Nämä Mansonit sun muut, jotka ovat joskus keränneet ympärilleen jonkun verran helposti johdateltavia ajattelukyvyttömiä seuraajia ja joiden tekojen seuraukset tiedetään...
Onhan täällä Suomessakin sellaisia, tämä kyseinen herra ei vaan ole tietääkseni lahdannut porukkaa eikä käskenyt ketään tekemään sitä. Ei ainakaan fyysisesti, taloudellisesti taas...
http://kritiikkiblogi.wordpress.com/2013/12/24/miksi-trainers-house-eli-ja-kuolee/
Tässähän se nyt jatkaa sitä selittelyfirman selittelyä...
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288637519423.html
Joojoo... Olen vaan kateellinen enkä ihmettele sitä miksi ihmiset ei näe ettei tällä keisarilla ole vaatteita, ei ole ikinä ollutkaan...
Eiliseen tai oikeastaan aamuöiseen keskusteluun liittyen...
31
193
Vastaukset
En minä sanot tähän muutakuin sen, että Tuo Riskun väittämä kuvaa hyvin kaikkia konsulttiyrityksiä. Itsekin olen joitain helppoheikkejä nähnyt ja tavannut. Mitään tarjottavaa niillä ei ole ollut muutakuin kallis lasku,
Tähän minäkin osin tohdin uskoa. MInusta homman typerys ei ole palvelun myyjä vaan se, joka niitä ostaa. Ja tässä tapauksessa suurin typerys oli porukka, joka päätti ostaa firman osakkeet Sarasvuolta.
En ole mikään erityinen Sarasvuon ihailija, mutten vihaajakaan. Ennemminkin olen aina ihmetellyt, miten hyvin se onnistuu myymään itseään ja (kopioituja) ajatuksiaan. Ei se silti minusta mitään konnaa tee.Minusta ne kalliit laskut ovat vielä pikku juttu. Enemmän huolestuttaa se, että kuinkahan paljon vahinkoa ne ovat saaneet aikaseksi sillä et aika helvetin moni on uskonutkin heidän jorinoita. Veikkaan, että se lasku on ollut huimasti suurempi...
Ratikkakuski kirjoitti:
Tähän minäkin osin tohdin uskoa. MInusta homman typerys ei ole palvelun myyjä vaan se, joka niitä ostaa. Ja tässä tapauksessa suurin typerys oli porukka, joka päätti ostaa firman osakkeet Sarasvuolta.
En ole mikään erityinen Sarasvuon ihailija, mutten vihaajakaan. Ennemminkin olen aina ihmetellyt, miten hyvin se onnistuu myymään itseään ja (kopioituja) ajatuksiaan. Ei se silti minusta mitään konnaa tee.Aika moni sen huuhaa-jartsan palveluista maksanut on enemmän tai vähemmän ansioitunut liike-elämässä, yrittäjiä yms. Sitä vaan jää miettimään, että sellaisten typerysten käsissäkö on tämän maan talous? Pitäisihän heillä olla hieman parempi ihmis- ja taloustuntemus. Ja liikemaailman tuntemus...
Samalla paskallahan poliitikotkin itsensä neljän vuoden välein kansalle myy. Eli ihmekös se, et suht säännöllisesti taloustilanteet menee vituiks...Genio.Mente kirjoitti:
Aika moni sen huuhaa-jartsan palveluista maksanut on enemmän tai vähemmän ansioitunut liike-elämässä, yrittäjiä yms. Sitä vaan jää miettimään, että sellaisten typerysten käsissäkö on tämän maan talous? Pitäisihän heillä olla hieman parempi ihmis- ja taloustuntemus. Ja liikemaailman tuntemus...
Samalla paskallahan poliitikotkin itsensä neljän vuoden välein kansalle myy. Eli ihmekös se, et suht säännöllisesti taloustilanteet menee vituiks...Noh, eiköhän sen jälkeen kun Trainers House on mennyt nurin, todisteta uuden valtakunnallisen tv-evankelistan syntyä...
"Give me your money and I can promise you salvation..."Genio.Mente kirjoitti:
Noh, eiköhän sen jälkeen kun Trainers House on mennyt nurin, todisteta uuden valtakunnallisen tv-evankelistan syntyä...
"Give me your money and I can promise you salvation..."Pastori Sarasvuo on saamassa ainakin kolme seuraajaa ja lahjoittajaa...:D
Katotaan, tuleeko täältä lisää...?Genio.Mente kirjoitti:
Minusta ne kalliit laskut ovat vielä pikku juttu. Enemmän huolestuttaa se, että kuinkahan paljon vahinkoa ne ovat saaneet aikaseksi sillä et aika helvetin moni on uskonutkin heidän jorinoita. Veikkaan, että se lasku on ollut huimasti suurempi...
Se varmaan vetoaa kunnianhimoisiin, mutta nuoriin ja kokemattomiin kavereihin. Ja valitettavasti niistä moni osaa myydä itsensä ja edetä urallaan. Vaan eihän tuossa mitään uutta ja tavatonta ole.
Jos minä olisin Sarasvuo, olisin alkanut maallikkosaarnaajaksi jo kauan sitten. Mummojen lahjoituksilla ja perinnöillä rikastuu taatusti nopeammin kuin yritysvalmennuksella.Ratikkakuski kirjoitti:
Se varmaan vetoaa kunnianhimoisiin, mutta nuoriin ja kokemattomiin kavereihin. Ja valitettavasti niistä moni osaa myydä itsensä ja edetä urallaan. Vaan eihän tuossa mitään uutta ja tavatonta ole.
Jos minä olisin Sarasvuo, olisin alkanut maallikkosaarnaajaksi jo kauan sitten. Mummojen lahjoituksilla ja perinnöillä rikastuu taatusti nopeammin kuin yritysvalmennuksella.Minusta käsittämättömintä on se, että eletään kuitenkin jo vuotta 2013 ja ihmiset ovat edelleen yhtä typeriä kuin monta tuhatta vuotta sitten. Historia, lähi- ja kaukaisempikin, on täynnä vastaavanlaisia tapauksia ja kertomuksia. Miten alkaa, miten etenee ja miten lopulta jokainen niistä paljastuu keisariksi ilman vaatteita, mutta silti vaan jostain löytyy typeryksiä jotka uskoo niihin saarnamiehiin kyseenalaistamatta niitä lainkaan...
Mä seurasin aikanaan Emilia Kukkalan ja huuhaa-jartsan väittelyä lehdistössä liittyen nuorten syrjäytymiseen. Kukkalahan vei jartsa-boyta 6-0 jatkuvasti. Eikä se tehnyt sille edes tiukkaa.
Noh, ehkä tästä Riskusta löytyi yksi vastarannan kiiski lisää. Pitää välillä seurata mitä se touhuaa ja kirjoittaa...
- Hei, mittasuhteita
Jari Sarasvuo on osannut tehdä taidokkaasti ja tuottavasti rahaa TS:lla.
Se on myynyt tuotetta johon sen ostajilla on ollut varaa ja he ovat tarvinneet sitä. Jotkut ova jopa hyötyneet siitä.
En ole koskaan pitänyt sen tuotteita vastuuttomina, enkä epäeettisinä. Tiedän mitä ne myy. Yrittäjät, johtajat ja henkilöstö tarvitsee joskus ....visioita ja nostatusta. Ne kurssit eivät ole keneltäkään pois. TS on päivittänyt henkilöstöään suhdanteiden mukaan ja uskoisin että sillä on vielä loistonpäiviä jäljellä. Ensivuodesta on jo odotettu parempaa. Mutta kuka tietää.
En ole Jarin suurimpia faneja mutta nostan hänelle hattua.
Enemmän ihmettelen Riskun lausuntoa. Todella huono ja amatöörimäinen. WTF? Onko se dokannu liikaa vai mitä? Mikä on motiivi? Oma lehmä ojassa, kateus, raha vai mustasukkaisuus? Onkoo Jari ja TS sen tiellä?Noh... veikkaisinpa, että vaikkapa palkankorotukset ovat paljon parempi motivaattori kuin huuhaa-jartsan pilipalikurssit- ja luennot. Jos yritys tarvitsee ulkopuolista konsulttiapua, onkohan sellainen yritys silloin oikealla alalla ja yrityksen johto perillä yrityksen asioista? Niinpä...
Jartsa on vastuuton. Sen olisi vaan kannattanut pysyä tv-duunissa. Kenties ainoa rehellinen duuni, mitä se on ikinä tehnyt.Genio.Mente kirjoitti:
Noh... veikkaisinpa, että vaikkapa palkankorotukset ovat paljon parempi motivaattori kuin huuhaa-jartsan pilipalikurssit- ja luennot. Jos yritys tarvitsee ulkopuolista konsulttiapua, onkohan sellainen yritys silloin oikealla alalla ja yrityksen johto perillä yrityksen asioista? Niinpä...
Jartsa on vastuuton. Sen olisi vaan kannattanut pysyä tv-duunissa. Kenties ainoa rehellinen duuni, mitä se on ikinä tehnyt.Minä veikkaisin Riskun motiiviksi kenties omatuntoa. Se on ollut siinä maailmassa aika pitkään mukana ja nyt on vaan kertomassa mitä siellä oikeasti tapahtuu. Se on nähnyt sisältä käsin sitä, mitä muille ei näytetä.
Ehkä motiivi on sama kuin vaikkapa Edward Snowdenilla, mikä ei todennäköisesti ole kateus...- Onhan noita
Mitä tulee konsultointiin ja ammattijohtajiin, niin totta. Tuolla on paljon puoskareita ja tiedän firmoja jotka ovat kasvukuvuissa ottaneet ostetun ulkopuolisen toimitusjohtajan ja asiat ovat lähteneet sen jälkeen valtavaan alamäkeen.
Samaa ihmettelen esim Ollilan konsultointitouhuista. Mikä se valtiolle tehty kilometrikorvausuudistus oli? Ihan tolkuton kascakasa.
Onko Risku ollut Ollilan kanssa saunassa vai mikä tässä mättää?
Valtio, kunnat ja yritykset ostavat näiltä laineleteiltä ylihinnoiteltuja paketteja ja sillä saralla velloo isot rahat. En pahoittelis jos ne tekis asiallisesti ja tuloksellisesti tutkimusta ja tulosta....mutta siihen skeneen mahtuu niin monenlaista.
Kaikki joutavat ulosheitetyt pomot haluaa konsultiksi ja neuvonantajaksi. Isot kertakorvaukset ja pallien kolistelua. Kukaan ei uskalla kyseenalaistaa oliko menoerä tarpeellinen vai ei.
Yksi versio näistä heiluu rekrytoinnissa. Ne kuuluttaa avoimen paikan, haastattelee hakijat (teettää niitä psykedeelisiä testejä) ja valitsee ehdokkaiden joukosta sen uhrautuvimman.
Himasen tulevaisuusraportti oli tällainen sekameteli. Onhan noita kirjoitti:
Mitä tulee konsultointiin ja ammattijohtajiin, niin totta. Tuolla on paljon puoskareita ja tiedän firmoja jotka ovat kasvukuvuissa ottaneet ostetun ulkopuolisen toimitusjohtajan ja asiat ovat lähteneet sen jälkeen valtavaan alamäkeen.
Samaa ihmettelen esim Ollilan konsultointitouhuista. Mikä se valtiolle tehty kilometrikorvausuudistus oli? Ihan tolkuton kascakasa.
Onko Risku ollut Ollilan kanssa saunassa vai mikä tässä mättää?
Valtio, kunnat ja yritykset ostavat näiltä laineleteiltä ylihinnoiteltuja paketteja ja sillä saralla velloo isot rahat. En pahoittelis jos ne tekis asiallisesti ja tuloksellisesti tutkimusta ja tulosta....mutta siihen skeneen mahtuu niin monenlaista.
Kaikki joutavat ulosheitetyt pomot haluaa konsultiksi ja neuvonantajaksi. Isot kertakorvaukset ja pallien kolistelua. Kukaan ei uskalla kyseenalaistaa oliko menoerä tarpeellinen vai ei.
Yksi versio näistä heiluu rekrytoinnissa. Ne kuuluttaa avoimen paikan, haastattelee hakijat (teettää niitä psykedeelisiä testejä) ja valitsee ehdokkaiden joukosta sen uhrautuvimman.
Himasen tulevaisuusraportti oli tällainen sekameteli.Niin ja kuinkahan paljon yhteiskunnan rahoja on uponnut konsulttifirmoille sen sähköisen potilastietojärjestelmän kanssa, mikä ei vieläkää toimi... :(
- Hei, mittasuhteita
Genio.Mente kirjoitti:
Minä veikkaisin Riskun motiiviksi kenties omatuntoa. Se on ollut siinä maailmassa aika pitkään mukana ja nyt on vaan kertomassa mitä siellä oikeasti tapahtuu. Se on nähnyt sisältä käsin sitä, mitä muille ei näytetä.
Ehkä motiivi on sama kuin vaikkapa Edward Snowdenilla, mikä ei todennäköisesti ole kateus...Ajattelen samoin, jos firma on valmis maksamaan jollekin TS:lle niin epäilen sen ammattitaitoa, mutta mutta.....yrittäjätkin tarvitsee joskus neuvoja ja mua surettaa että sitä tarjoilee huijarit, eikä TS ole edes niistä pahin. Niillä on jopa ihan asiasisältöä.
Riskulla omatunto?
Se ukko pullistui Nokian osakkeilla miljonääriksi. Mikä motiivi sillä on kaataa haukkumalla toinen suomalainen yritys? Käsittämätön teko.
Mitä pahaa TS tai Jari Sarasvuo on tehnyt Riskulle?
Sama jos menisin naapuripuotiin ja huutaisin, että "teillä on pascat kamat" ja veisin sen vielä paikallislehden lööppiin.
Jari vois oikeastaan nostaa syytteen herjaamisesta.
Motiivi löytyy sieltä. Hei, mittasuhteita kirjoitti:
Ajattelen samoin, jos firma on valmis maksamaan jollekin TS:lle niin epäilen sen ammattitaitoa, mutta mutta.....yrittäjätkin tarvitsee joskus neuvoja ja mua surettaa että sitä tarjoilee huijarit, eikä TS ole edes niistä pahin. Niillä on jopa ihan asiasisältöä.
Riskulla omatunto?
Se ukko pullistui Nokian osakkeilla miljonääriksi. Mikä motiivi sillä on kaataa haukkumalla toinen suomalainen yritys? Käsittämätön teko.
Mitä pahaa TS tai Jari Sarasvuo on tehnyt Riskulle?
Sama jos menisin naapuripuotiin ja huutaisin, että "teillä on pascat kamat" ja veisin sen vielä paikallislehden lööppiin.
Jari vois oikeastaan nostaa syytteen herjaamisesta.
Motiivi löytyy sieltä.Noh, nyt kun fyrkkaa on riittävästi, on myös varaa aukoa päätä ja kertoa asioista sellaisina kuin ne siellä on. Tunnen muuten IRL samankaltaisen tyypin...
Mitä hyvää huuhaa-jartsa on oikeasti tehnyt? Minusta on vaan hyvä juttu, että kaikenlaista paskaa kaivetaan esiin. Nyt oli vaan huuhaa-jartsan vuoro. Toivottavasti tulee lisää muistakin. Vielä kun joku kertoisi vaikkapa Ollilastakin... Tuskin silläkään keisarilla kledjuja oli. Tuskin sillä niitä nytkään on...
