekoittaneen kirppismyyjän eikå siihen huumaan hãnen verryttelyasunsakaan lopettanut kiinnostusta,vain sananvaihto/sosiaalinen kanssakäyminen jäi latteaksi, eikä sitä saanut rohkaistua edes ihastuskirje yhteystiedoilla..No, kukaan ei oo täydellinen,mut tarttukaa hetkeen,moni seikka on hetkellistã,tupakasta paäsee sähköversiolla eroon, hiusjuttuja voi perustella/kehitel yhdeskin..Liikkuminen on asennejuttu,tottumiskysymys,kevyttã parina harrastaessa..Eiks elämäs oo kuitenkin tärkeysjãrjestys terveys,lämpö,rauha,rakkaus.


    • ääs marketissa...

      Huoh, jos ei itsetunto ja ulkonäkö kestä käydä lähikaupassa vaikka niissä verkkareissa, ni katsoisin itseäni peiliin..
      Aika hurjaa ois musta ainakin laittautua vaan kauppareissulle :D

      Ja, en ole pötkylä, lyhyt tukka...mutta hompssu joskus, luonnonkihara kun on:P

      • kulduurierot

        Venakot kulkevat kotonaan vaikka koko päivän aamutakissa. Sitten kun pitäää lähteä maitokauppaan laittaudutaan tuntikausia. Kop kop korkkarit jalkaan ja täysi sotamaalaus namaan..
        Tämän sanoi suomalainen mies.
        Miksi tämä vaiva ? josko siellä joku rikas miäs vaikka sattuis eteen tekeen ehdotuksia. Kauppa se on mikä kannattaa, maitokauppakin.


      • KALLE KELLO
        kulduurierot kirjoitti:

        Venakot kulkevat kotonaan vaikka koko päivän aamutakissa. Sitten kun pitäää lähteä maitokauppaan laittaudutaan tuntikausia. Kop kop korkkarit jalkaan ja täysi sotamaalaus namaan..
        Tämän sanoi suomalainen mies.
        Miksi tämä vaiva ? josko siellä joku rikas miäs vaikka sattuis eteen tekeen ehdotuksia. Kauppa se on mikä kannattaa, maitokauppakin.

        Kulttuurieroista puheenollen venakkonaisilla on ainoastaan ja vain yksi tavoite: Päästä naimisiin. Telkasta tuli viimevuoden puolella ohjelma, jossa venakkoakkoja koulutettiin naimisiinmenoa varten alkaen alkeista. Venakon saa kuka tahansa koristeeksi kotiansa, kunhan on hynää elättää se. Ei ne töihin mene... Toisaalta olen aina miettinyt, miten se huoliteltu sirosääri muuttuu yks kaks maatuskaksi siinä kuin suomalainen sisarensa läskiksi huolimattomaksi harmaaksi hamppukasaksi.... Lieneekö se se kulttuuriero? No yks hailee mulle.. Jokaiselle varmasti löytyy sopivaa, vain se että ne ketkä haukkuvat suomalaisia naisia tai miehiä ovat päästään vialla, huonon itsetunnon omaavia, rumia elukoita, joilta itseltään on unohtunut se peiliin katsominen. Sanoohan se vanha sananlaskukin "Tyhjät tynnyrit ne eniten kolisee"


      • manicD

        saahan sitä laittautua / un-laittautua, jos haluaa. ihan miten vaan,pääasia, ettei muiden mieliksi tee. Pukeudun mielialan mukaan, huvikseni. joskus saatan tarjoustaloon menoreissulle pistää korkkarit pikkumustan huulipunaa, ja ihan huvikseni! siitä tulee piristävä olo koska se on epäsopivaa monen mielestä. vastoin suomalaisen lähiön lakikirjaa kohdassa 1 eli pukeutuminen! siis. ja olen huomannut, ihmisten reaktiot, joku hyvä saattaa nauraa, naisia ärsyttää, ja vanhemmat miehet tykkäävät . seuraavana päivänä saatan mennä samaiseen kauppakeskuseen perseen kohdalta revenneissä farkuissa ja olen työtön-tpaidassa , tuolloin naurajat vain ovat eri ihmiset . huomaan kyllä kommentit, ja kyllä postiivisia kommentteja on aina kiva kuulla! ikinä en kuitenkaan niitten takia pukeudu, vaan ihan oman mielen mukaan. negatiivisia komm. aiheesta pukeutuminen en ymmärrä ollenkaan, (siis en ymmärrä miksi joku viittii tehdä sitä) sehän on ihan oma asia miten pukeutuu, vaikka se juuri ihmisestä ulospäin näkyykin. voiko ärsyttävää olla vaatteet? ymmärrän jos se käytös vaatteiden alla ärsyttää, joskus vaateeiden ja äytöksen välissä saattaa olla ristiriitakin.


    • En tajua miksi se olisi sitten miesmäinen tyyli jos on tyylitajuton ja lihava ym mainitsemaasi? Ei se ole naisen etuoikeus olla tyylikäs ja hyvännäköinen. Tyylittömyys miehillä on ihan yhtä kauheeta kuin tyylittömyys naisilla. Mutta en jaksa valittss kuitenkaan netissä tämmöisiä koska kaikilla ei ole varaa, halua tai tietämystä olla muuta kuin esim. tuulipuvuissa tai hikisissä salihousuissa. Pukeutumisella näkee usein hyvin äkkiä mihin luokkaan tai alakulttuuriin ihminen kuuluu. Se on tavallaan ihan hyvä, mutta toisaalta se sitten vahvistaa meidän ennakkoluuloja toisiamme kohtaan..

      • ja itse en tykkää jos esim. nainen on ylimeikattuna, se voi kertoa siitä ettei hän pidä itsestään ilman meikkiä. Kauneus tulee kanssa siitä että edustaa itseään terveellä tavalla ja hyvästä itsetunnosta. Monet litrameikkaajat ovat just semmoisia yli-ikäisiä pissiksiä.


      • -.-
        groggi kirjoitti:

        ja itse en tykkää jos esim. nainen on ylimeikattuna, se voi kertoa siitä ettei hän pidä itsestään ilman meikkiä. Kauneus tulee kanssa siitä että edustaa itseään terveellä tavalla ja hyvästä itsetunnosta. Monet litrameikkaajat ovat just semmoisia yli-ikäisiä pissiksiä.

        meikkaaminen on joillekin ihmisille tapa ilmaista itseään


    • ,jshfp9

      Just joo, olisko muita murheita?

    • Herääs nyt.

      Jos sulta menee pakki sekaisin sen takia, ettei jokainen hyllyjen välissä kaupassa pujotteleva daami ole pyörähtänyt aamulla maalipöntössä ja tupeeraajalla, niin kannattaisi ehkä tarkistuttaa lääkitystä. Epäilen ettei se ole ihan linjassa taudinkuvan kanssa.
      Jos kaikki olis joka käänteessä huoliteltuja ulkonäkönsä suhteen, niin mistä sä sen sitten keksisit kuka on huoliteltu?

    • Lusikka ja kauha

      Lyön nyt lusikkani soppaan, mutta entäs tikkuvartalo naiset ilman rintoja ja muita naisellisia muotoja? Miten HE sitten ovat monen miehen läähätyksen kohde? Hyi, minusta ne tikut vasta miehiltä näyttävät:((

      • miesmäinen=solvaus?

        On se kumma, kun ei omia mielipiteitä voi puolustaa haukkumatta muita. Hoikka olen ja pienirintainen (eikä persettäkään liikaa ole), mutta eipä ole koskaan miehennäköiseksi haukuttuXDDD


      • Hyi vittu läskit

        Mielummin laiha ku läski. :)
        Lihavuus on sairasta ja kuka ihannoi muka sairaita?
        Itse olen tikku ja pienitissinen mutta minkäs teet.
        Laihuus on terveellistä ja kaunista, anoreksia taas ei.


      • KALLE KELLO
        Hyi vittu läskit kirjoitti:

        Mielummin laiha ku läski. :)
        Lihavuus on sairasta ja kuka ihannoi muka sairaita?
        Itse olen tikku ja pienitissinen mutta minkäs teet.
        Laihuus on terveellistä ja kaunista, anoreksia taas ei.

        "Laihuus on terveellistä ja kaunista, anoreksia ei". Huomaatko mitään ristiriitaisuutta kirjoituksessasi? Laiha on laiha ei normaali, ikävä että olet sairastunut anoreksiaan. Ennen kuin on myöhäistä keskustele pikimitten äitisi ja isäsi kanssa tai jos et heidän kanssaan voi puhua, mene kipinkapin kouluterkkarin luo. Tilanteesi voi olla pelastettavissa vielä pienillä hoidoilla.


      • mm,hjlnjl
        miesmäinen=solvaus? kirjoitti:

        On se kumma, kun ei omia mielipiteitä voi puolustaa haukkumatta muita. Hoikka olen ja pienirintainen (eikä persettäkään liikaa ole), mutta eipä ole koskaan miehennäköiseksi haukuttuXDDD

        Varmaan kehuttu poikamaiseksi.


    • Naisten ihailija

      Nainen on aina nainen. Alta löytyy naisen muodot ja lämpöä. Ulkoinen olemus ei ole tärkeä

    • että näin

      Laiskalla aikaa arvostella,
      oman majan maailmaa
      mahtailla myös

      Ulkonäkö on tyhmän tykönä,
      huono arvostelukyky vain
      mielipiteitä hölmön

      Heikkoa sortaa, joka ei luojaansa
      ymmärrä, kiviin kaatuu kolmenkin
      kerran

      Jos osaa antaa arvon sekä
      ystävällisen sanan,
      onnensa onkii, maailmalta kunniansa
      suuremmankin saa

      Jos pahaa tahtoo, saa itsellensä myös
      Hyvyyttä saa, joka hyvää tahtoo, joka
      turhuuksia tavoittelee, huuhtoo vesi
      pois tieltään

    • äitinä

      jotkut naiset vaa elää muille ihmisille.. niitä kutsutaan äideiksi :) Äidit eivät välttämättä kerkee tai halua ehostaa tai pukeutua vieraille ihmisille,koska heidän lapset rakastavat äitejään sellaisena kuin ovat :) itelläni on sellanen motto et jos en tällasena kelpaa ihmisille ni ei tarttekaan,kyllä mut jotkut hyväksyy..ja jotka ei hyväksy ni niitä ilman pärjään aivan loistavasti.

    • Aina huono juttu?

      Juuri pari päivää sitten oli tuossa yläpalkissa toisenlainen provosoiva aloitus:

      aiheesta "Miksi naiset laittavat itseään"

      Tänään siis naiset ei laita itseään, ja sekin on jollekin ongelma?

      • naisen elämää

        Mitä sitten teetkin, koskaan ei ole hyvä. Kaikkia ei voi miellyttää eikä onneksi tarvitsekaan.


      • naisen elämää kirjoitti:

        Mitä sitten teetkin, koskaan ei ole hyvä. Kaikkia ei voi miellyttää eikä onneksi tarvitsekaan.

        ja naiset sitten pano elimiin asunnoissa (ei sala porttola) ja tunnettu Suomihan on putoamasa maailman eliitistä, näissä, joten kodin henkevät naiset voi sitten julkisuudessa tuuletella ja huudella, ei siinä mitään ..


    • at,,

      kaikk ei todella halua meikata tai ehostaa eikä muutenkaan olla lauma sielu,, mitä hitoa se sulle kuuluu miten ihmiset ovat,,,, maalaa niin kuin haluat anna toisten olla omissa oloissaan,,,,,,,,,,,,,,

    • Nyt sitte naiset. Kunnon pakkelit naamaan. Fuck me saappaat ja verkkosukkikset jalkaan ensi kerralla kun edes avaatte ulko ovenne ja lähdette sinne lähi siwaan... voi luoja XDDDD

      • metsurinainen

        Se voisi Siwan myyjä saada nauruhalvauksen. Älä yllytä ettemme saa siwamyyjän takia kuolemantuottamus-syytettä.


    • 1+10

      Mitä se sinua liikuttaa miten kukin pukeutuu tai miltä näyttää?
      Keskity omaan elämääsi. Oh God.

    • katariina1

      Voi ristus!

    • kauheeta ja kamalaa!

      Ihan kauheeta! Mä järkytyn niin, että joudun menemään terapeutille, jos nainen ei ole kaupassa ja kadulla kuin missi.

      Naturelli nainen on paras! Perushygienia ja siistit vaatteet riittävät. Kertovat siitä, että nainen on tasapainossa itsensä kanssa. Ja sama juttu miehillä.

    • sen takia koska naisilla on oikeus olla sellaisia kun haluaa

      • kossi1

        Tota, onhan miehelläkin oikeus näyttää perämetsäläiseltä... Oikeus ei ole oikein peruste millekään yksinään.

        Musta nuoret naiset laittautuvat aika kiitettävästi Espoon alueella ainakin. Mutta ehkä maaseudulla naisten laittaminen jää vähemmälle. Ainakin Pohjanmaalla näkyy joskus aika tuimiakin naisia. Eli kyllä kyse on myös varallisuudesta, asemasta ja arvomaailmasta. Porvari laittautuu enemmän, noin lyhyesti sanoen.

        Nainen, joka on äidillinen ja turvallinen, ei välttämättä ole koristeellinen. Vähän kuin Stalingradin Äiti Venäjä -patsaassa. Mutta on harmi kun aika iso osa naisista sotkee tähän mukaan kovapäisyyttä ja jätkämäisyyttä.

        Noin muuten ei naisesta tee yksin meikki ym. viehättävää, kyllä tärkein on että naisen on hyvä olla henkisesti ja että nainen pitää naisena olosta. Tämä kun on kunnossa niin sitten kyllä olisi suotavaa että nainen edes jonkun naisellisen jutun laittaisi. Tarkoitan siis jotain rekkakuskilookin ja minkkiturkkilookin välimaastoa.


      • Karumorsio
        kossi1 kirjoitti:

        Tota, onhan miehelläkin oikeus näyttää perämetsäläiseltä... Oikeus ei ole oikein peruste millekään yksinään.

        Musta nuoret naiset laittautuvat aika kiitettävästi Espoon alueella ainakin. Mutta ehkä maaseudulla naisten laittaminen jää vähemmälle. Ainakin Pohjanmaalla näkyy joskus aika tuimiakin naisia. Eli kyllä kyse on myös varallisuudesta, asemasta ja arvomaailmasta. Porvari laittautuu enemmän, noin lyhyesti sanoen.

        Nainen, joka on äidillinen ja turvallinen, ei välttämättä ole koristeellinen. Vähän kuin Stalingradin Äiti Venäjä -patsaassa. Mutta on harmi kun aika iso osa naisista sotkee tähän mukaan kovapäisyyttä ja jätkämäisyyttä.

        Noin muuten ei naisesta tee yksin meikki ym. viehättävää, kyllä tärkein on että naisen on hyvä olla henkisesti ja että nainen pitää naisena olosta. Tämä kun on kunnossa niin sitten kyllä olisi suotavaa että nainen edes jonkun naisellisen jutun laittaisi. Tarkoitan siis jotain rekkakuskilookin ja minkkiturkkilookin välimaastoa.

        No voi helekatti. Pitäskö tästä vääntäytyä laittautumaan ettei ihan peräkylän kommariksi leimata. Me täällä maaseudulla (=kehä 3:sen takana) oomma aika karuja morsioita. Kantturat mylvii nähdessään. Mutta manttaalia kyllä on ettei punikiksi passaa luulla.
        Espolassa taitaa olla henttuset pojat kun eivät pärjää Pohjanmaan naisille.
        Eimaar tästä mihkään nyt viitsi lähteä tommosten takia.


    • Erin

      Hui kauheaa, miksi pitäisi feikki-kaunistaa itseään? Antaa ihmisten olla luonnollisia, jos näin haluavat olla. Toivottavasti haluavat olla. Nykymaailma on liian pinnalliskeskeinen.

    • janina2

      Voiko tämä viesti edes olla vakavasti kirjoitettu. Laita laput silmille jos toisten naisten olemus sinua häiritsee. Minä itse olen kiitollinen siitä, etteivät kaikki naiset tai miehetkään ole ajautuneet tuohon sinun muottiisi, jolla kaikista pitäisi tehdä samanlaisia. Toisaalta sinulla on varmaan todella hyvä elämä, kun löytyy noin hyvin aikaa huolehtia tuntemattomien naisten ulkonäöstä. Tai sitten vaan aivan helvetin tylsä ja pinnallinen elämä.

    • ufaffaa ufaffaa,,,,,

      Minua taas ärsyttää naismaiset miehet, silmät meikissä ja korvakorut,,yäk mitä hinttareita! Sama jos laittaisivat jo hameenkin päällensä ja piikkarit jalkaan!

    • Kauneudesta

      Tosiaannn lyhyiden hiussteni juurikasvu on minunkin mielestäni ehkä se kauhein asia..-sitä ei taidettu mainita..ja 53 kg.sta on tultu 63:een ja IKÄÄKIN ON TULLUT,autss...

      GirlBoy- kiitos :)

      Oletko ajatellut että, sairaus, masennus ym vaikuttavat ulkonäön huolehtimiseen ja itsestä välittämiseen..

      Ihmisiä kiinnostavat eri asiat, toiv. myös viestiketjun aloittajaa..

      Kertooko tuo ihmisten arvosteleminen ulkonäön suhteen koko arvomaailmastasi???

      Ja nyt sitten tätimäisen miehekkäästi jokin filosofinen loppulausahdus:
      ”Aika on sitä miten käyttää rakkautensa.”
      Kauneudesta
      Zadie Smith

      • luonnonvalinta

        "Oletko ajatellut että, sairaus, masennus ym vaikuttavat ulkonäön huolehtimiseen ja itsestä välittämiseen.."

        Tottakai ne vaikuttavat, ja siksi epämiellyttävä ulkonäkö toimiikin oivana varoitusmerkkinä: tähän ihmiseen ei kannata sekaantua!


      • oijjeee
        luonnonvalinta kirjoitti:

        "Oletko ajatellut että, sairaus, masennus ym vaikuttavat ulkonäön huolehtimiseen ja itsestä välittämiseen.."

        Tottakai ne vaikuttavat, ja siksi epämiellyttävä ulkonäkö toimiikin oivana varoitusmerkkinä: tähän ihmiseen ei kannata sekaantua!

        Jumalalle kiitos ulkonäöstä, joka estää tyhmimpien sekaantumiset...


      • hiirulainen
        luonnonvalinta kirjoitti:

        "Oletko ajatellut että, sairaus, masennus ym vaikuttavat ulkonäön huolehtimiseen ja itsestä välittämiseen.."

        Tottakai ne vaikuttavat, ja siksi epämiellyttävä ulkonäkö toimiikin oivana varoitusmerkkinä: tähän ihmiseen ei kannata sekaantua!

        Joskus se voi olla harkittu valinta, saada olla rauhassa.


    • Ei ole rahaa, tosin se tietää myös sitä, etten näy myöskään kaupassa, vaan ruokajonossa.

      "Nykyään kun moni on niin suurikokoinen, ei vaatteiden löytämisen pitäisi olla mahdotonta"

      Itse asiassa, on.

      "Ja jos vaivaa jaksaa nähdä, niin kiloja karsimaan."

      Ei ole rahaa kunnon ruokaan, vaan pelkkään lihottavaan moskaan, jos siihenkään. Kuntosalista ei voi kuin haaveilla. No, liikkumalla kuulemma ei pysy laihtumaan. En voi sanoa, etten olisi yrittänyt.

      "Lyhyet hiukset sinänsä ei ole ongelma, kunhan malli on kohdillaan ja sitä tukkaa jaksaisi edes vähän laittaa. Tuotteita riittää joka lähtöön ja pienellä harjottelulla hiusten laitto aamuisin alkaisi sujua jo rutiinilla."

      Ei ole varaa tuotteisiin, useimmiten leikkautan itselleni chelsean, joka pysyy sellaisena kolmisen kuukautta, mutta sekään ei mahda mitään, jos tuulee ja sataa vaakasuorassa tai joutuu pukemaan pyöräilykypärän päähän.

      Meikit ovat liian kalliita.

    • 5+++

      Minun elämäntehtäväni ei ole olla viehättävän näköinen ja kaunis miehille. Ei minulla ole tarvetta olla miesten ihailevien katseiden kohteena kauppareissulla, eikä muuallakaan.
      Ken naista tarvitsee sellaiseen , etsiköön sellaisen naisen. Ei kaikkien naisten tarvitse olla vain ap:tä ja hänen tarpeitaan varten.
      Tottakai kai jos koen tilanteen tarpeelliseksi, sujautan korkokengät ja jotain seksikästä ja kaunista päälle.
      Näkee tuolla kaupassa aikalailla miehiä jotka ovat likaisissa (työ?) vaatteissa, voisinsamalla lailla sanoa, että eikö voisi käydä kotona vaihtamassa ne ykköset päälle ennenkuin menee kauppaan. Minun vaatteeni ovat ainakin puhtaat.

      • En hepsankeikka

        Likaise vaatteet ja likaiset TYÖvaatteet kaksi eri asiaa. Esimerkiksi rakennusalalla, jos alkaa vaihtelemaan sinunkaltaisia varten ykköset ruokatunniksi (rak.alalla 11-00-11.30) ja vielä vaihtamaan työvaatteet takaisin palattuasi töihin, niin syömättä varmasti jää. Hienohelmojen kannattaisi mennä ostoksille valittuun kellonaikaan eli välttää kahvi- ja ruokatunteja sekä 15.30 aikaan myös pysyä poissa, koska duunarin päivä ei välttämättä lopu silloin, vaan on pieni tauko ja työt taas jatkuvat.


    • gbibfsbughoin äghmpä

      Ei naisen tarvitse olla joku muotinukke, mutta perusasiat on helppo laittaa kuntoon helpolla kun lähtee kylille. Pestyt ja kammatut hiukset, hampaat pesty, puhtaat ja sopivan kokoiset vaatteet , ehjät ja puhtaat kengät ja kevyt meikki päälle. Se on siinä ja sama asia miehille. Ei meidän tarvitse näyttää joltakin mannekiiniltä tai viimeiseen asti ehostetulta, vaan peruspuhtaus, siisteys ja tyyli riittävät.

    • susu1

      Kyseessä voi olla myös niitä "ei jaksa olla kaunis päiviä". Itsellä on ainakin sellaisia parikin kertaa viikossa, jolloin ei vaan jaksa vaivautua kun ei tarvitse olla töissä.

    • dontcare

      Hahah, olen nuori nainen ja yleensä nään jopa liikaa vaivaa ulkonäköni eteen, joskus oli lähes pakkomielle, en kauppaankaan voinut lähteä laittautumatta kunnolla. Nykyisin kehtaan kuitenkin jo siellä kaupassa käydä ne kotiverkkarit päällä hiukset hapsottaen ja ilman meikkiä, kuvittelin ettei sillä niin väliä ole, kun kyseessä vain kauppareissu. No, näköjään onkin :D

      • Haha ittelles

        Kyseessö ei ole kauppareissu vaan kuvitelmasi siitä, että joku oikeasti kiinnittää sinuun niin hirveästi huomiota ja huomioi, oletko meikattu vai ei. SUurimalle osalle se on aivan sama, sinä vain tyttöpolo kuvittelet muuta.


    • saariston mies

      Olen nähnyt tuollaisia. Jokainen saa tietysti olla sellainen kuin haluaa. Luulen että heidän elämäntilanteensa on vain sellainen ettei millään ole mitään väliä tai sitten heitä ei yksinkertaisesti vain kiinnosta että miltä näyttävät. Mutta yksi hyvä puoli on se että he eivät sentään ole ahdistelemassa miehiä kuten itsetietoiset ns. hyvänäköiset naiset. Ehkä näillä luotaantyöntävillä on jokin elämää suurempi ongelma kuten esimerkikisi alkoholiongelma tai sitten jokin sairaus. Tai sitten jokin juttu omassa elämässään. Joten olkoon he vain siellä omassa rauhassaan jos eivät ketään häiritse.

      • nainen 50+

        Ei sairaus ole mielestäni mikään syy laiminlyödä itsensä huolenpitoa - päin vastoin: Jos flunssa pukkaa päälle ja nenä on kuin Petteri Punakuonolla, ihan itseni takia meikkaan kevyesti ja pukeudun kauniisti - silloin mielikin on parempi, jos peiliin vilkaisee.
        Sitä paitsi: Liikun pyörätuolilla ja silti meikkaan kevyesti joka ainoa päivä ja todellakin pukeudun nätisti jopa kauppaan mennessäni. Kaiken sen teen ihan oman itseni vuoksi, ja näin olen tehnyt jo n.40 vuotta.


      • KALLE KELLO
        nainen 50+ kirjoitti:

        Ei sairaus ole mielestäni mikään syy laiminlyödä itsensä huolenpitoa - päin vastoin: Jos flunssa pukkaa päälle ja nenä on kuin Petteri Punakuonolla, ihan itseni takia meikkaan kevyesti ja pukeudun kauniisti - silloin mielikin on parempi, jos peiliin vilkaisee.
        Sitä paitsi: Liikun pyörätuolilla ja silti meikkaan kevyesti joka ainoa päivä ja todellakin pukeudun nätisti jopa kauppaan mennessäni. Kaiken sen teen ihan oman itseni vuoksi, ja näin olen tehnyt jo n.40 vuotta.

        Nainen 50 . Kuule, eiköhän useimmilla naisilla tuon flunssan iskiessä valu räkä solkenaan, silmät vettä valuen ja nokka turvoksissa puhumattakaan silmistä tulisi viimeisimmäksi mieleen alkaa meikata saatikka että ne meikit pysyisi naamataulussa.

        Lopeta se kaunareitten kattelu, näyttää aiheuttavan vaan vahinkoa sinulle. Jos kukaan ei ole kertonut sinulle, niin minä kerron: Se on aikuisten satua, sellaista ei oikeasti tapahdu, eikä yksikään nainen (tai mies) ole terveenäkään niin freesi aamulla herätessään, että on tukka hyvin, meikit naamalla jne... Herää todellisuuteen!!!!!


    • Womwn

      Ihmiset ovat erilaisia, niin miehistä kuin naisistakin löytyy sellaisia, jotka eivät jostain syystä välitä ulkonäöstään. Syitä voi olla vaikka sun mitä ja siksipä on vaikea tehdäkään varsinaisia johtopäätöksiä kokonaisuudesta, jonka saattaa nähdä vain hetken esim. kaupassa. Voi olla, että ihminen on sairas, oikeasti viisveisaa siitä, miltä näyttää tai on vain sillä hetkellä verkkariviikko meneillään. Samoin jotkut voivat olla masentuneita, köyhiä tms. jolloin muut teot ja tarpeet ovat tärkeämpiä. Mistäpä me ulkopuoliset voimme tietää.

      Mutta tällaista se on kun elää muiden ihmisten keskellä, on pakko sietää erilaisuutta ja sitä, ettei se ulkonäöstä huolehtiminen tarkoita kaikille ihmisille samaa asiaa.

      Joku voisi taivastella, miten joku vaivautuu tänne kirjoittelemaan muiden ihmisten ulkonäöstä huolehtimisesta ja ihmettelisi, eikö kirjoittajalla ole muuta huolenaiheita vai haluaako hän vain korostaa omaa erinomaisuuttaan kun painottaa muiden huonoja tapoja.

      Siinäpä vastauksia kysymykseesi (retorinen ilmeisesti)

    • Voivoivoivoi

      Jos naiset meikkaa, niin valitetaan tällä palstalla. Jos naiset ei meikkaa, valitetaan tällä palstalla. Antakaa olla. Meikatkoot tai olkoot meikkaamatta, ihan sama.

    • iha vitu jepa.

      Jaa, siellä taas yksi jonka pieni pippeli on lörpsähtänyt niiden naisten takia jotka näyttävät siltä miltä haluavat / mihin voimansa riittävät. Mitä väliä sillä on miltä muut näyttävät? Älä katso jos ällöttää (:

    • Tavallinen nainen

      Jokainen meistä arvostaa erinlaisia arvoja. Muuten en katsele ihmisiä yleensä tarkkaan muualla kuin ahtailla kauppojen käytävillä jolloin on pakko huomioida toiset ihmiset. Siellä taas kiinnitän huomion kohteliaisiin ja jopa usein hymyileviin ihmisiin. Tuskin koskaan meikit tai vaatteet saavat minua arvostelemaan toisia. Anteeksi vain, mutta monet viimeisen päälle meikatut ja muodin mukaan pukeutuneet ovat kylmän ja itseään täynnä olevan näköisiä, eikä hymyä varmasti näy kasvoilla. Onneksi näitä ihmisiä näen harvoin.

      • kestovirne

        En tajua tuota jatkuvan hymyilyn vaatimista. Miksi pitää hymyillä yksin kulkiessa, kaupassa tai kaduilla??? Itse suhtaudun erittäin varauksella ihmisiin, jotka virnuilevat koko ajan ilman selkeää syytä.


      • Tavallinen nainen
        kestovirne kirjoitti:

        En tajua tuota jatkuvan hymyilyn vaatimista. Miksi pitää hymyillä yksin kulkiessa, kaupassa tai kaduilla??? Itse suhtaudun erittäin varauksella ihmisiin, jotka virnuilevat koko ajan ilman selkeää syytä.

        En todellakaan tarkoittanut kestohymyileviä ihmisiä, vaan henkilöitä jotka esimerkiksi hymyilevät kun heidät huomioidaan esimerkiksi kun annan heille ostoskärryjen kanssa mennä minun siirtyessäni antamaan tietä. Onnellinen ihminen voi varmasti hymyillä kadulla onnellisille hetkille. Näin näkee nuorten usein tekevän.


    • domingo1

      Eiköhän jokaisella ole oikeus olla ihan sellainen kuin haluaa. Jos mielipiteeni haluat niin minua taas enemmän äitöö ylilaitetut parfyymipommit.Mutta: meitä mahtuu tänne ,annetaan olla vaan. Joku inhoo meitä jokaista varmasti.

    • mihin menet maailma?

      Ensin tuli lesbo- ja homovillitys ja nyt sitten transut!

    • AIKANSA KUTAKIN

      Sen verran hyvä itsetunto ettei tarvitse hakea muiden hyväksyntää ulkonäkö/muoto kriteereistä, saa rauhassa kulkea ilman typeriä kommentteja. Siksi toisekseen voi olla allergikko kosmetiikkatuotteille tms . Ja jos luoja on suonut naiselle miehisen olemuksen mitä sitä kommentoimaan, hanki oma elämä.

    • Suomalainen mies

      Laitettu tai laittamaton, minua ärsyttää eniten se pohjaton tyhmyys, jota monen kohdalla näkee. Pysyn mieluummin sinkkuna.

      • kossi1

        Tuo on totta. Enemmän saisi olla naisia, joiden kanssa voi keskustella. Miesten kanssa on yleensä helpompi vaihtaa analyysejä ja ajatuksia. Meillä on kansainvälisesti erittäin koulutettuja naisia, mutta tuntuu että ajattelemisen taitoa on silti aika vähän ja joku matalammin koulutettu ulkomaalainen nainen voikin olla viisaampaa puheseuraa. Se on yllättävää.

        Siltikin sanoisin että tuohon laittamiseen vaikuttaa henkilön arvomaailma ja ehkä tunne-elämä. Joku nainen voi pitää laittamista teennäisyytenä ja epäolennaisena. Joku muu nainen taas voi pitää sitä nautinnollisena ja "ihanana". Itse kyllä pidän enemmän ulkoisesti laittamisesta pitävästä naisesta. Ongelmaksi muodostuu että heissä on ehkä isompi prosentti sellaisia, joiden kanssa on vaikea keskustella oikein mistään.

        Ihannenaiseni on itseään laittava ja silti järkevä.


    • Niin se menee

      Ei kai ulkonäköön tarvitse panostaa, jos on jo naimisissa tai muuten tukevasti parisuhteessa.

      Eikö sitä meikata ja tekeydytä viehättäväksi, jotta vastakkainen sukupuoli kiinnostuisi?

      Jos varattu nainen näyttäytyy laitettuna ihmisten ilmoilla, hän ei taida olla tyytyväinen parisuhteeseen ja etsiskelee uutta miestä.

    • Hah mikä provo!

      Hah hah, mikä provo! Onhan tunnettua, että palstan ylläpitäjät provoja tehtailevat.

    • oivoia

      Ei minua jaksaa kiinnostaa laittaa ykkösiä päälle saatika huulikiiltoa kun käyn lähi kipsassa tai ruokakaupassa.
      Kohta pitää varmaan punttisalillakin olla täydet tällingit päällä

      ollakko vai eikö olla turhamainen, siinä vasta kysymys..

    • ei suominaista

      No naiset ovat laiskoja jo ennen seurustelua ja laiskemmiksi käyvät kun saavat ukon ja lapsia.Ulkomaailaistaustaiset naiset erottaa juuri huolitellusta olemuksesta heti.

    • päivi1

      Laiskuus!

      Näin ainakin vanhempi siskoni vastasi tuohon kysymykseen.

      Itse olen kauniiksi kehuttu huomio ! kohta 60:nen nainen. Meikkaan, huolehdin etten liho, liikun, käyn kuntisalilla ja näutin siitä että olen nainen enkä puolimies ja siksi uolehdin itsestämni.

    • oma huomioni

      Naislääkärit ovat pääsääntöisesti näitä jotka eivät näe tarpeelliseksi panostaa ulkonäköön. Missälie vika?

      • ei ykkösasia

        Jospa he osaavat priorosoida asioita. Ja liika laittautuminen voisi vaikuttaa uskottavuuteenkin.


    • "Mikä näitä naisia vaivaa??"

      Entä sinua?

      "Miksi ihmiset eivät halua nähdä vaivaa ulkonäkönsä eteen??"

      Sinun on oma-aloitteisesti mentävä kertomaan heille ettet halua heidän kulkevan sen näköisenä julkisesti.

      Vaikutat henkilölta joka haluaa muun maailman tekevän ja ajattelevan juuri niin kuin sinä haluat.

      • on the rocks

        "Sinun on oma-aloitteisesti mentävä kertomaan heille ettet halua heidän kulkevan sen näköisenä julkisesti." ihan parasta, kiitti!


    • 167cm/65kg/56v

      Kylläpä on jos jonkinlaista mielipidettä. Kuulun niihin yli viisikymppisiin ja en ui aamulla puuterirasiassa ja en maalaile muutenkaan lärviäni. Pieni ehostus on joskus paikallaan. Silti oloni on itsevarma, vaikka pääasiassa luonnollisena liikunkin. Toinen asia on taas tämä pötkövartalo. Tähän ikään painoni on ehtiny olla niin alhaalla kuten tosi ylhäällä. Mielenterveys ongelmaa ei tullut ylipainosta, mutta en viihtynyt pötkövartaloisena. Joten olen varma, että kukaan "ei tarvitse" ylipainoa. Siinä en ajattele, että mille kukin toisten silmissä näyttää, vaan sitä, että takuulla on kevyempi askel ja mieli iloisempi, kun pitää itsensä ns. normaalipainoisena. Jopa uskon siihen, jos olisin työhaastattelussa ja toinen hakija olisi tasavertainen, niin varmasti työnantaja mittaa hakijaa seuraavaksi katsoen ulkonäköä. Ulkonäöstä voi lukea paljon ihmisen elintapoja. Kyllä varmasti reipasjalkainen läskitön voittaa lihavan takkutukan. Hyvää tätä vuotta kaiken kokoisille! :)

      • annabelle

        Kylläpä on maailma mennyt mallilleen.Itse olen 60:n pötkylä,enkä ole meikannut ikinä ja tukkakin on lyhyttä mallia ja silti minua sanotaan kauniiksi ja hyvin säilyneeksi.Naama ei ole ryppyinen eikä vartalo mahdu muotikolttuun.Luulenpa että ne jotka pakkelilla pilaavat naamansa,ovat tässä iässä ryppyotsia ja hakevat botox piikkejä ,että ulkonäkö säilyy.Onnea vain kaikille meikittömille itsevarmoille naisille!


    • hoh89

      Itseä kyllä ainakaan kiinnosta niin paljon mitä muut ajattelee, jos käyn vain kaupassa. Hallaahan se jo ihollekkin tekee jos pitää olla joka sekuntti laittamassa meikit naamaan. Varsinkin nyt kun kosmetologiksi opiskelee ja naamaa putsataan ja räplätään joka vaiheessa, varsinkin nyt kun kasvohoidot on alkanu. Sehän se siitä puuttuisi vielä, jos joka helkutin paikkaan pitäisi se meikki tunkea naamaan ja sitten poistaa. Se ei nimittäin tee iholle hyvää, että sitä naamaa pitää joka vaiheessa olla puhdistamassa siitä meikistä.

      Toki silloin kun asiakaspalvelussa ollaan ja tehdään asiakkaille hoitoja pitää se omaki olemus olla huoliteltu, mutta ei hirveästi kyllä jaksa kiinnostaa mitä joku ajattelee siitä lähdenkö illalla suihkun jälkeen kaupassa käymään miten huolitellun näköisenä. Ei se hiuskaan hirveästi tykkää jos siihen tungetaan päivittäin useampaan otteeseen tavaraa ja kyllä käyn suihkussa koulun jälkeen, joten joka ilta en jaksa kyllä laittautua. Toinen asia jos lähden johonkin vartavasten käymään.

      Eikä mihinkään kauppaan nyt jaksa edes vaatteita alkaa valitsemaan, toki kaapista löytyy "hienoja ja muodikkaita" vaatteita, mutta kyllä se nyt vaan on niin, että ne verkkarit ja t-paita kelpaa ihan hyvin sen maidon hakemiseen kaupasta ja jos jotakuta häiritsee niin sitten häiritköön :D

      Tämähän nyt oli todennäköisesti täysi provo koko aloitus, mutta olkoon..

    • Reipas Mies

      No koska nämä suomi naiset ovat edes tavismiehiä varten meikanneetkaan?

      Moni tavismies on monesti ihan ilmaa stailatuille naisille "omana itsenään" ja panostuksia vaatteisiin ja habitukseen nimenomaan tarvitsee miehenkin tehdä.

      Asia on sitten erikseen kun viikonloppuna bestisten kanssa menevät disco yökerhoon joraamaan eli pitämään hauskaa ja sitten stailina odottavat suosittujen miesten iskemistä ja tanssiin hakemisia.

      Tottakai varatut ovat vähemmällä pakkelilla liikkeellä arki asioissaan.

    • Paistin pudistaja

      Hmm.Joskus mieltymykset ajavat kehon ja kasvojen edelle.

    • aloittajalle voisi sanoa HANKI ELÄMÄ, omg

    • leenuliinutiinu

      Pari päivää sitten oli kysymys miksi yh-äiti meikkaa, nyt tämä =) Keksikää ny HYVÄNEN AIKA sellaista mikä ei heti paljastu puhtaaksiprovoksi.

    • Rok´sah

      Pukeutuminen on yksi iso kusetus,Tarkoitus oli alunperin saada lämpöä vaatteista. Kaikki muodit ja ns. tyylikäs pukeutuminen on vain kauppiaden kusetusta. Eihän ihmiset muuten ostaisi turhia vaatteita koko ajan ja miettisi sitten vielä jotain sukkien väriä tai mikä sopii mihin.Niin toisarvoista.

      Tehkööt ihmiset hiuksiensa, meikkiensä ja painonsa kanssa mitä huvittaa, omapa on ihmisten asia.

      Katso muualle tai mene pois ellet kestä katsoa. Sitten jos oikeasti joskus sairastut oikein kunnolla esim. syöpään, niin sitten voit oikeasti miettiä jotain sukkien väriä tms....kuinka tärkeää onkin että ne ovat oikean väriset....?

    • ihantavallinenvaan

      Voi voi voi, onhan murheet Moocchallakin.

      Minua ärsyttää moottoripyörät ja -kelkat, minua ärsyttää syleksiminen, minua ärsyttää sormien vetely niin, että niistä tulee naks-ääni, minua ärsyttää viulunvingutus, erityisesti ärsyttää humalaiset, tupakanpoltto....

      Entäs sitten? Eiköhän meillä jokaisella ole asioita, jotka ärsyttää itseään, mutta ei jotakin toista ihmistä.

      Eiköhän vaan hyväksytä jokainen sellaisena kuin haluaa olla ja harrastaen sitä mitä haluaa harrastaa. Jokaiselle löytyy myös itselleen sopivia ystäviä ja elämänkumppaneitakin, ei o pakko olla ärsyttävässä seurassa, eikä edes pakko katsoa/kuunnella ärsyttävyyksiä.

    • Erilaisuus on rikkautta. Miksi toisen silmä pitää siitä mistä
      toisen silmä ei?
      Jos kaikki olisivat miehisiä, sitä ei edes huomattaisi.
      Pääasia että on itse oma itsensä, jonka itse hyväksyy.
      Terveys on tärkein eikä sisäinen kauneuskaan ole pahasta.
      Toisten arvostelu sen sijaan on.

    • 13+4

      Miksi h-tissä pitäisi nähdä vaivaa? Olet ääliö, jonka kaltaiset pitäisi kiireesti ampua maatakiertävälle radalle.

      • Mooccha

        Sua ei vois edes ampua sinne kun painat liikaa.


    • nainen naisen takana

      En jaksa lukea kaikkia viestejä, mutta itse kelpaan ihan hyvin miesmäisen näköisenä naiselleni :).

    • 8+12

      No, hyvin moni ajattelee elämän olevan koiranäyttely, ja lopuista useimmat eivät muuten vain tiedä mitä oma elämä tarkoittaa. Se kannattaa selvittää, jos elämä on oma, silloin maistuu, muuten ei, ja Alkuajatuksesta löytyy tietoa asian selvittämiseen. Löytyy googlaamalla.

    • 124

      sinä olet idiootti ja kuvailemasi tyypit "ällöttäviä" joten eikö se ole suht tasapeli,tasapainossa tää maailma taas?

      voi raukkaa...kova se on elämä heti uuden vuoden alussa hmm....

    • Lenita Auerilla

      menen vauhdissa Tukholmassa miehet ... en pidä new york (ensimmäinen ulkomsaalainen sana, jota opettelin sirkuksessa 1960 - luvulla) Tel Aviv loistaakin pimeimmän mailman tilastoissa MIEHET - MIEHET ränsistyneet, paskaiset miehet, hah olisiko nioin, mitä Tukholmankin meni sivu suun, vain yhden yön Tukholmassa nukuin (sävel Detroit - Detroit ) 1980 - luvulla, niin naiset pitää seuraa sitten ....

    • TIEDÄTTE KUKA

      VOI HUULIKIILTO!

      Miks jotku naiset tänäpäivänä näyttää blondeilta pumpatuilta barbaroilta ja eivät edes itse tajua sitä???? Kamalimmat ovat mielestäni tekoripset, hiuksenpaksunnukset yms.

      Ja sit tuo alapääposliinimuoti! Ettekö te blondit naiset tajuu et se ihannehan tulee suoraan pornogfafiasta! Eli jos haluu objektisoida itsensä, niin siitä vaan.

      Juuri noissa huulikiilloissan ne naiset näyttää musta just typerimmiltä. Mut makuvapaus Suomessa.

      • stay up

        Jos on syntynyt blondina pitäiskö värjätä tumma tukka ettei näytä pornotähdeltä?


      • bbgggg
        stay up kirjoitti:

        Jos on syntynyt blondina pitäiskö värjätä tumma tukka ettei näytä pornotähdeltä?

        Aitoja blondeja ei ole, värjättyjä suurin osa.


    • kaupassa naturellina

      "Mikä näitä naisia vaivaa?? Aina silloin tällöin (liian usein) näkee kaupoissa naisia, jotka ovat niin miesmäisen näköisiä, että ällöttää."
      Niin juuri, kaupoissa - kuka jaksaa meikata ja laittaa ulkonäkönsä viimesen päälle, jos on menossa ruokakauppaan??? en minä ainakaan halua nähdä vaivaa ulkonäköni eteen yhtään, kun kaupassa vain käyn tekemässä askareitani, ei ole tarkoitus jäädä sinne esille.

      • sofia3

        Rajansa kaikella laittautumisella tietysti.Ite meikkan kevyesti töihin joskus enempi ja haluan näytää naiselliselta.Ymmärrän hyvin kyllä että mies ei halua vierelleen toista "miestä" vaan naisen.Enhän itekään kattele naismaisia miehiä.Mutta ehkäpä nämä muumit siellä kaupassa ei ketään kattelekaan.Joten kaikille oma tyyli sallittakoon.


    • Miksi naisen ylipäätään pitäisi aina olla huoliteltu/meikattu/hyvin puettu tai tyylikäs?
      Eikö se ollutkaan niin, että itsevarmuus tekee naisesta kauniin? Tai ylipäätään luonnon kaunis on monille miehille mieleen? Ainakin näin olen kuullut monen aikuisen miehen suusta.

      Itse en ole ikinä nyppinyt kulmakarvojani, ne ovat hyvän muotoiset ilman nyppimistäkin, eivätkä ole mitkään värittömätkään, joten ei ole tarvetta harrastaa moista.

      Kauppaan mennään yleensä vain ostoksille, eikä yritetä näyttää miesten silmissä hyvältä, saattaa toki näitäkin yksilöitä olla. Lähikauppaan en ikinä meikkaa, en laita hiuksia, vaatteena yleensä vain lökäpöksyt. Mitä järkeä alkaa laittautumaan 10-15minuutin takia, jos muuten vaan viettää päiväänsä kotona?

      Kauemmas kauppaan mentäessä voi jopa laittautuakin, jos vaan jaksaa. Välillä on muutenkin hyvä antaa ihon hengittää, eikä aina tunkea naamaan pakkelia. Iho pysyy kauniimpana vielä vanhempanakin.

      Vielä yksi asia joka saattaa vaikuttaa asiaan, hyvien tuotteiden hinta. Kaikilla ei ole varaa maksaa suuria hintoja tuotteiden takia.

    • bohemi

      Siksi, että heillä on sisäinen kauneus, ei mikään tarve ehostaa itsestään jotain, mitä ei ole. Aina huoliteltu ja meikein kulkeva nainen on jotain muuta siltä toiselta puolen kuin se, miltä näyttää.

      Itse miehenä kuljen sopivissa vaatteissa, varmasti monen mielestä mauttomissa ryysyissä. Souvot. Kyllä se ongelma on sillä, jolle ei passaa. En itse arvostele kuitenkaan ketään pukeutumisen tai miten laittautuu, en vain ota ressiä kenenkään pukeutumisesta tai muutenkaan, en vain päästä toisia elämässä liian lähelle.

    • showinisti

      Joo ällöttää nämä 40 stessisiat jotka lyllertää kaupan hyllyjen välissä ja muuten epäsiistit humppamakkara ikiteinit. Naiset ei osaa vanhentua arvokkaasti.
      Nämä yli-ikäiset kaiken tietäjät pitäisi kuljettaa Ahvenanmaalle pois kauniiden Thai-tyttöjen tieltä ilmaa pilaamasta.

      • shame on me

        Mä olen just sellainen. Nytkin läppäri läskimakkaran päällä; hyvä teline, käytännöllinen. Ja 40 hyvä ikä, ihminen elää aina parasta aikaansa.On mulla stressiäkin. Mutta miksi ihmeessä olet niin kiihkossa? Onko "stressisika" pannut shownistin tahdon vastaisesti kauppareissulle? Ei me sieltä hyllyjen välistä väkisin sun liiveihisi uida, peace man! Nauti elämästä ja anna muidenkin tehdä niin, rentouta otsa, hengitä syvään. Rauhaa!


    • väärä kuvavalinta

      Ja kuvan nainenko on Suomi24 kuvavalikoitsijan mielestä miesmäinen?

      Suuryritysten johtotehtävissä olevat naiset ovat esimerkki miesmäisistä naisista, ei kuvan nainen.

    • ehkä se on näin

      Kenties siksi naiset eivät panosta ulkonäköön, koska naiset ovat huomanneet, että Suomessa ei kannata ainakaan miesten vuoksi panostaa ulkonäköön.

      Enpä ollenkaan ihmettele, että naiset ottavat yhä vain enemmän ja enemmän miehekseen ulkomaalaisia miehiä.

    • Evelle

      Minusta naisten ulkonäön arvosteleminen pitäisi jo lopettaa. Sensijaan miehet voisivat mennä itseensä. Miehet näyttivät miehiltä ennenvanhaan, kun he tekivät fyysisesti raskasta työtä ja ravitsemus oli niukkaa. Miehillä oli leveät hartiat ja kapea lantio. Ja alhainen rasvaprosentti. Nykypäivän miehet nysväävät tietokoneen ääressä kaikki päivät ja se jättää jäljen lihaksiin ja koko olemukseen. Harvat miehet ovat harteikkaita ja näyttävät oikeasti miehekkäiltä.
      Olen jo aika iäkäs nainen ja kokemuksesta olen huomannut, että kaikkein pahimpia naisten kritisoijia ovat akkamaiset, hintelät ja naisten mielestä vastenmieliset miehet. Katkeruusko teissä miehissä panee arvostelemaan naisia?

      Itse puolustan kaikkia naisia ja kehoitan heitä tekemään ulkonäölleen juuri sitä, mistä he itse tykkäävät. Tai olla tekemättä mitään. Miehiä ei tarvitse mielistellä. Jätetään historiaan tämä ulkonäkökeskeinen naivi elämäntapa. Jos se ei kertakaikkiaan onnistu, ryhdytään naiset porukalla lyttäämään miehiä, heissä kyllä "haukuttavaa" löytyy. Sieluni silmin jo näen Moocchan puutteet.

    • naisasiamies68

      Suomalaiset naiset ovat hompsuisia paskamahoja! Haisevat eivätkä laita itseään. Kulkevat vanhentavissa vaatteissa eivätkä välitä kiloistaan!!! Kovia ovat aina miehiä arvostelemaan mutta kattokaapa itseänne peiliin ja verratkaa ikäiseenne venäläiseen, ruotsalaiseen ja etenkin VIROLAISEEN naiseen niin joka suhteessa jäätte kakkoseksi joten älkää ihmetelkö jos miehenne käy vieraissa ja vieläpä jossain tapauksissa maksaa VITUSTA! Terv: Naisasiamies

      • tirppaliini

        No niin ja höpö höpö, huomaa kyllä minkälaisissa paikoissa sinäkin kuljet naisia katselemassa. Suositan postimyyntiostosta thaikkulasta, se on ihan win win tilanne teikäläisen kannalta.


      • berliininmunkki

        Mä olen just toi läskimaha mutta en haise pahalta. Oikeesti, vaan ihan hyvältä. Namskis. On totta, että suuri osa kotimaisista ja mainitsemisista naapurineitosista on viehkompia kuin minä. Mutta on tosi ihanaa, että suomalaisella uroksella on mahdollisuus kuitenkin nauttia naiskauneudesta, maantieteellinen etu mahdollistaa visiitit aistien nautintoon. Virotar valitsee viimeisillä rahoillaan uudet sexyt saappaat, minä lastin pullaa. Ei se ole minulta pois, jos joku ei ulkonäöstäni tykkää/naapurin kaunottaren ulkonäöstä tykkää. Ihmttelen miten sinut saa noin liekkeihin? Kel onni on sen kätkekööt ja anna kaikkien kukkien kukkia, poimi vain kauneimmat.


    • tirppaliini

      Anteeksi vain, mutta epäsiisteys, ylipaino, lyhyet hiukset ja meikittömyys tai muu itsensä laiminlyönti ei ole miehekästä, ainoastaan huolimatonta.
      Miehiä on myös kahta lajia, ne jotka voivat lähteä ulos kun on vaatteet päällä eikä edes välttämättä perseen päällä (katsomatta siihen, tuliko tukka kammatuksi, onko ne vaatteet siistejä ja sopivan kokoisia, onko kengät kahden sentin rapakerroksen alla, onko vuosikerta-alushousujen aromit kenties vaaraksi lähistölle osuville astmaatikoille ja onko ne ainoat kylpykerrat jouluna ja juhannuksena, jne.).

      • heppaleijaa

        Ai että lyhyet hiukset ja meikittömyys ovat huolimattomuutta? Kyllä minä luulen että ne ovat jonkun oma valinta, ei kai kukaan huomaamattaan ja vahingossa katkaise tukkaansa tai jätä naamaansa maalaamatta. Niin on vain mukavampi.
        Yleensäkin täällä on vallalla ajatus, että jos ei ole korostanut ulkonäköään meikillä ja kauniilla vaatteilla se johtuu jostain negatiivisesta - ihminen on siis huolimaton, masentunut, sairas tai muuten vaan vähä-älyinen ja laiska.
        Toisia ei kuitenkaan juuri kiinnosta ulkonäköön panostaminen ja jotkut pitävät jopa hyvänä juttuna, ettei ole silmätikkuna erityisen kauneuden takia. Asia on siis evvk, ehkä vähän ylenkatsotaan niitä, joista asia on tärkeä. Maailmassa on muutakin sisältöä kuin ulkonäkö.
        Suomessa on monien kirjoittajien mukaan enemmän "niinkuin miehet" pukeutuvia (kampautuvia, meikkiä välttäviä...) kuin vaikka Virossa, Thaimaassa tai Venäjällä.
        Ilmiö selittyy meikäläisellä tasa-arvolla. Täällä nainen voi menestyä riippumatta siitä miellyttääkö miesten silmää ja ansaita oman leipänsä pyrkimättä elätettäväksi naisellisilla metkuilla.


    • Suomalaiset parhaita

      Minun rakasta vaimoani taas moititaan, hyvin meillä menee ja olin samassa kaupassakin silloin ;)

    • En tykkää isokokoisista naisista, mutta sellaisista pidän jotka eivät liikaa itseään ehosta. Nainen on kaunis kun hän on tyytyväinen itseensä ja ulkonäköönsä. Nämä ns. meikkaajat ovat usein ihmisiä joilla on heikko itsetunto ja yrittävät näin peitellä sitä meikein.

    • Dan f.

      Kummallisia vastauksia. Suurin osa naisista perustelee tyylittömyyttään sillä ettei miehetkään ole tyylikkäitä.

    • joku..

      Ja vain vähän aikaa sitten täällä joku neropatti kauhisteli kun yh-äidit tuhlaa lasten ruokarahat (muutamia euroja kuussa!) meikkeihin ja tukanleikkuuseen.

      Tämä vain todistaa ja alleviivaa sitä tosiasiaa, että kaikkia ei todellakaan voi miellyttää.

    • becost

      koska rekkalesbo

    • herra 47

      Ranskassa ja Italiassa naiset vielä näyttää naisilta. Suomessa ei kaikista naisista kaukaa erota kumpaa sukupuolta edustaa. Rööki hampaissa ja siideripullo kädessä. Missä on menty metsään näiden pesjalkojen kasvatuksessa?

      • ;DD

        haha true story


      • Annastiinakerttuli

        Ehkä siksi, kun suomalaiset miehet on niin ällöjä, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Ulkomaalaiset, komeat tummat miehet.....ahh!!!! Kuljen täällä just niinku roskis, mut kun kaksi kertaa vuodessa käyn Turkissa niin olen kyllä viimeisen päälle ja saan siellä miehen ku miehen.


    • Vanhempi äijä

      Meikitön on minusta kivemman näköinen, mutta jokainen menköön kuinka haluaa.

      En ymmärrä jos jotain kiusaa ettei toiset ole pukeutuneet tyylikkäästi tai seksikkäästi. Minä olen mies ja pukeudun just niinkun tykkään, ja naisille suon saman. Nättiä on kiva katsoa, ja mukavaa kiva kuunnella, oli päällä mitä vaan!

      Minusta se on jopa suomalaisuutta, että saa ja uskaltaa olla kuin haluaa. Meitä ei lenitat komenna!

    • Tosisonni

      Kokemuksien mukaan kyseiset tapaukset ovat sängyssä oikeita petoja verrattuna näihin muotibloggaripelleihin :)

      http://1i.fi/petileijona

    • 0,000002

      parempi miesmäinen nainen kuin naismäinen mies

    • suomalainen tyttö

      Täällä on yksi, joka ei astuisi ovesta ulos, jos hiukset eivät olisi laitettu, nenän pää puuteroitu, huulipunaa ja ripsiväriä ja suhaus hajuvettä. Koskaan ei tiedä, kenet tapaa ruokakaupassa, pankissa tai ostoskeskuksessa.

      Hyväolo aamulla otetun suihkun jälkeen ja ulkona saa punaiset posket, ei tarvitse maalata paitsi iltakäyttöön tehostaa. Ryppyä ei ole, naama ja iho sileä kuin lapsen pylly.Meikit poistetaan joka ilta.

      Miehet saisivat ja siivota ulkonäköänsä. Saunapuhdas ja puhtaat vaatteet, lankatut kengät kertovat paljon.

    • syyvoiollatämä

      Jos on fyysisesti huono olo tai henkisesti niin ei panosta ulkonäköönsä. Ei vaan jaksa.

    • hththth

      aika harva tietyn iän ylittänyt jaksaa enää kauppareissua varten laittautua. Voi olla tulossa jumpasta tai muusta työstä. Nuoret jaksaa ja heillä on huono itsetunto omasta ulkonäöstä, siksi nuoret naiset laittautuvat vaikkapa kauppareissua varten, etei vaan joku näe ilman meikkiä!! :)
      Kun ylität tietyn iän, ei tommosilla asioilla ole enää merkitystä. Isoilla asioilla taaas on, esim. kunnon työ, omistusasunto, ja terveys.
      kuulostat 20-vuotiaalta.

      • 24-vee

        Mä en ainakaan halua olla elähtänyt perheen äiti, ruskealla polkkatukalla. Asiat voi olla tärkeitä mutta myös oma hyvinvointi ja kauneus lisänä, kyllä miehelläkin kelpaa. Liikunta, ravinto on osa terveyttä!!


    • tyoyiu

      Mitä väliä minkänäköinen on? Joku puunaavat itsenään huolellisesti ennenkuin menee sinne lähisiwaan, jotkut taas sotkuisessa tukassa naama meikittä... ei se keneltäkään ole pois. Kukin tyylillään.

    • anna_maria_2014

      Mutta kun Suomessa sitten pukeutuu tyylikkäästi ja pitää itseään huoliteltuna, saa siitäkin kuulla. Täällä ihmetellään avoimesti kallita merkkilaukkuja, jotka "muualla maailmassa" ovat aika monen naisen vakiovaruste, eivät niinkään kummallinen ilmestys. Mitä miehiin tulee, kyllä suomalaisen perusmiehen tunnistaa aika hyvin ulkomaillakin. Käykää katsomassa mallia esim Tukholmasta, jossa miehet pääsääntöisesti hallitsevat pukeutumisetiketin ja osavaat myös käyttäytyä kuten herrasmiehet. Ehkä meitä suomalaisnaisia alkaisi sitten vähän enemmän kiinnostamaan nähdä vaivaa eteenne:)

      • osa totuus

        Se on vain sellainen juttu niiden trendikkäiden Tukholman miesten kanssa, että osa heistä ei ole suinkaan kiinnostuneita naisista, vaan vain ja ainoastaan miehistä.


      • en anna, Maria

        >kallita merkkilaukkuja, jotka "muualla maailmassa" ovat aika monen naisen vakiovaruste

        Sopii ihmetelläkin. Mikä jossain 'merkkilaukussa' on parempaa kuin muovikassissa (jossa ei tietenkään ole sopivaa lukea Lidl)?


    • Urpo1

      Aloittaja on nainen. Sanavalinnoista on helppo päätellä.

      • on on

        niin on.


    • humppilan piimä

      Niin se norjalainen Tuura perkkerikin on ruma mies.

    • kyllä näin on

      E-pillerit, masennuslääkkeet ja siideri ovat pilanneet Suomalaisen naisen ulkonäön!

    • heheheeehehe

      Kokeilkaapa Googlen kuvahakua:
      NAISJOHTAJA

      minkäs näköisiä mimmejä saatte esiin?

    • Oikea vastaus

      On Pääsiäissaaret, varmuudenvuoksi toinen arvaukseni on pakastehummeri ! Voinko tulla koska hakemaan voittoni ?

    • kristiina4

      mää oon koittanu oppia tykkäämään suomalaisista miehistä mutta ei tuu mitään.Ei tapahu mitään kipinöintiä ja taas kerran naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa.Niin nkuin kerran aijemmin.Kivan karvainen ja mustat pitkät ja kaarevat ripset

      • samaa massaa

        Suomalaiset munapäät ovat karvattomia päästä varpaisiin. Haisevat silti kuin siat hielle ja pierulle.
        Ajavat karvat pois ja kuvituttavat nahkansa kuin ensimmäisen kynän saanut lapsi suttaisi itsensä. Naurettavia pellejä. Samaa munapäistä massaa kaikki suomimiehet, samaan muottiin valettuja kopioita.

        Ulkomailta löytyy tosimiehet.


      • suomimies84..
        samaa massaa kirjoitti:

        Suomalaiset munapäät ovat karvattomia päästä varpaisiin. Haisevat silti kuin siat hielle ja pierulle.
        Ajavat karvat pois ja kuvituttavat nahkansa kuin ensimmäisen kynän saanut lapsi suttaisi itsensä. Naurettavia pellejä. Samaa munapäistä massaa kaikki suomimiehet, samaan muottiin valettuja kopioita.

        Ulkomailta löytyy tosimiehet.

        Muista en tiedä, mutta tuohon kuvaukseen tämä mies ei ainakaan sovi.

        Karvaa ainakin riittää, eikä nahasta löydy yhtään kuvaa. Osaan myös peseytyä ja pukeudun siististi, en ehkä muodin mukaisesti, mutta ainakin vaatteeni ovat puhtaita.

        Ja ripsetkin on kasvanu sen verran hyvin, että pari kertaa teininä piti jo vähän trimmata kun silmät kipeytyivät ripsien hangatessa aurinkolaseja.. Tiedä sitten onko ripsien kasvu hidastunut, vai nykyiset lasit vaan sen verran kauempana silmistä että mahtuu ripset väliin.


      • Sinulla on
        samaa massaa kirjoitti:

        Suomalaiset munapäät ovat karvattomia päästä varpaisiin. Haisevat silti kuin siat hielle ja pierulle.
        Ajavat karvat pois ja kuvituttavat nahkansa kuin ensimmäisen kynän saanut lapsi suttaisi itsensä. Naurettavia pellejä. Samaa munapäistä massaa kaikki suomimiehet, samaan muottiin valettuja kopioita.

        Ulkomailta löytyy tosimiehet.

        Häkellytävän kattava kokemus karvattomista munapäistä, onko sinulla muista harrastuksia ?


    • NAINEN1

      Eikö ole tärkeintä että jokainen on sinut itsensä kanssa oman kroppansa ja kasvojen suhteen ja jos on puoliso on hänkin tyytyväinen kumppaniinsa.

      Mielestäni on taas lian halpaa laittaa liikaa meikkiä ja piukat vaatteet kauppareissulle ihan vain viihdyttääkseen miehiä.

      Tänäänkin olin kuntosalille kun sinne tuli nuori tyttö piukoissa trikoissaan ja häntä 20 -vuotta vanhempi mies katsoi estotta hänen takapuoltaan, kyllä oksetti!

    • miäs

      tilaa ruokas jatkossa nettikaupasta...

    • Suomalainen mies

      Mikään ei niin paljoa ällötä kuin meikkaava ja kauheassa sotamaaluksessa oleva nainen. Hyi miten puistattavaa !
      Itse en halua edes viereeni sellaista, ei tyttöystäväksi ja vaimoksi varsinkaan. Naiset luulevat että meikit kaunistavat ? Ei sinnepäinkään.
      Luonnollinen, luonteva, iloinen, huumorintajuinen ja ulospäin suuntaunut nainen on yliveto. Muunlaista en huoli.

      • meikkaaja

        No en minäkään huolisi sinua, kun olet niin pinnallinen. :)


    • itsekukin tyylillään

      Näkee nykyään myös noita naismaisen "kauniita miehiä" :on killuttimia korvissa, kaulassa ja sormissa, on ponihäntää ja vallan mitä. Vaatteetkin niin akkamaisen hempeitä. No minulle kyllä passaa, ja voin katsella mualle jos näkymä ei miellytä. Jos ei nyt ihan lialta haise tai alasti juokse, niin minulle kelpaa.
      En ole suurikokoinen, mutta varmaan epäsiistiltä sinusta vaikuttaisin, jos eteesi tupsahtaisin: kirpparilta vaatteeni hankin, en meikkaa enkä ole sillai huoliteltu. Elämässä kun niin paljon muutakin kuin ulkonäöstään hössääminen. Mielestäni heitäkin, jotka sitä tekev'ät on riittävän tarpeeksi. Joten katsele heitä

    • raiskattu

      Luin kyllä aloituksen mutten aijo lukea kaikkia vastauksia
      ekan luin vähän ... se oli ihan ok

      he he että minkäkö takia me naiset näytämme pirujen kaksoisolennoilta vai ? - yksinkertainen vastaus täältä - pysykää te miehet ihan niin V**** kaukana kun osaatte - senkin raiskaajat ! Minä olen niin V**** täynnä teitä kaikkia raiskaajia . Tulepa vielä metrikin lähemmäksi niin pirasen vaikka lusikallisen kera silmillesi !

      RIITTÄÄKÖ VASTAUKSEKSI`?

      Te ette osaa kuin raiskata Miksi tollasten raiskaajine takia teksi yhtään mitään.

      Yleensä kuljen yöpaidassa ja kumisaappaissa kesällä. Kaikki viimevuotisetkin ruuan tähteet rinnuksilla. Hiukset pesen jouluna ja juhannuksena. Ihan vaan kunnioituksesta teitä raiskaajia kohtaan !

      Ja Suosittelen kaikille samaa jotka ei tahdo ENÄÄ tulla raiskatuksi !

    • suomalainen tyttö

      hththth....Vastaan sinulle.

      Silloin juuri tulisikin laittaa napakaksi. Se piristää. Nuorentaa.
      Tietysti työstä tullessa ja poiketessa väsyneenä se ei ole mahdollista.

      En ole nuori. Neljän tyttären äiti, mutta olen aina kehoittanut heitä heti nuoresta hoitamaan ihoa ja pitämään paikat puhtaina.

      Käytän suomalaisia tuotteita, Koivu shampoota ja saunasaippuakin on vanhasta maasta.

    • Toisaalla valitettiin, kuinka yh-äiditkin meikkaavat.

      Koittakaa trollit jo päättää.

    • RAISKATTU

      jatkan
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11957381/#comment-65500935

      ps ja jokainen ylimääräinen kilo lyllyvää läskiä vyötäröllä kuvastaa niitä tunteita mitä te raiskaajat minulle teitte !

      ja yhtäkään en aijo laihduttaa Äsken söin kaski makaroonilaatikkoa ja join litran bisee päälle.
      Nyt paistelen tässä frigadellan pihvejä niitä on 5 kun vähän jäi sellainen tunne ettei nyt perhana se vaan ala laihtumaan joku sika tulee kuitenkin raiskaamaan !!

      Tässä pitää olla tarkkana ettei kukaan kiinnostu !

      Pitää nyt saada vielä lisää kiloja kun täs yks päivä joku piikkisika, katseli sillä silmällä että aijoNpa kirjoittaa tuosta suomen foorumilla kun on niin ruma ja lihava !



      Otan muuten lisää vihjeitä vastaan miten saa pidettyä piikkisiat kaukana !

    • antaa kaikkien kukki

      Minä en ainakaan ruokakaupassa katsele toisia ihmisiä muuten kuin etten ostoskärrin kanssa törmää niihin. Ja sama homma muissakin kaupoissa. Minulla on muutakin tekemistä kuin ihmetellä että onko naisella meikkiä vai kuinka on hiukset laitettu tai ei ole laitettu. Tai onko miehellä parta ajettu vai ajamaton. Kunhan ei jää paska vanaa jälkeen eikä haise pahalta, muuten on ihan sama miltä näyttää.

      Se onkin sitten eri asia jossain tansseissa, teatterissa yms. Vaikka sellaisissa paikoissakin voisi tietysti harkita että tarviiko sitä koko dödö pulloa tyrkästä päällensä. Joskus ottaa suuresti päähän kun jossain elokuvateatterissa istuu ja siihen eteen tulee joku joka on ymmärtänyt koko hajuvesi arsenaalin suihkauttaa päällensä.

    • eräs nainen

      Olen hoikka, en pukeudu miesmäisesti mutta usein käyn ulkoiluvaatteissa kaupassa, kun koiran lenkityksen välissä saatan käydä kaupassa. Töihin meikkaan, se riittää ja hiukseni laitan aina, mutta etpä näe pipon alle, olenko laittanut vai en. Kulmia nypin kun jaksan, mutta asia ei muuten pitäisi sinua liikuttaa mihinkään suuntaan. Mutta anteeksi olemukseni, vapaapäivinä en vain jaksa lenkeille ja koirapuistoon pukeutua ja laittaa itseäni, enkä lähikauppaan.


      ps. mies löytyy jo.

    • suomalainen tyttö

      Dear Raiskattu.

      Samma Här. Se onkin syy miksi naiset eivät käytä leningejä.

      Raiskauksesta ottaa paljon aikaa toipua, jos koskaan. Sitten vasta, kun näet sen raiskaajan kuolinilmoituksen lehdessä, jos tiedät nimeä, saat jonkinlaisen lopun siihen vihaan.

      Olen myös raiskattu. Kiitos, että toit esille tämän Asian.

      • RAISKATTU

        Jep se on näin. Olen sen kuullut monelta raiskatulta - ne lihottaa itsensä ihan tahallaan ja käyttäytyy mahdollsimman huonosti ja pukeutuu rumasti ja raivoo kaikille miehille, tyyliin v****** tuijotat apina katso muualle sika!!
        Oli se aiak mullakin. Kerran räkäsin yhtä tuijottajaa! Vaihdoin kadun puolta ainiakun tuli mies vastaan jne....

        Joskus mietin että onkohan kaikki ylipainoiset naiset raiskattuja vai onko joku muukin syy päästää itsensä lihomaan.

        Toki tiedän lihavia naisia joita ei ole raiskattu joten saattaa olla väärä päätös yleistää, mutta olisi pirun kiva tietää, onko se pääsyy lihavilla ehkä 80% .... 90%

        Jos yli 50% lihavista sanoisi ettei ole raiskattu niin ihmettelisin kovasti.


        Ai niin jos kiinnostaa yks raiskattu suomalainen nainen hermostui totaalisesti raiskaamisiin ja teki omat ratkaisunsa.

        Jokaisen miehen päiväunelma Aileen Wuornos
        Googlapa tyttären söpö kuva

        Ja luepa wikistä
        Aileen (Lee) Carol Wuornos[1] (alun perin Aileen Carol Pittman) (29. helmikuuta 1956 – 9. lokakuuta 2002) oli suomalaissukuinen[2] yhdysvaltalainen sarjamurhaaja, joka tuomittiin kuolemaan Floridassa vuonna 1992. Wuornos tunnusti tappaneensa seitsemän miestä, joista jokainen oli hänen mukaansa yrittänyt raiskata hänet hänen toimiessaan prostituoituna. Wuornos teloitettiin omasta pyynnöstään myrkkyruiskeella 2002. Hän oli kymmenes USA:ssa (ja toinen Floridassa) teloitettu nainen sitten vuoden 1976, jolloin kuolemanrangaistus otettiin Yhdysvalloissa jälleen käyttöön.

        _________________________________

        Joskus voitaisiin tehdä marssi ja meikata itsemme tuon näköisiksi ja pukeutua huonosti ja lähteä marssimaan raiskauksia vastaan.


    • qassi.alma

      Ihan niinkuin olisit minusta kirjoittanut. Paitsi hiukseni eivät ole täysin lyhyttä mallia. No minäpä vastaan sinulle, miksi viihdyn omana itsenäni näin. Siksi, että mun ei tarvi miellyttää ketään. Ei ole stressin häivääkään. Puen mukavat vaatteet päälleni. En käytä rahaa kalliisiin meikkeihin. Omistan kyllä pinsetit, jolla joskus nypin kulmakarvoja, jos sattuu huvittamaan. Tällä hetkellä laihdutan ja teen sen omasta halustani, en sitäkään ketään muuta miellyttääkseni. Oikeastaan voin sanoa olevani tosi onnellinen. :)

    • Tehkää edes jotain

      Itse asiassa samaa ihmettelen mitä aloittaja MUTTA sama juttu myös miehissä. En ymmärrä miten osa naisista JA miehistä on täydellisen piittaamattomia ulkoisesta habituksestaan. Ei tarvitse olla missi eikä adonis, itsekään en ole, mutta miten vaikeaa on:

      -käydä suihkussa jotta on puhdas ja HIUKSET etenkin puhtaat, kauheita rasvaisia liimalettejä näkee joka päivä, ja siististi leikatut, lisäksi dödöä ja hiukan hajuvettä/partavettä
      -pukeutua puhtaisiin ja kohtuullisen tyylikkään näköisiin vaatteisiin (joita saa pilkkahinnalla vaikka H&M), jotka eivät ole aivan rypyssä, nukkaantuneita tai täysin 80-luvun junttikuteita
      -naiset, meikkaisivat edes vähän, värillinen päivävoide, kulmat nypityt ja hiukan väriä, ripsaria ja huulikiiltoa
      -hampaat pesty ja jos hampaat ovat aivan kammottavat, niin mars hammaslääkärille keskustelemaan vaihtoehdoista
      -jos on aivan älyttömän hirveän ylipainoinen, niin pienikin painonpudotus auttaa, monet XL naiset ja miehet ovat upeannäköisiä ja kauniita/komeita joten painosta se ei ole kiinni
      -ryhti hyväksi, ei kumarassa pälyillen kävelyä
      -iloinen ilme naamalle edes joskus

      Pelkästään näitä noudattamalla väitän, että lähes 100 % todella epäsiistin, jopa hyvin rumannäköisistä ja harmaavarpusten näköisistä naisista ja miehistä muuttuisi täysin edukseen, monista tulisi aivan nättejä ja komeita.

      • Idiootit?!

        Ettekö te pöljäkkeet osaa lukea? Aloittaja ei tosiaan sano, naisten pitäis olla malleja, vaan ihmettelee miksi ei huolehita hygieniasta, pistetä ihan pikkasen pakkelia nassuun, pukeuduta jotenkin siististi. Aloittaja laittoi mm. että useat lihavat tai lyhythiuksiset naiset ovat upeita.
        Tässä penättiin perusasioita!

        On se kumma kun on hirveetä jos joku miettii miksi toinen ei käy suihkussa tai näe 5 min vaivaa ittensä eteen aamuin illoin.


      • niinpä.

        Ja jos he tekisivät sen pienen efortin kohentaakseen ulkonäköään ja peseytyäkseen, olisivat nämä kyseiset henkilöt itsekin paljon onnellisempia. Ei tarvis enää naamat kurtussa luimistella ja saattaisi sen työpaikanki saada työhaastattelussa kun verkkarit ois vaihtunut siisteihin farkkuihin ja poskilla ois vähän punaa. Ihan turha sanoa, ettei ulkonäöllä ole merkitystä. Kuka haluaa ottaa ravintolaansa kokiksi jonkun rasvaletin verkkareissa vaikka ois kuinka super hyvät kokkaustaidot. EI KUKAAN.


    • rrr5

      Mikä ihmeen uutinen se on, kaikkihan sen ymmärtävät kun vaan viitsivät verrata naapurimaiden naisiin (jos ovat joskus käyneet rajojen ulkopuolella). Jos vielä jotain on onnistunut laittamaan kauniiksi, niin sitten joku yksityiskohta pilaa kaiken, esim. kengät ?, Katselkaa !

      • Penna PInna

        Naistenlehdissä on usein muuttumisleikkejä joita voi vain silmät suurina ihmetellä. Ensin on kuva kammon näköisestä naisesta, välillä ollut niin rumia, melkein pahaa tekee, sitten muidu kammataan ja laitetaan ja puunataan ja meikataan ja esim. joku hampaiden valkaisu ja suihkurusketus ja kynsien huolto ja kivat stailit kuteet. Ja avot, puolihirviöstä onkin tullut ihan kaunis nainen. Ei voi enää tunnistaa toisesta kuvasta.


      • ajattelemisen aihe

        Toisaaltaan, naapuri maissa nainen saakin olla nainen ja naismainen kun taas meillä suomessa monet naiset esittävät perheissä ja työpaikalla sekä isän ja äidin, miehen ja naisen roolit. Täällä pitää olla loputtomiin itseriittoinen ja nainen saa yksin korjata jopa autonsakin kun sukupuoli roolit ovat kuihtuneet kokoon. Älä vertaa, mieti asioiden syitä äläkä seurauksia.


    • pöytäliina

      Koska suomeen tulee muoti myöhässä ja se lihavien naisten muoti ei ole aina siitä parhaimmasta päästä. Saatanan rumia vaatteita toisinaan, en tykkää itse niistä yhtään. Itellä on se asenne on se että miksi helvetissä mun pitäs miellyttää muita ihmisiä, mä laitan vaikka kalsarit päähän jos haluan ja saappaan roikkumaan korvaan. Mä saan olla pökkelö, homsuinen ja tukka sekaisin :D haista paska :D. Maailmassa on suurempiakin huolen aiheita ja toivoisin että ymmärtäisit keskittyä suurempiin asioihin kun jonkun ulkonäkö.

    • tsirptsirpt

      Luonnollinen nainen on kaunein. Siksi on turha nähdä vaivaa, itse olen ainakin iihan mahtava naturellina. MInusta taas meikattu ja ns. laitettu nainen ei ole kaunis, on luonnotonta maalata naamaansa. Mielipiteitä on siis monia eikä sinun ole ainoa oikea.

    • feminiinisyys on ok

      jeps, olen nainen ja en mitenkään liian lady todellakaan, mutta olen myös sitä mieltä, että nainen saa ja on hyvä jos korostaa kauneuttaan ja olla feminiininen ja kaunistautua.
      Kyllä ulkoinen huolimattomuus ja rönsyily kuvastaa ihmisen elämän arvoja ja tapoja aikalailla. Hyvinvoivat ihmiset pitää kyllä myös huolta ulkoisesta olemuksestaan.
      Kaikki ei voi olla luonnon kauniita mutta kaikki voi olla huoliteltuja. Ei siinä liiallisuuksiin tarvitse kuitenkaan heittäytyä.
      Eri asia on sitten naiset jotka ovat aina olleet poikamaisia ja haluavat nimenomaan siltä näyttääkin. Mutta nämä ihmisetkin yleensä ovat siistejä ja pitävät huolta ulkoisesta olemuksestaan vaikka pukeutuvatkin äijämäisemmin.
      Kaikki muu menee ei itsestään huolta pitämisen ja välinpitämättömyyden piikkiin.

