Yksin väkijoukon keskellä

505050

Tampereen kaupunki järjesti uuden vuoden ilotulituksen. Itse ilotulitus oli aika mitäänsanomaton, kestikin alle kymmenen minuuttia.

Ihmisiä oli kuitenkin seuraamassa kuin meren mutaa. Joka puolella kaveriporukoita, pariskuntia ja perheitä. Minä kaverittomana ja naisettomana miehenä tietenkin yksin. Oli fiilis, että olin siellä ainoa ihminen, joka oli yksin liikkeellä.

Tuollaisissa yleisötapahtumissa alkaa ihmettelemään, että kuinka joku ihminen voi olla niin yksinäinen kuin minä? Minulla ei ole koskaan elämässäni ollut yhtäkään kaveria, naisesta puhettakaan.

Alkoi taas masentamaan yksinäisyys niin paljon, että välittömästi, kun ilotulitus loppui, lähdin kotiin. Jos olisin mennyt baariin, olisin ehkä saanut jopa naisseuraa, koska väkeä oli liikkeellä todella paljon.
Mutta_kun_baarit _ei_kiinnosta.

Olen tajunnut, että tulen elämään koko elämäni yksin. Kun ikää on lähes neljäkymmentä ja parisuhteita kertynyt pyöreä nolla, tyhmäkin tajuaa, että juna on mennyt. Jos tapahtuisi sellainen ihme, että joku nainen haluaisi tutustua minuun, luultavasti en pystyisi sitoutumaan. Olen niin tottunut yksinelämiseen.

En käsitä, miksi tässä kävi näin.

20

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmiä totuuksia

Miehet jotka on "vauhtihirmuja" saa helposti naisia. Suuri ongelma on se että nämä miehet vetää suurimman osan elämänsä pelkkää roolia, joka on kupla joka puhkeaa ehkä vasta siinä vaiheessa kun on oltu suhteessa 20 vuotta ja lapsiakin jo laitetttu alulle.

• juu nääs

Ai sinäkö se yksinäinen heebo olit siellä Ratinassa? Naureskeltiin kavereitten kanssa ja todettiin että olet varmasti atm, koska olet yksin.

• Onko pakko olla

ilkeitä. Ap:n ongelma on ihan todellinen.itse möllötin uutta vuotta kotona, koska olen samassa tilanteessa kuin ap, ja iloisten pariskuntien näkeminen ahdistaa.

• Mies31v.

Höh.
      En tiedä, mutta aloin itkemään aivan tahtomattani kun luin tämän.

• varma merkki

Taidat olla homo!

• Haista sinäkin
        varma merkki kirjoitti:

Taidat olla homo!

pitkä paska, senkin ilkeä iljetys!

• Mies31v.
        varma merkki kirjoitti:

Taidat olla homo!

The man with the harmonica.

• Kiskisu

No voi perse. Kuulostaa kurjalta. Onko ystäviä? Harrastuksia?

• Aloituksessahan sanotaan, ettei ole ikinä kavereita ollutkaan.

Yksinäni minäkin uv-aaton vietin, kuten yleensäkin. Rakettejakin katselin ihan vain ikkunoista ja kuistilta, kun hiukan arveluttaa se turvallisuus tuolla ulkona liikkuessa, kun tämä on semmoista ahkerien omin päin paukuttelijoiden aluetta. Minulla sentään on jonkin verran kavereita, mutta ei nyt kuitenkaan niin kauhean läheisiä että kehtaisi pyytämättä seuraan tuppautua.

Aloittajalle ihan vain tiedoksi, että on niissä yleisötapahtumissa varmasti muitakin yksinäisiä, ja ne kaikkein yksinäisimmäthän ovat jääneet kotiinsa murehtimaan.

• Kiskisu
        stellaria81 kirjoitti:

Aloituksessahan sanotaan, ettei ole ikinä kavereita ollutkaan.

Yksinäni minäkin uv-aaton vietin, kuten yleensäkin. Rakettejakin katselin ihan vain ikkunoista ja kuistilta, kun hiukan arveluttaa se turvallisuus tuolla ulkona liikkuessa, kun tämä on semmoista ahkerien omin päin paukuttelijoiden aluetta. Minulla sentään on jonkin verran kavereita, mutta ei nyt kuitenkaan niin kauhean läheisiä että kehtaisi pyytämättä seuraan tuppautua.

Aloittajalle ihan vain tiedoksi, että on niissä yleisötapahtumissa varmasti muitakin yksinäisiä, ja ne kaikkein yksinäisimmäthän ovat jääneet kotiinsa murehtimaan.

Luinpa huolimattomasti. Mutta kaverit ei silti ole sama asia kuin ystävät. On ihmisiä, jotka kokee olevansa epäsuosittuja tai yksinäisiä, mutta niillä on silti muutama tai yksi hyvä ystävä - vaan ei kavereita. Kaverit on porukka, joiden kanssa juhlitaan ja vietetään aikaa. Ystävän tuntee paremmin, eikä ne mene uusiksi kun eroaa. Erotessa voi kaverit vaihtua.

Jos joku kokee, ettei oikeasti ole yhtäkään ystävää, sellaista voi etsiä vaikka netistä. Eihän tarvitse koskaan edes tavata, voi jakaa ajatuksiaan kirjoittelemalla. On sekin jo jotain.

• Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

Aloituksessahan sanotaan, ettei ole ikinä kavereita ollutkaan.

En minä eilen itseäni mitenkään yksinäiseksi tuntenut enkä kummemmin murehtinut, ei vaan huvittanut lähteä kaupungille vaikka tiesin että on väkeä liikenteessä ja kohtuupienellä panostuksella olisi ehkä naisenkin saanut iskettyä.

• pajatsonpelaaja
        Ikisinkku M kirjoitti:

En minä eilen itseäni mitenkään yksinäiseksi tuntenut enkä kummemmin murehtinut, ei vaan huvittanut lähteä kaupungille vaikka tiesin että on väkeä liikenteessä ja kohtuupienellä panostuksella olisi ehkä naisenkin saanut iskettyä.

Kohtuupienellä panostuksella?

- kuulostaa yököttävälle

• Ikisinkku M
        pajatsonpelaaja kirjoitti:

Kohtuupienellä panostuksella?

- kuulostaa yököttävälle

Sitähän se juuri on, nainen odottaa makeilua ja ilmaisia drinksuja, sitten lähtee messiin ja antaa seksiä, ei vaan huvita koko touhu kun ei sieltä sellaista naista olisi kuitenkaan löytynyt joka pidempään kiinnostaisi.

• pajatsonpelaaja
        Ikisinkku M kirjoitti:

Sitähän se juuri on, nainen odottaa makeilua ja ilmaisia drinksuja, sitten lähtee messiin ja antaa seksiä, ei vaan huvita koko touhu kun ei sieltä sellaista naista olisi kuitenkaan löytynyt joka pidempään kiinnostaisi.

Antaa seksiä?

- miksi ihmeessä kukaan antaisi Sinulle seksiä? Olet oikea ällötysten ällötys.

• Ikisinkku M
        pajatsonpelaaja kirjoitti:

Antaa seksiä?

- miksi ihmeessä kukaan antaisi Sinulle seksiä? Olet oikea ällötysten ällötys.

Niin varmaan sinusta olen kun olen rehellinen mielipiteissäni enkä esitä mitään täällä tai missään muuallakaan mutta jos käyttäisin samoja metodeja kuin ne jannut jotka synnyttää käsityksen jonka mukaan miehet on ihan paskoja niin olisinko yhtään parempi? Naisia kyllä aika helpoilla jipoilla kyllä saisi jujutettua melkein kuka vaan niin halutessaan.

• dgdfrg

Nyt ku oikeen miettii tuota samaa tilannettani kuin sinulla, en minä ollut tällainen elämään vittuuntunut ja erakoitunut tyyppi vasta kun yritin nuorempana kollina saada sitä naista ja tuli todettua että minähän olin täysi yökötys naisten silmissä. Ei yhtään positiivista kokemusta naisista niin miksi hakisin hakemalla lisää? Ei onnistu enää, vaikka naiset NYT kiinnostuisivatkin (vittumaisia olioita nääs) niin mulla on jo sellanen enkelpaanaisille-trauma ettei pysty vaikka haluttaisikin. Tommosen takia sitten elämä pilalla ja masentelua kai loppuun asti, sama kai kun vetäis ittensä jojoon saman tien.

Sitten ku katsoo näitä parisuhteellisia niin niillä äijillähän on kaikilla hommat alkaneet siitä kun naiset on sen sallineet. On tullut naisilta niitä maagisia "tykkään susta" yms. sanoja joita itse en ole koskaan saanut. Minä sain vain niitä "sori nyt ei ole kemiaa" ja akkojen naureskelua keskenään miten "yäk" olin.

Kavereita nyt on peräti 1-2kpl muttei nekään enää mua viitsi yrittää parittaa tai kuunnella valituksiani edes kohteliaisuudesta koska ilmeisesti olen heidänkin silmissään jo niin menetetty tapaus. Silti mun pitäis kuunnella heidän perhe/akkaongelmiaan korvat höröllä. Joo, vitut sinkuista, parisuhteellisten ja perheellisten ongelmat on paljon tärkeempiä.

• bvcfr4565rewsuivchu5

Monesti yksinäisyydessä ei ole kyse siitä ettei baarit kiinnosta vaan se ettei oikein mikään kiinnosta, ainakaan tarpeeksi ollakseen aktiivinen asian suhteen.

• tinttuliino

Tiedän niiiiiiiiiiiiiiiiiin tunteen =/

• gfgcx

Palstalla tuntuu olevan monia samankaltaisten ongelmien kanssa. Tampere on iso kaupunki.

Laita kaverihaku palstalle, ties vaikka saisit pienen kaveripiirin rakennettua. 2-3 hyvää kaveria riittää. Ja jos uudet kaverit ovat samankaltaisessa elämäntilanteessa, niin varmasti vaihtamalla ajatuksia jokainen teistä voi kasvaa yksinäisyyden paineista irti. Ja olisi joku, jonka kanssa lähteä kaupungille, harrastuksiin.

Baarit eivät kiinnosta, mutta se vois pienessä määrin tehdä hyvää sun sosiaalisten taitojen kehittämiseksi. Kokeile normaalia perjantai-iltaa pubissa, jolloin ihmiset on rennommin liikenteessä. Älä linnottaudu kotiisi, ylitä muutama "tabu" ja tee jotain aivan uutta. Ehkä saat hieman rohkaisua kadonneelle itseluottamuksellesi.

• sinne vaan

Kannattaisko niitä baareja (tai ihan mitä tahansa) silti yrittää kun kerran yksinäisyys tökkii. Alkoholikulttuurin luvattu maa, ei se asia muuksi muutu, halusit tai et.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7294
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      5033
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      91
      3157
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2219
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      20
      2081
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2013
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1767
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1651
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1633
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      18
      1391
    Aihe