Ikuinen salainen suhde?

ilse76

Tapasin noin vuosi sitten ihanan miehen harrastuksen kautta. Meillä loksahti heti, olimme parhaita ystäviä saman tien. Muutaman viikon päästä mies pyysi treffeille ja aloitimme salaisen suhteemme. Molemmilla takana avioero ja lapsia. Mies varoitti heti alkuunsa, ettei tiedä uskaltaako ikinä oikeaan suhteeseen. Alussa hän oli kuitenkin todella tiivisti yhteydessä, mutta muutaman kuukauden päästä kun tajusi että suhteestamme oli tulossa vakava ahdistui ja sanoi että on pakko jatkaa ystävinä. Ymmärsin, koska näin että hänella oli todella paha olla, ja tiesin ettei meidän ystävyys katoa mihinkään. Pelkkä ystävyys ei kuitenkaan toiminut, koska aina tilaisuuden tullen päädyimme sänkyyn. Tätä "kiellettyä" seksiä harrastettiin muutaman kuukauden, kunnes sovittiin että jatketaan tapailua, muttei seurustella. Näin meni koko syksy. Nähdään usein harrastuksissa, aina välillä tavataan kaksistaan ja rakastellaan monta tuntia. Mutta kukaan ei tiedä meistä, ei suunnitella mitään ja "paperilla" ollaan vain ystäviä. Välillä hän ei tee mitään aloitetta tavata moneen viikkoon, mutta jos minä otan etäisyyttä hän hätääntyy kovasti ja soittelee ja viestittelee joka päivä kunnes suostun tapaamaan.

Mitä minun pitää siis ajatella miehestä, joka kunnioittaa ja arvostaa minua kovasti ystävänä ja naisena, muttei pysty kertomaan edes parhaalle miesystävälleen että tapaillaan? Puhumattakaan lapsista ja sukulaisista. Tuleeko tästä ikinä kunnon parisuhdetta? Onko tällainen "ihan normaalia" vai merkki siitä, ettei mies oikeasti ole rakastunut?

10

1500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peuritnmm

      Vastaus on että pitää sinusta mutta ei halua sinua elinkumppaniksi. Kauheaa sanoa, mutta tein samalla tavalla erään miehen suhteen. Hän oli minulle hyvä ystävä, minä hänelle enemmän. Ja kuitenkin olin jollain lailla riippuvainen hänestä ja halusin pitää hänet elämässäni. Seksiä emme harrastaneet. Totesin hänelle, että en ole varma haluanko mitään enempää. Silloin asiaa pohdin. Nyt tiedän etten halunnut, en alunperinkään. Mutta tuo kommentti paljastaa jo totuuden. Ota asia puheeksi niin näet. Kaikki tai ei mitään. Jos tuo mies olisi sanonut että kaikki tai ei mitään, niin homma olisi loppunut. Mutta halusi pitää minut ystävänä silti, vaikka meistä ei tullut enempää.

    • herätys sisko!

      Olet hänelle pelkkä pano. Hänellä on sinun lisäksesi muitakin naisia pyörityksessä, ja mahdollisesti on jopa vakisuhteessakin jonkun kanssa, kun pitää sinut niin salattuna.

      Hän voi olla hyvinkin pitämättä yhteyttä, koska peuhaa muiden kanssa. Ei mies ole ilman seksiä montaa viikkoa, vaan sekstailee tietysti muiden kanssa, kun ei sinuun ole yhteydessä. Tietenkin hän haluaa pitää sinut haaremissaan kaiken varalta, jos joku muu jää listalta pois.

      Näitä on niiin nähty. Hän ei kunnioita eikä arvosta sinua, eikä ole missään tapauksessa rakastunut, vaan käyttää sinua vain seksuaalisesti hyväksi.

    • ei tule ei

      Ei tule parisuhdetta. Mies ei ole suhun rakastunut, pitää sua vaan ystävänä, jolta saa helposti aina silloin kun hän sitä haluaa. Silloin kun ne lukuisat muut naiset eivät ole anteliaalla päällä.

    • ilse76

      Kiitos vastauksistanne, juuri noin ajattelin itse usein :( En niinkään, että hänellä olisi muita naisia (ei ole sen tyyppinen ja tästä ollaan puhuttu), vaan että vaikka olen hänelle tärkeä ihminen niin en riittävän tärkeä :( Tästäkin ollaan puhuttu, ja hän ilmaisee asian niin, ettei pysty suhteeseen huonojen kokemusten takia. Ei pysty eikä halua. Ota tai jätä. Sanoi näin jo alussa, mutta olin itse niin rakastunut etten jaksanut välittää.

      Ja koska meillä on todella hyvää seksiä, niin en ole halunnut minäkään luopua tästä suhteesta...joten ihan itse olen tämän sotkun saanut aikaiseksi, enkä voi syyttää ketään muuta kun itseäni. Kysymys on ehkä enemmän, miten kauan tällaista kannattaa jatkaa?

      Haastavaksi tekee tämä yhteinen harrastus, joka on tärkeä osa elämää, ja olemme samassa tiimissä. Yhteistyömme on tiivistä ja perustuu molemminpuoliseen luottamukseen. Jos toinen on poissa niin ei tunnu ollenkaan niin kivalta. Nyt suunnitellaan isompaa hankintaa yhdessä, hänen ehdotuksesta. Tästä olen vähän ymmällään, koska tällainen yhteisomistus on mielestäni sitovampaa kun seurustelu...

      • tee mitä haluat

        Itse tiedät parhaiten. Mistä täällä oikeasti kukaan voi tietää miehen ja sinun elämästäsi yhtään mitään ja tulla neuvojaan antamaan.


      • Aikahulvatonta

        "En niinkään, että hänellä olisi muita naisia (ei ole sen tyyppinen ja tästä ollaan puhuttu)"

        Joo-joo..."on puhuttu" :D

        Koska "puhehan" on aina totuus.

        "ei ole sen tyyppinen".

        XD


    • vakkari-
    • Salapanijoitako

      Salapanoja riittää. Ihmeellistä että pitää salata muka jos on vapaa? Olette eronneita kummallinen kuvio teillä. Epäilen ettei asiat ole kuten kuvittelet. Sanoohan se kyllä juttunsa siten että voi hyvillä mielin saada lisää pesää sulta. Sinä sitten uskot vielä kaiken joten ei siitä tule oikeaa suhdetta. Sillä toinen nainen jota haluaa tavoitella. Et täytä kaikkea sitä mitä haluaa suhteestaan. Muistathan että Nämä salasuhteet eivät tahdo pysyä salassa ja maineesi kärsii. Ja kun se tieto kulkeutuu miehen korviin et saa uutta suhdetta alkamaan. Se tulee vaikuttamaan tulevaisuudessa. Salasuhde on aina Vikatikki vaikka katsottaisiin miltä kannalta tahansa aina joku kärsii maineellaan.

    • Aikahulvatonta

      Tyyppi vedättää sinua oikein kunnolla.

      TAI

      Miehelle riittää juuri tuo sinun kanssasi eli toisinaan näkeminen/seksi.

      EI, siitä ei koskaan tule oikeaa parisuhdetta.

    • 2vaalenanpunainenhaave

      Minullakin oli kerran tuollainen Matti joka ei koskaan tavannut muita naisia . Kaiket päivät vaan hoiti vanhempiaan..

      Ihan oikeesti et kai tosissasi usko kaikkea mitä tämä harrastuskaveri sulle sanoo pitääkseen sut lämpimänä hänelle ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe