Uudenvuoden vastaanottomusaketju

27

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Ahaa,

        ränttätänttää, vaikkakin hidasta, tulee Hurriganes mieleen hyi ;)

        Allekirjoittanut osti muuten Lespan kaveriksi Telecasterin, se jos mikä on hyvä soundinen kitara.


      • Ahaa, kirjoitti:

        ränttätänttää, vaikkakin hidasta, tulee Hurriganes mieleen hyi ;)

        Allekirjoittanut osti muuten Lespan kaveriksi Telecasterin, se jos mikä on hyvä soundinen kitara.

        Mäkin ihastuin joskus pari vuotta sitten Telen soundiin. Pääsin kokeilee(oli kai joku 67' Tele) yhden frendin studiolla. Jumalauta, et se Rokkas!


      • Mulla on ihan
        Genio.Mente kirjoitti:

        Mäkin ihastuin joskus pari vuotta sitten Telen soundiin. Pääsin kokeilee(oli kai joku 67' Tele) yhden frendin studiolla. Jumalauta, et se Rokkas!

        vaan mehiko tele, Fender merkkinen kuitenkin 6 palaisella tallalla. Kuulemma ne 3 palaiset saundaa vielä paremmalta, mutta riittävä tämäkin on.


      • Mulla on ihan kirjoitti:

        vaan mehiko tele, Fender merkkinen kuitenkin 6 palaisella tallalla. Kuulemma ne 3 palaiset saundaa vielä paremmalta, mutta riittävä tämäkin on.

        Olin muuten itse vähällä ostaa itselleni joululahjaksi jonkun Martinin, mutta pysyin päätöksessäni investoida joululahjarahat tällä kertaa ammattiini. Mut kyl tänne vielä joskus joku Martinikin ilmestyy, ja mahdollisesti Tele, ja Gretchin Rancher Jumbo, ja joku Ovation, ja...ja...ja...

        Hehe... Saahan sitä kaikenlaista haaveilla. Kyllä mulle toistaiseksi tarpeisiini riittää nämä nykyiseni. Joskus pentuna, kun aloitin, en voinut villeimmissä kuvitelmissakaan kuvitella, et mulla olisi joskus edes nykyisenkaltaisia soittimia. Kyllä täytyy olla kiitollinen elämälle...

        Mut Telecaster on RokkiKitara. Siitä ei pääse yli eikä ympäri...


      • The Edge on ihq

        Toi The Edgen ihana parransänki EI RIITÄ peittämään tätä vitustusta tästä rakettien paukkeesta.

        On vissiin kohta pakko käydä huutamssa ulkona.


      • ,,,,,,,,,,,

        riittää jo paskalinkit


      • Tanssiiko ny

        Tuo on ihme biisi. Ihan kuin se olis tehty kahdesta erillisestä osasta. Sopivat yhteen ja kokonaisuus on hyvä.

        Mutta kun se eroaa Murray Headin muusta tuotannosta.
        Olikohan se jokin kokeilu? Ja hyvinhä se pärjäs.


    • Tanssiiko ny

      Laitetaan tanssimusaa.
      Jos ajatellaan niin, että toiset ottaa kalsarikännit, eli kännää yksin kotona, vaikka täyspukeissa.

      Niin mites nimitellään ihmisiä, jotka tanssii tai rokkaa yksin kotona?
      Sama vaikka soittais torvea tänä yönä. Ulkoa tulee pahempaa melusaastetta.
      Eikö?

      http://www.youtube.com/watch?v=pwnefUaKCbc

    • määmy
    • kettinkiä

      Uudenvuoden vastaanottamattomuusketju?

    • ....
    • Kiskisu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe