Rakettipaketti Uudeksi Vuodeksi

palstailotulitus

Onko sinulla varaa haaskata rahaa ilotulitteisiin ja ampua ne taivaan tuuliin? Minkälaisia raketteja hankit?

17

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi, en näe sitä kuitenkaan tarpeelliseksi. Käyttääkö 70 euroa raketteihin, vai tankillisen bensaa. Hmm, tankillisen bensaa

      • Kyllähän pensakin

        poltetaan taivaan tuuliin.com


      • kirpelä
        Kyllähän pensakin kirjoitti:

        poltetaan taivaan tuuliin.com

        Niimmutta mikään ei voita pomon vittuiIujen kuuntelemista.


        *nauraa poskihampaat maitohapoil*


      • Kyllähän pensakin kirjoitti:

        poltetaan taivaan tuuliin.com

        Tankillisella pääsee noin 700 km, raketeilla ei minnekkään ja menen kahteen paikkaan katsomaan ilotulitusta. eli kello 18.00 ja 00.00


      • Olet taas väärässä
        runontaja kirjoitti:

        Tankillisella pääsee noin 700 km, raketeilla ei minnekkään ja menen kahteen paikkaan katsomaan ilotulitusta. eli kello 18.00 ja 00.00

        Raketeilla on päästy kuuhunkin.


      • Olet taas väärässä kirjoitti:

        Raketeilla on päästy kuuhunkin.

        Ei kuitenkaan uudenvuoden. Sinänsä myytinmurtajat harjoittelivat ilotulitusraketeilla lentoa. Tai ennemminkin Buster, jolta ilme ei värähtänytkään.


      • Olen eri mieltä
        runontaja kirjoitti:

        Ei kuitenkaan uudenvuoden. Sinänsä myytinmurtajat harjoittelivat ilotulitusraketeilla lentoa. Tai ennemminkin Buster, jolta ilme ei värähtänytkään.

        Voi niillä päästä sairaalaan.


    • Itse en ole raketteja ostanut, enkä käsitellyt. Seuraan mielummin sivusta, kun muut räjäyttelee.
      Pysyn turvallisen välimatkan päässä ilotulitteista. Tähtitikut sopii mulle paremmin.

      • Hirvitys! Mistä puodista meinasit mokoman hökötyksen hankkia, vai otatko pikapuhelun Pohjois Koreaan, Kim Jong-un:lle ja pummaat vekotinta lainaksi? :)


      • Rakettikuski

        Tae on Taivas

        Tuollaisella lähtee Yakov taivaasen

        Ratikkakuski saa nyt pyytämäänsä "jotain hyvää " pyllyläpeensä ja lähetetään

        taivaallisen rauhan aukiolta kiertoradallensa


      • tosi..typy kirjoitti:

        Hirvitys! Mistä puodista meinasit mokoman hökötyksen hankkia, vai otatko pikapuhelun Pohjois Koreaan, Kim Jong-un:lle ja pummaat vekotinta lainaksi? :)

        Mitä vattua? Eikö niitä saa Tarjoustalosta? (Pitänee vissiin lukaista ne postilaatikosta kolahtaneet mainokset uudeleeen...)


      • Rakettikuski kirjoitti:

        Tae on Taivas

        Tuollaisella lähtee Yakov taivaasen

        Ratikkakuski saa nyt pyytämäänsä "jotain hyvää " pyllyläpeensä ja lähetetään

        taivaallisen rauhan aukiolta kiertoradallensa

        Kerrankin Kumiankalla tuntuu olevan kokeusta asiasta. Tai siis ainakin kuulostat tosi vakuuttavalta tässä perseen ja raketin yhdistämisessä. Oletko kokeillut sädetikkua?


      • aIbatrssi
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kerrankin Kumiankalla tuntuu olevan kokeusta asiasta. Tai siis ainakin kuulostat tosi vakuuttavalta tässä perseen ja raketin yhdistämisessä. Oletko kokeillut sädetikkua?

        Kuten Ratikan oitäisi muistaa sotisvalansa korpraalina, kuten Hitelr ja Stubb

        Sotilastietoa ei saa kertoa edes kuminukelle


      • ei hitto mikä paukku
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Mitä vattua? Eikö niitä saa Tarjoustalosta? (Pitänee vissiin lukaista ne postilaatikosta kolahtaneet mainokset uudeleeen...)

        Ratikka: sä olet hiton tylsä mutta toi korealaisten ping-pong paukku olis näille naapurin kakaroille (ja aikuisille paukkuintoilijoille) ihan oikein.

        Propsit siitä


    • ilotulitusraketti

      rits räts vfiiiiuuuuuuuuhhhh buuuuuummm vussssshhh.. aaah!

    • Ostin jonkun kolmenkympin paketin, jossa oli about 20 rakettia.

      Pikkuusten kans ammuttiin viis pienintä rakettia heti kuuden jälkeen ja loput ammutaan vanhimman tyttären ja vävykokelaan kans puolilta öin.

      Uuden vuoden tinastakin tuli niin siliä, että taitaa ens vuonna olla niin perseauki, ettei oo varaa rakettejakaan hankkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe