Uudelle Vuodelle 2014!
Mitä lasissa? Skoolataan
19
150
Vastaukset
Kippis!
Limonadia..- Kippis!
Lasissa kuoharia, 5:s tai 6:s oon aikoja sitte menny laskuissa sekasin. Skåål!
- miesvm_1967
Kuoharia. Kippis!
- miesvm_1967
Hetken päästä kuistille sen kuoharin kanssa odottamaan että kello tulen tasan keskiyötä.
- nuiva
boolia, ny kahvia
- Kippis!
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2014!!!
Leijonalla mennään.
Hyvää uutta vuotta!Cheers! Onnellista Uutta Vuotta kaikille teille!
Laseissa: vichyä :D, 1-olutta, jälkkäriviiniä ja sekoitusta :D
Oisko sellainen sikin-sokin cocktail
uusia vuosia everyone!Paskaa, halpaa punkkua!
Hyvää Uutta Vuotta!
https://www.youtube.com/watch?v=ktD7hl4xQlEGenio.Mente kirjoitti:
Tai onko se toisipäin...? Halpaa paskaa punkkua,,,
Bur I don't give a fuck...
Love ya...
https://www.youtube.com/watch?v=1v9AhF0waak
Johnny Walker Black Label, vuoden ensimmäinen alkoholiannos.
- rosestar
kahvia, en juo.
- rosestar
siis kahvia juon mutta en alkoholia.
- mrk
rosestar kirjoitti:
siis kahvia juon mutta en alkoholia.
makeaa valkoviiniä
- määmy
Vodaa, hölkkis
- BOKMA MAN
Johnny Walker Black 12 years oldi on tosi hyvvee Whiskyä.Ei tartte laittaa vettä joukkoon.Toisin kuin mallas whiskyihin,kun niissä viina maistuu muuten läpi.Eli joutuu laittamaan muutaman teelusikallisen vettä joukkoon,että maku pyöristyy.Eli ts.niistäkin tulee Blended Whiskyä.Esim.Highland Park 18 y whisky oli pettymys.Ei ole hintansa arvoista.Johnny Black on parempaa ja halvempaa.
Vodkat on pahhaa.Hyi olkoon.Bokma on hyvvee!!!
Fernet Branca on kirottua kusilientä jonka voi kaataa viemäriin.Maistuu hamputahnalta ja tekee olon vittumaiseksi.- Ballookaasss!!
Täytyy varmaan huomenna hakea Walker Blackia,Bokmaa,Ehkä Portviiniä.Elämä on kivempaa,kun on vähän kännissä.Ongelmatkin tuntuvat ratkeavan pienessä kännissä.Eikä vituta niin paljon.Ai niin ja Keisari Kellari Olutta(Kyllä on Hywwee!!!!)
Mie oon juoppuratti.Vituttaa kaikki terveysvouhkailijat\kuntoiluhullut!!!!!!!!!!!
Ei urheilija tervettä päivää nää.Niillä on aina jotain ongelmia terveyden kanssa!!!!
Ei elämästä selviä hengissä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- var så good
Kraanavettä. Skå!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514