Aion seurustella itseni kanssa uutena vuotena. Teen hyvää ruokaa ja syön sitä kynttilän valossa viinin kera, käyn saunassa, juon lisää viiniä, katselen välillä ulos jos vaikka näkyis raketteja. Katson jonkun hyvän leffan ja kuuntelen musaa sohvalla hiljaa villapaita päällä ja toivon että olis joku mies joka lämmittäis välillä. Meen sitten nukkumaan yksin ja herään aamuna virkeenä uuteen vuoteen.
Vastaukset 4
- sillitrooli
Missä päin aiot niitä raketteja katsella?
- kiltti nainen.
Täällä tampereen suunnalla.
- sillitrooli
Vähän on matkaa... Mutta voisin ehkä kuitenkin tulla ikkunasi alle raketteja ampumaan. Millaisista raketeista tykkäät? Vai enemmän padoista?
Kuulostaa muuten hyvin tutulta . Viinin tilalle olutta ja villapaidan tilalla jotain muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459