Paljosta muuten vetoa, ettei nosta? Miksi ei tule nostamaan...? Niinpä...- Onhan noita
Genio.Mente kirjoitti:
Niin ja kuinkahan paljon yhteiskunnan rahoja on uponnut konsulttifirmoille sen sähköisen potilastietojärjestelmän kanssa, mikä ei vieläkää toimi... :(
Suomalaiset kusee omaan nilkaan näillä kusetuksilla :(
Olis siellä ollut ihan oikeitakin ja rehellisiä tekijöitä tuohonki urakkaan.
Syitä on sysissä ja sepissä.
Kuka näitä palkkaa? Ja miten ne ostopäätökset tehdään? - Hei, mittasuhteita
Genio.Mente kirjoitti:
Noh, nyt kun fyrkkaa on riittävästi, on myös varaa aukoa päätä ja kertoa asioista sellaisina kuin ne siellä on. Tunnen muuten IRL samankaltaisen tyypin...
Mitä hyvää huuhaa-jartsa on oikeasti tehnyt? Minusta on vaan hyvä juttu, että kaikenlaista paskaa kaivetaan esiin. Nyt oli vaan huuhaa-jartsan vuoro. Toivottavasti tulee lisää muistakin. Vielä kun joku kertoisi vaikkapa Ollilastakin... Tuskin silläkään keisarilla kledjuja oli. Tuskin sillä niitä nytkään on...
Paljosta muuten vetoa, ettei nosta? Miksi ei tule nostamaan...? Niinpä...Niin, en tiiä.
Toivon että Jari taistelee ja selviää.
Tää on kamalaa aikaa. Kaikkien on oikeastaan pakko muuttua tavalla tai toisella. Toivottavasti TS selviää.
Oletko koskaan lukenu hänen kirjoja? Aika mielenkiintoinen ukkeli ja tuotteet.
Ymmärrän jos se mies ärsyttää. En tajua oliko sen pakko mennä kirkkoon saarnaamaan, mutta eipä kuulu mulle. Eläköön ja puhukoon. Onhan noita kirjoitti:
Suomalaiset kusee omaan nilkaan näillä kusetuksilla :(
Olis siellä ollut ihan oikeitakin ja rehellisiä tekijöitä tuohonki urakkaan.
Syitä on sysissä ja sepissä.
Kuka näitä palkkaa? Ja miten ne ostopäätökset tehdään?Meillä on kaikkialla ihan liikaa ammattitaidotonta päällystöä ja päättäjiä. Ammattitaitoisia kusettajia ja paskanpuhujia taas on riittämiin. Tottakai ne palkkaa meiluummin kaltaisiaan, jottei niiden ammattitaidottomuus paljastuisi. Mä oon nähnyt sitä samaa skeidaa rakennusalallakin. Sitä on kai kaikkialla...
- Niin totta
Genio.Mente kirjoitti:
Meillä on kaikkialla ihan liikaa ammattitaidotonta päällystöä ja päättäjiä. Ammattitaitoisia kusettajia ja paskanpuhujia taas on riittämiin. Tottakai ne palkkaa meiluummin kaltaisiaan, jottei niiden ammattitaidottomuus paljastuisi. Mä oon nähnyt sitä samaa skeidaa rakennusalallakin. Sitä on kai kaikkialla...
Joo mutta kun se huonous ja kusetus kaataa koko touhun ja sitten kellään ei ole enää kivaa.
Tiitäkö, pacat pomot on tän maan onnettomuus. Hei, mittasuhteita kirjoitti:
Niin, en tiiä.
Toivon että Jari taistelee ja selviää.
Tää on kamalaa aikaa. Kaikkien on oikeastaan pakko muuttua tavalla tai toisella. Toivottavasti TS selviää.
Oletko koskaan lukenu hänen kirjoja? Aika mielenkiintoinen ukkeli ja tuotteet.
Ymmärrän jos se mies ärsyttää. En tajua oliko sen pakko mennä kirkkoon saarnaamaan, mutta eipä kuulu mulle. Eläköön ja puhukoon.Minä en toivo sille mulkulle edes menestyvää tv-pastorin uraa. Se on saanut jo ihan riittävästi vahinkoa aikaseksi ihmisille.
Mitä taas toivon on se, että huuhaa-jartsa voisi mennä joskus oikeisiin töihin. Avartuisi vähän hänenkin näkökenttä ja ehkä mielikin muuttuisi. Niitä dazuja tarvita tähän maailmaan yhtään sen enempää kuin niitä on jo nyt, jotka perustavat käsityksensä todellisuudesta täysin epätodellisille asioille ja ovat opettamassa ihmisille niitä totuuksina.Niin totta kirjoitti:
Joo mutta kun se huonous ja kusetus kaataa koko touhun ja sitten kellään ei ole enää kivaa.
Tiitäkö, pacat pomot on tän maan onnettomuus.Siitähän mä olen monesti aikasemminkin täällä yrittänyt keskustella. Mut minun herravihaksihan sen eräs palstalainen tulkitsi... :(
Genio.Mente kirjoitti:
Siitähän mä olen monesti aikasemminkin täällä yrittänyt keskustella. Mut minun herravihaksihan sen eräs palstalainen tulkitsi... :(
Paskaa esimieskultturia vastaan ei voi taistsella kuin perustamalla oma firma. Puhumattakaan saada se kannattamaan niin hyvin, että voisi palkata alaisia.
Kaikki muu on tekopyhyyttä.Ratikkakuski kirjoitti:
Paskaa esimieskultturia vastaan ei voi taistsella kuin perustamalla oma firma. Puhumattakaan saada se kannattamaan niin hyvin, että voisi palkata alaisia.
Kaikki muu on tekopyhyyttä.*Huokaus*
En tiedä miten muilla aloilla, mutta kyllä rakennusalalla on muututtava niiden paskojen esimiesten kaltaiseksi saadakseen hommia ja pysyäkseenkin hommissa. Katsos kun ainakin sillä alalla on juuri ne nilkit miehittäneet ne hommista päättävät asemat...
Eikä tänäpäivänä yhden miehen tarvitse edes perustaa mitään yritystä. On niitä laskutusosuuskuntia, mitkä sopii esimerkiksi meikäiläiselle paljon paremmin...
Kyllä te niin pässejä olette. Perussuomalaisuus oikein näkyy läpi tässäkin ketjussa. Lyödään lyötyä ja potkitaan maassa makaavaa. Ei Sarasvuon bisneksiä kukaan silloin arvostellut kun sen firmalla meni hyvin.
Tyhjäpäiset ihmiset lukee iltapäivälehdistä tyhjiä otsikoita joita sitten linkkaavat keskustelupalstoille keskustellakseen turhista muiden tyhjäpäiden kanssa.Ai? Nytkö olenkin yhtäkkiä perussuomalainen...? Jotkut palstalla saattaa olla kanssas eri mieltä...
Jos en nyt ihan väärin muista, olen jo yli viisi vuotta sitten yrittänyt viritellä keskustelua paskoista pomoista. Eipä siihen silloinkaan monellakaan paljon mitään sanottavaa ollut. Herranpelkoa mahdollisesti...?
Oletko muuten ikinä missään tilanteessa palstalla nähnyt minun fanittavan tai arvostavan huuhaa-jartsaa? En pitänyt tyypistä edes HPR:rän aikoihin. Ei pystynyt katsomaan kovin pitkään, alkoi vituttaa ja oli pakko vaihtaa kanavaa. Olen arvostellut pilipali-jartsaa ja sen oppeja täydeksi tuubaksi ennenkin.
Mutjoo... Sinähän voisit osallistua jartsan pisnisten pelastamiseen tilaamalla häneltä vaikka Täyttä Asiaa olevan yritysvalmennuskurssin tai jotain...Genio.Mente kirjoitti:
Ai? Nytkö olenkin yhtäkkiä perussuomalainen...? Jotkut palstalla saattaa olla kanssas eri mieltä...
