Miksi miehet eivät halua sitoutua minuun?

Viallinen

Aina käy samalla tavalla, tällaisia suhteita takana kuusi. Aluksi suhde alkaa hyvin, vietetään aikaa yhdessä, halaillaan pussaillaan jne. Mies kehuu ja sanoo että haluaa minut ja lässyttää muuta ja puhuu yhteisestä tulevaisuudesta jne. Tätä jatkuu muutamasta viikosta kuukausiin kunnes mies ilmoittaa ettei halua sitoutua. Olen ihan kaunis ja kropassanikaan ei mitään vikaa ole. Mutta miksi en kelpaa kuin hetken huviksi? Alkaa jo kyllästyttää, ja tuntuu että voisi lopettaa yrittämisen

95

10057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normi mies.

      Tapailet niitä komeita pelimiehiä ja sellaset ei tosiaan sitoudu. Tuskin olet yhtään tavista tavannut koskaan. Normi tavis olis mielissään jos pääsis halailee naista joskus ja normi miehet haluu parisuhhteen kun pelimieht halua avain panna tuollaisia naisia.

      • Viallinen

        No en nyt sanoisi! Monella noista miehistä on takana pitkiäkin suhteita joten luulen, että minussa on vika kun miehen kiinnostus loppuu.


      • sama probleema
        Viallinen kirjoitti:

        No en nyt sanoisi! Monella noista miehistä on takana pitkiäkin suhteita joten luulen, että minussa on vika kun miehen kiinnostus loppuu.

        Itselläni on sama ongelma. Ymmärrän sinua täysin. Minustakin tuntuu välillä, että miehet joita tapailen, eivät jostain syystä uskalla sitoutua minuun.

        Ehkä nämä miehet, joita olet tapaillut/tapailet- pelkäävät että SINÄ paljastat heidän playboy-luonteensa ja sen takia he välttävät sitoutumista kanssasi. He ovat niitä ihmisiä, jotka eivät uskalla kohdata omia heikkouksiaan, ja myös sen takia välttävät kohtaamasta totuutta itsessään ja muissa.

        En voi tietenkään näin anonyyminä päästä selville mitä nämä miehet ovat sinusta todella halunneet...voi olla että pelkkää seksiäkin viehättävän ulkomuotosi vuoksi- kuka tietää. Voit ottaa vaivihkaa siitä selvää- vaikka esittämällä sopivaan väliin kompa kysymyksiä, joiden ansiosta miehen suusta saattaa lipsahtaa jotain mitä hän ei ole aiemmin halunnut paljastaa.

        Toivon todellakin että saat selkeyttä suhteisiisi, mutta: jos käykin niin, että mies, jota tapailet on ihan kunnollinen ja teillä synkkaa= jatka yrittämistä.
        Jos hän paljastuu täysin kusipääksi läheisyysriippuvaiseksi seksiaddiktiksi, niin...= pysy hänestä mahdollisimman kaukana! ja etsi parempaa seuraa.


      • ehkä väärä miestyypp
        Viallinen kirjoitti:

        No en nyt sanoisi! Monella noista miehistä on takana pitkiäkin suhteita joten luulen, että minussa on vika kun miehen kiinnostus loppuu.

        varmasti olet oikeassa. Luota vaistoihisi. Muuta todellista sinulla ei ole.
        Jokin sinussa tekee sen ja se on totta, kuten olet huomannut.
        Harva mies kertoo asian todellista laitaa vaan poistuu hymyillen eikä palaa.
        Pitkien suhteiden miehet ovat usein vaurioituneet jossakin ja jos törmäävät jotenkin liian voimakkaaseen naiseen, tulevat samantien ymmärtämään, että yksin on parempi(ehkä) .

        Vaikea sanoa näkemättä ja kokematta varmaksi, että mistä on kyse.
        Pitäisikö meidän kokeilla ja sitten kerron sinulle?


      • Anonyymi
        ehkä väärä miestyypp kirjoitti:

        varmasti olet oikeassa. Luota vaistoihisi. Muuta todellista sinulla ei ole.
        Jokin sinussa tekee sen ja se on totta, kuten olet huomannut.
        Harva mies kertoo asian todellista laitaa vaan poistuu hymyillen eikä palaa.
        Pitkien suhteiden miehet ovat usein vaurioituneet jossakin ja jos törmäävät jotenkin liian voimakkaaseen naiseen, tulevat samantien ymmärtämään, että yksin on parempi(ehkä) .

        Vaikea sanoa näkemättä ja kokematta varmaksi, että mistä on kyse.
        Pitäisikö meidän kokeilla ja sitten kerron sinulle?

        Sivusta
        Hyi mikä tyyppi olet! Sinäkin haluat heti käyttää toista hyväksesi.
        Ei jatkoon.


    • kukkelhaim

      Tuskin sussa mitään vikaa on, ehkä joitakin ominaisuuksia joita miehet pelkäävät.ja siten menettävänsä sinut jollekin toiselle.

      • ???9

        Millaisia ominaisuuksia miehet pelkäävät naisessa? Liian itsenäinen, liian sulkeutunut, liian kaunis?


      • mietitään ja ihmetel
        ???9 kirjoitti:

        Millaisia ominaisuuksia miehet pelkäävät naisessa? Liian itsenäinen, liian sulkeutunut, liian kaunis?

        Varmaan samoja kun naiset miehissä. Ihminen on ihminen kuitenkin.


      • Anonyymi

        Sivusta
        Kiinnostais kyllä nämä mahdolliset ominaisuudet mitä naisessa voi olla ja jota miehet mahdollisesti pelästyvät ja pelkäävät. Voisiko syynä olla vahvat tunteet niin rakkaudessa kun mielipide-eroissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta
        Kiinnostais kyllä nämä mahdolliset ominaisuudet mitä naisessa voi olla ja jota miehet mahdollisesti pelästyvät ja pelkäävät. Voisiko syynä olla vahvat tunteet niin rakkaudessa kun mielipide-eroissa?

        Riittää kun ottaa pään perseestä pois ja kattoo ne kysymykset mitkä tinder määrittelee maailmanlaajuisiksi ensimmäisenä joka jakaa porukkaa... kotieläimet ja tupakointi.


    • opettele hauskaksi

      Olet tylsä.

      • Anonyymi

        Tuli sama mieleen. Tosikko, tylsä, tyhmä? Ripustautua? Kannattaa hankkia oma elämä, vaikka minkälainen, mutta oma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli sama mieleen. Tosikko, tylsä, tyhmä? Ripustautua? Kannattaa hankkia oma elämä, vaikka minkälainen, mutta oma.

        Tuli sama mieleen. Alkuhuuman jälkeen persoona tulee esiin, eikä tyhmää ripustautujaa jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli sama mieleen. Alkuhuuman jälkeen persoona tulee esiin, eikä tyhmää ripustautujaa jaksa.

        Eli rakastut rakastumisen tunteeseen etkä itse ihmiseen. Käytät ihmisiä vain itsekkääseen tarkoitukseen, eli sinun mieltymyksiisi ja tunteitesi tarpeisiin.
        Ei jatkoon.
        Sivusta.


    • normi mies

      ^ Perustelua?

