.
Oliks tosi näin ettei näissä wanhoissa boomblastereissa saanut ulkoista ääntä kaiuttimiin muuten kuin kasetti sisällä painamalla pause/rec/play
har!
.
REtroilua kolmelta
16
95
Vastaukset
- ajattelitkolaulaa
No eihän ne mitään karaokevehkeitä ole.
Niissä piti olla vahvari äänen jakamista varten.
Nyt kun ajattelee, niin aika isot vehkeet kaapissa.
Se sama tulee ulos nykyään murto-osan kokoisesta laitteesta.
Mietin samaa, kun ostin bt- kuulokkeet, että olis ollut kiva kuunnella niillä radiota, eikä huudattaa tuota vanhaa toosaa.
Mitäs sä meinasit? Laulaa naapureille aamuyyöstä?- Sain inspiraation:.
.
Mökil on jotain 78 kierroksen levyjä ja löysin 78 kierrosta soittavan levarin ajattelin niitä soittaa mökkinaapurille keskellä yötä
. - Löysin toisen blaste
Sain inspiraation:. kirjoitti:
.
Mökil on jotain 78 kierroksen levyjä ja löysin 78 kierrosta soittavan levarin ajattelin niitä soittaa mökkinaapurille keskellä yötä
..
Tällä toisella pikkublasterilla saa ääntä kun vain siirtää radiotaajuden kanavalle jossa ei ole lähetystä ja fm on automatic asennnossa
Mutta tässä isommassa philipsissä on erillinen line asento josta ei saa ääntä kuin tuolla nappulayhdistelmällä
. - Laulua ja soittoa
Löysin toisen blaste kirjoitti:
.
Tällä toisella pikkublasterilla saa ääntä kun vain siirtää radiotaajuden kanavalle jossa ei ole lähetystä ja fm on automatic asennnossa
Mutta tässä isommassa philipsissä on erillinen line asento josta ei saa ääntä kuin tuolla nappulayhdistelmällä
.Niissä vanhoissa levareissa (levysoitin) oli jokin nappulayhdistelmä, jolla valitsit kunteletko radiota vai levyjä.
Se saattoi olla esim. Pu tai Tuner, joista Tuner taisi olla radio ja Pu levarille.
Ne on aika perusvehkeitä ja pitäis toimia vaikka on ikää. Jos ääntä ei kuulu, tarkista kajareiden johdot. Onko liitos kiinni tai onko johto murtunut.
Vanhat vinyylit on niin aareteita. Täällä olis ehta Dualin levysoitin.Se on yhdistetty vahvariin, en ole tutkinut onko siellä johtopaikkoja suoraan kaiuttimiin. Sitä vanhemmat ei tarvinnu vahvaria vaan ne oli itsenäisiä ( ja hyviä vehkeitä).
Niin ja se neulan pitää olla ehjä.
Pidäs hauskaa niiden kanssa. - ja ne johdot
Laulua ja soittoa kirjoitti:
Niissä vanhoissa levareissa (levysoitin) oli jokin nappulayhdistelmä, jolla valitsit kunteletko radiota vai levyjä.
Se saattoi olla esim. Pu tai Tuner, joista Tuner taisi olla radio ja Pu levarille.
Ne on aika perusvehkeitä ja pitäis toimia vaikka on ikää. Jos ääntä ei kuulu, tarkista kajareiden johdot. Onko liitos kiinni tai onko johto murtunut.
Vanhat vinyylit on niin aareteita. Täällä olis ehta Dualin levysoitin.Se on yhdistetty vahvariin, en ole tutkinut onko siellä johtopaikkoja suoraan kaiuttimiin. Sitä vanhemmat ei tarvinnu vahvaria vaan ne oli itsenäisiä ( ja hyviä vehkeitä).
Niin ja se neulan pitää olla ehjä.
Pidäs hauskaa niiden kanssa.Ai niin, siitä vahvarista Tuner on radiolle ja Phono levarille. Ainaki tuossa meidän retrovehkeessä.
- kasarivehkeitä:.
ja ne johdot kirjoitti:
Ai niin, siitä vahvarista Tuner on radiolle ja Phono levarille. Ainaki tuossa meidän retrovehkeessä.
.
Kyllä näillä pärjää ei tarvinnut etsiä mitään DIN-johtoja edes vaan normaalit linjajohdot käy
DIN-piuhojakin onneksi vielä saa ja muistaakseni oli kahta sorttia joku Ring-jotain ja Latch-jotain
.
- Villiruusu
Huomenta kaikille! Ihana aamu ja vuoden ensimmäinen päivä alkamassa!
Hainpa youtube:sta Puerto Rico:n ja kuuntelin. Pirteä kipale, pidin siitä.
Löysin myös; Vaya con Dios- What´s a Woman..... Ei huono, aika hyvältä kuullosti!
Ehkä oli parempi ettet saanut konserttia pidettyä aamuyöstä: har!
Jotkut naapurit saattaa olla pikkumaisia ja haluavat nukkua,
just siihen aikaan aamuyöstä! - Ei melua täällä:.
.
Täällä asuu kunnon kuntalaisia ei saa meluta
har!
.- Villiruusu/Rentukka
Etkös sä itse kolmelta kaivannutkin ääntä, aloituksessas?
Tarkistappas piruuttas tuolta yläpuolelta, olikkos se sinä?
--Tjaa-a, montako kuplivaa sitä tuli kohotettua; illan kunniaksi?
Kyllä tuoremehu on hyvää, kun tarkemmin asiaa ajattelee...
..........har! ....ittellesi Ja hauskaa jo alkanutta vuotta! - Nii olinkin:.!1#%++
Villiruusu/Rentukka kirjoitti:
Etkös sä itse kolmelta kaivannutkin ääntä, aloituksessas?
Tarkistappas piruuttas tuolta yläpuolelta, olikkos se sinä?
--Tjaa-a, montako kuplivaa sitä tuli kohotettua; illan kunniaksi?
Kyllä tuoremehu on hyvää, kun tarkemmin asiaa ajattelee...
..........har! ....ittellesi Ja hauskaa jo alkanutta vuotta!.
"Mut mökillä saa meluta"
har-har
. - Rentukka
Nii olinkin:.!1#%++ kirjoitti:
.
"Mut mökillä saa meluta"
har-har
.Kyllä sun mökkis on sitten susirajan takana, jos siellä meluta saa.
Ei tasan tarkkaan riitä et on taajaman ulkopuolella.
Mun vanhempien mökki on 60 km Turusta maaseudulla, pienessä pitäjässä.
Lähimpään naapuriin on 2 km matkaa linnuntietä ja metsää on ympärillä.
Oli kaunis kesäpäivä ja faijalla 60-vuotis juhlat ulkona ja 3mökissä jotka metsäisellä tontilla ovat! Pitopalvelu hoiteli tarjoilua ja musiikki soi PÄIVÄLLÄ
Poliisi tuli käymään: koska musiikki häiritsi ympäristöä! klo 16
Musiikki: Reijo Taipale, Meiju Suvas, Katri-Helena,
Topi Sorsakoski, Eino Grön..... Tarjoiltiin partiolle kahvit kakut kaikki. .OK
klo19.15 poliisit ajoi taas pihaan: mökillä kuulemma tapellaan, tullut ilmoitus!
Näkihän poliisitkin ettei tosiaan tapeltu!... saivat kahvit kakkua
olivat juuri poistumassa, kun kysyin et
jos laitan termospullon ja eväät yövuoroon tulijoille,
niin heidän ei tarvitse ajaa mökille asti! Arvaa, kattoivatko hitaasti mua!
Työtään ne tekivät poliisit, mut mua harmitti se turha tarkistus! (olin typerä)
Faija meni mökkiin ja soitti neljälle lähimmälle naapurille;
kutsuen kahveille nyt kun alkaa jo olla tilaa,
eikä kotimatkakaan illalla ole pitkä, kuten päivemmällä käyneillä!
Ukko tiesi mitä tehdä! Siihen loppuivat valitukset häiriöistä!
Melkein sama porukka kuin päivälläkin,vahvistetu viel 10 hengellä lisää,
puolita öin sitä vasta meteliä oli ja pitopalvelukin lopetti tarjoilut vasta silloin. Taksit haki väsyneitä juhlijoita pitkin yötä!
..har! ....ittelles vaan.. - Niin:.!1#%?+
Rentukka kirjoitti:
Kyllä sun mökkis on sitten susirajan takana, jos siellä meluta saa.
Ei tasan tarkkaan riitä et on taajaman ulkopuolella.
Mun vanhempien mökki on 60 km Turusta maaseudulla, pienessä pitäjässä.
Lähimpään naapuriin on 2 km matkaa linnuntietä ja metsää on ympärillä.
Oli kaunis kesäpäivä ja faijalla 60-vuotis juhlat ulkona ja 3mökissä jotka metsäisellä tontilla ovat! Pitopalvelu hoiteli tarjoilua ja musiikki soi PÄIVÄLLÄ
Poliisi tuli käymään: koska musiikki häiritsi ympäristöä! klo 16
Musiikki: Reijo Taipale, Meiju Suvas, Katri-Helena,
Topi Sorsakoski, Eino Grön..... Tarjoiltiin partiolle kahvit kakut kaikki. .OK
klo19.15 poliisit ajoi taas pihaan: mökillä kuulemma tapellaan, tullut ilmoitus!
Näkihän poliisitkin ettei tosiaan tapeltu!... saivat kahvit kakkua
olivat juuri poistumassa, kun kysyin et
jos laitan termospullon ja eväät yövuoroon tulijoille,
niin heidän ei tarvitse ajaa mökille asti! Arvaa, kattoivatko hitaasti mua!
Työtään ne tekivät poliisit, mut mua harmitti se turha tarkistus! (olin typerä)
Faija meni mökkiin ja soitti neljälle lähimmälle naapurille;
kutsuen kahveille nyt kun alkaa jo olla tilaa,
eikä kotimatkakaan illalla ole pitkä, kuten päivemmällä käyneillä!
Ukko tiesi mitä tehdä! Siihen loppuivat valitukset häiriöistä!
Melkein sama porukka kuin päivälläkin,vahvistetu viel 10 hengellä lisää,
puolita öin sitä vasta meteliä oli ja pitopalvelukin lopetti tarjoilut vasta silloin. Taksit haki väsyneitä juhlijoita pitkin yötä!
..har! ....ittelles vaan...
Voihan sitä häiriintyä vaikka mökkinaapuri olisi toisella paikkakunnalla jos on häiriintyvää sorttia
Siitäkin on kokemusta
. - 16+14
Niin:.!1#%?+ kirjoitti:
.
Voihan sitä häiriintyä vaikka mökkinaapuri olisi toisella paikkakunnalla jos on häiriintyvää sorttia
Siitäkin on kokemusta
.Hyvä on!
Mut oikeastaan virhettä en tehnyt mä, vaan lörppö veljeni.
Ei taatusti ollut löytänyt/kammannut tota yksittäistä viestiä tai tajunnut sen sisältöä.
Miehet on putkiaivoja joskus.
Mä en kans älynnyt et joku vielä täydentää mun kertomaani, mä varoin antamasta täydellistä selvitystä.
Mun kertomani mukaan, et olis paikkakuntaa selville saanut!
Tällä tiedolla tuskin jäljilleni pääset, saarella on niin paljon asutusta,
ja kesämökkejä.
Niitäkin missä asutaan satunnaisesti talvisinkin, lomaillen.
Menen nukkumaan, pitää nousta aamulla aikaisin.
Hyvää yötä! - Enemmänkin CASE:.!1#
16+14 kirjoitti:
Hyvä on!
Mut oikeastaan virhettä en tehnyt mä, vaan lörppö veljeni.
Ei taatusti ollut löytänyt/kammannut tota yksittäistä viestiä tai tajunnut sen sisältöä.
Miehet on putkiaivoja joskus.
Mä en kans älynnyt et joku vielä täydentää mun kertomaani, mä varoin antamasta täydellistä selvitystä.
Mun kertomani mukaan, et olis paikkakuntaa selville saanut!
Tällä tiedolla tuskin jäljilleni pääset, saarella on niin paljon asutusta,
ja kesämökkejä.
Niitäkin missä asutaan satunnaisesti talvisinkin, lomaillen.
Menen nukkumaan, pitää nousta aamulla aikaisin.
Hyvää yötä!.
Tässä on enemmänkin "CASE=olen jo valmiiksi häiriintynyt" ---> etsi joku jota voi syyttää itsehäiriytymisestä
har!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti33638445Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1037036Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315530Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214038Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673179Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi553128Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D632390Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182171En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.5002050