Minun elämääni hallitsee totaallisesti rumuuteni. Silmäni ovat vinot toisteensa nähden ja eri kokoiset, suu on tosi toispuoleinen, ja leukani sellainen tosi paha "peppuleuka". Kroppani on ihan kunnossa, mutta naamalleni en voi yksinkertaisesti mitään. Edes meikeillä ei tästä naamasta kaunista saa.
En usko että saan ikinä miestä, koska en usko että kukaan voi pitää minua kauniina enkä halua ihmistä joka ei pidä minua lähes täydellisenä. Enkä myöskään haluaisi elää yksin, tai joudun kai tyytymään rumaan mieheen, jota en oikeasti haluaisi.
Nyky maailma on niin raaka kukaan ei voi sille mitään minkä näköiseksi on syntynyt, mutta ulkonäkö kuitenkin hallitsee jokaisen elämää. Miksi ihmiset tulevat haukumaan rumia ja kauniita kehutaan, se on vain ja ainoastaan tuuria minkä ulkonäön on saanut. Ja tuuri ei ole minun puolella tässä elämässä.
Ruma naama este elämmälle
222
9289
Vastaukset
- Höpö, höpö.
Ja ikää oli 15 -v...? Elämässä on muutakin kuin ulkonäkö. Sen tulet sinäkin huomaamaan, kun kasvat.
- höpöhöpö itselles
Totuus on oikeasti se että ulkonäkö kyllä vaikuttaa aika moneenkin asiaan. Paremmalla ulkonäöllä varustettu saa helpommin töitä, kuka työnantaja ottais töihin ruman naisen esim. myyjäksi johonkin vaateliikkeeseen tai tavarataloon, luulenpa ettei monikaan. Jopa ystävien saaminen on ulkonäöstä kiinni, harva kehtaa ruman kaverin kanssa kulkea kaupungilla. Silloin pärjää jotenkuten jos sillä nk. rumalla on helvetin hyvä itsetunto ja kova luonne eli ei anna muiden hyppiä silmille. Musta on oikeasti bullshittia väittää ettei ulkonäkö merkkaa naisen kohdalla nykyaikana, kyllä se merkkaa aika paljonkin tässä kauneutta ihannoivassa maailmassa. Tämä maailma on oikeasti raaka paikka sellasille joiden ulkonäkö ei ole sieltä kauneimmasta päästä, rumempi saa tehdä pirusti enempi töitä ansaitakseen paikkansa tässä maailmassa. Nätit ja kauniit tytöt ja naiset pääsevät vähän helpommalla.
- et oo tosissas
höpöhöpö itselles kirjoitti:
Totuus on oikeasti se että ulkonäkö kyllä vaikuttaa aika moneenkin asiaan. Paremmalla ulkonäöllä varustettu saa helpommin töitä, kuka työnantaja ottais töihin ruman naisen esim. myyjäksi johonkin vaateliikkeeseen tai tavarataloon, luulenpa ettei monikaan. Jopa ystävien saaminen on ulkonäöstä kiinni, harva kehtaa ruman kaverin kanssa kulkea kaupungilla. Silloin pärjää jotenkuten jos sillä nk. rumalla on helvetin hyvä itsetunto ja kova luonne eli ei anna muiden hyppiä silmille. Musta on oikeasti bullshittia väittää ettei ulkonäkö merkkaa naisen kohdalla nykyaikana, kyllä se merkkaa aika paljonkin tässä kauneutta ihannoivassa maailmassa. Tämä maailma on oikeasti raaka paikka sellasille joiden ulkonäkö ei ole sieltä kauneimmasta päästä, rumempi saa tehdä pirusti enempi töitä ansaitakseen paikkansa tässä maailmassa. Nätit ja kauniit tytöt ja naiset pääsevät vähän helpommalla.
Miksi olisi pakko hakeutua töihin nimenomaan ulkonäkö- ja muotikeskeisiin paikkoihin?! On niitä ( naisillekin) kuules muitakin työpaikkoja kuin tavaratalot ja muotiliikkeet! Nyt eletään 2000-lukua!
- Olin aikanaan tosi
hyvännäköisen naisen kanssa. Hänessä oli kuitenkin yksi paha vika. Hänen luonteensa oli täysi paska. Juoksette kyllä ulkonäön perässä, mutta kun suhde etenee avioliittoon ja sen jälkeen selviää toisen paska luonne, niin mitä teette?
Tarjolla olisi ollut vaatimattomamman näköinen nainen, mutta ihana ja kultainen. Valinta meni kuitenkin väärin kun ulkonäkö voitti. Mitä sitten tapahtui? Kusessa oltiin. - Robert McKeancy
Niin varmaankin haluat kuitenkin ennenkaikkea fiksun miehen, joka tutustumisen ja pidemmälle vietyjen keskustelujen ja yhdessä olon kautta huomaa viehtyvän seuraasi. Ja kun normaalin pituisen tutustumisjakson jälkeen toteat itsekkin viihtyväsi miehen seurassa yhteisen ajanvieton merkeissä, niin tällöin nainen luonnostaan haluaa avata syleilynsä aidon lemmen merkeissä. Niin johan toteat vielä löytäneesi aidon parisielusi. Sillä varsinkin näin ihmiskunnan kokonaisohjelman loppuvaiheessa ja uuden maailmanjärjestyksen alkuvaiheessa parisielut löytävät ohjelman/kohtalon perusteella aidon puolisonsa.
- turha mies.
Olin aikanaan tosi kirjoitti:
hyvännäköisen naisen kanssa. Hänessä oli kuitenkin yksi paha vika. Hänen luonteensa oli täysi paska. Juoksette kyllä ulkonäön perässä, mutta kun suhde etenee avioliittoon ja sen jälkeen selviää toisen paska luonne, niin mitä teette?
Tarjolla olisi ollut vaatimattomamman näköinen nainen, mutta ihana ja kultainen. Valinta meni kuitenkin väärin kun ulkonäkö voitti. Mitä sitten tapahtui? Kusessa oltiin.Naiset on pinnallisia ja suvaitsemattomia jotka jakaa pil.lua juopoille ja tekevät lapsia myös juoppojen ja rikollisten kanssa. Kunnollinen mies ei nykyään kelpaa naisille.
- mä1980
turha mies. kirjoitti:
Naiset on pinnallisia ja suvaitsemattomia jotka jakaa pil.lua juopoille ja tekevät lapsia myös juoppojen ja rikollisten kanssa. Kunnollinen mies ei nykyään kelpaa naisille.
Eläs yleistä herraseni
- opserv
RUMAKIN MIES VOI OLLA SISÄISESTI KAUNIS.....JA EPÄITSEKÄS
JA KAIKKI ME VUOSIN MITTAAN KUIHDUMME - mies.
Ei ole, ei ainakaan naisilla. Naisille miehen ulkonäkö merkitsee tason nostoa. Rumat naiset haluaa komean miehen koska uskovat että sitten saavat enemmän arvostusta kavereilta ja muilta. Naiset ei jaksa laihduttaa eikä tehdä muuta vaan tavoittelevat aina vaan sitä unelmien poikamiestä.
- näin on nännit
"Musta on oikeasti bullshittia väittää ettei ulkonäkö merkkaa naisen kohdalla nykyaikana, kyllä se merkkaa aika paljonkin tässä kauneutta ihannoivassa maailmassa."
Taas naiset uhriutuu ja näkee vain itsensä. MIEHILLE ON NAISIA KOVEMMAT VAATIMUKSET. Miehille ei riitä se, että on hyvännäköinen. Pitää olla vielä menestynytkin. - 19+10
näin on nännit kirjoitti:
"Musta on oikeasti bullshittia väittää ettei ulkonäkö merkkaa naisen kohdalla nykyaikana, kyllä se merkkaa aika paljonkin tässä kauneutta ihannoivassa maailmassa."
Taas naiset uhriutuu ja näkee vain itsensä. MIEHILLE ON NAISIA KOVEMMAT VAATIMUKSET. Miehille ei riitä se, että on hyvännäköinen. Pitää olla vielä menestynytkin.Mutta pitääkö olla fiksu. no, jos fiksu on, yrittää paikkailla sen minkä pystyy ulkonäössä paikkaileen siis ilman piikkejä ja leikkauksia. Leikkaukset yms eivät ole hyvä juttu, jos niitä ei välttämättä tarvita terveydellisistä syistä.
Ja riippuu, mitä tarkoittaa menestymisellä. On niin monenlaista menestymistä. On tervettä harkita itse, mitä haluaa. Jos mies vaatii liikaa, voi miettiä haluaako samaa. Uskon, että on vielä tervejärkisiä miehiä olemassa. Ainakin yksi ;) - ....parisielua
Robert McKeancy kirjoitti:
Niin varmaankin haluat kuitenkin ennenkaikkea fiksun miehen, joka tutustumisen ja pidemmälle vietyjen keskustelujen ja yhdessä olon kautta huomaa viehtyvän seuraasi. Ja kun normaalin pituisen tutustumisjakson jälkeen toteat itsekkin viihtyväsi miehen seurassa yhteisen ajanvieton merkeissä, niin tällöin nainen luonnostaan haluaa avata syleilynsä aidon lemmen merkeissä. Niin johan toteat vielä löytäneesi aidon parisielusi. Sillä varsinkin näin ihmiskunnan kokonaisohjelman loppuvaiheessa ja uuden maailmanjärjestyksen alkuvaiheessa parisielut löytävät ohjelman/kohtalon perusteella aidon puolisonsa.
>Sillä varsinkin näin ihmiskunnan kokonaisohjelman loppuvaiheessa ja uuden maailmanjärjestyksen alkuvaiheessa parisielut löytävät ohjelman/kohtalon perusteella aidon puolisonsa. >
Mulle ei oo oikein avautunut tää parisielujuttu. J mikä toi kokonaisohjelma ja uusi maailmanjärjestys oikein on??
En oo etsimässä .... - Uskollisuus kunniaan
mies. kirjoitti:
Ei ole, ei ainakaan naisilla. Naisille miehen ulkonäkö merkitsee tason nostoa. Rumat naiset haluaa komean miehen koska uskovat että sitten saavat enemmän arvostusta kavereilta ja muilta. Naiset ei jaksa laihduttaa eikä tehdä muuta vaan tavoittelevat aina vaan sitä unelmien poikamiestä.
Enpä tiedä. onhan niitä komistuksia kiva kattoa. Komistuksella taitaa vaan olla koko ajan liikaa suuria houkutuksia ja kiusauksia. ottasin mielummin mukiinmenevän, mutta uskollisen kumppanin.
- jupsis
turha mies. kirjoitti:
Naiset on pinnallisia ja suvaitsemattomia jotka jakaa pil.lua juopoille ja tekevät lapsia myös juoppojen ja rikollisten kanssa. Kunnollinen mies ei nykyään kelpaa naisille.
Vai että sellaisen naisen mallin sinä äidiltäsi sait.
- hehehehehehehehehegh
turha mies. kirjoitti:
hehe
Naiset pitävät huolen siitä että hullujen geenit säilyy populaatiossa. Naiselle riittää se että hullu on komea. - liiiisukkkka
opserv kirjoitti:
RUMAKIN MIES VOI OLLA SISÄISESTI KAUNIS.....JA EPÄITSEKÄS
JA KAIKKI ME VUOSIN MITTAAN KUIHDUMMEEi ei. Epäitsekäs on tossukka.
Pitää olla sellainen renttu joka huutaa, hakkaa ja tekee rikoksia. Sellainen on jännittävä mies. - ....................
19+10 kirjoitti:
Mutta pitääkö olla fiksu. no, jos fiksu on, yrittää paikkailla sen minkä pystyy ulkonäössä paikkaileen siis ilman piikkejä ja leikkauksia. Leikkaukset yms eivät ole hyvä juttu, jos niitä ei välttämättä tarvita terveydellisistä syistä.
Ja riippuu, mitä tarkoittaa menestymisellä. On niin monenlaista menestymistä. On tervettä harkita itse, mitä haluaa. Jos mies vaatii liikaa, voi miettiä haluaako samaa. Uskon, että on vielä tervejärkisiä miehiä olemassa. Ainakin yksi ;)Menestyminen naisille tarkoittaa paljoa fyrkkaa. Naiset ovat materialisteja, joiden rakkain harrastus on shoppailu, joka nielee rahaa, joten rahakkuus on naisille se ainoa menestymistä tarkoittava asia.
- vilhopo
oon huomannu saman,va eipä oo mitä asialle tekis.treenan ja koitan paikata hyvällä kropalla.onneks lapset rakastaa ulkonäöstä riippumatta.
- Kademelkein
Kommentoija, oletko seurannut että miten missinaamaisia naispuoliset poliitikot, ja yritysjohtajat ja proffessorit, tutkijat ym. ovat? Ja outoa jos hyvin nuori pohtii jo että jää parittomaksi tai saa vain ruman puolison. 15 ikäisellä on kehitys kesken, kaikilla mittareilla ajateltuna.
Minäkin koin murkkuikäni myllerryksissä itseni rumaksi, vaikka tosiasiassa kiusaamiseni johtui luonteestani, joka on mukautuva ja sopeutuva- haitaksikin asti, jos en laita kampoihin.
En ottanut edes 9 luokan luokkakuvia! Vuosia myöhemmin näin niitä, tätini kotona, ja siellä onnellisena piinan päättymisestä hymyili noin subjektiivisesti ajatellen erittäin kaunis tyttö, punaruskein kiharoin pitkin hiuksin, ja oli laittanut kädet peukalonpuörittelyasentoon.
Ihan tavallisia ammatteja- eläinten ja ihmisten parissa, elänyt. 2 jo aikuisen äiti, miesystäväkin on, ja töitä eteenpäinkin.
Vain ulkonäköä arvostava maailma ei- ylipäätään, osaa ajatella. Ei sitä että joku ne työtkin tekee, joista osa ei kaunista ihmistä mutta joista monelle seurauksena tulee pöytään. Leipää, juustoja, maitoa. Ja vaikkapa kattoja pään päälle, tukirakenteita betoniin, jne.
Nykyisin ei ole mikään ihme nainen moton puikoissa, ja ison yhdistelmän ratissa, huonekalualan artesaanina, jne. Aika on siinä mielessä muuttunut hyvään suuntaan. 1970-luvun suuntaus, että miesväki elättää ja nainen palvelee elättäjää, on jo historiaa- että nuori naisenalku aloittaja, ole vaan itsesi ja elä. Nuoruus on sen yhden kerran ihmisen elämisen aikana. Aika kun fysiikka pelaa ilman kremppohja, ja maailma tuntuu avoimelta paikalta. - minä vaan
:D :D OOTTE PARHAITA, OOTTE IHANIA, MINÄ TIEDÄN KAIKEN. NYT TEIDÄN HUUMORI YLTÄÄ OMALLE TASOLLENI :D
KIITOS KAIKISTA VASTAANAVANLAISISTA VEDOISTA, NYT VOIN SEN SANOA VILPITTÖMÄSTI (vaikka defennsit on varmaan nyt just NYT päällä.:) eihän ihminen vois oikeesti näin sanoa. mutta, voitteko kuvitella, että en tunne edes sitä, ei ahista, näin hullu oon siis tässä suhteessa. Mutta nyt alan itekin jo tajuta mistä tässä on kysymys, toivottavasti tekin.
Kun noita defenssejä tutkistelin, ahaaelämykseni oli se, että jos esim. oikein jotain ihmistä kohtaan on yliystävällinen, se voikin pitää sisällään vihaa ja halveksuntaa TIEDOSTAMATTAAN. Mielestäni olen aito ihminen, en mikään teeskentelijä, en mielestäni mielistele ihmisille. Mutta nyt ymmärrän, mistä tässä on kysymys. Toivottavasti tekin. Älyllisellä tasolla siis ymmärrän, tunnetasolla en. Ei edelläänkään ahista.)
MUTTA JATKETAANPA TÄSTÄ SITTEN LIVESSÄ. VAIKKEN OLEKAAN KOVIN KAUNIS. onneks mulla on muita avuja. :) ei mua tarvi täydellisenä pitää (en ainakaan sitä itse tiedosta että noin ajattelisin :D Tervetuloa "hullujen" ajatusten maailmaan!)
Se, että palautuisin jollain tapaa ennelleni, ETTÄ DEFENSSIT POISTUIS (siinä määrin kun se voi olla mahdollista) edellyttäs vaan, että lopetettas kaikki tämmönen!
(senkin oon tajunnu et defenssejä on kaikki älyllistäminen, idealisointi, huumori, kieltäminen, torjuminen, split- noita kaikkia on tiedostamattani käyttänyt, ja nyt tajuan sen. tämä on aika hullua, kun tämän tajuaa nyt jollain TIEDOSTETULLA TASOLLA.) - minä vaan
hehehehehehehehehegh kirjoitti:
hehe
Naiset pitävät huolen siitä että hullujen geenit säilyy populaatiossa. Naiselle riittää se että hullu on komea.Älä vielä sano, oon tietoinen kaikesta. Suhtaudun varauksella, asiallisesti, ilman suurta tunnekuohua, tunnustellen vasta. Perääntyäkin voi.
- nimierkki.
minä vaan kirjoitti:
:D :D OOTTE PARHAITA, OOTTE IHANIA, MINÄ TIEDÄN KAIKEN. NYT TEIDÄN HUUMORI YLTÄÄ OMALLE TASOLLENI :D
KIITOS KAIKISTA VASTAANAVANLAISISTA VEDOISTA, NYT VOIN SEN SANOA VILPITTÖMÄSTI (vaikka defennsit on varmaan nyt just NYT päällä.:) eihän ihminen vois oikeesti näin sanoa. mutta, voitteko kuvitella, että en tunne edes sitä, ei ahista, näin hullu oon siis tässä suhteessa. Mutta nyt alan itekin jo tajuta mistä tässä on kysymys, toivottavasti tekin.
Kun noita defenssejä tutkistelin, ahaaelämykseni oli se, että jos esim. oikein jotain ihmistä kohtaan on yliystävällinen, se voikin pitää sisällään vihaa ja halveksuntaa TIEDOSTAMATTAAN. Mielestäni olen aito ihminen, en mikään teeskentelijä, en mielestäni mielistele ihmisille. Mutta nyt ymmärrän, mistä tässä on kysymys. Toivottavasti tekin. Älyllisellä tasolla siis ymmärrän, tunnetasolla en. Ei edelläänkään ahista.)
MUTTA JATKETAANPA TÄSTÄ SITTEN LIVESSÄ. VAIKKEN OLEKAAN KOVIN KAUNIS. onneks mulla on muita avuja. :) ei mua tarvi täydellisenä pitää (en ainakaan sitä itse tiedosta että noin ajattelisin :D Tervetuloa "hullujen" ajatusten maailmaan!)
Se, että palautuisin jollain tapaa ennelleni, ETTÄ DEFENSSIT POISTUIS (siinä määrin kun se voi olla mahdollista) edellyttäs vaan, että lopetettas kaikki tämmönen!
(senkin oon tajunnu et defenssejä on kaikki älyllistäminen, idealisointi, huumori, kieltäminen, torjuminen, split- noita kaikkia on tiedostamattani käyttänyt, ja nyt tajuan sen. tämä on aika hullua, kun tämän tajuaa nyt jollain TIEDOSTETULLA TASOLLA.)hä?
- -NWO-
....parisielua kirjoitti:
>Sillä varsinkin näin ihmiskunnan kokonaisohjelman loppuvaiheessa ja uuden maailmanjärjestyksen alkuvaiheessa parisielut löytävät ohjelman/kohtalon perusteella aidon puolisonsa. >
Mulle ei oo oikein avautunut tää parisielujuttu. J mikä toi kokonaisohjelma ja uusi maailmanjärjestys oikein on??