Jos en nyt ihan väärin muista, olen jo yli viisi vuotta sitten yrittänyt viritellä keskustelua paskoista pomoista. Eipä siihen silloinkaan monellakaan paljon mitään sanottavaa ollut. Herranpelkoa mahdollisesti...?
Oletko muuten ikinä missään tilanteessa palstalla nähnyt minun fanittavan tai arvostavan huuhaa-jartsaa? En pitänyt tyypistä edes HPR:rän aikoihin. Ei pystynyt katsomaan kovin pitkään, alkoi vituttaa ja oli pakko vaihtaa kanavaa. Olen arvostellut pilipali-jartsaa ja sen oppeja täydeksi tuubaksi ennenkin.
Mutjoo... Sinähän voisit osallistua jartsan pisnisten pelastamiseen tilaamalla häneltä vaikka Täyttä Asiaa olevan yritysvalmennuskurssin tai jotain...Ja tiedätkö, mettis...?
Minä olen aina ollut se ikävä pikkupoika, joka osoittaa jossain vaiheessa kaikenlaisia keisareita ja toteaa ettei niillä ole vaatteita...Genio.Mente kirjoitti:
Ja tiedätkö, mettis...?
Minä olen aina ollut se ikävä pikkupoika, joka osoittaa jossain vaiheessa kaikenlaisia keisareita ja toteaa ettei niillä ole vaatteita...Sähän selität kuin Sarasvuo iltaleheres.
Hyvää Uutta vuotta!relaxed_eyes kirjoitti:
Sähän selität kuin Sarasvuo iltaleheres.
Hyvää Uutta vuotta!Mut mä en laskuta teitä. Pitäisikö?
Ps. Ei ole muuten monella palstakeisarillakaan ollut vaatteita...
Hyvää Uutta Vuotta!Genio.Mente kirjoitti:
Mut mä en laskuta teitä. Pitäisikö?
Ps. Ei ole muuten monella palstakeisarillakaan ollut vaatteita...
Hyvää Uutta Vuotta!Voit sä laskuttaakin jos se sitten saa tuntemaan sut ylpeäksi omista tekemisistäsi. Pääasia, että teet jotaki sellaasta mistä saat olla ylypiä niin ei sitte tartte niin räknätä muiden asioota.
Kiitos uuden vuoden toivotuksista.- Yhjuyhju
Genio.Mente kirjoitti:
Ai? Nytkö olenkin yhtäkkiä perussuomalainen...? Jotkut palstalla saattaa olla kanssas eri mieltä...
Jos en nyt ihan väärin muista, olen jo yli viisi vuotta sitten yrittänyt viritellä keskustelua paskoista pomoista. Eipä siihen silloinkaan monellakaan paljon mitään sanottavaa ollut. Herranpelkoa mahdollisesti...?
Oletko muuten ikinä missään tilanteessa palstalla nähnyt minun fanittavan tai arvostavan huuhaa-jartsaa? En pitänyt tyypistä edes HPR:rän aikoihin. Ei pystynyt katsomaan kovin pitkään, alkoi vituttaa ja oli pakko vaihtaa kanavaa. Olen arvostellut pilipali-jartsaa ja sen oppeja täydeksi tuubaksi ennenkin.
Mutjoo... Sinähän voisit osallistua jartsan pisnisten pelastamiseen tilaamalla häneltä vaikka Täyttä Asiaa olevan yritysvalmennuskurssin tai jotain...Persumarinan mestari Genio.Mente. Et vaan itse huomaa sitä.
Ihan tylysti sanottuna, kun Katainen juhlisti kokoomuksen olevan työväen puolue, moni perusraataja meni äänestämään kokoomusta.
Todellisuudessa Katainen puhui totta, sinänsä niiden duunareiden palkka on reippaasti yli 5 000 euroa kuussa.
Yrityksessähän on johtaja ja loput johtajan alapuolella ovat työntekijöitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504