Itse ajattelin tehdä uunilenkin, viiltoihin metukkaa ja juustoa, pari kaljaa juon.
Istun netissä täällä palstalla.
Mitä iltapalaksi?
13
134
Vastaukset
Runontaja siis?
Iltapalaksi ajattelin vohkia naapurin Mustin ruokakupista kinkun ja joulukakun jämät ja magoilen Isännän soffalla.- Rentukka
Riisipuuron lopun lämmittelin ja sekoitin maitotilkkaan. Lisäsin viel maitoa,muutaman munan, suolaa, sokeria ja vehnäjauhoja.
Loraus öljyä viel joukkoon. Puolisen tuntia nyt turpoaa,
sit loraus viccyvettä, kaato leivinpaperil vuorattuun isoon vuokaan ja uuniin.
Äiti kun palaa kotiin yhdeksältä, on mulla uunipannaria iltapalaksi.
Aamullakin viel voi lämmittää palan mikrossa ja nauttia kahvin kera.
Helppoa ja hyvää! Juuri laitoin uuniin escalin etanoita kotilossa valkosipulivoilla, lasi kevytmaitoa.
Ajattelin moikata tuttuja naamakirjassa. Katson ehkä elokuvan.Wau, nam!
Täällä perinteiset Uuden Vuoden blinit, mäti-smetana-sipuli-seoksella.
Uudet Vuodet kaikille!
taidan tehdä puoltoista litraa pirtelöä
- Rentukka
Syötiin muuten palat kuumaa pannaria ja päällä oli vaniljajätskin palanen.
Idea tuli monte24:n pirtelöstä. Huomasin et mulla ei ollut hilloa, mutsin pannarille.
Avattu jäätelö paketti oli, onneksi. Hyvää oli!! Mansikanmakuista protskujuomaa ja ruisleipää... Aika tylsää, mutten jaksa alkaa kokkailemaan mitään ihmeitä.
Näkkäriä aurajuustolla ja kurkkuviipaleilla, kyytipojaksi vihreetä teetä.
- Kas kun ei
kanapastaa.
- Rentukka
tosi..typy kirjoitti:
Ehkä seuraavalla kerralla.
Mun ihana emoni tekee juur Chili con carnetta ja keittää 2litran kattilallisen riisiä myös valmiiksi.
Kohta syödään, ja yöllä voi mikrossa lämmittää!
Siis jos on nälkä, kun palailen taas yöksi kotiin.
Tänään lohimedaljonki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti33638485Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1037066Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315530Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214048Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673189Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi563175Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D632400Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182171En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.5002050