En oo etsimässä ...."Mulle ei oo oikein avautunut tää parisielujuttu. J mikä toi kokonaisohjelma ja uusi maailmanjärjestys oikein on??"
Yksi ja ainoa maailmanhallitus. Isoveli tai Pohjois-Korea kiteyttää asian aika hyvin.
http://taivas-ihme-blogi-annelindell.blogspot.fi/2013/05/23-mika-on-uusi-maailman-jarjestys-umj.html
Tuossa on yhdessä kirjoituksessa kaikki pähkinänkuoressa. - Hah !
Uskollisuus kunniaan kirjoitti:
Enpä tiedä. onhan niitä komistuksia kiva kattoa. Komistuksella taitaa vaan olla koko ajan liikaa suuria houkutuksia ja kiusauksia. ottasin mielummin mukiinmenevän, mutta uskollisen kumppanin.
Siis juoponko, kun "mukiinmenevän"?
- Katkeraa soopaa
Hah ! kirjoitti:
Siis juoponko, kun "mukiinmenevän"?
Nimimerkki Uskollisuus kunniaan ei maininnut miesihanteekseen mitään juoppoa joten tuon vedit ihan hatusta.
- Jeea
turha mies. kirjoitti:
Tulihan se "naisille ei kelpaa kunnon miehet" valitus tähänkin keskusteluun. Alkaa olla aika kaikessa katkeruudessaan puuduttavan kulunut fraasi, hei.
- Hyi vittu
Ei todellakaan riipu, thaimaassa ne vasta rumia onkin. Siellä niitä ladyboyta riittää.
- ....................
Ovathan ne ladyboytkin paremman näköisiä, kuin useimmat naiset.
- miehiä meikeissä
.................... kirjoitti:
Ovathan ne ladyboytkin paremman näköisiä, kuin useimmat naiset.
Ne näyttää ihan miehiltä.
- ruma.
Sama juttu kuin aloittajalla mutta olen mies. Ja ei edes rumat naiset halua mitään mun kanssa.
- KALLE KELLO
Niin, taitaa kuitenkin olla sinullakin "ruma" mies todellinen naisen kaipuu se, että sinä et löydä sen näköistä naista itsellesi, minkälaisia on KAIKISSA lehdissä olevat naisten kuvat: mitat 100-60-95, blondi ja pitkät paksut hiukset, hohtavan valkoiset hampaat, piiitkät sääret, kirkkaan siniset silmät tai tumman ruskeat, ripset (mustat) 3-4 cm pitkät, kynnet kirkkaan punaiset 3-4 cm pitkät, persikkaiho, siis aivan TÄYDELLINEN.. Ikävä kyllä näitä ei oikeasti ole vaan joudut tyytymään pumpattavaan.
- nbbvccvbnmnbvcvnnbvc
Kuitenkin maailmassa erittäin monilla rumilla, sairailla, vammautuneilla tms. on parisuhde.
- kyllä ottajia löytyy
Niinpä. Kadullakin näkee jatkuvastia pariskuntia joista joko toinen tai molemmat ovat rumia tai ei oikein minkäännäköisiä. Tällaisia on suurin osa pariskunnista, ihan tavallisia ihmisiä.
- joorumaoon
Onhan meitä, mutta kovempi työ pitää tehdä. Itse olen ruma nainen, ja ei minua tosiaankaan kukaan ole koskaan tullut iskemään perinteisesti, ei vaikka baareissakin joskus kävin. Miehiä on ollut, treffeillä olen käynyt, mutta itse pitää olla se aktiivinen ja siltikin joutua pettymään välillä, kun ei kelpaa. Etenkin naisen itsetunnolle se tekee pahaa. Ujoudesta kun pääsin kypsemmällä iällä, löysin miehen. Vähän samanlaisen rujon tyypin, ei niistä komeista kannata edes haaveilla. Ja miksi haaveilisi, koska ei sellaista koskaan voi ruma nainen kiinnostaa. Menee se kiinnostus sellaiseen kun elämänkokemusta tulee. Toisen miehen kanssa perustin perheen, hänetkin itse aktiivisesti iskin. Ei niin rujo, ihan hyvältä näyttää minulle, mutta hänellä taas on erinäisistä syistä vähän sellaista "en kelpaa naisille" -mentaliteettia. Minulle kelpasi, ja hyvin kävi. Ottajia löytyy, mutta ei helposti.
Kaikki ottaisivat ensisijaisesti hyvännäköisen kumppanin, niin aloittajakin. Sitten vasta kun siitä ihanteesta ja vaatimuksesta osaa itsekin luopua, löytyy kumppani.
"En usko että saan ikinä miestä"
-Eli ilman miestä/naista ei ole elämääkään..?!
"tai joudun kai tyytymään rumaan mieheen, jota en oikeasti haluaisi."
-Eli pidät itseäsi rumana, mutta miehen pitäisi silti olla joku Brad Pitt..?! Kuulostaa varsin realistiselta!! XD
"on vain ja ainoastaan tuuria minkä ulkonäön on saanut."
-Ei se nyt ihan pelkästään tuurista ole kiinni. Vaikka saisi huonot kortit, ni kovalla työllä ja vaivalla tilanteeseen voi itse vaikuttaa paljonkin.- Valitettava totuus
Jos ei halua rumaa kumppania ei se tarkoita automaattisesti sitä että sen tulevan partnerin pitäsi olla jokin adonis. Kunhan on ihan tavallinen ja katseen kestävä, eikä sen näköinen että jo katsominen oksettaa ja tappaa halut. Kyllä toisen pitää olla fyysisesti puoleensavetävä että suhteesta tulisi muutakin kuin kaverisuhde. Mutta se mikä on katseenkestävä on myös katsojasta kiinni mutta totaalisen rumaa ei kukaan halua.
- Jos nainen
Valitettava totuus kirjoitti:
Jos ei halua rumaa kumppania ei se tarkoita automaattisesti sitä että sen tulevan partnerin pitäsi olla jokin adonis. Kunhan on ihan tavallinen ja katseen kestävä, eikä sen näköinen että jo katsominen oksettaa ja tappaa halut. Kyllä toisen pitää olla fyysisesti puoleensavetävä että suhteesta tulisi muutakin kuin kaverisuhde. Mutta se mikä on katseenkestävä on myös katsojasta kiinni mutta totaalisen rumaa ei kukaan halua.
on ruma niin silloin hänelle ei kuulu katseenkestävää tavallaista miestä vaan ruma mies.
- kiltti mies.
Jos nainen kirjoitti:
on ruma niin silloin hänelle ei kuulu katseenkestävää tavallaista miestä vaan ruma mies.
Nainen saa aina miehen koska nainen tekee päätöksen kenen kanssa seurustelee. Miehen tehtävä on odottaa että joku nainen kiinnostuu ja minä joudun odottamaan hautaan asti koska olen ruma. Mies ei voi tehdä mitään mikä sais naisen kiinnostumaan jos miehen naama ei miellytä naista.
- Hah !
Jos nainen kirjoitti:
Missä lakikirjassa sulle näin sanotaan? Monet hyvännäköiset miehet ottavat tavallisen näköisen naisen ... nooo, päättele itse, jos osaat.
- Niin koska
Hah ! kirjoitti:
Missä lakikirjassa sulle näin sanotaan? Monet hyvännäköiset miehet ottavat tavallisen näköisen naisen ... nooo, päättele itse, jos osaat.
siitä tavallisesta naisesta saa helpommin nöyrän palvelijan kuin kauniista naisesta, jolla on vara valita.
- 17+18
kiltti mies. kirjoitti:
Nainen saa aina miehen koska nainen tekee päätöksen kenen kanssa seurustelee. Miehen tehtävä on odottaa että joku nainen kiinnostuu ja minä joudun odottamaan hautaan asti koska olen ruma. Mies ei voi tehdä mitään mikä sais naisen kiinnostumaan jos miehen naama ei miellytä naista.
Monesti unohdetaan se ihastuksen tunne tai olotila.
Toiseen voi ihastua vaikka olisi rumakin. Sitä mä ainakin oon miettinut,, miksi on ihastunut tai rakastunut johonkin tyyppiin. Eikä ne tyypit aina oo ollu niin komeita.
Eikö maailmassa enää oo rakkautta. rakastumista tyyppiin ilman ulkonäkövaateita. - 14+2
Niin koska kirjoitti:
siitä tavallisesta naisesta saa helpommin nöyrän palvelijan kuin kauniista naisesta, jolla on vara valita.
Jos aidosti rakastaa miestä, voi palvella joka tapauksessa oli kaunis tai ei rakkaudesta ei pakosta
kiltti mies. kirjoitti:
"Miehen tehtävä on odottaa että joku nainen kiinnostuu"
-Mistä noin harhainen mielikuva..?!
Voin meinaan henk koht vakuuttaa, että asia ei todellakaan mene noin. ;)
- mmvveeåå
Tuli mieleen että tällä naisella on valtava epäsymmeteria ja eri koko silmissä mutta niin vaan on huippumalli ja kelpaa miehille.
https://www.google.fi/search?q=rosie huntington-whiteley&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=-T3KUrjbDIO_ygOFm4KYAQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1600&bih=737#imgdii=_- no oho
Olipa Valtava! Missä kohden?
- feveg
No olipa valtava epäsymmetria joo. :P
Jotain rajaa nyt, ei ketään haittaa jos naama on mikroskooppisen epäsymmetrinen, varsinkaan jos naama on muulla tavoin kaikin puolin täydellinen. - -------------
feveg kirjoitti:
Jotain rajaa nyt, ei ketään haittaa jos naama on mikroskooppisen epäsymmetrinen, varsinkaan jos naama on muulla tavoin kaikin puolin täydellinen.http://images5.fanpop.com/image/photos/27000000/Rosie-rosie-huntington-whiteley-27088174-1920-1080.jpg
Mikroskooppisen? En ole varmaan koskaan nähnyt yhtä epäsymmetrisiä silmiä. - bööböö123
Valtava epäsymmetria? Taidat olla puolisokee!!!
- mauste elämälle
Epäsymmetriä voi olla ihmisessä eksoottista ja kiehtovaa - ei kaiken tarvitse olla täydellistä.
- it happens
feveg kirjoitti:
Jotain rajaa nyt, ei ketään haittaa jos naama on mikroskooppisen epäsymmetrinen, varsinkaan jos naama on muulla tavoin kaikin puolin täydellinen.On veteen piirretty viiva, milloin rumakin voi olla kaunista.
- Jooh
Pikkuvirheet eivät tee ketään rumaksi, siihe tarvitaan paljon enemmän.
- elv3
Käypä meikkiopastajalla ja kampauskonsultilla, nykyään tekevät opastusta tietokoneilla. Kyllä kannattaa.
- vanhempi lady
Jos kroppa on kerran kunnossa, niin sinulla ei ole mitään hätää. Sen olen huomannut, että vähän persoonallisemmankin naamataulun saa anteeksi niin miehiltä kuin naisilta, kun kroppa on timmi ja tyyli muuten huoliteltu. Panosta siihen vartaloosi, hoida hiuksiasi ja ihoasi ja opettele korostamaan pukeutumalla kroppasi parhaita puolia, sekä meikkaamalla parhaita kasvonpiirteitäsi. Ja muista hyvä itsetunto! Itseäsi häpeilemällä ja piilottelemalla saat takuulla arvostelijat kimppuusi.
- Tyttö pohjoisen
"Jos kroppa on kerran kunnossa, niin sinulla ei ole mitään hätää."
Eli toisin sanottuna: itsessä näkee aina ne viat, muilla tuntuu menevän paremmin. Parempaa itsetuntoa vain jokaiselle meistä!
- gsgdsdgsdgsd
Älä huoli. Huolesi ei ole todellinen naisilla, toisin ku miehillä. Rumempikin merikotka saa miehen, mutta näin ei ole miesten kohdalla.
- Melkorumamies
Juuri noin se on. Pienempi ongelma naisten kohdalla ja huomattavastikin. Aloittajankin teksti kertoo sen, mikä on vallitseva trendi pariutumismarkkinoilla. Nainen tuntee olevansa ruma, mutta silti olisi saatava komea mies kun rumat ei kiinnosta.
Menepä sanomaan miehenä tuollaista: Hei, olen pärstältäni rumilus, mutta tahtoisin saada parikymppisiltä mallitytöiltä. Johan alkaisi huuto ja väkytys että sulla ei ole oikeutta vaatia kaunista naista jne jne.....
- Ei me rumatakaan
miehet haluta rumaa naista. Jos suomesta ei kaunista saa niin sitten haemme sen ulkomailta.
- helenn
Asennetta muuttamalla pärjää paremmin ..ei maailma oo missikisaa suurelle osalle ihimisiä tavallaisia talleroita suurin osa kuitenki on....että alenna rimaa niin löytyy ja asenne kohdalleen sisin kuitenkin se tärkein...monet vammaiset nauttii elämästä ja monella parisuhde että äläpä höpötä joutavia....media luo näitä käsitteitä mut tarviiko kaikkien mennä mukaan huh
Muista vielä pitää tukkasi lyhyenä, niin rumuus senkuin korostuu :D
- zädäp&zizzafitz
Määritelkääpäs sana "ruma". Tai " kaunis ". Siinäpä onkin tekemistä -:D...
- Aviitta Kotvanen
Hi,hi.Olisiko kysymys tuolloin pitemmän päälle.Hi,hi. Viehättävästä ihmisestä.
- ulkoinenko merkitsee
Miten voit vaatia itsellesi komeaa miestä, jos olet ruma? Eikö verkkovertainen ole paras paketti.
- sinkkuna1
Itse olen 168cm 54kg nainen, olen ollut yksin pidemmän aikaa kun en kelpaa kenellekkään. Naamani ei varmaan ole rumimmasta päästä mutta näytän ikäistäni nuoremmalta. Minulla on esim profiili netissä ja kun näytän miehille kuvani, niin sillon lähti ja lujaa. Itse en enää uskalla tehdä aloitetta ja sen takia tässä varmaan sinkkuna ollaankin.
Niin, nuori ulkonäköhän tuossa vissiin on ongelma. Moni nainen on kuulemma yksin myös kauneutensa vuoksi. Minun ongelmani sen sijaanon veitsen terävä älyni, huumorini ja liian paksu lompakko. On se hyvä, että me ihmiset tunnistamme todelliset puutteemme...
- sinkkuna2
Sama ongelma... sitä kun miehenä näyttää 10 vuotta nuoremmalta niin omanikäiset naiset pitää liian nuoren näköisenä ja ne 10 vuotta nuoremmat taas pitää vanhana kun kuulee iän... ei ole helppoa siis olla 35 ja tässä tilanteessa. Joten sinkkuna tulen itsekin pysymään luultavasti vaikka ei naama rumimmasta päästä olekaan!
Joten kyllä tästä tosiaan haittaa voi olla että nuorelta näyttää, ainakin juuri tässä iässä... - clever
Ratikkakuski kirjoitti:
Niin, nuori ulkonäköhän tuossa vissiin on ongelma. Moni nainen on kuulemma yksin myös kauneutensa vuoksi. Minun ongelmani sen sijaanon veitsen terävä älyni, huumorini ja liian paksu lompakko. On se hyvä, että me ihmiset tunnistamme todelliset puutteemme...
Hahhahaa
- vvnhhh
sinkkuna2 kirjoitti:
Sama ongelma... sitä kun miehenä näyttää 10 vuotta nuoremmalta niin omanikäiset naiset pitää liian nuoren näköisenä ja ne 10 vuotta nuoremmat taas pitää vanhana kun kuulee iän... ei ole helppoa siis olla 35 ja tässä tilanteessa. Joten sinkkuna tulen itsekin pysymään luultavasti vaikka ei naama rumimmasta päästä olekaan!
Joten kyllä tästä tosiaan haittaa voi olla että nuorelta näyttää, ainakin juuri tässä iässä...Rupsauta itsesi se on todella helppoa huonoilla elintavoilla. Tupakoi vaikka siihen asti että vanhenet sen 10 vuotta eli näytät ikäiseltäsi ja sitten voit lopettaa tupakoinnin.
- sä olet sopivasti...
Älä katkeroidu. Ruman ja katkeran ihmisen kanssa ei voi elää.
Opettele hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet. Opettele rakastamaan itseäsi, silloin myös näytät kauniilta. - Sanonta
"Mitä rumempi reppu,sitä paremmat eväät".
- kiltti kielimies :)
Kaikki on kompromisseja. Itse olen komea mies ja naiset ihastuu minuun helposti. Olen varustettu aika pienellä peniksellä. Varsinkin levossa pieni.
Tällä mennään ja muuta ei voida.Olisin toivonut itselleni ison varustuksen mutta ei tullut.Olisi varmasti noussut kusi päähän sitte.Hyvä olisi ollut munaansa heilutella humalassa :) Huono itsetunto tulee pienellä munalla.. - rumilus
kyllä se valitettavasti on näin että ruma ei kelpaa naisille, kuten tämän jutun aloittajakin sen jo sanoi... en nimittäin ole kovinkaan komea otus ja oon tähän mennessä joutunu tyytymään yksin elämiseen...
- ei kaunotar
Pöh..Jos ei sitä kumppania heti tule nenun eteen, niin ei sitä kumminkaan saa luovuttaa. Itse aikoinani luulin jääväni koko loppuelämäksi yksin, mutta nytpäs vaan olen ollut naimisissa jo yli 20v.
- E.N.O. Hääppönen
Ei hätää! Muista,että kauneus on katoovainen luonnonvara mutta rumuus senkun vain lisääntyy ja tätä luonnonvaraa kertyy itsekullekin omiksi tarpeiksi.Ne " kaunottaret" jotka ehkä katsovat sinua kieroon ovat jonakinpäivänä vanhoja kurttuisia akkoja ja ovat samalla viivalla meidän tavisten kanssa.
- Älä nyt maatasi myy
Suomessa miehiä on vapailla markkinoilla enemmän kuin naisia. Näin ollen meillä on naisten markkinat.
Suomeksi sanottuna tämä tarkoittaa sitä, että nainen voi hyvinkin saada itseään tasokkaamman miehen. Ok-näköinen mies ja ruma nainen ei ole mitenkään harvinainen pari tuolla katukuvassa.
Ole siis onnellinen, että olet nainen. Rumalla miehellä on luultavasti vaikeampaa,- rumilus
niin on...
- Gnyyyh
"joudun kai tyytymään rumaan mieheen, jota en oikeasti haluaisi..."
Aika tyypillistä nuorelta naiselta. Vaikka tiedetään ettei olla itsekään kauniita, niin silti ollaan miesten suhteen itse ulkonäkökeskeisiä, eikä haluta "rumaa". Vaikka oltaisiin itse keskitason alapuolella ulkoisesti ja olisi reippaasti ylipainoakin, niin silti miehen täytyisi olla vähintään keskitasoa ulkoisesti.
Miksi miestenkään pitäisi nähdä sinussa mitään muita hyviä puolia, kun itsekin arvotat miehet vain ulkonäön kautta? Moni nainen jääkin ikisinkuksi juuri siksi ettei hyväksy omaa tasoaan. Vaikka nainen olisi itse miesten silmissä ihan tavis tai jopa ruma, niin silti nainen itse ei kelpuuta tavismiestä, vaan muka ansaitsee paremman. Olet juuri onnistunut nostamaan rumien miesten itsetunnon pilviin.
- ...