      • Tyttö S-sta

        Kuka on puhunut että pitäisi tälläytyä? Te luette ihan väärin näitä. Liian meikattu nainen on ruma. Esimerkkejä hirviömaskeista esim. Martina Aitolehti, se bodaaja Sofia... Kumpikin olisi kaunis nainen ilman maskia ja lukuisia pistoksia sun muita.

        Eiköhän täällä tarkoiteta ihan naturellia meikkiä. Itse laitan aamulla töihin CC-voidetta (aivan sikahyvää ja antaa vain hehkua ja pikkuisen peittää), nenän puuteroin, kulmat siistin, huulikiillon laitan, hitusen beigeä luonnollista luomiväriä, ripsiväriä ja sutaisu aurinkopuuteria. Joskus vielä lisäksi ripaus voidetta tummiin silmänalusiin. Kummasti on freshin mutta silti lähes meikkaamattoman näköinen, ei ole maskia naamalla. Aikaa kuluu viitisen minuuttia, jos sitäkään.

        Hiuksia en suuremmin laita, ne ovat aina puhtaat ja hyväkuntoiset ja latvat leikatut, muuten pidän ne rennosti auki tai sutaisen siistille "nutturaponnarille" hainhampailla.

        Vaatteita en silitä, pesen kyllä usein, vaatteni ovat aina puhtaat ja siistit ja kivannäköiset, edullisestikin saa hyviä vaatteita, olen lisäksi ylipainoinen mutta olen esim. Ellokselta onnistunut löytämään paljon nuorekkaita isomman tytön vaatteita (joita usein ihaillaan).

        Lisäksi olen yksinkertaisesti puhdas eli hygienia kohdallaan, päivittäinen suihku ja pienet aamu- ja iltarutiinit. Tuoksun hyvälle (ei liikaa hajuvettä vaan hieman ja kevyttä sellaista) josta usein saan myös kuulla.

        Yritän myös olla positiivinen ja hymyilevä.

        Pieniä asioita mutta suuri vaikutus, ulkoisesti ja sisäisesti.


      • edellinen
        Tyttö S-sta kirjoitti:

        Kuka on puhunut että pitäisi tälläytyä? Te luette ihan väärin näitä. Liian meikattu nainen on ruma. Esimerkkejä hirviömaskeista esim. Martina Aitolehti, se bodaaja Sofia... Kumpikin olisi kaunis nainen ilman maskia ja lukuisia pistoksia sun muita.

        Eiköhän täällä tarkoiteta ihan naturellia meikkiä. Itse laitan aamulla töihin CC-voidetta (aivan sikahyvää ja antaa vain hehkua ja pikkuisen peittää), nenän puuteroin, kulmat siistin, huulikiillon laitan, hitusen beigeä luonnollista luomiväriä, ripsiväriä ja sutaisu aurinkopuuteria. Joskus vielä lisäksi ripaus voidetta tummiin silmänalusiin. Kummasti on freshin mutta silti lähes meikkaamattoman näköinen, ei ole maskia naamalla. Aikaa kuluu viitisen minuuttia, jos sitäkään.

        Hiuksia en suuremmin laita, ne ovat aina puhtaat ja hyväkuntoiset ja latvat leikatut, muuten pidän ne rennosti auki tai sutaisen siistille "nutturaponnarille" hainhampailla.

        Vaatteita en silitä, pesen kyllä usein, vaatteni ovat aina puhtaat ja siistit ja kivannäköiset, edullisestikin saa hyviä vaatteita, olen lisäksi ylipainoinen mutta olen esim. Ellokselta onnistunut löytämään paljon nuorekkaita isomman tytön vaatteita (joita usein ihaillaan).

        Lisäksi olen yksinkertaisesti puhdas eli hygienia kohdallaan, päivittäinen suihku ja pienet aamu- ja iltarutiinit. Tuoksun hyvälle (ei liikaa hajuvettä vaan hieman ja kevyttä sellaista) josta usein saan myös kuulla.

        Yritän myös olla positiivinen ja hymyilevä.

        Pieniä asioita mutta suuri vaikutus, ulkoisesti ja sisäisesti.

        NII Kuka puhui mitään yli meikkaamisesta tai tälläytymisestä. En minä ainakaan. vaan ulkoisesta olemuksestaan huolehtimisesta ja feminiinisyyden terveestä ja hienovaraisesta korostamisesta.


    • ……...

      Kysehän ei ole siitä, mikä huolittelemattomia naisia vaivaa, vaan siitä, mikä heitä ei vaivaa. Heitä eivät vaivaa ulkonäköpaineet, sen sijaan heillä on mukavaa ja lokoisaa, ja sekös jotakuta nyt kiukuttaa.

    • tyutruy

      Ei tarvitse meikata, riittää että viimeistelee ja nyppii kulmakarvansa säännöllisen muotoiseksi, sillä kulmakarvat luo katseen ja jos ne on täysin vaaleet niin ne pitäisi värjätä, Sama koskee myös miehiä aivan liian paljon näkee miesten kasvoja joista oikein pistää silmään välinpitämättömyys .Törkeimmät kulmakarvat on muuten Dallasin JR mutta sillähän oli jo toinen jalka haudassa. Toinen joka tulee mieleen on Pekka Haavisto.

      • luomun ystävä

        >viimeistelee ja nyppii kulmakarvansa säännöllisen muotoiseksi, sillä kulmakarvat luo katseen ja jos ne on täysin vaaleet niin ne pitäisi värjätä,

        Ja paskat!


    • 21v Hetero mies.

      Näin naiskauneudelle erittäin herkkänä 21v herero miehenä voin sanoa, että itseasiassa se olis aika häiritsevää jos kaikkien pitäis johki ruokakauppaan ja kuntosalille ymsyms.. pukeutus ja tälläytyä, niinkun johkin pornofilmiin tai strippiklubille. Naiset on ihan tarpeeks mielessä muutenkin. Olen onnekas kun voin olla tyytyväin itseeni ulkonäöllisesti ja muutenkin, mutta sääliks käy niitä vähemmän sosiaalisesti hyväksyttyjä, jotka ei pääse nykyään minnekään karkuu yliampuvaa pornopukeutumista, mutta ei myöskään pääse toteuttamaan itseään ja rakkauttaan. Ihme ettei itsemurhia tapahdu enemmän, Alankomaissa valtio rahottaa esim liikuntarajotteisille seksipalveluita, mutta suomi ja useimmat maat on vielä aika epätasapainossa.... Yhtä hyvin nälkämaihin voidaan viedä herkkuruokia näyteikkunan taakse ja sanoa, että ei saa koskea.

    • we gotta look

      no, on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihan sama miltä näyttää. Oikeesti. Mun täytyy ihan rehellisesti sanoa, että mitä merkitystä on jollain ulkonäöllä? Mä ihmettelen näitä, joille sillä on hirveesti väliä. Tällaiset ihmiset arvottaa muut pääasiallisesti ulkonäön kautta ja todennäköisesti itse täyttävät elämänsä kierimällä aiheessa. On varmasti raastavaa ja tyhjää pyöriä oman ja muiden ulkonäön kintereillä koko ajan. Harmi on, että aidosti mielenkiintoisemmat seikat jäävät vaille huomiota ja elämästä jää kerrostumia pois. Toisaalta, jokainen täyttäköön elämänsä haluamillaan aineksilla. Ilmiö on hauska mutta oudolta haiskahtava, kun seurailee esim. wanna-be julkkisten bikini Fitness ponnisteluja.

      • shame on me

        ja ihan unohtui tärkein, kun ruokkoamattomuus on oikeasti niin ihanan mukavaa ja helppoa. Ihanaa miten joku voi vauhkoontua esim. minun meikkaamattomasta, pullukasta ja mauttomasti puetusta habituksesta. Mikä mua vaivaa kun ei muuta kuin huvita? Pitäs jotenkin törhistäytyä, mutta kun se on niin turhaa. On niin paljon mielenkiintoisempaa tekemistä senkin ajan.


    • Jaa-ha

      Jos niin ruma on, etta meikitta ei ulos uskallaudu, silloin on paras pysytella kotona. Ihme ja kumma, kun ei tuollaista ole tullut vastaan , vaikka jo yli nelja vuosikymmenta on tullut tata palloa tallattua.
      Kielii huonosta itsetunnosta, etta pitaa arvostella itsestaan poikkeavia ihmisia. Ja miten niin miesmaisia naisia? Mita tuolla oikein tarkoitat? Naiset ovat naisia ja miehet miehia meikista tai meikkamattomuudesta huolimatta.
      Ainoa asia mihin kiinnittaisin hiukan huomiota on hygienia ja puhtaat vaatteet, ihan kohteliasuus syista. Tama patee seka naisiin, etta miehiiin.

    • kiijk

      Samoin mm. venäläiset naiset nauravat näille naismaisille miehille, jotka eivät kuulemma omista edes munia. Koskee näitä kaupoissa vaimojaan seuraavia reppanoita.

    • älystä viis

      On se vaan mukavaa, että avoimesti tuot esiin kiinnostuksesi ihmisten (naisten) pinnallisuuteen.

    • ripsarit ripsiin

      Kuinka moni muu nainen täällä lukijoista ei avais edes ovea postin kantajalle ilman meikkiä (siis vähintään puuteri / ripsari)?
      En ole pätkääkään elämän arvoiltani pinnallinen mutta meikkaaminen on ensisijainen aamutoimi suihkun jälkeen. Ei siis mikään iltameikki vaan ehostus ja päivän aloitus.

    • HALLOOO

      MIULLAPA ON ENEMMÄN MUNNAA KU MONELLAKAAN MIEHELLÄ VAIKKA KULKISIN MINKÄLAISISSA VAATTEISSA JA HIUKSISSA (PUKEUDUN TILANTEIDEN MUKAAN, VAI PITÄSKÖ SINNE NAVETALLE LÄHTEE KORKKAREISSA JOTTA LEHMÄTKI NAURAS JA TANSSILOIHI NAVETTAHAALARISSA..) JOTTA EI NE VAATTEET IHMISTÄ TEE

    • huulikiiltoa...

      Nyt sitten selvisi sekin, miksi Suomessa ei tänä talvena ole lunta! Täällä on harmaata ja pimeää siksi, kun naiset ei välitä ulkonäöstään!

    • kuule,

      katso muualle jos ei näky miellytä.Tai pysy kotona peilin edessä.

    • persoonat esiin

      Huvittava olet, jos tuollaiset tekijät ottaa päähän. Itse laittaudun, mutten yli, koska minusta se on mauttominta mitä tiedän. Pikkukorkkareissa kopistelevat ylipakkeloidut naiset. Hyvä esimerkki anoppini... ei voi mennä edes kauppaan ennen tunnin laittautumista. Kuinka epävarma enää voi olla itsestään..

      Mutta lopulta... jokainen tehköön niinkuin tuntee sopivaksi. Olisi pelottava ajatella että täällä kulkisi saman näköisiä, yhtä lailla laitettuja naisia.

    • ploolon

      Apua olenko oikeasti vastaamassa suomi24:lla. Hei muuten, mä oon useammin tuolla enkku websaiteilla, ja siellä ja muualla on paljon parempi ilmapiiri? Mikä näissä suomalaisissa on kun joka ketjussa vaan riidellään? Vaietaan oikeassa elämässä mutta anonyyminä syljetään paskaa kaikkien niskaan. Mahtavaa. Ei.

      Tuokaa mielipiteet julki, kyseenalaistakaa, moittikaa, väittäkää, mutta perustelkaa. Siitä saa paremmin irti! Kaikille teille tasapuolisesti.

      Mä yhdyn ketjun aloittajaan. Olen ehkä itse niin tarkka ulkonäöstä, koska tiedän, että se luo (ikäväkyllä) suuren vaikutuksen (tai huonon) työhaastatteluissa ja muissa tärkeissä elämän tilanteissa. Mielestäni surettaa heidän puolesta, jotka eivät pidä hygieniastaan huolta ja tuntuvat peittoavansa itsensä piiloon maailmalta vaatetuksellaan. Jollain hiukset älyttömän sekaisin, takussa, rasvaiset, en ehkä ymmärrä miksi ei voi huolehtia siististä ulkoasusta. Alkaa miettimään, että jaksavatko he muustakaan huolehtia mikäli ei itsestään.. Toisaalta, itsekin olen kärsinyt vaikeaa masennusta ja minullakin oli kauteni kun en jaksanut ulkomuodostani välittää ja olin kuin toimiva variksenpelätin. Mutta tiedostin sen, en vain jaksanut tehdä asialle mitään. Mutta en mä kehtais miehenikään suhteen lähteä räjähtäneenä hänen kanssaan johonkin. Kyllähän toisen puolesta pitää edustaa. Kuka haluaa näyttää kavereilleen naisystävän joka voittaa miehet miehisyydellä 10-0?

      • Engelska

        Aivan samaa mieltä, kun sinä viestisi ensimmäisessä kappaleessa!


      • No, ,
        Engelska kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä, kun sinä viestisi ensimmäisessä kappaleessa!

        , , mutta toisaalta, jos täkäläisellä sivustolla esiintyy asiallista keskustelua, yleinen mielenkiinto siihen sivustoon lopahtaa just!


      • siisti vs kuiva

        Ja ikä/ yhteiskuntaluokka oli? Tulipa vaan mieleen...


      • Voi elämä

        Siis Apua. Mä siis niinku alennun ..niinkun vastaan tänne suomikaksneljään..
        Ja nyt voinkin opettaa teitä luusereita narisijoita.....

        Näinkö ajattelit? Pikkasen toi lakka ja muut ehostusliisterit alkoi juu haisemaan.


      • herne pers...ssä?

        Kuinka sä voitkin kirjoittaa tänne? Etkö tunne itseäsi yhtään alhaiseksi, likaiseksi kun sekaannut tähän rahvaaseen?

        ...Voi luoja mitä rinsessoja tässä maailmassa onkaan. Tämä on vaan elämää kaamoksen tälle puolen. Welcome to real life!


    • kiitos ja näkemiin

      Olen n. 15-vuotias tyttö. Jos pukeudun poikamaisesti, pidän hiukset lyhyinä jne., saan olla yleensä rauhassa kommenteilta, joita pojat ja miehet muulloin tekevät ulkonäöstäni. Laittautumatta jättäminen on ollut minulle keino olla rauhassa kommenteilta, joita en halua kuulla.

      En halua näyttää naiselta, koska silloin ulkonäköni katsotaan olevan yleinen, oikeutettu kritisoinnin kohde. Siksi en laittaudu, vastauksena otsikon kysymykseen.

      • Tyttö13v

        Kuten keskustelijan aloittajan viestissäkin on, ei saa siis edes olla oma itsensä? Itsekkin pukeudun poikamaisesti. Mustat vaatteet ja Halo -paita päälle. Takkina joku poikien takki en muista nyt mikä. Puolet vaatteista on ostettu poikien osastolta kun tyttöjen osastolla on kaikki rumimmat, pinkistä punaiseen eipä juuri muita värejä näytä olevan.


      • kohta kaavussa

        Aivan. En halua miesten tuijottavan saati kuolaavan perääni, haluan olla rauhassa joten pukeudun neutraalisti. Kotona ja ystävien seurassa voin sitten olla oma itseni, kaunis :).


      • ihmetärkeitä
        kohta kaavussa kirjoitti:

        Aivan. En halua miesten tuijottavan saati kuolaavan perääni, haluan olla rauhassa joten pukeudun neutraalisti. Kotona ja ystävien seurassa voin sitten olla oma itseni, kaunis :).

        Miksi et halua? Haaveiletko Justin Bieberistä tai prinssi Harrystä, ja muut ovat arvottomia sinulle?

        Arvaa kuinka moni olisi iloinen, jos joku katsoisi perään!


    • Että sillei...

      Luin lehdestä kerran yleisönosastolta, kuinka jollain oli mennyt päivä pilalle, kun oli nähnyt linja-auton ikkunasta ruman ihmisen.

      Tämä oli ainut mitä mulla tuli aloituksesta mieleen. Typerimpiä aloituksia mitä olen koskaan lukenut näillä palstoilla.

    • imtheman

      Mielestäni, jos 157cm/50kg nainen onnistuu näyttämään mieheltä, ulkonäön eteen nimenomaan on nähty vaivaa.

    • tru1

      Suomessa naiset ei laittaudu, koska suomalaiset miehet eivät kehu naisia. Suomalaiset miehet eivät uskalla olla kohteliaita, koska suomalaisilta naisilta ei koskaan kuule kiitoksen sanaa. Toisin se on ulkomailla. Naiset ovat siellä imarreltuja saamastaan huomiosta ja nauttivat miehiltä saamastaan kohteliaisuuksista. Ja tekevät työtä sen eteen, että miehet pitäisi heitä viehättävinä.

    • Aikuisempi nainen

      Suomalaiset on tyhmää kansaa! Sen osoittaa jo tuo alkupuolen viestittely. Kyllä useat meistä vilkaisevat kanssasisariaan esim. siellä uimahallissa, mutta jotkut uskaltavat sen tunnustaakin. Kyllä minäkin katson. Itse en ole kaunotar, mutta totisesti olen hiuksistani, vartalostani ja naamastani huolta pitänyt. Kautta aikain niin suomessa kuin muissakin kulttuureissa naiset ovat jollakin lailla ulkonäköään parantaneet tai muokanneet. Joissakin kulttureissa se on kaulan pidentämistä tai huulen venyttämistä. Nyt on meneillään aikakausi: muokataan jopa liikaa tai sitten on näitä resuriittoja joista ei tiedä vaatteet päällä ovatko naisia, miehiä vai jotain siltä väliltä. Kyllä ulkonäöstä huolehtiminen ainakin jossain määrin kuuluu sekä miehille että naisille.

    • heteromies

      Kysymys kaiketi on, miksi nainen laittautuu? Jos laittautumisella on selkeä tarkoitus, joka saavutetaan, eikö se ole hyvä? Ihan yhtä hyvähän on se, että sillä, että ei laittauduta, saavutetaan tavoitetila. Ikävää on, jos tajuntateollisuus saa aikaan sellaisen massahysterian, jolloin kaikkien tulisi pyrkiä näyttämään esimerkiksi Kardashianin siskoksilta.

      Miehille iskostetaan tajuntaa aikakausikuva: tältä näyttää hyvännäköinen nainen.
      Sen, tavoitteleeko mies ja mihin "virkaan" tuota hyvännäköistä naista, ratkaisee miehen lähtökohdat. Siis sen tavoittelun, luonnollisesti ei lopputulosta.
      Joillekin naisen ulkonäkö voi olla ykkösprioriteetti, jossain tilanteessa, joksikin ajaksi.

      Tajuntateollisuus on kuitenkin vahva ja kaikkien kannalta on parasta se, ettei se ole niin vahva, että se pyrkii sanelemaan naisen minäkuvan. Ulkonäkö on pitkäaikaisissa suhteissa kovin toissijaista ja katoavaa. Pikkujouluissa push up on toki stimuloivaa.

    • itte2

      Miksi pitäisi laittautua, jos itse viihtyy ihan omana itsenään... ainahan voit katsoa muualle...

    • suomalainen tyttö

      Ehostaminen voisi olla parempi sana. Maalari maalaa, taidemaalari samoin. Mieheni oli maalari. Ex mies vinoili hänestä, että se on Suti.

      Raiskatulle, tiedän sen amerikansuomalaisen naisen tarinan.
      Näin myös sen filminä. Taisi olla vähän myös lesbo, hyvin miehekäs ulkonäkö, suuri nainen. Ryösti niitä miehiä ja sitten ampui heidät.

      Nainen ei ehosta itseään miehiä varten ihan hirveesti. Itsellä on hyvä olo ja kaupassakin, toimistoissa, jos huolmioitte, kohdellaan paljon paremmin kun että menisi sinne asioimaan
      tukka sekaisin ym. Jokaisen oma asia on.

    • blahblahblaaah...

      vähän kajaalia ja ripsiväriä ja vaikka tukka hapsuttaa niin miehet kyllä katsoo varsinaista minua. Itselläni ei ole varaa krumeluureihin, ei kampaajaan kun olen työssäkäyvä yh- Äiti joka jätti epäsiistin juoppo- narsistimiehensä pelastaakseen itsensä ja lapsensa. Ei tule nyt ekana mieleen tälläytyä ruokakauppaan etenkin kun perheessä on myös erityislapsi. Arjen saa rullaamaan jotensakin. Kyllä minäkin tälläydyn juhliin mennessäni, mutta muuten ei tarvetta...

    • Se luonnon näköinen

      Ilmeisesti sinä huolehdin viimisen päälle omasta ulkonäöstäsi tietenki myös karvat ajat poisen kuten tahdot naistenkin tekevän.
      Itse olen pitkätukkainen,pötkylä vartaloinen (mutta en lihava vaan päinvastoin) ja nog voisiko sanoa että pukeudun ryysiyihin (huppariin ja leveälahkeisiin farkkuihin) enkä meikkaa tail aita hiuksia. Näytänkö mieheltä? Joidenkin mielestä kyllä, mutta kyllä niitä hedokkaita on kummasti tullut komeista ja normaalin näköisistä ihmisistä. Itse en jaksa vaivata päätä jatkuvalla ukonäköpaineella. Jos miehen haluan saakoon se pitää minusta tällaisena kuin olen.

    • mies, tyylikäs

      Tuo aloittajan viesti on kuin minun "kynästäni"! Olen itse ihmetellyt samaa jo vuosia. Itse luulen, että feminismi-ideologia on saanut sen aikaiseksi, etteivät naiset näytä Suomessa naisilta tai naisellisilta. Eivätkä huolehdi ulkonäöstään. Ja huom. Suomessa.
      Ei tarvitse mennä kuin Eurooppaan, niin katukuva on aika erilainen :)
      Tallinnassakin.
      Lisäksi nainen on naiselle tunnetusti usein susi, joten huolitellut ja kauniit naiset pelkäävät muiden naisten kadehdintaa ja selkäänpuukottamista.

    • asqwew

      Suomi alisuoriutuu ja tuottaa pettymyksen aina kaikessa. Siksi oikeasti järkevät ihmiset muuttavat täältä pois. Itsekkin aion pian muuttaa. Tosia asia varmaankin on, että suurin osa alle 50v aikuisista haluaisi muuttaa pois, mutta eivät vain uskalla.

      • rupihuuli

        no ei kai sitä voi pärjätä oikeesti tärkeissä asioissa (kuten esim. kilpailukyvyn parantamisessa, vetovoimaisuuden lisäämisessä jne. jne. asioissa, joilla olisi oikeasti merkitystä talouden, yhteiskunnan, tasa-arvoisuuden ja hyvinvoinnin kannalta) kun täytyy laittaa itseään koko aja ja vain se ulkonökö- oma tai muiden- on ainaisesti mielessä päällimmäisenä. se jos joku vie aikaa kun pitää tuota ulkonäköä alituiseen vehdata.


    • plää36

      Kaikki on yhtä rumia niin laitetut ku laittamattomat. Kuminaiset ja luonnonlapistyylise yhtä ruma.

    • potuton

      Nyt ymmärrän miksi joissain maissa ihmiset näyttävät pukeutuvan samanlaisiin uniformuihin. Ihan sen vuoksi ettei ketään arvosteltaisi pukeutumisesta. Naiset ja miehet saavat näyttää omalta itseltään.

      Meillekin meikkaamiskielto ja uniformupakko. Tai burkha kaikille, myös miehille. Saa olla vaikka minkä näköinen, ei kukaan näe rumuuttamme, pottunokkaamme. läskimahaamme, ja miehetkin pitää turpansa kiinni.

      Ihanaa, burkha: hyvästi muun muassa saumasukat, korkokengät, kulmien nypläämiset ja silmäripsivärit, jotka saavat silmät vuotamaan vettä (ettekö tiedä että ripsiväri on myrkkyä). Saamme elää rauhassa.

      Naisilla voisi olla burkha vapaa-ehtoinen, miehillä pakollinen, kun naiset eivät kerta kaikkiaan halua katsoa pottunokkaisia, paksuperseisiä ja kaljamahaisia punottavia ukkoja.

    • Häh?

      Miksi minun pitäisi miellyttää miehiä, varsinkaan kaupassa?

    • Kylmät kädet

      Suomeen loisimaan tulevat muslimi-miehet ottavat yhä enenevissä määrin toiseksi vaimokseen suomalaisen naisen, joka luonnollisesti ei saa enää sen jälkeen ehostaa ulkonäköään millään tavalla.

      Tarkoituksena vain saada pysyvä oleskelulupa.

    • Mies toivoo

      Ei voi olla rumempaa kuin hirveä sotamaalaus korvissa roikkuvine rillukkeineen. Naiset tulkaa järkiinne ja naisen näköisksi ja jättäkää meikit roskikseen.Puhistakaa naamanne!

    • Tuike1

      Aika usein keskustelupalstalla käsitellään aihetta nainen sitä nainen tätä.
      Ei ne tuolla kaupungilla liikkuvat SUOMALAISET miehetkään aina ole mitään mr adoniksia. Pahalta haisevia, kamalissa vaatteissa ja likaiset hiukset. Hampaista näkee ettei ole hammaslääkärissä käyty. jne
      Ja ei se lihava isovatsainen mieskään ole ilo naisen silmälle.

    • Maatilallinen 30 w

      Täytyypä sanoa tähän ketjuun että jos lähden jonnekkin juhliin , pukeudun juhlallisesti. Jos lähden kauppaan, laitan usein farkut ja hupparin koska ovat ihan riittävät asusteet kauppareissuun, jo käytännöllisyydestä johtuen. Jos olen kotona ja tulee vieraita niin vaihdan toki siistimpiin kuin kotivaatteet. Ja sisävaatteet on erikseen kun ulkovaatteet joissa töitä teen eli navetalla lehmiä lypsän ja hoidan hevoset. Ja minusta on turha sen enempää arkikuvioissa pukeutua ylipuetusti tai meikata, tai kulmiani käsitellä. Pitkät hiukset minulla toki on ja helpottaa suuresti siisteydessä, kun hiuksien harjaaminen riittää, ja kiinni laittaminen leteille tmv. Toki jos huolittelisin itseäni kaiket päivät niin ei siitä työn tekemisestä tulisi mitään, nimimerkillä 7 päivänä viikossa töissä, ja välillä ympärivuorokaudenkin töitä, kun lehmiä poikii jne...

    • Lomaa odotellessa

      Minä en halua nähdä vaivaa ulkonäköni eteen Suomessa. Suomalaiset miehet eivät ota kontaktia elleivät ole kännissä. Kun lähden ulkomaille, laitan viimeisen päälle hameet ja meikit päälle ja tunnen itseni todelliseksi naiseksi.
      Minusta on kiva, kun ulkomailla miehet katsovat silmiin ja flirttailevat. Suomessa sellaista ei tapahdu.

      • Eihän täällä saa!

        No kun tuopssa juuri naset ja tytöt kirjoittavat, että ei saa katsoa perään eikä kuolata!


    • KALLE KELLO

      On se kovaa tämä suomalaisen ihmisen elämä varsinkin miesten, joiden ongelma nro yksi on nainen. Nainen sitä, nainen tätä, ja tasavertaisena tulevat nämä pissikset, jotka ovat mielestään ykkösiä. On niin surkiaa, että alan nyt itkemään kaiken 150 kg elopainon kera, jonka olen tungenut kahisevaan suomi-tuulipukuun, ehkä otan nuo 45 numeron läskipohjat ensin pois, kun käperryn peiton alle itkeä tihruttamaan

    • joumään24

      En muista olisinko koskaan nähnyt rumaa naista.

    • man with a suit

      MIKÄ ihme tuo taustakuva tälle jutulle oli. Pitäiskö tuon naisen muka kuvastaa tätä kyseenä olevaa miesmäistä, laittautumatonta naista...

      Kyllä on käsitykset muuttuneet. Omasta mielestäni nätti, siisti tyttö kauppaostoksilla. Hirveämpi katsella ylipakkeloituja, perskireitä vosuja jotka löyhkää hajuvesille metrien päähän.

      Aidot, eläväiset kaunottaret esiin!

    • reiska2

      Tiesitkö, että mies ja nainen eroaa psyykeltään siten, että miehelle oma ulkonäkö on tärkeää vain sikäli kun se sattuu olemaan potentiaaliselle kumppanille tärkeää, kun taas naiselle oma ulkonäkö on vielä tärkeämpi asia kuin se voisi olla kenellekään miehelle?

      Naisen itsetunto on siis hyvin voimakkaasti sidottu siihen, että hän saa rakkautta ja ihailua yms. Ja jos sitä ei saa, niin tapahtuu luopumus. Luopumus ihmissuhteista, etenkin niiden kiinteydessä ja etenkin sukupuolisuhteissa. Miehellä voi käydä sama jos hän kokee, ettei hän pärjää kilpailussa, esim. kokee olevansa fyysisesti liian heikko tai kykenemätön tyydyttämään kumppaniaan.

      Eli kun haukut naisen ulkonäköä, niin se on naiselle yhtä kova pala kuin se, että joku nainen nauraa kikkelisi pituudelle. Muista tämä aina, tai teet erittäin mittavaa harmia miesten ja naisten väliselle ymmärrykselle, joka on ollut ennen sinua olemassa ja toivon mukaan jäisi vielä sinun jälkeesikin.

    • tommygirl

      Itselleni ulkonäköni on ollut aina ongelma.Olen aika erikoisen näköinen.Mitä itse inhoan todella paljon,mutta vastakkainen sukupuoli vaikuttaa jostain syystä pitävän asiasta.
      Kasvatin aikanaan pitkät hiukset ja käytän aina 5 minuutin perusmeikkiä ollakseni "normaali" ja siisti.
      Teen töitä nk miesten alalla.Ajattelin että jos hiukset eivät olisi pitkät niin en erottuisi äijistä.Ja haluan erottua.Tehdäkseni hyvin töitä minun ei tarvitse muuttua mieheksi.Lisäksi haluan olla nätti iltaisin omalle miehelleni.Saatan pukeutua ja meikata tätä varten vielä erikseen.

      Parin minsan perusmeikki on todella pieni asia ja hyvä hiustenleikkaus.
      Itsetietoinen nainen ei ole täysin meikitön.
      Kyse on kuitenkin siisteydestä.Naisten toilettiin kuuluu valitettavasti se ripsiväri.

      • 7+12

        "Itsetietoinen nainen ei ole täysin meikitön.
        Kyse on kuitenkin siisteydestä."

        Mitä helv..?
        Jos meikkaamisessa olisi kyse siisteydestä, ukotkin paklaisivat naamaansa ja maskara kuuluisi myös heidän "toilettiinsa".
        Ei se ripsiväri tai muu meikki kuulu mihinkään pakolliseen toimitukseen, toisin kuin hampaiden harjaus ja tukan kampaaminen.
        Hiustenleikkauksestakin voi hyvin luistaa, jos tukka on tarpeeksi pitkä poninhännällä tai letillä pidettäväksi. Ei tarvitse ylikasvaneista leikkauksista huolehtia. (Kaksihaaraiset voi ihan itse leikellä pois vaikka kynsisaksilla.)

        Todella itsetietoinen nainen ei koe tarpeelliseksi vetäistä lärviinsä edes sitä parin minsan perusmeikkiä, koska hän tietää osaavansa tehdä vaikutuksen muihin ihmisiin älyllään, luonteellaan ja osaamisellaan.
        (Vai tarkoititko sitä huonoa "itsetietoisuutta", englanniksi "self-conscious", joka on eri asia kuin itsetunto? Sellaisesta kärsivät kiinnittävätkin enemmän huomiota ulkoisiin piirteisiinsä ja yrittävät epätoivoisesti sulautua joukkoon tai olla nolaamatta itseään.)


    • epäsiistiä

      no ei ainakaan vanhalle naiselle sovi, pitkät hiukset jos ei ole nutturalla..

    • turhuudenmarkkina

      Mites aloittaja ? sinähän ihmettelit miksi yh:t meikkaavat ja pitävät itsestään huolta. Mielestäsi se oli turhaa , nyt kuitenkin moitit tuota omaa ajatusmalliasi oikein uudella aloituksella että miksi eivät , no sinähän sanoit että se on turhaa .

    • muidenmukana

      En kyllä kauppareissulle jaksa mitään meikkiä laittaa. Kuluttaa suotta ihoa kun täytyy sitten pestä jatkuvasti. Muuten kyllä olen pinnallinen ihminen.

    • jokainen tyylillään

      Yhtälailla voit esittää kysymyksen, miksi miehet eivät panosta ulkonäköön? :D

      • Fgfgfgfgfgfgfgfgfgfg

        Siksi kun eivät voi. Äijäilijät haukkuvat heti homoksi.


      • öäöäää
        Fgfgfgfgfgfgfgfgfgfg kirjoitti:

        Siksi kun eivät voi. Äijäilijät haukkuvat heti homoksi.

        Mitä väliä, jos naiset tykkää?


    • älyhoijaa

      Voi jessus sentää ihmiset!!!
      Eikö jokainen saa olla sellainen kuin itse haluaa...? Jokaisella on oikeus olla omanlaisensa.
      Se on oma vika jos toisen ulkonäkö haittaa, silloin vika on itsessä.
      Kun itsellä on hyvä olla, ei tarvitse arvostella muita. Huonon itsetunnon omaavat sen tekevät, kun täytyy saada oma olo paremmaksi.

      • " Jokaisella on oikeus olla omanlaisensa."

        Tämä on seikka, joka tahtoo unohtua toisinaan.


    • hubaluu

      Jaa-jaa, niin kun moni täällä on sanonut, suomalaisen naisen ei tarvitse vaivautua. On lottovoitto syntyä Suomeen tässäkin mielessä. Naisena Suomessa mies ei ole sosiaaliturvani eikä muutenkaan välttämätön.

      Olen aikas nätti ja katseita keräävä jo ilman meikkiäkin. Jos vielä vedän meikit päälle maitokauppaan, olen miesten meielestä jo varmaankin ihan tyrkyllä ja ehdotuksia voi esitellä estottomasti.

      Haluan valita kurkkuni ja ketsuppini rauhassa. En tarvitse huohottajia viereeni.

      Illanviettoihin laitan itseni. Usein en kuitenkaan mm. niitä kulmakarvoja paljon laittele eli käy säännöllisesti niitä huollattamassa. Jos mies siitä alkaa kovasti huomautella, vaihdan miehen. Jos on kovin pinnallinen ja aatteet pyörii paljon siinä, minkä näköinen minä olen, jopa kulmakarva-tasolla, en viitsi rakentaa erityisemmin minäkään.

    • Luonnollisuus

      Miksi,naisten pitäisi olla aina tip,top? Onhan se kaunista katsella?
      Itselle tulee sellanen olo, että taas miestä vedätetään ja kunnolla,
      kun vastaan tulee viimeisenpäälle laitettu nainen.
      Naiset joilla on itsetunto kohdallaan, niiden ei tarvitse esittä mitään ja
      he voivat olla omia itsejään luonnollisessa kauneudessaan.

    • Lulu-Lei

      Olen samaa mieltä kanssasi.ihmettelen ihmisten välinpitämömyytä pukeutumisen suhteen . Olen itse myös tälläinen muodoton pötkylä ,mutta laitan hiuksiani ja satsaan pukeutumiseeni .Oikean tyyliset vaateet parantavat ulkonäköä huomattavasti. Toivon todella että minun näkemiseni ei tuota kenelekään järkytystä Laihduttaminen ei myöskään onnistu ,sairastan nivelreumaa, lääkitys tekee sen ettei painoni putoa millään konstilla,yrittänyt olen monta kertaa tuloksettaSiispä huoliteltu ulkonäkö on todella täkeää..

    • anita22

      hunnuttaudutaan niin saahaan rauha julkisilla paikoilla eikä kuitenkaan näytetä miesmäisiltä.Kaikki piiloon.

    • 11+12

      No, jos tuo paklaaminen, maalaaminen, nyppiminen ja muu turhanpäiväisyys ei yksinkertaisesti kiinnosta, niin mitäpä turhia.

      Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin ulkonäkö, vaatteet ja meikit.

      Vaatteissa ja kengissä tärkeintä on funktionaalisuus ja se, että ne ovat tarpeeksi lämpimät ja ehjät. Ihossa tärkeintä on se, ettei se kuivu liikaa tai saa ihottumaa (ja että sen pitää tarpeeksi puhtaana). Hiuksissa tärkeintä on se, että tukka on jotakuinkin kammattu eikä mene naamalle (etenkin silloin, jos on laittanut huulirasvaa, pitkät hiukset tarttuvat huuliin kiinni mikäli ovat vapaina, tuulen lennäteltävinä).
      Kropassa on tärkeintä se, että se toimii. Toisin sanoen pystyy kävelemään sekä kumartumaan- Tärkeää on myös, että keho ei ole muuten kipeä, särkyinen -ja että ei ole vaikkapa pahaa ummetusta, närästystä, migreeniä, unettomuutta...

      Muuten tämä asia Ei Vois V*ttu Vähempää Kiinnostaa, eli lyhennettynä EVVVK.

    • Täytyykö mun? Okei..

      No jee camoon! Miksi ois vaan naisten työ olla huoliteltu? Nykyajan pulskia kaljan kittaaja miehiä kun katsoo, pitäisikö niillä olla siro ja huoliteltu nuori nainen vierellä? Sitäpaitsi, monesti kun hankkii lapsia, se oma ulkonäkö unohtuu. Olisi huono vanhempi, jos vaan kaunistelisi itseään ja heivaisi lapset jonnekkin jopa viikonloppuisin, kun on se ihgu kampaaja ja kynnetki pitäis käydä laittaan. OMG jos ei ehtis!! Luulen (tietää en voi...) että aloittaja on parikymppinen nainen jolla ei ole kamalasti huolenaiheita, eikä hänen edes kamalasti tarvitse tehdä töitä ulkonäkönsä eteen. VIELÄ. Itse olen vasta tulossa teini-ikään, ja joudun teille tuplasti vanhemmille selittämään täällä. En tajua edes miksi vaivaudun. Miksi edes vaivauduin lukemaan tämän? Järki käteen ja miettimään, mikä on OIKEASTI elämässä täkeää. Aloitetaan vaikka Afrikan lapsista, jotka joutuu juomaan paskavettä.

      • Pienet naiset kuuluvat pienille miehille. Esim ite oon 163 cm 52 kg. Kyllä suurten miehien tulis hiffata jättää meille nuo pienet naiset ja ottaa omaa pituuttaan lähempänä oleva. Heidän on turha luulla että vaikka joku 170-180 cm nainen yleensä haluis itteensä varsinkaan yli 10 cm lyhyempää paria. joillakin on mennyt suhteellisuuden taju tai sitten ovat erehtyneet että pieni mies tarkoittais automaattisesti tahtoa elää vain sinkkuna.


    • Pinnallisuus pahasta

      Mua ei vois vähempää kiinnostaa tämmöset ulkonäköjutut,koska on tärkeämpiäkin asioita kuten esim.terveys,ruoka,työ,raha jne.

      Joten evvk vaan tämmöisille ulkonäköjutuille ja sitä paitsi liika pinnallisuus on pahasta,turhaa ja tarpeetonta.

      Kannattaa muistaa että elämässä on tärkeämpikin asioita kuin vaatteet ja meikit.

    • Hyvät tavat kunniaan

      Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Omasta mielestäni ulkonäöstä huolehtiminen on kohteliaisuutta muita kohtaan.

      • Luonnollisuus kunnia

        Aivan se koira älähtää ja se kalikka kalahtaa sinulle.Minun mielestäni enemminkin käytöstavoista huolehtiminen on kohteliaisuutta muita kohtaan.

        Nuo ulkonäköasiat on toisarvoisia ja niitä on tärkeämpiäkin asioita,kuten tuo aikaisempi kirjoittaja mainitsi.

        Ne ketkä liikoja laittelee ja tällää itseään niin heillä ei ole itsetunto,asenteet kohdillaan ja he yrittävät peitellä jotain.


    • Nainen hupparissa

      Miksi se sinua liikuttaa? Eihän sinun ole Pakko katsoa heitä. Ehkä nämä naiset on muuttunut itsevarmemmiksi eikä piittaa mitä (esim. sinä) heistä puhut. :) itse täytän tänä vuonna 30 ja mielestäni olen suht sopusuihtainen ikään ja pituuteen katsoen. Ja voitko ymmärtää, Tykkään käyttää huppareita ja farkkuja. Se on Niin mukavaa. :) Ja jos joku satunnainen ohikulkija sattuu nyt miettimään pukeutumistani niin siitä vain. Ole hyvä. Jos ja kun lähden viihteelle asia on aina toinen. Mutta muuten. Pukeutukaa ihmiset silleen kuten haluatte! t:tyytyväinen huppari nainen :D

    • jaanajoojoo

      että miten jotkut jaksaa nähdä vaivaa muitten ulkonäön takia!!!! eihän sen pitäisi kenenkään muun persettä raapia jos joku ei halua nyhtää kulmakarvojaan ja värittää naamansa hullun lailla!!! elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kun ulkonäkö! :D

      • dtulnf8yöt8biHN_.,gm

        meikki yök8.1.2014 14:590 SULJE
        nyt loppui sanat.itse olen mies.en hyväksy naisten meikkaamista,minulle opetettiin että ne meikatut tytöt on ns naisia.eikä ole kiva antaa pusua edes omalle vaimolle jos on maalia ja huulipunaa naamassa.onneksi sitä ei ole kuin parikertaa vuodessa.mutta huulirasva ei minua haittaa,kunhan ei muuta tököttiä ole naamassa.vaimoni itsetunto on korkealla uskaltaa sanoa ison firman johtajallekkin päin naamaa että vastapuoli nikottelee vähän aikaa niskapunaisena.kunnioitan naisia jotka eivät sorru katunaisen metkuihin.on kauheaa katsottavaa punainen suun ympärys ja kalkkitomua koko naama täynnä.oikea nainen ei niitä tarvitse,jos on niin huono itsetunto.tilatkaa psykolle aika ja heti.josko se itsetunto kohenisi siitä.ja mikä ihme kun ajavat säärikarvatkin,ne karvat tekee oikean naisen,tunnen yhden rouvan joka ei aja niitä palveluammatissakaan ja voi tytöy että on seksyn näköinen misu
        VASTAA
        FacebookTwittershare emailshare url


      • Olet ällö ukko
        dtulnf8yöt8biHN_.,gm kirjoitti:

        meikki yök8.1.2014 14:590 SULJE
        nyt loppui sanat.itse olen mies.en hyväksy naisten meikkaamista,minulle opetettiin että ne meikatut tytöt on ns naisia.eikä ole kiva antaa pusua edes omalle vaimolle jos on maalia ja huulipunaa naamassa.onneksi sitä ei ole kuin parikertaa vuodessa.mutta huulirasva ei minua haittaa,kunhan ei muuta tököttiä ole naamassa.vaimoni itsetunto on korkealla uskaltaa sanoa ison firman johtajallekkin päin naamaa että vastapuoli nikottelee vähän aikaa niskapunaisena.kunnioitan naisia jotka eivät sorru katunaisen metkuihin.on kauheaa katsottavaa punainen suun ympärys ja kalkkitomua koko naama täynnä.oikea nainen ei niitä tarvitse,jos on niin huono itsetunto.tilatkaa psykolle aika ja heti.josko se itsetunto kohenisi siitä.ja mikä ihme kun ajavat säärikarvatkin,ne karvat tekee oikean naisen,tunnen yhden rouvan joka ei aja niitä palveluammatissakaan ja voi tytöy että on seksyn näköinen misu
        VASTAA
        FacebookTwittershare emailshare url

        Sinä taas olet epänormaali ja psykon tarpeessa oleva mies ja sinun vaimosikin.Voisin tulla paukauttamaan sen teille päin naamaa,mitä ajattelen ja se kohottaisi kummasti itsetuntoani korkeammalle.Olen todella suorapuheinen nainen tarpeen vaatiessa,niin että ihan turhaan kehuskelet vaimosi sanomisilla.

        Itsetunto ei riipu meikkaamisesta tai meikkaamattomuudesta,vaan ihan muista asioista.Meikkaaminen ja muu itsensä huoltaminen esim.siistityt kulmat,ajetut
        säärikarvat jne. ei tee kenestäkään katunaista,eikä myöskään psykon tarpeessa olevaa.

        Minusta on sexymmän näköistä että ihminen viitsii huolehtia ulkonäöstään,esim.
        nainen siistii ne karvansa,ajaa säärikarvat pois.


    • jokuvaan000

      En oikeestaan ymmärrä sun ongelmaa jos kyseisen sortin naiset ei kiinnosta
      niin kattele jonkun muun näkösiä naisia. Kaikki on meistä sellaisia kun on eikä
      muuksi tarvitse muuttua. Kannattaa myös miettiä sitä miltä itse näyttää jos lähet
      noin nopeesti ulkonäöstä tuomitsemaan toisia!

    • kosmosloogi

      Auts töks töks...naismainen mies täällä kysyy miksi naiset meikkaavat?

      https://www.youtube.com/watch?v=2HAASj5CAak

      löydä mielestäni oikea vastaus ja palkinnoksi saat käyttämättömän hammasaharjan ja salaisen yllärin!

    • Miksi kirjoittaja mainitsee aloituksen yhteydessä miesmäisyyden ja huolittelemattomuuden samassa yhteydessä?
      Se voi aiheuttaa joillekin miehille käsityksen, että sellainen yleinen rumuus olis yleisesti miehiin liittyvä piirre

    • hei hei.

      Tyypillisen kanan esimerkki: ei arvostele esimerkiksi julkisuudessa esiintyvän Timo Soinin liimaletti-keskijakaus-brylgreeemihiuksistoa, mutta sen sijaan arvostelee suomalaisia sivistyneitä joita ei p*skan vertaa kiinnosta ulkonäkö tahi siitä keskusteleminen yleisesti, ei arvostele persujen ihan s*tanan ruman näköisiä kansanedustajia joilla varmaan ei rahasta riipu, että miten ulkonäköään voisi kohentaa. No persuthan onkin sen pervoilun takana, että kaikki pitäisi saada pudottamaan kiloja ja ajattelemaan pääkopan sivistyksen sijaan jotakin sivistymättömämpää.

    • PenninVerranAjatuksi

      Ajattele, minulla on kasvoissani jopa vakavan onnettomuuden jälkiä, ja silti kuljen "vapaalla" (siis muualla kuin töissä tai esim. juhlissa) joinakin päivinä ihan meikittä! Pahoittelen, jos olen pilannut olemuksellani juuri sinun päiväsi.

      Minut tuntevat (ja ilmeisesti sinua avarakatseisemmat) tuttavani ovat sanoneet, että arpeni eivät näytä mitenkään häiritseviltä tai pelottavilta peittämättöminäkään, varsinkaan kun minulla on kuulemma ystävällinen olemus ja herttainen hymy. Mielestäni kauniisti sanottu heiltä, ja itsekin yritän etsiä ihan tuntemattomistakin vastaantulijoista niitä positiivisia puolia, tyyliin, että onpa tuollakin hemmolla kauniin siniset silmät, vaikka parta on ajamatta ja takki ehkä nähnyt parempiakin päiviä. Tai tuon laittamattoman naisen poskilla on pirteä puna ulkoilusta ja jännittävän väriset hiukset. Kokeilepa joskus, maailma näyttää heti pikkuisen kauniimmalta, jos kiinnittää huomiota kanssaihmisten ulkonäön hyviin puoliin, sisäisestä valosta puhumattakaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3248
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1851
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe