Ootko laulanut karaokee julkisesti tai laulatko kotona vaan yksin?
Osaatko laulaa?
10
120
Vastaukset
- mies32
Laulan yksi kotona kovalla äänellä. Koirat ulvovat mukaan.
Olen yhden kerran laulanut karaokea julkisesti, laulu on yksi niistä lahjoista joita minulle ei ole suotu.
Mää ainaskin laulan yksinäni kotona. Tänäänkin siivotessa lauleskelin koko ajan :)
- ujo mies
Sain yläasteen laulukokeesta 8/10 arvosanan joten en kai ihan toivoton ole, lauluna oli suomen kansallislaulu, luojan kiitos se tehtiin äänieristetyssä huoneessa vain opettajan kanssa..
- Ei, ei ei
En laula, en yksin saati kotona. Se vaan nolottaa niin paljon, kun tiedän, ettei minulla ole hyvää lauluääntä edes.
Laulatko itse?
En laula en, en julkisesti enkä kotona yksin.- 2 x karaokessa
Laulan vain yksin autossa moottoritiellä. Silloin tiedän, ettei varmasti kukaan kuule eikä näe. En edes minä itse.
Silti se on kivaa. - -M-
Olen laulanut karaokea julkisesti. En tiedä onko syynä esityksen onnistuminen vai jokin muu mikä tuntuu vetoavan naisiin. Joskus laulettuani on nainen tullut juttelemaan, ei toki usein, mutta yllättävän usein suhteessa muihin lähestymisiin joita ei käytännössä tule koskaan.
Ehkä siinä tavallinenkin mies voi saada ikään kuin pienen maistiaisen julkisuudesta. Jotenkin se kynnys lähestyä tuntuu madaltuvan kun ihminen on esiintynyt, ollut lavalla, tehnyt jotain. Vaikea kuvitella että se laulu sinällään olisi niin merkittävä juttu.
Tie naisen sydämeen käy suoritusten kautta, etenkin onnistuneiden sellaisten. - Kympin ääni
Osaan! Myös yleisön edessä niin karaokea kuin ... no kaikkea ei voi täällä sanoa ääneen.
- Hämärän rajoilta
En osaa.
Olen laulanut karaokea julkisesti tasan kerran. Olin äidille, veljelle ja veljen silloiselle tyttöystävälle kuskina baarissa, ja baarissa oli karaokelaulukilpailu, jossa piti esiintyä duona.
Veljeni on innokas (ja erittäin hyvä vaikka sukulaisena jäävi olenkin arvioimaan) laulaja, joten heti kilpailusta kuullessani Harrison Fordin ääni pääni sisällä lausui "I have a bad feeling about this". Asiat etenivätkin odotetulla tavalla: äitini ehdotti että osallistuisin veljeni kanssa, ja veljen tyttöystävä ei ehdottanut osallistumista vaan vaati sitä. Taivuin lopulta painostuksen alla, vaikka en ikinä ole laulanut julkisesti, ellei netin kautta harrastettuja toilailuja lasketa. (Ei lasketa.)
Valitsimme listalta sellaiset biisit, joissa pystyin mumisemaan jotakin alastemmaa mukana, kun veljeni teki varsinaisen työn. Voitimme kisan, lähinnä veljeni tasokkaan rutiinin ansiosta... ja ehkä myös sen ansiosta, että taisimme olla ainoat osallistujat, jotka edes pysyivät kunnolla jaloillaan.
Voitin estoni ja poistuin mukavuusalueeltani, mutta sittenkin luulen, etten laula karaokea enää jatkossa. Ei se niin mukavaa ollut, ja sitä paitsi tuohon lopettamalla tilastoni lajin parissa tulevat jäämään täydellisiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697324Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913167
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462229- 202081
- 342013
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171777- 281661
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141643- 361440