    • 6+16

      Hei "viallinen" mulla on nettimiesten kanssa samoja ongelmia.
      Mulla on monia miestuttuja jotka on vannoneen mun olevan tosi hyvä tyyppi ja monen miehen unelma.
      Ongelmaksi on muodostunut se, että miehet joita netissä tapaan on jollain tapaa vajaa-älyisiä. Jos kerron itsestäni jotain negatiivista, olen pelkkää sitä ja juttu alkaa kuivua kasaan. Nettimiehet jollain tapaa odottaa että mun on pakko olla liian hyvää ollaksene totta ja kun sitten ilmaisen ne ei niin hyvät jutut, alamäki on taattu.

      Mun strategia vaan on se etten halua tuottaa pettymyksiä pitkällä aikavälillä. Totuushan on se ettei kukaan ole täydellinen. Suurin osa meistä painottaa vain niitä hyviä puoliaan alkuun, kun pitää hurmata ja saada satimeen se toinen. Mä en tykkää sellaisesta valehtelusta, koska totuus paljastuu lopulta kuitenkin. Mitä pidempää valheessa, sen kivuliaampaa on erota.

      Eli kun ihmiset on alkuun tottuneet saamaan sitä pumpulia ja epätodellisuutta, ne ajattelee, että mun pitää olla ihan hirvee akka, kun tuon julki heikkouksiani jo melkein heti. Totuushan on päinvastainen oon ihan perus hyvä nainen.
      Vajaaälyiset miehet on pahimpia epäymmärtäjiä. En jaksa sellaisia ja ne on myös niitä kamalimpia esittäjiä myös. Ei jaksa valheita.

      Aloittaja!! Sinussa ei ole mitään vikaa, muista se. Sulle löytyy vielä joku, joten älä lannistu. Ääliöt on aina ja kaikissa tilanteissa laskettava menemään. ne ei ansaitse kunnollista naista, vaikka moni niistäkin on suhteessa.

      • Nettityttö

        Ihan sama ongelma ollut minulla netissä! Miksi ihmeessä en kertoisi niistä vähemmän hyvistäkin puolista, jos kerron hyvistäkin? En haluaisi saattaa itseäni siihen tilanteeseen, että olen ensin markkinoinut itseni maasta taivaisiin, ja sitten kun on ekat treffit kasvokkain niin miehelle tulee kauhea pettymys.

        Jotenkin kaikki somessa kirjoitettu vaikuttaa dramaattisemmalta kuin jos sen vaan sanoisi toiselle kasvotusten...


      • 1+2

        Minulla on ollut sama ongelma livenä. Jos edes vitsailen huonosta puolestani, siitä tuleekin todella iso asia. Tai mies jopa kehittää vian, jota ei edes todellisuudessa ole olemassa... Se johtuu kai vain siitä, että miestä ei pohjimmiltaan kiinnosta. Mistä päästäänkin takaisin alkuperäiseen kysymykseen.


      • ffgggfgfgfgf
        Nettityttö kirjoitti:

        Ihan sama ongelma ollut minulla netissä! Miksi ihmeessä en kertoisi niistä vähemmän hyvistäkin puolista, jos kerron hyvistäkin? En haluaisi saattaa itseäni siihen tilanteeseen, että olen ensin markkinoinut itseni maasta taivaisiin, ja sitten kun on ekat treffit kasvokkain niin miehelle tulee kauhea pettymys.

        Jotenkin kaikki somessa kirjoitettu vaikuttaa dramaattisemmalta kuin jos sen vaan sanoisi toiselle kasvotusten...

        Ei teissä välttämättä mitään vikaa ole, et vai ole ollut oikea niille miehille eivätkä he sinulle. Sen vain tuntee, jos toinen ei ole se oikea. Ja silloin on oikea ratkaisu erota ja jatkaa etsimistä, eikä jäädä suhteeseen seurustelun vuoksi ja antaa toiselle valheellisia kuvitelmia ja odotuksia.
        Silloin kun tuntee että toinen on se oikea, kaikki loksahtaa kohdalleen ja silloin ei erota.


      • Dorkan tunnusmerkki

        "Eli kun ihmiset on alkuun tottuneet saamaan sitä pumpulia ja epätodellisuutta, ne ajattelee, että mun pitää olla ihan hirvee akka, kun tuon julki heikkouksiani jo melkein heti."

        Tämä muuten pätee ääliöiden keskuudessa muutenkin kuin seurustelumielessä. Ehkäpä he sitten viisastuvat vanhemmiten. En tiedä, kun olen vielä niin nuori.


      • thaloohei
        1+2 kirjoitti:

        Minulla on ollut sama ongelma livenä. Jos edes vitsailen huonosta puolestani, siitä tuleekin todella iso asia. Tai mies jopa kehittää vian, jota ei edes todellisuudessa ole olemassa... Se johtuu kai vain siitä, että miestä ei pohjimmiltaan kiinnosta. Mistä päästäänkin takaisin alkuperäiseen kysymykseen.

        Pönttö !

        Et missää työnhaussakaan hauku itseäsi?!

        Kyse on suunnilleen samasta. Jos haluat paikan, sinun on oltava hyvä. Jos et halua esittää tai olla piereksimästä, niin unohda koko juttu. Ethän itse silloin halunnut ja syytät siitä toisia.


      • Anonyymi

        Varokaa. Pelurimiehet metsästävät netissä.
        Ei jatkoon.
        Sivusta.


    • normi mies.

      Minä voin alkaa olee sun kanssa

      • Anonyymi

        Ihanko tosi? Olen 320kg 192cm finninaamainen atleettinen nainen. Harrasta bodausta, kuulantyöntöä ja moukarinheittoa. Olen brunette ja aika karvainen. Nypin juuri kolme karvaa leuastani, 1½cm pitkät mustat karvat. Milloin aletaan olemaan? Luonteeltani olen pippurinen.


    • Kuten jo sanottua niin ei sinussa aloittaja mitään vikaa ole, olet täydellinen sellaisena kuin olet, ei ole vaan osunut kohdallesi vielä oikeanlaista miestä. Mutta ei toinna silti vielä kirvestä kaivoon heittää vaan eteenpäin ja uutta etsimään kun vaan ensin olet edellisestä yli päässyt.

    • Tapailet nimenomaan pelimiehiä. Perus paskiaisia joita on se 95% hetero miehistä.

      Itse olen 24 vuotias, seurustellut 2 ihmisen kanssa, toinen 3 vuotta ja toinen 4 vuotta 2kk. Toisessa suhteessa nainen petti useamman kerran, annoin anteeksi mutta lopulta luovutin. Toisessa suhteessa kasvettiin vain erilleen, oli niin erillaiset maailmat joissa elettiin joten päätettiin yhdessä sovussa erota.

      Mikä siinä on että naiset haluavat vain paskasti kohtelevia kusipäitä jotka pelaa teidän elämällä vain omaa peliään?

      • Anonyymi

        Eli 95% miehistä joutaa saunan tai ladon taakse tai h o m o b o r d e l l i i n.


    • Kyllä meidän tyttö!!

      Miehet eivät pidä feministinirppanokista joille vanhemmat ovat valehdelleet vauvaikäisestä asti kuinka täydellisiä naisia heidän kullannupuista tuleekin.

