Anoppini on oikea riemupakkaus, kerran sisareni oli minun ja avomieheni luona kylässä, ja anoppihan päätti hänelle ruveta huutamaan koska sisareni oli vessassa kun hänen olisi sinne pitänyt päästä. Anteeksipyyntöä ei koskaan tullut. Aina kun olemme anoppini kanssa samassa tilassa jostain tulee riitaa, välillä riita tulee siitä että en tee juuri hänen mielensä mukaan ja välillä taas siitä että hänen mielestään hyväksikäytän avomiestäni rahallisesti.
Appi onkin sitten ihan toinen juttu, aina kun törmäillään niin hauskaa läppää tulee heitettyä ja hänellä ei ole minkäälaisia negatiivisia ajatuksia minusta, tai minun ja hänen poikansa suhteesta. Hän on mukava ja häntä on helppo arvostaa.
Rasittava anoppi, mukava appi, samanlaista ongelmaa kellään?
katukissa
1
354
Vastaukset
- SAMA HELLA
Mikään ei ole niin riemullista kuin anoppi - miniä suhde. Vahinko vain että nykyään
ei niin paljon keitellä samoilla helloilla. Se jos mikä on suuri menetys. Siinä jos
missä saisi vuosien saatossa kiinni toisen luonteenpiirteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233133Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3753Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68750Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3690Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35597Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19530- 38523
- 40521
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3519