Mulla lohkesi juurihoidettu poskihammas muutama kuukausi sitten. Se oli aikasemminkin lohjennut, joten hammaslääkärin suosituksesta siihen tehtiin keraaminen kruunu. Osaako kukaan sanoa onko normaalia että koko ajan nyt tunnen sen hampaan olemassaolon? Sitä ei särje, mutta eron muihin hampaisiin kuitenkin tunnen. Kruunu ei heti ensimmäisellä yrittämällä ollut sopiva, vaan omaa hammasta piti hioa lisää että kruunu yleensäkin saatiin paikalleen. Onko ihan tavallista että hammas jää tuntumaan oudolle, vähän sellainen puristava tunne hampaassa? Tämän kanssa kyllä pystyy elämään, jos vaan saan kuulla että se on normaalia :) Pelkään vaan että siellä on joku menny pieleen ja oma hammas mätänee kruunun alle.
Keraaminen hammaskruunu
4
575
Vastaukset
- Melda62
Mulla oli tuo sama tunne, mutta se hävisi lopulta itsestään. Varmaan suun ja hampaiden kestää mukautua, kun siellä muuttuu asiat. Se puristava tunne oli just sellaista, että ei kipua, mutta koko ajan tunsi sen hampaan. Mulla ei enää ole sitä.
- Kruunusuu
Minulle tehtiin kruunu viime keväänä, metallokeraaminen, ja takimmainen alahammas. Ienraja oli arka noin viikon verran, mutta mitään muita tuntemuksia ei ole ollut.
- jokin_outos
Käy näyttämässä hammasta jollain toisella hammaslääkärillä- sellaisella joka ei tunne voimakasta kollegiaalisuutta. Helpommin sanottu kuin tehty....
- hdtrudu
Paljonko kruunu maksaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901