      • kevärpörriäinen

        Ei se oo noin mennyt. Aika kivulla, tuskalla ja vereslihalla. Mut elämä on sen arvoinen! Itse olen saanut suuren avun psykoterapiasta.

        Ei feministit oo nirppanokkia, ennemmin ne täysin toisen ääripään naiset, mielestäni -


    • chris44

      Mä tiedän miksi näin. Itsekin testaan hyvin paljon "markkina-arvoani" viettelemällä naisia. Välillä eri naisia voi olla neljäkin per viikko. Kaikki netistä!
      Onhan tämä tavallaan raskastakin, mutta jo pitkään näin toimineena alkanut tuntua normaalilta. En edes ajattele sitoutuvani yhteen naiseen.
      Toisaalta, en myöskään lupaa kenellekään yhtään mitään ja kerron reilusti että tapailen myös muita. Saa ihan itse päättää haluaako vielä tavata minua.

      • sama probleema

        Pidäkin huoli siitä että KERROT NIILLE KAIKILLE NAISILLE, joita tapailet SAMANAIKAISESTI, että sinulla on muitakin.

        Muuten saattaa tulla tupen rapinat...

        Ainakin jos minä saisin vasta monen kuukauden jälkeen tietää jotain tuollaista, niin siinä ei olisi enää leikki kaukana.


      • olkee varovaisii
        sama probleema kirjoitti:

        Pidäkin huoli siitä että KERROT NIILLE KAIKILLE NAISILLE, joita tapailet SAMANAIKAISESTI, että sinulla on muitakin.

        Muuten saattaa tulla tupen rapinat...

        Ainakin jos minä saisin vasta monen kuukauden jälkeen tietää jotain tuollaista, niin siinä ei olisi enää leikki kaukana.

        Vaarallinen, jopa hengenvaarallinen narsisti toimii itseään ja omaa etuaan etsien.


      • Anonyymi

        Katsokkin kanssa ettet levitä niihin naisiin tauteja! Juuri tuollaiset miehet ovat taudinlevittäjiä ja toisten suhteiden rikkojia.


    • EiSittenOmaItsensä

      Olen kirjoittanut täysin samanlaisesta ongelmasta parisuhde palstalle. Ero siinä sinuun on se että olet nainen ja saat vastauksiksi että sinussa ei ole vikaa. Kun olen mies ja samat ongelmat niin mulle taas satelee vastauksia että sinussa on vikaa, katso peiliin jne jne.
      Ilmeisesti se on sukupuolesta kiinni mitä vastausta täällä tarjotaan mutta ainakin minä puollan sinua ajatuksissani koska samaa ongelmaa koen. Suhteita takana lukematon määrä mutta aina minut jätetään. Kolmen kk.n rajapyykki on tuttuakin tutumpi pääte piste.

    • ei laatua netissä

      Netti, netti, netti. Kyllä se on niin että harvoin sieltä netistä ketään löytää ja netti miehet on suuttuu tämän tästä milloin mistäkin tai sitten vaan -katoavat. Tosi aikuismaista.

      • Anonyymi

        Taitaa olla niin, että "Once in a Blue Moon" voi löytää jonkun jopa netistä. Löysin tosi ihanan naisen, joka ei ole vielä kadonnut.


    • Aviossa

      Jospa olisikin helppoa vastauksia... Mutta spekuloidaan hieman todenäköisimpiä vaihtoehtoja...

      Ensinnäkin moni mies ajattelee että pitää antaa kaikki rakkaudentunnustukset että saa naiselta seksiä. Sitten mennään liian pitkälle tunnustuksissa vain seksin vuoksi.

      Toisekseen jos olet koulutettu, niin monella miehellä on tiukka paikka. Itsetunto ei kestä. Katso vain minkä verran on pariskuntia, joissa nainen on koulutetumpi. (Itsellläni on itseäini koulutetumpi vaimo, eikä se ole ollut ongelma).

      Kolmanneksi. Jos tosiaan törmäät useimmiten pelimiehiin, niin he eivät oikeasti hae kuin seksiä. Vaikka olisivat olleet parisuhteissakin, niin niistä voi olla liian lyhyt aika.

      Neljänneksi. Jos vaadit miehiltä liikaa. Se liikaa vaatiminen voi olla pieniä asioita. Vaikkapa ravintolaksi ei kelpaa kuin parhaat. Tai odotat hänen olevan kanssasi enemmän kuin on aikaa. Tai muuten odotat hänen muuttavan omaa elämäänsä liian paljn liian nopeasti.

    • uuno

      elä anna pillua heti . Ooo jotainkin jota tavoittelee..

    • syyt lähtöön

      En tunne sinua, mutta jos osoittaudut suhteessa kitisijäksi jne. Tai pahimmassa tapauksessa osoittaudut vaatijaksi siten että pitäisi aina tehdä sinun pillisi mukaan. Tai olet mustasukkainen kyylä ja epäilet miehen jokaista liikettä....

      Voit olla varma jos tunnistat itsesi ylläolevasta niin mies kuin mies irtautuu parisuhteesta olit sitten kuinka hyvännäköinen tahansa. Jos miestä alkaa ahdistamaan nuo ominaisuudet omaava nainen, niin miehen lähtöä ei pidättele mikään. Ei seksikään.

      • voi ei

        Miehet epäilevät aika nopeasti naista "kyyläksi", jos mies ei kerro mitään itsestään ja nainen erehtyy etsimään muualta tietoa - mikä mies oikein on. Varsinkin jos tuntuu epäluotettavalta, mutta haluaisi miehen kanssa olla. Jotkut miehet osaavat myös olla itsekkäitä, ei naisen tarvitse kitistä edes... Mustasukkaisuudeksi mies luokittelee jos nainen kysyy miksi miehellä on jo 5 muuta naista, tai vaimo. Jos meinaan oikeasti on. Ei kannata vetää mustavalkoisia johtopäätöksiä naisesta, ellei ole hyvin tutustunut. Onko mies itsekään aina puhdas pulmunen.


    • tunnen miehet

      Miehillä on jo 8-10 vuotta nuorempi nainen muualla, tai löytyy nainen. He puhuvat "yhteisestä tulevaisuudesta" saadakseen seksiä tai turvatakseen oloaan yksinäisyyden ajan. Tai hakevat jännitystä elämään, seksiä. Ehkä uteliaisuus, ja ivaaminen jopa häiriintyneillä. Toki jotkut tosissaankin, mutta kiinnostus voi laantua, vaihtua toiseen jos joku ei nappaa. -Sen näkee naamasta ja käytöksestä. Tapailevat/deittaavat montaa valikoidakseen jonkun urheilullisen tai alistettavan naisen, näennäisesti kunnollisen ahkeran. Moni ihminen EI OLE luotettava, vaikka itse on. Kannattaa kokeilla eri paikkaa joskus etsiä kumppania tai olla jopa etsimättä välillä jos ahdistaa. Tarkka ketä tapaa. Itse olen "kiltin oloinen" -toinen hyökkää/vihaa on reaktiona, ja väärän näköinen miehille (en ruma kuitenkaan), en ole fyysisesti "miesmäisen" tarmokas mitä miehet haluavat.

