Ostin tuossa viime viikolla korumaailmasta teräskaulaketjun ja minulle saapunut tuote oli täysin erilainen kuin tuotekuvassa. Samantyylinen, mutta erilainen. Jotenkin halvemman näköinen epämääräinen ketju, suunnilleen sellanen, mitä hippi/hevirokkarit roikottaa housujensa sivuilla. En todellakaan kehtaa kulkea sellainen kaulassa. Täytyy kai vaan käydä jossain oikeassa kultasepänliikkeessä ostamassa kunnon hopeaketju. Muilla vastaavia kokemuksia kyseisestä kaupasta?
Korumaailma.fi kusetti
4
7730
Vastaukset
- Moona2
Ei kannata ostaa netistä vaan suoraan liikkeestä
- sepi...
Laadukkaampia ketjuja löytyy esim täältä, http://korutukku.net/teras-korut-verkkokauppa/teras-kaulaketjut
- Anonyymi
Korumaailma pyysi kaveriksi, messingeriin tuli viesti, että olen mahdomlinen riipuksen ja korvakorujen voittaja, olisi pitänyt antaa kaikki henkilötiedot, elikä täys huijareita, koskaan ennen ole tarvinnut henkilötietoja, kun olen voittanut facebookin kautta! Elikä olkaa varovaisia👍
- Anonyymi
Eiköhän kyseessä oo ollut feikkiprofiili jos pyytänyt kaveriksi ja kysellyt henkilötietoja😁 Yleensä tommosilla yrityksillä yms vaan sivut facessa eikä mitään ns. profiilia millä pyytävät kaveriksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852167- 431750
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!691513- 751274
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261174- 771171
- 481153
- 591061
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai38974- 37943