Aika monesti on tullut sellainen ilmiö eteeni että monesti ihmiset tekevät ruuhkaisessa risteyksessä u-käännöksen, ja tällöin voi tulla ylimääräistä ruuhkaa yhden H Moilasen takia. Toinen ilmiö. Kuskit jotka eivät osaa päättää minne menee. Esim, liikennevaloissa odotan vuoroani kiltisti ja kun valo vaihtuu niin vieressä oleva kuski lähtee myös ja kiilaa eteeni aivan oudosta syystä. Kyseessä saattaa olla "paikkakuntaturisti" joka on tullut outoon kaupunkiin ja sitten ei tiedä minne
mennä. Tuo toinen ilmiö on tapahtunut minulle kolmesti ja ensimmäinen monta kertaa. Kiitos jos jaksatte lukea, muistakaa kommentoida ja peukuttakaa taikka alapeukuttakaa. Kiitos
Outoa liikehdintää liikenteessä
18
160
Vastaukset
- pelle peelo
Aivan hirviää paskaa suollat.
Tuo piittaamattomuus toisia kohtaan yleistyy meilläkin. Olen aikaisemmin tavannut vain joissain etelän maissa tuota. Siellä saattaa joku pysähtyä juttelemman jonkun tutun kanssa ajoradalle ja takana liikenne seisoo. Ja myös pysäköinti on täysin mielivaltaista, esim. kaupassa saatetaan poiketa ja auto jätetään muun liikenteen tielle. Eikä kaupassa olo aikana mitenkään kiirehditä vaan päinvastoin ja muu liikenne vain seisoo.
Toivottavasti ei näin pitkälle mennä meillä!!!
- olen tätä mieltä
- näitkö unta
Olen ajanut autoa vuodesta 1965 lähtien, enkä ole koskaan nähnyt jonkun tekevän u-käännöstä ruuhkaisessa risteyksessä. En ole myöskään joutunut muiden kiilaamaksi kertaakaan.
- uuuu -käännös
" Olen ajanut autoa vuodesta 1965 lähtien,"
Etpä sitten ole tainnut paljoa ajaa Koillismaan ulkopuolella?
Täällä etelässä olen nähnyt monta u-käännöstä moottoritielläkin ( onnistuu, jos kukaan ei tule vastaan) pienemmistä kehä- tai pääteistä puhumattakaan.
Kiilausta voit todistaa joka arkipäivä vaikkapa Helsingin Itäväylän ja Vartioharjuntien risteyksessä. uuuu -käännös kirjoitti:
" Olen ajanut autoa vuodesta 1965 lähtien,"
Etpä sitten ole tainnut paljoa ajaa Koillismaan ulkopuolella?
Täällä etelässä olen nähnyt monta u-käännöstä moottoritielläkin ( onnistuu, jos kukaan ei tule vastaan) pienemmistä kehä- tai pääteistä puhumattakaan.
Kiilausta voit todistaa joka arkipäivä vaikkapa Helsingin Itäväylän ja Vartioharjuntien risteyksessä.Kyllä se u-käännös on tehty moottoritiellä että vastaankin tulee katsotaan vain että se vasen on vapaa kaikki menee hyvin jos kukaan ei lähde ohittamaan. Itse en ole tuota tehnyt. Mutta kuinka se asia sitten on että pitääkö niiden oikealla kaistalla hidastaa etteivät vaan ohita oikelta puolen??? Sakottaako poliisi silloin molempia?
- pelle olet
autoilija kirjoitti:
Kyllä se u-käännös on tehty moottoritiellä että vastaankin tulee katsotaan vain että se vasen on vapaa kaikki menee hyvin jos kukaan ei lähde ohittamaan. Itse en ole tuota tehnyt. Mutta kuinka se asia sitten on että pitääkö niiden oikealla kaistalla hidastaa etteivät vaan ohita oikelta puolen??? Sakottaako poliisi silloin molempia?
Heitä homo voltti.
- J.Kuisma
Unohdin mainita että asun Imatralla ja täällä nämä venäläiset turistit kiilailevat ja tekevät uukkareita ihan omasta tahdostaan, on näitä suomalaisia mitkä törttöilevät myös.
- ..........
Tarkoitit varmaan että ajokortti on ollut vuodesta 65 saakka.... ...mutta sit et ole kiertnyt kuin puurokattilaa tai olet umpisokea.
Alttajan tapauksiin voi lisätä sen että vasemalle kääntyjien täytyy päästä ensinmäiseksi tukkimaan risteystä
- J.Kuisma
Itse asiassa kirjoitin ton jutun reilussa humalassa, piti vaan keksiä jotain viihdykettä, en tiedä miksi kirjotin tollasta potaskaa...
- Ota ENEMMÄ
ei tuu turhia kirjoituksia!
- rdfvervewew
Toi uukkarin vänkääminen kyllä on kans yksi sellainen mitä ei pitäisi tehdä
jos siitä aiheutuu muulle liikenteelle haittaa. Yleensä, uukkarin pääsee tekemään ajamalla 10s pidemmälle ja kääntymällä jokin piha-alueella tai hiljaisemmalle tielle ja voi siellä kääntyillä haittaamatta muutenkin tukkoista liikennettä.- Ota ENEMMÄ
tuot ei kyl aikoinaan ihmetelly,stadin teil ja pääkkäri!ajot vääräst liittymäst,et päässy takas,niiku mones muus suur tiel!nythä on yleistyny nämä VAHINKOKAISTAT! mitkä ovatki hyviä ,kun vaa ne rampilta liittyvät tajuu väistää niit!Tän vanhaan rakennettiin uus ramp 8 ja monest nää vanhalt tulevat olleet ihmeissään,kun tulen kovaa !mikä tossaki on nii vaikeet,tajutaan jos tajutaan tietokoneet mut ei tajuta älämänsä ja muitte henkii!UUDET NYHETIT!
- Älä sä ainakaan
Ota ENEMMÄ kirjoitti:
tuot ei kyl aikoinaan ihmetelly,stadin teil ja pääkkäri!ajot vääräst liittymäst,et päässy takas,niiku mones muus suur tiel!nythä on yleistyny nämä VAHINKOKAISTAT! mitkä ovatki hyviä ,kun vaa ne rampilta liittyvät tajuu väistää niit!Tän vanhaan rakennettiin uus ramp 8 ja monest nää vanhalt tulevat olleet ihmeissään,kun tulen kovaa !mikä tossaki on nii vaikeet,tajutaan jos tajutaan tietokoneet mut ei tajuta älämänsä ja muitte henkii!UUDET NYHETIT!
ota enempää. Teksti varmaan täyttä asiaa, mutta kirjoitustapa aivan känniläinen.
- Siiv Ari
Ota ENEMMÄ kirjoitti:
Penis.
- Korvatuhkelo
Siiv Ari kirjoitti:
Penis.
Muuten ihan asiallinen kommentti, mutta ei liity asiaan millään tavalla.
- 1965 aloittaja
" Etpä sitten ole tainnut paljoa ajaa Koillismaan ulkopuolella?
Täällä etelässä olen nähnyt monta u-käännöstä moottoritielläkin ( onnistuu, jos kukaan ei tule vastaan) pienemmistä kehä- tai pääteistä puhumattakaan. "
Olen minäkin muita U-käännöksiä nähnyt pilvin pimein, mutta en tuota ruuhkaristeyksessä tehtyä. - J.Kuisma
Tulkaa ajamaan Lappeenranta-Imatra seudulle, täällä näitä tapauksia on monta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1003499Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3081894Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471717- 961577
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4111526Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311428Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21420Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431180Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3571024MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar271018