      Nuorten naisten ja miksei muidenkin, kannattaa kysyä miehensä taustat ex-naisilta, onko pelimies ja luonne. Vaikka on ulkoisesti komea mies ja "kiltin oloinen". Kyllä monet osaavat valehdella, peitellä. En sano tätä katkerana, vaan haluan varoittaa, koska kokemusta on eri ihmistyypeistä. Miehillä on suuri valta valikoida naisia (seksi- ja vaimomateriaali) mieltymyksen mukaan, ja he käyttävät sitä. Pelimiehet muiden tunteista piittaamatta lainkaan Käytöksessään. Ulkonäkö ratkaisee, mutta ero voi tulla niihin suhteisiin jatkossa. Hurmaava pelimies voi olla lopulta kylmä, kontrolloiva, itsekäs ja manipuloiva suhteessa. Pettää ainakin, suuri tautiriski - kannattaa siksikin tutkia miehen tausta. Kondomi ei siinä auta monesti vieraan kanssa, sähläävät. Joskus ilman kumia. Jopa raskaus mahdollinen toiselle.

      On hyvä valita nainen juu, mutta itsekkyys ja pinnallisuus ihmisiä kohdellessa ei ole ollut koskaan hyväksi. Jos suhde tuntuu levottomalta ja mies, on aika miettiä onko hän pelimies. Niitä on paljon oikeasti.

      • ai niin ja

        Miehet kyllä haluavat sitoutua sopivan kanssa ja ovatkin niin tehneet, mutta jotkut käyttävät hyväksi silti muita.


      • Jokunen 2

        Et muuten tunne :)
        - "En sano tätä katkerana, vaan haluan varoittaa, koska kokemusta on eri ihmistyypeistä."
        -"Tai hakevat jännitystä elämään, seksiä." Miesten elämä on jännittävää jo lähtökohtaisesti, joten lähtökohtaisesti haemmekin seksiä.
        - "Toki jotkut tosissaankin, mutta kiinnostus voi laantua, vaihtua toiseen jos joku ei nappaa". Tässä "nappaamisessa" ei ole mitään eroa naisten ja miesten välillä.


      • 9 + 19

        "Vaikka on ulkoisesti komea mies ja "kiltin oloinen". Kyllä monet osaavat valehdella, peitellä."
        Te naiset olette ihan tosissaan siis noin yksinkertaisia? Luulette että jos on komea mies niin sitten on yleensä kiltti? Asia on juuri päinvastoin, tontut! Miksikö? No siksi että komeilla miehillä niitä naisia on jonossa ja sen takia myös mahdollisuuksia pettää ja valinnanvaraa riittää. Jos yksi suuttuu niin toinen on jo kainalossa, komealla on varaa jäädä vaikka kiinnikin, ei tarvitse yksin olla kuitenkaan. Ulkonäöllä saa helposti jopa anteeksi pettämisen ja homma vaan jatkuu.
        Ei jumalauta, missä Disney-maailmassa naiset elävät? "Kauniit ihmiset ovat hyviä." Just joo. Herätkää! Eipä ihme että valitsette jatkuvasti päin persettä ne miehenne ja sitten itkeskelette.


      • Anonyymi

        Tuo on hyvä, että kysyy ex-naisilta miehestä. Ex-naisten kannattaisi järjestäytyä keskenään ja varoittaa mahdollisia tulevia "uhreja" pelurimiehestä.


      • Anonyymi
        9 + 19 kirjoitti:

        "Vaikka on ulkoisesti komea mies ja "kiltin oloinen". Kyllä monet osaavat valehdella, peitellä."
        Te naiset olette ihan tosissaan siis noin yksinkertaisia? Luulette että jos on komea mies niin sitten on yleensä kiltti? Asia on juuri päinvastoin, tontut! Miksikö? No siksi että komeilla miehillä niitä naisia on jonossa ja sen takia myös mahdollisuuksia pettää ja valinnanvaraa riittää. Jos yksi suuttuu niin toinen on jo kainalossa, komealla on varaa jäädä vaikka kiinnikin, ei tarvitse yksin olla kuitenkaan. Ulkonäöllä saa helposti jopa anteeksi pettämisen ja homma vaan jatkuu.
        Ei jumalauta, missä Disney-maailmassa naiset elävät? "Kauniit ihmiset ovat hyviä." Just joo. Herätkää! Eipä ihme että valitsette jatkuvasti päin persettä ne miehenne ja sitten itkeskelette.

        V*ttu mikä yleistäjä! I d i o o t t i !


    • 4+15

      En usko, että sinussa ap on mitään vikaa.

      Joskus tutustumien vaatii useamman kuukauden ja jos toinen ei kiinnosta tarpeeksi niin on parempi erota kuin väkisin tehdä suhde.

      Voisitko itse olla hieman valikoivampi ja etkä heti lähde mukaan tulevaisuuden suunnitelmiin ja rakkauden tunnustuksiin? Niiden aikakin tulee mutta ehkä ensi alkuun on hyvä katsoa sovitteko yhteen?

      • paatunut omatunto

        Rakkauden tunnustukset yleensäkkin ovat kyseenalaisia. Muistatte kai sen laulun ..."miistä tunnet sä ystävän onko oikea sulle hän, onko vvierelläs silloin kun myrskyää". Ihminen nainen tai mies joka nai jokaista vastaantulevaa, ei lopulta kykene luomaan hyvää suhdetta keneenkään. Hänen ajatusmaailmansa on niin virheellinen ja sielunsa rikkinäinen ja paatunut.
        Rakkaus osoitetaan käytännön elämässä.


      • Anonyymi
        paatunut omatunto kirjoitti:

        Rakkauden tunnustukset yleensäkkin ovat kyseenalaisia. Muistatte kai sen laulun ..."miistä tunnet sä ystävän onko oikea sulle hän, onko vvierelläs silloin kun myrskyää". Ihminen nainen tai mies joka nai jokaista vastaantulevaa, ei lopulta kykene luomaan hyvää suhdetta keneenkään. Hänen ajatusmaailmansa on niin virheellinen ja sielunsa rikkinäinen ja paatunut.
        Rakkaus osoitetaan käytännön elämässä.

        Tää on niin totta.


    • Kaisa68

      Aika haavat parantaa.

      • Anonyymi

        Ei aina. Tunnen ainakin yhden naisen joka kohtasi pelurimiehen ja päätyi lopulta itsemurhaan.
        Sitäkö te pelurimiehet oikein haluatte? Tuhota toisen ihmisen? Aika pas koja ootte!


    • lokamies

      Moikka! Olen pahoillani (miessukupuolen puolesta), mutta luulen että kyseessä on miesten melko yleinen alemmuuskompleksi. Kaunista naista käytetään hyväksi, mutta menettämisen pelko on liian suuri ja sitten keksitään kaikenlaisia tekosyitä jättämiselle. Tunnen myötähäpeää siitä, sillä olen mies. Ja onnellisessa liitossa jo useita vuosia kauniin naisen kanssa.

    • suomihuora=15nussima

      Ei meille miehille kelpaa käytetyt lutkat. Nainen kuuluu aina korkkaajalleen ja mies menettää ennemmin tai myöhemmin kunnioituksensa tälläistä huoraa kohtaan.

    • maalaisjärki:)

      Se miten käyttäydyt ja kohtelet muita siinä piilee vastaus. Uskon näin. Viina ja joka viikonloppuinen biletys on eka asia joka tulee mieleen. En haluaisi itselleni naista jolla ei ole muuta tekemistä viikonloppuisin. Mutta maailma on muuttunut sellaiseksi ja itse en mene lössin mukana. Hameet vesirajaan. Ei hyvä. Mieti näitä!

    • JAAAAAAAA

      Vinkkiä voi saada esim. siitä, että ainoa mitä itsestäsi mainitset on ulkonäköseikat. Ilmeisesti pidät miehiä niin yksinkertaisina että kuvittelet tämän olevan ainoa merkitsevä seikka. Taitaa luonteesi olla sellainen että sitä ei vaan pitempään kukaan jaksa. Onko tällainen mahdollisuus käynyt koskaan edes mielessäkään?

    • nyttsemppiä

      lähtekää hyvät ihmiset vaikkapa ulos vklp tutustumaan niihin ihmisiin. sieltä ne elämänkumppanit saattaa löytyä :) tää netti treffi paska on jotain niin uskomattoman outoa ja paskaa että miks sellasta käyttämää. tutustukaa niihin ihmisii facetoface kunnol ennen ku mitää suhdetta alkaa kasaamaa. nii ja tosiaan kyllä meitä miehiä aika paljon kiinnostaa mitä siel pään sisäl on (mielellään järkeä) ja ulkonäkö.
      ulkonäköön ihastutaan,sisimpään rakastutaan ja sitten opetellaan rakastamaan.
      tuo kyl yleensä kertoo ihmisestä sen että sitku se ensi huuma on mennyt ni vaihtuu nainenkin taikka mies. tai toiset eivät kykene rakastamaan.
      tämä vaan oma näkemys elämästä ja rakkaudesta.
      mut lähtekää sinne ulos :) itsekki baarireissulla tutustuin naiseen ja vaikuttaa todella mukavalta ja ny jutellaan päivittäin ja tämmöstä että älkää säntäilkö siihe suhteesee vaan tutustukaa :)

    • tottakai

      tee niille miehille samoin, kun kerran ovat tavoilleen opettaneet,
      käy se naiseltakin. ja jos joku suostuu sen siittiönsä luovuttamaan, älä usko ystävättäriäsi että pitää isänkin saada tietää. pärjää ilman miestä! onhan sinulla sukulaismiehiä miehenmalliksi lapsellesi.
      turhaa suremista että muka viallinen. menkööt homoilemaan, pelimiehet

    • Tietäjä

      Tapailet miehiä jotka ovat sinua parempia. He harrastavat seksiä kanssasi mutta tietävät, että voivat lopulta päätyä parempilaatuisen naisen kanssa parisuhteeseen. Kannattaa muistaa, että mies kelpuuttaa seksikumppanikseen sellaisen naisen jonka kanssa ei ikinä välttämättä haluaisi seurustella. Olet näille miehille pelkkä panopuu jota he käyttävät hyväkseen. Ulkonäöllä ei nyt ole niin suurta merkitystä sillä läskikin nainen saa helposti seksiä adoniksilta. Parisuhde on sitten erikseen.

      Jos haluat pidempiaikaisen suhteen, niin hanki seuraavaksi sellainen mies jolla ei ole yhtä paljon mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla. Ylimpään alfa-kategoriaan kuuluvilla miehillä on paljon mahdollisuuksia ja siitä syystä sitoutuminen yhteen naiseen ei välttämättä ole listan kärkipäässä. Laske rimaasi keskivertomiehiin jotka saavat satunnaista seksiä ehkä hyvässä lykyssä pari kertaa vuodessa, niin mahdollisuus pidempiaikaiseen suhteeseenkin on heti korkeampi.

    • Varoittaja1+++

      Aloittajan mies haluaa vain seksiä. Hän on ns. playboi -tyyppiä ja ehkä narsisti hyväksi käyttäjä. Joko olet nussinut hänen kanssaan ?
      Sinuna minä olisin lopettanut ajat sitten. Hän etsii vain uusia suhteita sinun rinnalla.Olet varanaisena.

      • niin se on

        Rakkauden tunnustukset yleensäkkin ovat kyseenalaisia. Muistatte kai sen laulun ..."miistä tunnet sä ystävän onko oikea sulle hän, onko vvierelläs silloin kun myrskyää". Ihminen nainen tai mies joka nai jokaista vastaantulevaa, ei lopulta kykene luomaan hyvää suhdetta keneenkään. Hänen ajatusmaailmansa on niin virheellinen ja sielunsa rikkinäinen ja paatunut.
        Rakkaus osoitetaan käytännön elämässä.


    • Oyutta

      Et kerro ikääsi ja miesten ikää.

      Se saattaisi selittää asioita. Nuoret miehet (alle 25v) eivät vielä halua sitoutua kehenkään ikuisiksi ajoiksi. Ratkaisu on, että älä tapaile miehiä =)

    • truuthh

      Kerrompa totuuden mikä teissä luultavasti on vikana.

      Tai empä kerrokaan, mutta laihduttakaa hyvät ihmiset.

    • Kokemusta on

      Ymmärrän hyvin koska olen samassa veneessä. Olen 50v ja sanoisin että tässä ikäluokassa erittäin hyvin säilynyt, nuorekas ja hyvännäköinen ja muutenkin mukava ja korvien välistäkin löytyy jotakin. Olen itsekin aikanaan pettynyt monet kerrat, mutta nyt on ikä tuonut kokemusta. Ekana neuvona sanoisin että älä usko kaikkea mitä miehet lässyttää. En tiedä miestä joka ei haluaisi saada naisesta sänkyseuraa. Siksi ne kehuvat maasta taivaaseen ja tekevät kaikkensa sen eteen. Miesten kanssa pitää osata pelata kortit oikein. Jos huomaat että joku on sinusta kiinnostunut ja itsekin ajattelet että tässä voisi olla otollinen tapaus, niin katsele rauhassa ja kuulostele tilannetta. Seksiä vonkaavat kyllästyvät nopeasti ja lähtevät muille apajille. Tosimiehet jäävät, ja yks kaks yllättäen voit todeta että jäljellä on vain ne jotka ovat oikeasti tykkäävät ja haluavat jotain jatkumoa. Ei kannata rynnätä suin päin suhteeseen, kärsivällisyyttä tarvitaan näissä asioissa. Miehet haluavat pyydystää ja aina se kiinnostaa, jota ei helpolla saa.

      • 9+17

        Minä en halua pyydystää enkä pelata mitään tunne pelejä. Jos nainen osoittaa välinpitämättömyyttä ja vaikeasti tavoiteltavaa jätän hänet rauhaan. Eikä kyse ole siitä mennäänkö sänkyyn heti vai muutaman kuukauden päästä. Tuollaiset "miehet haluavat pyydystää" leikit ovat teinejä ja pelaajia varten eivät normi suhdetta hakevia.


      • Anonyymi
        9+17 kirjoitti:

        Minä en halua pyydystää enkä pelata mitään tunne pelejä. Jos nainen osoittaa välinpitämättömyyttä ja vaikeasti tavoiteltavaa jätän hänet rauhaan. Eikä kyse ole siitä mennäänkö sänkyyn heti vai muutaman kuukauden päästä. Tuollaiset "miehet haluavat pyydystää" leikit ovat teinejä ja pelaajia varten eivät normi suhdetta hakevia.

        Totta tämäkin on..Täytys osata toimia oikein mutta tapauksia on erinlaisia.


    • fhdhdhd

      Mulla on samanlaisia kokemuksia mitä ap:lla ja muilla naisilla täällä ja hyviä ja fiksuja kommenttaja tullut tänne miehiltä ja naisilta.

      Olen miettinyt pääni puhki myös missä vikaa kun hyvin alkaneet suhteet kariutuvat, nyt olen ollut lähes 2 v itsekseen, parilla kahveilla käynyt mutta en muuta ja halunnut todella miettiä ja kelata asioita.

      Olen saanut kommentteja ulkonäöstäni niin paljon eli siinä ei vikaa, eli kaunis sekä vielä jalat maassa ja fiksu nainen, joten miehen saaminen ei ole se ongelma tämän puolesta.

      Olen sanonut aina että hitaasti hyvä tulee mutta se ei vaan mene miesten jakeluun vaan lähes aina on kova kiire edetä ja jo tämä nopea alku vie suhteen alun karille koska toiseen ei tutustu viikossa eikä kahdessa.

      Koen että minun toiveitani ja "aikataulujani " ei kunnioteta ja mies loukkaantuu jos en laita työpäivän aikana suunnilleen kymmeniä viestejä, mulla on muutakin elämää.

      Olen 30 plus ja mulla on pari lasta ja olen pitänyt miehet erillään lapsista ja haluan todella tutustua rauhassa.

      Sänkyyn en todellakaan ole mennyt tuosta vaan ja osaan erottaa jo jollain tavalla miehet jotka ovat sen perään, tämäkin kantapään kautta :)

      Nyt joku sanoo että koska olen eronnut nainen niin miehet haluaa vaan käyttää hyväksi ja haluavat sänkyyn mutta ei tämäkään päde aina.

      Läheiset sanovat että tarvitsen miehen isolla M:llä eli jolla on itsetuntoa ja hän ei pelkää kaunista ja fiksua naista, joka tietää mitä tahtoo. Tälläisiä miehiä ei vaan Suomessa tunnu olevan joka oksalla vaikka mukavia miehiä olen tavannutkin enkä syytä miestä kaikesta todellakaan vaan peiliin pitää itsekin katsoa ja olen katsonutkin.

      Netistä en löydä ketään, se on nähty ja koettu, ehkä pitää taas aktivoitua yöelämän puoleen, salillakin on vaikeaa aloittaa keskusteluja kun käy enimmäkseen naisten jumpissa.

      Kun on eletty elämää takana ja jokaisella niitä arpia niin on vaikeaa luottaa ja sitoutua, miesten ja naisten, onko tässä yksi selitys?

    • K Renttu

      Kyllä miehiä löytyy, mutta jos olet kranttu niin...

    • Totta vai tarua?

      Et ole varmaan kakskymppinen ja kuka nyt omaa kroppaa vialliseksi mainostaisi. Et paljon kerro, mutta veikkaisin viiskymppiseksi, joka etsii itseään nuorempia miehiä. Mies, joka kehuu ulkonäköä on mielestäni papukaija. Kuka ei lastakaan kauniiksi sanoisi vaikka olisi paviaanin poikanen. Luonnon laki se pelaa vaikka tekstini ei ole kaunistelevasta päästä.

    • muistitikkun

      Mielenkiintoinen keskustelu ja samaistun aloittajaan. Neljä vuotta sinkkuna, sitä ennen parin vuoden suhde.

      Kylläpä on miehiltä kaikenlaista kuultu, osa halunnut pelkkää seksiä ja myöntänyt sen. Sinkkuna aluksi ihastuin kokonaan yhdenillan juttuihin, hyvään seksiin. Rakastun näköjään ihan satasella niihin, joista paljastuu noita ''ei halua vakavaa''

      Voiskohan sanoa, että nykyään menee parempaan suuntaan. Miehet ei oo niin pahoja idiootteja ku neljä vuotta sitten. Ne eivät vaan halua mitään vakavaa. Eivät ilmoita mitään. Aluksi oli yhden illan juttuja, sitten tapailuja mutta ei ne kestä ku viikkoja, kuukausia.

      Hauskaa on ollut, hyvää seksiä, jälkeenpäin kuullut että hyvää oli ja yleensä kaikki laittaa jälkeenpin viestiä, kysyy kuulumisia tai jotain muuta... Kuitenkin tulee takaisin.

      Kaava toistuu, uudestaan ja uudestaan. Sydän on särkynyt, olen oppinut ja olen vahvempi. Miettinyt tuhannesti että olenrumaläski paska, mutta en enää. Itsetunnossa on parannettavaa, mutta kehitys on huikea ja aina vähemmän jaksaa miettiä.

      Tällä hetkellä sinkku siis, toivon että joskus saan kestävän suhteen kun olen opetellut tuntemaan itseni ja rakastamaan itteeni, tehnyt asioita yksin, matkustellut, eikai auta ku miettiä uusia asioita mitä tehdä

      Ja välillä mietin että haluanko edes vakavaa, paitsi sillonku ihastun...

    • Anonyymi

      Tää homma on sama puolin ja toisin. Nykyään halutaan sitä elämänkokemusta kuusikymppiseksi asti. Nuorena halutaan niitä kokemuksia, toisen naama kiinnostaa sen kuukaudesta puoleen vuoteen, sitten hommataan tinderistä uusi. Kehitetään riita tai todetaan että oho, kasvettiin vaan erilleen. Sen jälkeen hommataan jälkikasvu jolloin ollaan yhdessä kai sen 4-16 vuotta. Tossa puolessa välissä alkaa tappelut, arvovaltakiistat. Toinen kokee olevansa huonompi kaikessa eikä toisella ole aikaa eikä energiaa lohduttaa/ auttaa turvattomuuden tai yksinäisyyden tunteeseen. Tai sitten suhde muuttuu enemmän vaan kämppis- kun parisuhteeksi.

      Jos jotain vakavaa haluaa niin se kannattaa säästää sinne eläkepäiville, on niitä kokemuksia ja elämänviisautta löytyy. Osataan kanavoida tunteet oikein ja tietää, millaisesta ihmisestä kannattaa pitää kiinni. Myös kaikki laastari ja penkityssuhteet on tossa vaiheessa käyty läpi ja voi toivottavasti lähteä tutustumaan täysin "puhtain sydämin". Toisaalta, jos kokemukset on vaan tota kumppanien sarjavaihtoa, tinderiä , penkittämistä, riitaa ja tappelua niin sitä on vanhempana sen verran katkera ettei mikään sitoutumine onnistu. Tämä taitaa nykysukupolven tulevaisuus.

      Itsellä tavallaan onnellinen asema kun en ole koskaan tiennyt, mitä toivoisin elämältä tai kumppaniltakaan. Ei ole tullut niitä hyviä, muttei liiemmin huonojakaan kokemuksia. Jälkimmäisiä se pari liikaa että tiedän pysyä kuvioista erossa kokonaan ja keskityn omiin asioihini, seuraan sivusta kun suhteet tuhoutuu ja kuihtuu/kaatuu.

      Mutta joo, veikkaan ettei kukaan ole loppupeleissä valmis mihinkään vakavaan. Siinävaiheessa viimeistään kun pitäisi sanoa tahdon, alkaa raksuttaa että onko niitä elämänkokemuksia tullut tarpeeksi, olisiko seuraavan nurkan takana joku vielä hotsittavampi henkilö.... tai jos tota pidemmälle pääsee niin se uusi tuttavuus alkaa tuntua monelle vähän liian ylitsepääsemättömän houkuttelevalta, stressaavan perhe-elämän keskellä, varsinkin jos joku vähän nuorempi tai muuten vaan säväkämpi persoona osoittaa kiinnostuksen merkkejä. Ratkaisu-ei sitouduta ollenkaan, harrastetaan pikapanoja, lyhyitä suhteita ja halutaan pitää hauskaa. Se kumpi ekana päättää päästää irti suhteesta, siirtyy hyvillä mielen seuraavaan ja totetaa exälle että " Olen nyt toki niin kovin pahoillani kun...."

    • Anonyymi

      Sinulla vaikuttaa olevan meneillään kierre jossa kiinnostut tietyntyyppisistä miehistä tässä tapauksessa sellaisista sen ihmistyypin miehistä jotka eivät ole valmiita sitoutumaan välttämättä koskaan. Opettele tunnistamaan miehissä ne piirteet jotka kertoo sen että tämä kyseinen ihminen kärsii sitoutumiskammosta ja vältä sellaisia miehiä.

      Muunlaisia elämänohjeita en oikein osaa sinulle tässä kohtaa antaa. Siten minä löysin aikoinaan minun miehen että opettelin tunnistamaan ne piirteet miehessä jotka kielii sitoutumiskammosta ja ensivuonna minulle ja minun paremmalle puoliskolle tulee 8 vuotta yhteiseloa täyteen. 👍

    • Anonyymi

      Ps. Se että et ole vielä löytänyt sinun elämänkumppania ei tee sinusta ihmisenä mitenkään viallista. Et vain vielä ole kohdannut sitä sinun toista puoliskoa vielä. Rakasta itseäsi, arvosta itseäsi ja ole armollinen itsellesi. ❤ Sinun sivilisääty ei ole se asia mikä määrittää sinun ihmisarvon.

    • Anonyymi

      Ihmettelen miehenä, mistä johtuu, että suhteiden kysyntä ja tarjonta ei ole mitenkään tasapainossa. Olen ollut s24-treffipalstalla ja välilä tauolla. Siellä on vieläkin muutamia naisia, joihin otin yhteyttä, mutta ei asia edennyt ensi- (ja viimeisiä) trerffejä pitemmälle.

      Kaikki olivat mielestäni todella mukavia ja ns. haluttavia naisia, mutta näyttävät vielä roikkuvan treffipalstalla.

    • Anonyymi

      Kemian puutetta tai jokainen on hakenut vain hetken hupia?

    • Anonyymi

      Itse olen taas huomannut/tuntuu etten kelpaa kenellekkään. Olen siis 27v mies. Mutta kun edes kaveriksi tai ystäväksi ei haluta, niin miten on mahdollista kehitellä yhtään mitään. Tuntuu siltä, että olisi vaan paras heittää pyyhe kehään ja luovuttaa kokonaan. Eletään sitten sinkkuna loppuelämä. Ehkä niin on paras, ni ei tuu satutetuks taikka pettymyksii.
      Vaikka parisuhdetta ja rakkautta toivoisinkin.

    • Anonyymi

      Sama ongelma kuin aloittajalla. Mies vakuuttelee olevansa liikkeellä ”tositarkoituksella” ja teen selväksi että en etsi hetken huvia. Mies on alkuun tosi kiinnostunut. Kun sitten annan itsestäni enemmän, siis en meinaa seksiä vaan käytän aikaa ja energiaa tutustumiseen, mies alkaa etääntyä.

      Tämä ongelma siis nimenomaan suomalaisten miesten kanssa.

      Olen lukenut siitä miten suomalaiset miehet ovat välttelevästi kiintyneitä, siis iso osa heistä.

    • Anonyymi

      Oletko kysynyt näiltä miehiltä, miksi päättävät suhteen tai mikä tappaa ihastuksen? Syitähän voi olla lukemattomia.

      Pitääkö miehen lässyttää sinulle kuin 3-vuotiaalle, käyttävätkö he poikkeuksellisen paljon aikaa elokuvan juonen selittämiseen että pysyt kärryillä, onko mielestäsi suurikin vääryys että naisjalkapalloilijat eivät tienaa samaa kuin parhaat miesammattilaiset... Ihastuminen ulkonäköön on helppoa, mutta ehkä jokin tappaa kiinnostuksen, etteivät he näe tulevaisuutta kanssasi.

      • Anonyymi

        En oo alottaja mut mun kohdalla on tällanen outo juttu että miehet jakautuu karkeesti kahtia, siis osa saa musta melkeen pakkomielteen ja alkaa piinaamaan eikä jätä rauhaan. Sit taas osa juurikin eka vaikuttaa tosi kiinnostuneilta ja sit kun annan itsestä energiaa ja aikaa niin huomaankin et mies ei oo enää kiinnostunut.

        Veikkaanpa että vedän puoleeni vääränlaisia ihmisiä, koska olen kaunis. Siis stalkkereita ja egon pönkittäjiä.


      • Anonyymi

        Miehet ilmeisesti haluavat perässä vedettävää naista.Voimakas luonteiset eivät kelpaa.


    • Anonyymi

      Kurhaa

    • Anonyymi

      Mies on varattu ja nainen on vamppi.

    • Anonyymi

      Itselläni tuo aivan sama meilkein, kelpaa hetken huviksi kertoo että tykkää minusta ja haluaa minua , saa minut ihastumaan mutta sitten kertookin että ei halua suhteeseen ja ennen kuin sanoo sen saattaa kertoa että tykkää minusta mutta ei rakasta eli antaa vihjeitä ja ilmaisuja mutta sitten ei kuitenkaan halua olla kuin kaveri, joskus myös päätynyt suhteeseen asti ja ollaan noin 2viikkoa yhdessä oletan että kaikki on hyvin mutta sitten hän kertoo että hänellä on ollut kokoajan toinen muija ja että ei koskaan oikeesti tykkännyt minusta vaan halusi pitää hauskaa, en ymmärrä miten hän ees kehtaa tehdä minulle niin tai sille toiselle muijalle että esittää minulle ja laittaa kuvia yms

    • Anonyymi

      Kun suhde etenee noin mukavasti aikansa niin mitä tahtotilaa tai vaatimuksia tuot esille ? Onko jokainen suhde loppunut samanlaisiin toiveisiin ?

    • Anonyymi

      Toiset vain näyttävät naitavilta, mut harvemmin silloin luotettavilta. Ehkä siinä syy, et olettamus selkiintyy niiden viikkojen, kuukausien aikana (aktiivinen seksi), huomaa siinä, et sinulla homma pelaa niin hyvin, et tuskin on ainoa mies, herää epäily, et montaa miestä pyörittelet. kun olette aktiivisia ei huolta, mut mitä sitten myöhemmin.

    • Anonyymi

      ett anna tarpeeksi seksiä.... se ei riitä että on kaunis vaan seksi menee sen edelle, jos oot pihtari niin sen huomaa kyllä parissa kuukaudessa että tämä on toivoton tapaus.

      • Anonyymi

        Kumpikin huono jos antaa tai jos ei anna..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Huomaavat sulla olevan kotieläimiä tai poltat, muttet viittiny mainita...?

    • Anonyymi

      Missään kohtaa kuvaustasi ei käynyt ilmi että tekisit mitään miehen eteen, vaan annat miesten väsyttää itsensä lirkutellessa ja viihdyttäessä sinua, nostaessasi sinua - mutta et varmaankaan anna mitään vastaavaa takaisin.

      Sinä elät velaksi sosiaalisessa kanssakäymisessä. Kun mies huomaa ettet tule koskaan maksamaan velkaasi miehelle hänen kiinnostuksensa loppuu.

      Olet varmaankin leijaillut koko elämäsi miesten huomion yksipuolisena nauttijana ja siksi omaksunut roolin joka kuitenkaan ei kestä parisuhdetta ikimaailmassa. Sinä olet kuluerä energiassa ja sosiaalisessa valuutassa etkä tuota mitään vastineeksi.

      Tuolla menolla et tule ikimaailmassa saamaan toimivaa parisuhdetta.

      • Anonyymi

        Lisäksi valitset ilmeisesti kokeiluun nimenomaan lirkuttelijotia jotka täyttävät tämän "sosiaalisen kiinnostuksen" kriteerin, elikkä lyövät pöytään helppoa sosiaalista valuuttaa niin paljon että sinua kiinnostaa koska oletat että tuo sosiaalisen valuutan pöytäänlyöminen, hurmaaminen, peli ja lirkuttelu on se juttu.

        VAAN KUN EI OLE.

        Terve mies vaatii sinulta yhtä paljon huomiota kuin mitä hän antaa sinulle. Kun hän lähettää kysymyksen "moi, mitä kuuluu?" hän odottaa sinulta asiallista vastausta. Hän ei kehu sinua koska olet kaunis, koska on ilmeistä molemmille että olet kaunis. Hän odottaa sinä hoidat oman osasi tutustumisesta, että sinä palautat pallon ja täytät kommunikaatiossa oman roolisi.

        Ne hyvät miehet eivät jatka juttua jos itse olet vaisu tai odotat että mies heittää hurmurivaihteen päälle. Nuo hyvät miehet ovat älyllisiä olentoja, he tajuavat että jos he väsyttävät itsensä lirkutellessaan yksipuolisesti naista he eivät pysty jatkamaan suhdetta ja tutustumista. Siksi kommunikaatio, jatkuva, monipulinen, kahdensuuntainen kommunikaatio on äärimmäisen tärkeää ja he VAATIVAT sinulta sitä osallisuutta. Jos et osaa tai ymmärrä kantaa tätä osallisuutta koska olet langennut lirkuttelijoiden paskapuheisiin toistuvasti niin se hyvä mies ei tuhlaa sinuun yhtään energiaa, vaan mielummin etsii sellaista naista jolla on potentiaalia toimivaksi kumppaniksi, hoitamaan oma roolinsa oikeasti tutustujana ja myöhemmin parisuhteen toisena osapuolena.

        Kysymys on, onko sinulla oikeasti edellytyksiä kohdata ja olla oikeasti toimiva kumppani niille miehille joista on oikeasti ihmissuhteeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi valitset ilmeisesti kokeiluun nimenomaan lirkuttelijotia jotka täyttävät tämän "sosiaalisen kiinnostuksen" kriteerin, elikkä lyövät pöytään helppoa sosiaalista valuuttaa niin paljon että sinua kiinnostaa koska oletat että tuo sosiaalisen valuutan pöytäänlyöminen, hurmaaminen, peli ja lirkuttelu on se juttu.

        VAAN KUN EI OLE.

        Terve mies vaatii sinulta yhtä paljon huomiota kuin mitä hän antaa sinulle. Kun hän lähettää kysymyksen "moi, mitä kuuluu?" hän odottaa sinulta asiallista vastausta. Hän ei kehu sinua koska olet kaunis, koska on ilmeistä molemmille että olet kaunis. Hän odottaa sinä hoidat oman osasi tutustumisesta, että sinä palautat pallon ja täytät kommunikaatiossa oman roolisi.

        Ne hyvät miehet eivät jatka juttua jos itse olet vaisu tai odotat että mies heittää hurmurivaihteen päälle. Nuo hyvät miehet ovat älyllisiä olentoja, he tajuavat että jos he väsyttävät itsensä lirkutellessaan yksipuolisesti naista he eivät pysty jatkamaan suhdetta ja tutustumista. Siksi kommunikaatio, jatkuva, monipulinen, kahdensuuntainen kommunikaatio on äärimmäisen tärkeää ja he VAATIVAT sinulta sitä osallisuutta. Jos et osaa tai ymmärrä kantaa tätä osallisuutta koska olet langennut lirkuttelijoiden paskapuheisiin toistuvasti niin se hyvä mies ei tuhlaa sinuun yhtään energiaa, vaan mielummin etsii sellaista naista jolla on potentiaalia toimivaksi kumppaniksi, hoitamaan oma roolinsa oikeasti tutustujana ja myöhemmin parisuhteen toisena osapuolena.

        Kysymys on, onko sinulla oikeasti edellytyksiä kohdata ja olla oikeasti toimiva kumppani niille miehille joista on oikeasti ihmissuhteeseen?

        ” Lisäksi valitset ilmeisesti kokeiluun nimenomaan lirkuttelijotia jotka täyttävät tämän "sosiaalisen kiinnostuksen" kriteerin, elikkä lyövät pöytään helppoa sosiaalista valuuttaa niin paljon että sinua kiinnostaa koska oletat että tuo sosiaalisen valuutan pöytäänlyöminen, hurmaaminen, peli ja lirkuttelu on se juttu. ” Mikä on sitten mahtaa olla se juttu- kaoottinen raivoaminen sekä syytösten ja erinäisten vaatimusten esittäminen ennen kuin mitään on ehtinyt edes alkaa?


    • Anonyymi

      Kerropa oletko vittu levällään heti tunnin päästä tapaamisesta. Kuka lutkaa haluaa,, pari kuukautta kun höylää, niin kiima loppuu. Tai olet niin vittumainen luonteeltasi ettei kukaan kestä muutamata viikkoa pitempään. Mietipä näitä.

    • Anonyymi

      Ehkä olet LIiKAA sitä ja LIIAN VÄHÄN tuota ja et LAINKAAN sitä. Siksi kirjoitin tämän aloituksen kahdeksan vuotta sitten, että voin käydä vuosia fiktiivistä vuoropuhelua kanssasi nainen - mikä sinua vaivaa nainen!!? T hyperätmi

    • Anonyymi

      Olen itse kokenut aivan samaa ja todellakin kyllästynyt olemaan "kaunis& pantava" kai se on hypättävä kaivoon kohta

      • Anonyymi

        Kannattaa olla oma ittensä ja kelpaa tai ei.Kaikille löytyy kyllä tykkääjä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      67
      3222
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      549
      3044
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2355
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2002
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      307
      1820
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1622
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      104
      1314
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe