Mielenkiinnosta kyselen, että kuinka moni tietää, että halpaketju Kultajousi ei ole enää pitkään aikaan ollut suomalaisen omistuksessa vaan Libanonilaisen sijoittajan?
Kultajousi
7
3064
Vastaukset
- Esa Turunen
Muta on halvenpi kuin Chanti
- pälkäneläinen
Kultajousta ei omista libanonilainen, taidat sekoittaa sen tähän ruotsalaiseen Ur & Penn ketjuun, jonka omistaa libanonista kotoisin oleva mies. Sen sijaan Kultajousi (sekä Westerback ja A. Tillander) kuuluu ruotsalaiseen Iduna konsernin (www.iduna.se), jonka omistaa ruotsalainen Sten Warborn veljensä kanssa. Idunan yhtiön jäljet johtavat Luxemburgiin ja pääomistaja Sten "purjehtii" tällaisella veneellä. Eli kun ostatte Kultajousesta, niin rahat valuvat ulkomaille ja sitten juodaan samppanjaa tämän laivan kannella.
https://www.superyachtfan.com/superyacht/superyacht_lady_britt.html - AlloAllo
Voihan paavin pallit,ostin keväällä kultajousesta leijonakellon,
hulppeaan 30€ hintaan.Meneekö nyt summa kokonaisuudessaa luxenbourgin pankkiholviin.
Ai niin nyt mä sen hokasin.Meidän liikenneministeri Berner oli luxenbourgin pankissa.
" sijoitusneuvojana " saako berneri täsäkin provikat.- Anonyymi
No voi sun.......Bernerille ei kyllä mitään sais antaa! Sinulta aika moka. No kuinka moni tietää että Vallila kilhtaa Bernerin Luxenburg-tilille?
- Anonyymi
Omistajalla on suomalainen vaimo.
- Anonyymi
Ravipiireistäkin tuttu.
- Anonyymi
Sekö, jonka kanssa ravimies teki pari lasta ?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119098
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265718- 544730
- 944667
- 593649
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703370- 513366
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502752- 432651