Minulla kaksi lasta joiden isä on kuollut. Ja viimeisestä suhteesta yksi lapsi.
Sain juuri kuulla että tämä ex-mieheni juoruaa ja puhuu pahaa minusta näiden kahden lapsen isän äidille! Ja olen pitänyt vieläkin tätä mummoa minun anoppina. Olemme tulleet hyvin toimeen.
Nyt kuitenkin tämä lasten mummo uskoo kaiken mitä mies hänelle puhuu. Minulle eivät kyllä kerfo mitä puhuvat.
Sain kuulla tämän ulkopuoliselta henkilöltä joka on sivussa kuunnellut juoruamista.
Olen loukkaantunut ja tuntuu että kehenkään ei voi enää luottaa. Haluan päästä kauas tästä exästä. Tuntuu todella pahalta ihmiseltä...:(
Kuinka kukaan voi toimia näin? :(
Pahan puhuminen!
mitä teen...
2
302
Vastaukset
- puhu suoraan mummill
Kehoittaisin sinua keskustelemaan lastesi mummun kanssa suoraan asioista. Suora puhe ehkäisee juorujen vaikutusta.
- ap.
Joo näin teimmekin. Eihän tää mummi tyhmä ole, tajusi itsekkin ettei voi sokeasti uskoa vain toisen puheita kuulematta myös toista :) Eli saimme nyt ymmäärtääkseni asiat selviksi. Tietenkään en tiedä mitä kaikkea must on puhuttu, mut en välttämättä halua tietääkkään. Jätän miehen puheet omaan arvoonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702352Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921548Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711329Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621322- 1281207
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1381064Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901031- 701018
- 118971
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73969