Tästä päivästä alkaen saa suomalaisella reseptillä lääkkeitä myös muista EU-maista. Eurooppalaisella reseptillä. Minkä hintaisia ovat lääkkeet Virossa? Esim. käyttämäni Lyrica, Ketipinor, Mirtazapin,...?
Lääkkeet Virosta?
4
280
Vastaukset
- Selviää aikanaan
Selvinnee vasta kun ostat, ellei joku palstan lukija ole ostanut juuri noita lääkkeitä virolaisella reseptillä.
Reseptivapaiden lääkeiden hinnat vaihtelevat n. 0-50% halvempia. - 9+4
Virossa myydään myös yohimbiinia ja nitroa (sydänlääke nirtoglyseriini).
- Eiköhän löydy
Eiköhän Virossa myydä kaikkia samoja lääkkeitä kuin Suomessakin koska kysessä on samanlainen EU-maa. Onhan Yliopiston Apteekillakin sisarfirma siellä.
Lääkevalikoima voi olla hieman erilainen ja myös lajittelu resepti- ja käsikauppalääkkeisiin on hieman poikkeava. - Anonyymi
Eiköhän löydy kirjoitti:
Eiköhän Virossa myydä kaikkia samoja lääkkeitä kuin Suomessakin koska kysessä on samanlainen EU-maa. Onhan Yliopiston Apteekillakin sisarfirma siellä.
Lääkevalikoima voi olla hieman erilainen ja myös lajittelu resepti- ja käsikauppalääkkeisiin on hieman poikkeava.Metformiini lääkeresepti resepti Tallinnasta tai Virosta?
Tarviin Metformiini lääkkeeseen reseptin, vaikka ei ole diabetesta. Onnistuuko Tallinnasta vai peräti Suomesta?
Voit kertoa mulle myös Twitterissä, vaikka yksityisviestillä:
https://twitter.com/fourthdose
Ainakaan virallisesti ei varmaan Tallinnasta saa apteekista ilman reseptiä?
Vai mistä maasta kannattaa ostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499