Anoppini on oikea riemupakkaus, kerran sisareni oli minun ja avomieheni luona kylässä, ja anoppihan päätti hänelle ruveta huutamaan koska sisareni oli vessassa kun hänen olisi sinne pitänyt päästä. Anteeksipyyntöä ei koskaan tullut. Aina kun olemme anoppini kanssa samassa tilassa jostain tulee riitaa, välillä riita tulee siitä että en tee juuri hänen mielensä mukaan ja välillä taas siitä että hänen mielestään hyväksikäytän avomiestäni rahallisesti.
Appi onkin sitten ihan toinen juttu, aina kun törmäillään niin hauskaa läppää tulee heitettyä ja hänellä ei ole minkäälaisia negatiivisia ajatuksia minusta, tai minun ja hänen poikansa suhteesta. Hän on mukava ja häntä on helppo arvostaa.
Rasittava anoppi, mukava appi, samanlaista ongelmaa kellään?
katukissa
1
312
Vastaukset
- SAMA HELLA
Mikään ei ole niin riemullista kuin anoppi - miniä suhde. Vahinko vain että nykyään
ei niin paljon keitellä samoilla helloilla. Se jos mikä on suuri menetys. Siinä jos
missä saisi vuosien saatossa kiinni toisen luonteenpiirteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702352Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921548Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711329Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621322- 1281207
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1381064Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901031- 701018
- 118971
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73969