En ole kauheasti miettinyt ulkonäköä kumppania etsiessäni, ihastun persooniin, ja persoonan mukana ulkonäköön. Silloin ihmisen ulkonäkö on aina ollut miellyttävä itselleni, jos hänestä olen ihmisenä pitänyt. Kauniisiin kasvoihin kiinnittää huomiota, mutta ne jäävät merkityksettömiksi, jos ei ihminen ole oikean oloinen.
Omasta ulkonäöstäni olen ylikriittinen monesta syystä, itsetunto mm. kehittynyt huonosti ja sitä on jälkeenpäin pitänyt kohottaa omin avuin. Mutta mitä huomannut, niin sen että hyvä olo tosiaan säteilee sisältä, ja hyvä olo näkyy ulospäin kauneutena. Sanoisin parhaiksi kauneusvinkeiksi itsetuntemuksen lisäämisen, itsensä hoitamisen, itsestään huolehtimisen, itsevarmuuden ja muut vastaavat. Pelkkä kuori on äärettömän tylsä, ihmisestä näkee ulospäin paljon muutakin vaikkei sitä tiedostaisi, sisäinen olo ja persoona välittyy kyllä ja lopulta on se merkitsevin asia, siitä kannattaa ennenkaikkea huolehtia ja kaunis ulkoinen syntyy ihan luonnostaan. Paljon mukavampaa kuin peilin edessä joka aamu tuntikausia meikaten ja ulkonäöstään stressaten, olematta siltikään tyytyväinen. Ellei erityisesti juuri meikkaaminen anna hyvää oloa. Siinäkin tapauksessa se on koko homman pointti. - Logiikka hoi?
Miksi haukut koko maailmaa liian pinnalliseksi ja ulkonäkökeskeiseksi, mutta silti sorrut itse samaan pinnallisuuteen? Katso peiliin: Oletko kaunis sisältä? Voisitko ehkä sinäkin katsoa miehessä karun ulkokuoren alle ja rakastua hänen luonteeseensa? Jos vastauksesi on kyllä, varmasti sama toimii toisinpäinkin: joku voi pitää sinusta aivan omana itsenäsi, ulkonäöstäsi huolimatta tai juuri sen takia.
Omakohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että en pidä itseänikään erityisen viehättävänä kasvoiltani. Jostakin kumman syystä nykyinen miesystäväni jaksaa silti jatkuvasti uskotella, että hän on hyvin mieltynyt ulkonäkööni. Monille miehille mainitsemasi kroppa taitaakin olla melko tärkeä mielenkiinnon kohde pelkkien kasvojen sijaan. - peilikuvako
jos itse olet noin pinnallinen, niin miten voit vaatia keneltäkään mieheltä päinvastaista??
Ulkonäölleen ei mitään mahda, kuten sanoit, mutta mies voi olla ihana, huomaavainen, luotettava, uskollinen jne, vaikka ei ulkonäössä kehumista olisikaan. nuo ovat asioita joita itse arvostan, hyvännäköiset miehet ovat usein myös itseään totaalisen täynnä, tietoisia ulkonäöstään, eivät juuri huomioi naista, sellaisenko miehen sitten haluaisit?
ei pidä kiinnittää huomiota vain siihen ulkonäköön, koska sisin ratkaisee. sitä sanotaan, että pariskunnilla on usein naimanaamat, eli pariskunta muistuttaa ulkonöllisesti toisiaan, kasvojen piirteet, profiili, nenän ja silmien muoto ovat lähes samanlaiset, kannattaa siis etsiä sitä oman näköistään miestä, ei herra täydellisyyttä.
ehkä oma rumuutesi on vain sinun mielipiteesi, toiset saattavat olla asiasta toista mieltä. Jokaiselle meille on täällä maan päällä ottaja. - kkkoemuss
Sanot , että et halua ihmistä joka ei pidä sinua lähes täydellisenä....annas , kun setä kertoo mitä se rakkaus on. Se on sitä , että rakastaa ja haluaa elää ihmisen kanssa HUOLIMATTA hänen vioistaan ja virheistään . Siis huolimatta toisen epätäydellisyydestä.
- Nojoo...
Taitaa olla trolli koko avaus.
Ei kai kukaan ole aidosti noin lapsellinen. - prettyface1
onpas jutut! Mitä sillä ulkonäöllä väliä, kun luonne kuitenkin ratkaisee pidemmässä suhteessa... olen itse viehättävä nainen, kauniiksikin sanottu useammalta taholta ja on ollut komeita ja vähemmän komeita miehiä. Joudun sanomaan, että vähemmän komeat ovat olleet persoonaltaan ihanampia, komeat usein itsekeskeisempiä ja pinnallisia.
Nykyään en enää kahta kertaa kiiltokuvamiehiä katso, vaan persoonallinen ulkonäkö ja kaikenlainen sosiaalinen ulosanti ainakin tämän naisen sytyttää ja lujaa!
Voiko se olla niin toisinpäin, kun nainen on se vähemmän kaunis?
No ehkä. Poikakaverini tuossa juuri sanoi, ettei rumaa naista kehtaisi kavereille näyttää. Aika surullista. Miesten maailma :(- ounou.
eli siis nykyisen poikakaverisi luonne ei ole erityisen hyvä. Jättäisi sinut heti jos naamaasi tuli joku ikävä rupi.
- Tyttö pohjoisen
"enkä halua ihmistä joka ei pidä minua lähes täydellisenä."
Minä en halua ihmistä, joka pitää minua läheskään täydellisenä. Siitähän tulisi kauheat paineet. Ihan kuin media niitä jo ei muutenkin kasaisi. - Ole huoleti
Me miehet kyetään juomaan melko rumakin nainen kauniiksi,,,ainakin hetkellisesti.
",,,en halua ihmistä joka ei pidä minua lähes täydellisenä." Kannattaisiko lopettaa saippuasarjojen katsominen ja huomata, että elämä ja parisuhteet eivät ehkä sittenkään kulminoidu ulkonäköön. - - Tavismies -
Unohda moiset ajatukset. Miehenä sanon että kaunottaria olen tavannut elämäni aikana ja vähemmän paremman näköiset ovat fiksuista fiksuimpia ihmisiä. Heivaan hyvännäköiset samantien koska kaikki tapaanani ovat olleet jotain jota en halua riippakiveksi elämääni vaikka tahtoa toisella olisi ollut vaikka kuinka.
Sellaiselle tavalliselle aidolle naiselle olisi sydämessä paikka mutta niitä tosinaisia ei ole. Näyttää siltä että tavikset ovat katoava luonnonvara täysin. Siispä olen jo melkein luovuttanut kun ei löydy sitä aitoa, reilua ja rehellistä naisihmistä. - Missivaratuomari
Yritä sirkukseen töihin, vaikkapa partaisen naisen kaveriksi. Irvisteletten sitten keskenänne!
- Itämaan tietäjä
Keskity nyt elämään oikein säästäväisesti ja sitten Viroon rumuusleikkaukseen. A vot, heti on kosijoita tie sonnalla.
- näin se on
Voi hyvä jysäys! Olemme erinlaisia kaikki siis yksi pieni toinen iso ja ihan kaikilla jokin vika. Näin erittäin kauniin naisen kahvilassa ja kun se nousi ylös huomasin erittäin ison ja kummallisen takapuolen hänellä muuhun vartloon verrattuna, että se kauneus niin katoavaista. Kukin on kaunis omassa itsessään myös sinä.
- sinkkuna1
Joku sanoi että rumat miehet ei kelpaa naisille, mutta ei ne rumat naiset sitten kelpaa miehelle. Kenenkään on turha sanoa että ulkonäkö ei merkkaa mitään. Mutta meistä aika monen pitäisi mennä itteemme ja katsoa sinne peiliin, että onko liian valikoiva. Itselläni tosin sinkkuuteen on sekin syy että olen ollut todella paskassa suhteessa aiemmin ja sen takia hieman varauksellinen.
- kiltti mies.
Miekin olen ruma ja naiset ei minusta tykkää siksi. No eipä voi mittää kun naiset on sellasii et ulkonäkö on kaikki kaikessa ja luonteella ei ole merkitysä
- bbggg
Miehet on samanlaisia ja vielä pahempia.
- Typperäkinkö
Aloituksessa oletat että tyytmään . Kenekään joka itse valitsse ei tarvitse tyytä ala-arvoisen valintaan , sinähän omaat kaiken valintaasi vaikuttavan .
- rinnallakulkijaksi
jos olet tuo kuvan nainen.menee heti kaupaksi,minä ainakin ottaisin ilomielin rinnalle kulkijaksi.
- vielä on toivoa
Etsit siis miestä .Ole huoletta vaan ,kyllä se mies jostakin löytyy. Tuo kuva muistuttaa erästä työpaikkani lesboa, joka jahtasi nuoria tyttöjä, Yhtä järeät leukaperät ja iso nenä, kahvihetkillä tuli bassoäänellä mitä paskoja miehet olivat ja tarkkaili samalla, kun tytöt pelosta nyökkäilvät ja myötäilivät kun hermahtofdiitti oli kiimassaan. Jokohan jumala on ottanut sen pois ihmisiä kiusaamasta
- usko pois
no et joudu, sellanen suhde, jossa ei toinen pidä toisesta on ihan täyttä huuhaata.
- jo aikuinen
Joo, no tehän olette sitten kuin kaksimarjaa, ruma mies ja ruma nainen...Ajatteletko ollenkaan myös toisen osapuolen kantilta, miksi komean miehen pitäisi tyytyä rumaan naiseen ?
- Supmsan Sulttaani
Kumpi lie pahempi, ruma vai ylpeä
- Tyhjyys kolisee
No ajatus ei ainakaan ole aikuisen, että se siitä.
- mies joka haluaa tie
Millainen on ruma mies???? Lievästi vammainen?
- yksivain
Samoja ondelmia onmeillä miehilläkin ja yleisin syy on heikko itsetunto .
En keksi muuta syytä ongelmaan. Ja loppujen lopuksi eikö se sisin ihmisessä ole se kaikkein tärkein?- Hmmm....
No ehkä se sisin on tärkein, mutta ulkonäkö tulee hyvänä kakkosena, joten sillä on iso painoarvo, etenkin siinä vaiheessa kun tehdään tuttavuutta esim. jossain yökerhossa tai baarissa.
Ehkäpä jossain vaiheessa plastiikkakirurgia kehittyy niin pitkälle, että jokaisen naama voidaan tarvittaessa turvallisesti muokata haluamaansa kuntoon. Sitten ei kukaan menetä itsetuntoaan ulkonäön takia tai toisaalta kerää sillä turhaa menestystä muiden kustannuksella.
- aegilius funereus
Heisulivei Rumilus!
Muista: Kauneus on katoavaista mutta rumuus eikun lisääntyy!! Siis huolet pois!! - kokemusasiantuntija
Jaan aloittajan kanssa kokemukset ulkonäön riittämättömyydestä jossain määrin. Samaa on myös se, että minullakin on todella kaunis vartalo. Koska en ollut nuorena kaunis, minulle kehittyi todella huono itsetunto parisuhdemarkkinoita ajatellen. Nuorena ajattelin, että yksineläminen on minulle aihoa vaihtoehto. Sitten kuitenkin rohkaistuin tapailemaan miehiä, olin silloin n. 30v. No nämä miehet eivät pitäneet minua ollenkaan huononnäköisenä, päinvastoin. Ongelmaksi muodostui se, että oma käsitykseni itsestäni oli niin huono. Katkaisin suhteet ennen kuin ne olivat edes alkaneet. En uskonut, että oikeasti kelpaisin kenellekään. En sittenkään vaikka usea mies sinnikkäästi yritti houkutella minua seurusteluun ja jopa naimisiin.
On todella surullista, jos naiselle tulee itsestään käsitys rumana naisena. Se vaikuttaa koko elämään. Tässä on kyllä vanhemmilla ym. ihmisillä suuri rooli. Lasta ja hänen ulkonäköään tulisi kommentoida myönteisesti.
Suosittelen myös kauneuskirurgiaa sellaisissa tapauksissa, joissa ulkonäkö haittaa tuntuvasti elämää, laskee elämänlaatua. Leikkaus on pieni paha verrattuna siihen, että sen avulla saa poistettua ikuisen miettimisen ulkonäöstään.- Nojooniin...
Ei millään pahalla, mutta miesten kiinnostus naisessa ei välttämättä liity hänen viehätysvoimaansa tai kauneuteensa, vaan tussuun.
- ed`
Nojooniin... kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta miesten kiinnostus naisessa ei välttämättä liity hänen viehätysvoimaansa tai kauneuteensa, vaan tussuun.
Miten tuo kommentti liittyy edelliseen - siis minun viestiin?
Haluatko kertoa noin yleisesti, että miehet valitsevat vaimon hänen tussunsa perusteella ;) Sellaisilta miehiltä kun elämä ihan kaikki naiset varjelisi ja helppoahan sellaiset miehet onkin erottaa. - Nojoo...
ed` kirjoitti:
Miten tuo kommentti liittyy edelliseen - siis minun viestiin?
Haluatko kertoa noin yleisesti, että miehet valitsevat vaimon hänen tussunsa perusteella ;) Sellaisilta miehiltä kun elämä ihan kaikki naiset varjelisi ja helppoahan sellaiset miehet onkin erottaa.Ei vaan se miesten naiseen kohdistuva mielenkiinto voi olla puhdasta seksin himoa. He vain näyttelevät olevansa kiinnostuneita naisesta ihmisenä.
Ja seksiseuraksi kelpaa vähemmän kaunis nainen oikein hyvin. Sellaisen yleensä saa helpommin kuin kauniin. - ed`
Nojoo... kirjoitti:
Ei vaan se miesten naiseen kohdistuva mielenkiinto voi olla puhdasta seksin himoa. He vain näyttelevät olevansa kiinnostuneita naisesta ihmisenä.
Ja seksiseuraksi kelpaa vähemmän kaunis nainen oikein hyvin. Sellaisen yleensä saa helpommin kuin kauniin.Tuskin kukaan jaksaa seksiä monta vuotta vongata ;) Helppoa tosiaan...
- Nojoo...
ed` kirjoitti:
Tuskin kukaan jaksaa seksiä monta vuotta vongata ;) Helppoa tosiaan...
No jos monelta naiselta vonkaa, niin ehkä joskus tärppää. Rumalta voi tärpätäkin.
- `ed
Nojoo... kirjoitti:
No jos monelta naiselta vonkaa, niin ehkä joskus tärppää. Rumalta voi tärpätäkin.
Kyllä sinä olet nyt jokseenkin väärässä. Pyöräytän tässä naistuttavani ja heidän seksitaipumuksensa päässäni ja eikös vain ne kauneimmat ole olleet niitä helpoimpia nakkeja. Ykskin kaunotar hyppäsi sänkyyn pari tuntia tapaamisesta, se juttu kyllä päätyikin onnellisesti pariin lapseen ja omakotitaloon.
Eli oliskos niin, että sisin se tässäkin ratkaisee. Mutta onko sillä merkitystä, en tiedä. Mutta odottamalla varmasti karkottaa seksin vonkaajat, tuon vastenmielisen miestyypin.
- VanhaKänttyrä
Minulle sanoi, joskus kauan aikaa sitten, eräs nainen Kokkolan seurahuoneella, että minä olen täysin epäonnistunut tämän ulkonäköni suhteen, eikä kukaan nainen tule koskaan antamaan minulle muuta kuin korvatillikan, jos meinaan styylaamista naisille ehdotella.
Kun olin noina aikoina nuorempi ja nätimpi, niin eipä tarvinnut puutteessa kärvistellä. Jotkut omasta mielestään komeammat ja salskeammat äijät ihmettelivät, että mistä ne nätit tyttäret oikein mun följyyn tiensä löytää, kun he vastaavasti jäävät handuusa vetämään.
Mä kerroin vastaukseksi, että puhukaa sivistyneesti enemmän ja ryypätkää vähemmän, niin siitä se siilautuu kondikseen. Ja kun on autolla liikkeellä, niin saatollekin pääsee. Hanskalokerossa taskumatti, jossa laatukonjamiinia kylmän viiman varalta. Siitä voi ottaa tyttären kanssa pienet näkäräiset sitten, kun ei tartte enää ajella.
Et ilmaissut millään tavoin, kuinka vanha mimmi sä olet. Ja jos satut olemaan teini-iässä, niin asiat korjautuvat, kunhan ikää karttuu. Mutta mikäli olet jo aikuinen nainen, niin omalla asenteenmuutoksellasi sä kyllä saat paljon aikaan.
Ensinnäkin surkuttelu omasta ulkonäöstä kokonaan pois ja sen sijaan hymyä huuleen, niin jo vain alkaa maailma näyttämään valoisammalta. Ja vaikka hymysi näyttäisi (omasta mielestäsi) lähinnä vinolta virnistykseltä, niin pilke silmäkulmassasi siloittaa muotoseikat.
Ja vain vähän korostukseksi niitä ns. lahonsuoja-aineita luomiin ja kiiltoa huuliin, sitten meikatessa, eikä mitään paksua pakkelia.
Äijät katsovat meinaan hyvinkin usein naisissa mm. silmiin, että minkälainen silmäily vastaantulevalla naisella äijää kohtaan on. Ja sillä perusteella ne uskaltavat tehdä aloitteen keskusteluavaukselle.. - ruusunpiikki 1
Kauneus on katoavaista rumuus senkun lisäntyy. Ei taida olla ainoa ongelmasi
kirjoituksen perusteella olet vielä tyhmä. - kaunis nainen
kaunis mies on ruma..
- Militantti Antti
Rumuudessa on se yksi hyvä puoli, vanha sananlaskukin sen jo tietää : " Kauneus on katoavaista, mutta rumuus sen kuin lisääntyy " !! Jos et ole ämpäriruma tai peräti susiruma, niin on sinulla vielä toivoa saada mies. Oikein tosi panomiehet ei välitä muuta kuin, että nainen on kiimainen ja hyvän muotoinen, naama ei niinkään haittaa ! Kokemusta on. Monet melko rumat naiset on todella suosittuja miesten keskuudessa, ne osaavat pitää miehen hyvänä, nimittäin motivaatiota on ihan toisella lailla kuin joillain kauniimmilla naisilla. Ja jo viiskymppisenä ne kauniitkin alkavat rupsahtaa ja sitten olet vahvoilla ! Ennen niin kauniit naiset kuihtuvat ja nahistuvat, mielenterveys menee ja sinä senkuin porskutat kiimaisena ja kiihkeänä. Saat valita kenen miehen kulloinkin otat ! Näin se on aina mennyt ja näin se tulee aina menemään.
- kiltti mies.
Tälläsiin miehiin naiset rakastuu, väkivaltaisiin. Naisen ulkonäöllä ei ole merkitystä.
http://www.iltalehti.fi/uutiseä.t/2014010417897830_uu.shtml
- naaras ja uros
Enemmistö väestä on ihan tavallisen näköisiä ja kokoisia,harvat on super kauniita/komeita tai rumia/luotaantyöntäviä. Onnellisuus parisuhteessa on monen jutun summa,ei vain toisiaan mielyttävät ulkonäöt. Itse olen saanut elämässäni vaikka mitä rehellisesti sanoen ulkonäköni ja iloisen luonteeni vuoksi,olen myös hyödyntänyt sekä suhteissa että työelämässä näitä puoliani eikä se mitenkään vaivaa itseäni.Minua on rakastanut narrit ja herrat ja kaikki siitä väliltä,on usein haluttu kihloihin,naimisiin,saman katon alle.Vaan onko onneni ollut pysyvää?Olenko saanut perheen?Olenko yhdessä rakastamani ihmisen kanssa?Ei ja en.Kaunis olen edelleen,kroppakin vielä naisellinen ja toimiva,ikää jo silti että lapsia ei tule.Monet itseäni tavallisemman näköiset ja luonteiset ovat pitkissä liitoissa ja rakentaneet vaikka mitä yhteistä elämää tulevaisuutta.Olen silti onnellinen historiastani,ja uskon vielä jonain päivänä olevani sen ihmisen kainalossa johon haluan jäädä elämäni loppuun.Kauneus/komeus voi myös antaa liikaa mahdollisuuksia ja kaikenlaista liikaa,moni tavallisempi ymmärtää pysähtyä ja elää onnellisesti parisuhteessa perheenä.
- Beueeh
Kysynpä vain, ap. Tiedätkö että plastiikkakirurgia on jo keksitty ja mitä hittoa teet yhdellä ja samalla miehellä? Sinkkuna on paljon mukavampaa. Oletan siis että olet täysi-ikäinen.
- muokkaamaton...
Onko aloittaja kuullut ikinä käsitteestä plastiikkakirurgia, jos oma "rumuus" niin paljon häiritsee.
Mie laitoin ennen ihmiset kolmeen kastiin. "rumat" "ei minkää näköiset" ja "kauniit".
Kunnes tajusin että kaikki me ollaan yhtä kauniita. Jokaiselle löytyy aina joku kuka rastaan juuri sinua sellaisena kuin olet.
En enää jaksa nähdä ihmisiä rumina tai kauniina, vaan näen ihmiset ihmisinä. Naisen naisena ja miehen miehenä.
Kaikilla meillä on omat ominaispiirteensä, eihän niistä mihinkään pääse.
Olen aina pitänyt itseäni rumana kuin rullatuoli, mutta kummasti olisin kelvannut monellekkin miehelle.
Eri ihmisillä on eri kriteerit ulkonäölle.
Ei kaikki voi pitää mitenkään kaikesta, sehän nyt on selvää.
Huono itsetunto tekee myös ihmisestä "ruman".
Huomasin sen itsestäni, kun itsetunto kohosi, aloin huomaamaan itsestäni myös niitä hyviä puolia, vaikkapa pitkät ja kauniit hiukset.
Kauniiksi kehutut silmät.
En ole todellakaan täydellinen, kukapa olisi?
Mutta pienten virheiden kanssa oppii elämään.
Ei puolisonikaan ole mikään adonis.
Hän on rehti ja suomalainen mies ja sellaisenaan häntä rakastan.
Ei yksikään mies näytä oikeasti sille mitä on jossakin naistenlehtien poikakalentereissa.
Eikä yksikään nainen ole oikeasti niin virheetön kuin cosmopolitanin kansinaiset.
Nykyihmisillä on täysin vääristynyt kuva kauneudesta, ja erilaisilla kuvanmuokkauksilla mennään aina vaan hullumpaan suuntaan.
Katselkaa vanhoja mustavalkoisia valokuvia vaikkapa ukeistanne ja mummeistanne. Niistä kuvita löytyy ne oikeasti kauniit ihmiset, eikä mitää kuvanmuokkauksen irvikuvia. - jgjgjjjjjjjjjjjjjj
Säälin tulevaa miestäsi. Kertomasi rumuuden lisäksi vaikutat myös tyhmältä. Se on vielä rumuutta kamalampi ominaisuus.
- Semisti kaunis
Rumakin nainen kelpaa aina. Ruma mies ei koskaan eikä kenellekään.
- Hjalli...
Jos on menestyvä mies, niin voi kelvata hyvinkin. Ajattele vaikka Harkimoa.
- Ventuura
Hjalli... kirjoitti:
Joo:) Harkimo on oikeesti ruma ja vidumainentyyppi. Telkkaris sen on tosi vaikee peittää oikeeta viddumaisuuttaan. Mutta kyllä se tiedetään. Ruma ja patska sälli:)
- kysy tarjalta
Hjalli... kirjoitti:
Onhan Tarja Halosellakin komea mies .Varmasti monen naisen mielestä oikein unelma vävy
- ....
kysy tarjalta kirjoitti:
Onhan Tarja Halosellakin komea mies .Varmasti monen naisen mielestä oikein unelma vävy
Tarja on ollut kaunis nainen.
- isolahti2
mä olen niin kyllästynyt ihmisiin jotka kuvittelee että parisuhteen saa katsomatta lainkaan sitä pintaa syvemmälle.
Sitä voi mun puolesta heilastella vaikka peilin kera, mutta parisuhde se ei kauniillakaan ihmisillä ole mikään itsestäänselvyys.
Mikä laulaen tulee se viheltäen menee ja 50 vuoden päästä me ollaan kaikk rumia ja ryppysiä.
ja toiset on edelleen yksin. - vammanenV
jaa mikähän pakko on ylipäätänsä saada mies? etkö pärjää elämässä muuten?
- ....
Tottakai kumppanuus on erittäin tärkeää lähes jokaiselle. Kuka nyt tahtoisi elämää yksin elää. Jokaiselle toivoisi sydänystävän jakamaan arjen, juhlan, kaiken.
Sinä ilmeisesti olet yksin. Oletko onnellinen vai yritätkö vain väittää niin? Suomalaiset ovat monet jo lapsuuden kodista imeneet sen mentaliteetin, että yksin pitää pärjätä ja että toisen tarvitseminen on heikkoutta. Niin ei kuitenkaan ole. Elämä on useimmiten ihaninta kun sen saa jakaa rakkaan ihmisen kanssa. Lähes kaikesta saa enemmän irti, kun lähellä on joku, jonka kanssa kokemuksen voi jakaa.
Onnea sinulle, onnea myös kumppanin löytymiseen!
- peränkatsoja
Hyvä kroppa korvaa paljon, pidä timmissä kunnossa ja esittele sitä oikein.
- ruma ukko
Ei ole ruman osa helppo tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa, olen itse ruma mies ja kanssaihmiset ovat sen minulle hyvinkin selväksi tehneet. Muutama kommentti elämäni varrelta. Osa lapsuudesta/nuoruudesta osa aikuisiältäkin. Kyllä olet ruma, en saanut sanaakaan suusta kun olet niin ruma, sinuun ei kukaan ihastu, ei tuon näköiselle mitään. En lähe sinun mukaan kun et ole sen näköinen että kelpaisit. Pussi pitäis olla päässä tuolla. Rumilus. En nais sinua edes pimeässä. Jne jne. Kommentteja mitä olen kuullut elämäni aikana ulkonäöstäni vois jatkaa loputtomiin ja nämä on ihan todellisuutta. En edes pahimmalle minun haukkujalle toivo samaa kohtelua, sen verran pahalta tuntuu nämä vaikka aikuinen ukko olenkin jo. Tsemppiä kaikille rumille, kyllä sitä pärjää rumakin. Vaikka vaikeaa välillä on.
- pärstäkerroin
Jos tällä lärvillä on onnistunut saamaa niin kauniin naisen kun vaimoni on, niin en usko että on mikään mahdottumuus.
- Ole kaunis
Ei miehet kyllä tosiaankaan ulkonäköä yksityiskohtaisesti mieti, sellaista yleisolemusta vaan. Ja sen saa kuntoon hyvällä ryhdillä, kunnon alusvaatteilla ja leveällä hymyllä. Ja ystävällisyydellä.
Minä olen maantienvärinen, tavallisen näköinen suomalaisugrilainen isoäiti, mutta huomiota ja kohteliaisuuksia annetaan edelleen. Kauneus todellakin tulee sisältä, siitä olen varma kun aamulla katselen peiliin hampaita harjatessa.
Miehet muuten, jos joku yksinäinen sattuu tätä lukemaan: laittakaa hampaat kuntoon, muuten ulkonäöllä ei ole väliä! Nykyään saadaan kaikenlaiset hammasongelmat hoidettua. Tärkeintä on tietenkin puhdas ja raikas hymy. Eli ihan suuhygienistikin voi auttaa. Miten monta kivaa miestä on ollut pakko jättää olemaan itsekseen, kun on ollut epäsiistit ja hoitamattomat hampaat, joita vähän vielä salaillaan - ei esimerkiksi uskalleta nauraa kunnolla... - alma70
olen mies ja juoksin aikanaan ns. kauneuden perässä ja mitä sain sydän suruja. jos yx ex oli missikisoissa niin tiedän mistä puhun. nyxä on vinohampainen laiha arka mutta minulle rakas,ajatusmaailma on samallainen. joten temppiä kyllä sinä löydät vielä mukavan miehen. et välttämättä kaunista mutta hyvän ja hellän sinulle sopivan. se sisäinen kauneus ei ole vitsi.
- esfseffse
Osta Jennifer Lopez- naamari.
"...enkä halua ihmistä joka ei pidä minua lähes täydellisenä"
Siis... hetkinen? Aioit siis vaatia kaikilta heidän pitävän sinua täydellisenä?
" ...joudun kai tyytymään rumaan mieheen, jota en oikeasti haluaisi."
Ajattelit viedä miestäsi kaiken kansan nähtäväksi aina kun mahdollisuus tulee? Ja kun on komea mies, niin sitämyöten kaikki muutkin asiat ovat automaattisesti kunnossa ja mitään ongelmia ei tule ikinä olemaan?
Nyt armon neiti herätys sieltä pilvilinnoista...- Rapsuttiini
Ei haittaa vaikka ootkin kun riihestä revästy. Takaapäin kun pannaan, niin ei sillon näy kun rupinen perse ja turvonneet häppärit:);:)
- Varpunen1
Kauneus on katsojan silmissä. Onko heikko itsetunto? Voit olla ihan tavallisen näköinen ihminen, mutta luulet että olet ruma, onko heikko itsetunto? Onko kiusattu lapsena ulkonäön vuoksi tai nuorena? Ikäkin vaikuttaa tuohon asiaan, miten suhtautuu omaan ulkonäköönsä. Murrosiässä sitä tarkkailee omaan kehoansa ja tuijottaa joka finniä yms. ja vertaa itseä muihin. Jokuhan voi nähdä sinut kauniina. Ei se ulkoinen kauneus tärkein olekaan, kuin sisäinen kauneus, vaikka tosin ulkonäköön nuorena ainakin ensin kiinnitetään huomiota. Mutta sisäinen kauneus näkyy myös ulospäin. En itsekään ole kaunis ja olen miehen löytänyt ja luulin että en miestä koskaan saa. Vieläkin toisinaan ihmetten sitä asiaa, vaikka olen ollut naimisissa jo lähemmäs kolmekymmentä vuotta, että mitä hän minussa oikein näki :). Enkä mielestäni rumaa miestä saanut, kuin ihan tavallisen miehen, ja muitakin ottajia olisi hänelle ollut. Joten rohkaisen sinua. Älä lannistu. Me itse emme tosin voi vaikuttaa, millaiseksi synnymme, vaan se tule perimänä. Ja joskus luonto tekee myös oikkuja. Tseppiä ja pää pystyyn. Ole sellainen kuin olet, oma itsesi vaan, se on kaiken paras.
- m31hg
haha! Niin se kuule varmaan se rumakin mies joutuu tyytymään sinuun, että samassa veneessä olette :D
Voi elämän kevät! - A Stranger
Aloittaja puhuu pitkälti pelkkää asiaa. Kyllä ulkonäkö vaikuttaa ja erittäin paljon, olet sitten nainen tai mies. Eivät epäsymmetrisyydet sinällään vielä rumaa teen, vaan enemmänkin se, että joku kasvojen osa poikkeaa liian paljon totutuista ulkonäkävaatimuksista. Itse olen tämän asian todennut 50 vuoden aikana. Lapsena minulla oli tyttöystäviä paljonkin, mutta kun tulin murrosikään kukaan ei halunnut olla kanssani. Kuulin jos jonkinlaista supinaa ulkonäöstäni ja se on jatkunut läpi vuosikymmenien. Vartaloni on saanut kyllä kehuja, mutta ei se kasvojen epäsymmetriaa muuttanut millään lailla.
Ymmärrän kyllä ihmisiä, jotka korjauttavat kirurgeilla ulkonäköään näyttääkseen paremmilta.- lonely rider
Olen samaa mieltä. Ne jotka täällä vähättelevät ulkonäön merkitystä, eivät tiedä, mistä puhuvat.
Plastiikkakirurgia on hieno mahdollisuus niille, joilla on ulkonäössä korjattavaa.
- monikakkupäältäkauni
Kun lähdet hakemaan ystävää, jätä silmät kotiin. Ota korvat ja järki mukaan.
- FUU
https://www.google.fi/search?q=lindsey stirling&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VB7MUvzXJpTcygP-pYAI&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1024&bih=497
kaikkien naisten ei tarvitse näyttää tältä- Ei ole kummoinen
Monet naiset ovat juuri tuollaisia perusnättejä, tuota naista kauniimpia on vaikka millä mitalla.
- Ei este millekään
Sinä unohdat nyt, mitä vuosilukua elämme. Kasvoille, ja mille vain, voi tehdä nykypäivänä mitä vain. Etusivulle valitun kuvan perusteella voi sanoa, että pelkkä ilmeen vaihto riittää useimmissa tapauksissa hyvin kaunistautumiseen.
Oikea kauneus asuu kuitenkin ihmisen sisällä, ja jos se on olemassa, ulkokuorella ei ole mitään väliä, ei naisen eikä miehen. Lähde siitä, kasva, kehity ja voita - itsesi.- kauneus ja kauneus
Kyllä suurin osa varmasti käsittää, että todellinen kauneus on jotain muuta kuin ulkoinen kauneus. Mihinkään ei kuitenkaan pääse siitä, että ulkoinen kauneus helpottaa elämää.
Ulkoinen ja sisäinen kauneus eivät sulje pois toisiaan. On helpompi toteuttaa itseään hyvänä ihmisenä, kun ei tarvitse miettiä ulkoista olemustaan. - 'Hyvin' ymmärretty
kauneus ja kauneus kirjoitti:
Kyllä suurin osa varmasti käsittää, että todellinen kauneus on jotain muuta kuin ulkoinen kauneus. Mihinkään ei kuitenkaan pääse siitä, että ulkoinen kauneus helpottaa elämää.
Ulkoinen ja sisäinen kauneus eivät sulje pois toisiaan. On helpompi toteuttaa itseään hyvänä ihmisenä, kun ei tarvitse miettiä ulkoista olemustaan.Yeap, ja ulkoiselle olemukselle voi ihan vaikka mitä ja siitä huolimatta, että yhtäkään veitsen viiltoa ei turpavärkkiinsä teetä. Hyvä ihminen tietää tämän ja se, jos mikä, helpottaa elämää.
- kauneus ja kauneus
'Hyvin' ymmärretty kirjoitti:
Yeap, ja ulkoiselle olemukselle voi ihan vaikka mitä ja siitä huolimatta, että yhtäkään veitsen viiltoa ei turpavärkkiinsä teetä. Hyvä ihminen tietää tämän ja se, jos mikä, helpottaa elämää.
Ei sille ulkonäölle kuitenkaan voi ratkaisevan paljon tehdä. Jonkin verran kyllä. Tarvitaan kirurgin käsittelyä ilman muuta suurten muutosten aikaansaamiseksi. Mutta mitä väliä, se kun on nykyisin aika helposti saatavilla ja turvallistakin, vaikka ei tosin aivan riskitöntä.
- Ei h-i !
kauneus ja kauneus kirjoitti:
Ei sille ulkonäölle kuitenkaan voi ratkaisevan paljon tehdä. Jonkin verran kyllä. Tarvitaan kirurgin käsittelyä ilman muuta suurten muutosten aikaansaamiseksi. Mutta mitä väliä, se kun on nykyisin aika helposti saatavilla ja turvallistakin, vaikka ei tosin aivan riskitöntä.
Ulkoinen olemus ja Luojan luoma ulkonäkö ovat kaksi eri asiaa. Molemmille voi, jos osaa, pystyy ja kykenee eli jos korvain väliss' tapahtuu jotakin. Sitä voisi sanoa vaikkapa mielikuvitukseksi, tiedoksi ja taidoksi tehdä ja nähdä. Kaikilla sitä ei ole, joten he sönköttävät asiasta, josta eivät mitään tiedä.
- kauneus ja kauneus
Ei h-i ! kirjoitti:
Ulkoinen olemus ja Luojan luoma ulkonäkö ovat kaksi eri asiaa. Molemmille voi, jos osaa, pystyy ja kykenee eli jos korvain väliss' tapahtuu jotakin. Sitä voisi sanoa vaikkapa mielikuvitukseksi, tiedoksi ja taidoksi tehdä ja nähdä. Kaikilla sitä ei ole, joten he sönköttävät asiasta, josta eivät mitään tiedä.
Olen samaa mieltä kanssasi. Ulkonäköä voi muuttaa, mutta ei kovin paljon kuitenkaan. Toisaalta ulkonäössä voi olla sellaisia puutteita, jotka korjautuvat esim. meikin avulla, mutta sitten taas jotain sellaisia rakenteellisia asioita, jotka eivät muutu ilman radikaaleja toimenpiteitä. Näin se vain on. Olen kyllä iloinen puolestasi, koska kuvittelet pystyväsi ihmeisiin. Voihan se ehkä silloin toteutuakin.
- 15+3=18
Sun täytyy vaihtaa taktiikkaa pirusti miten ois vaikka plastiikka kirurgi
- v*tun naiset taas.
Nainen on itse ruma ja kirjoittaa "Enkä myöskään haluaisi elää yksin, tai joudun kai tyytymään rumaan mieheen, jota en oikeasti haluaisi." Ruma nainen joutuisi _tyytymään_ rumaan mieheen ?!?!??!!? AIJJAAA???? Entäs se mies sitten, pitäiskö sen vaan _tyytyä_ rumaan naiseen?? Kyllä on pahoja ongelmia naisilla. Miehille te naiset sanotte, että miksi emme pane toisia miehiä? Liikaa vaadittu sekin, että kumppani olisi edes naissukupuolta.
- sinkkuna1
Kyllä ihmisten pitäs opetella katsomaan pintaa syvemmälle. Mutta jos eivät anna siihen tilaisuutta vaan tuomitsevat ulkonäön perusteella niin ei tule parisuhdekkaan onnistumaan.
- Kallista touhua
Ei sellaisiin ole taviksilla varaa, edes yhteenkään operaatioon. Millä rahoilla maksat toimenpiteet? Vaatisi kymmeniä tuhanseja euroja muuttaa koko naama. Jo pelkkä nenäleikkaus maksaa 7000 eurosta ylöspäin.
- heteromiesdd
Voi voi. Alottaijalle HALAUS, Rakkautta sinulle!
Ei se mies sinua onnelliseksi tee. Ole oma itsesi vaikka kuinka sinusta muulta tuntuu, kauneus on katsojan silmässä! Älä koskaan sano, ettet ole kaunis!
On vain ihanteita, tämän hetken kauneusihanne on jotain ja kaikki haluavat siltä näyttää.
RAKKAUTTA SINULLE!
Terv. MIES Nykyään olen jo yli 40v, mutta noin 20v ikäisenä kärsin ajoittain kovasta atooppisesta ihottumasta.
http://nevaehnevaeh.blogspot.fi/2012/11/211112.html
Ks. 3:S kuva
Ei ole minun kuvia - kaunis tyttö :-)
Olin punainen ja iho hilseili, meikkiä en voinut käyttää.
Silti minulla oli upeita poikaystävä ko. aikana - ei se näemmä heitä haitannut.
Olivat kilttejä ja fiksuja, hyviä sängyssäkin ;-) Yhdelle heistä kiitos elämäni ensimmäisestä (miehen) antamasta orgasmista.
Joskus onni antaa odottaa itseään, älä luovuta!- jörni
jos oot toi tossa kuvassa ,niin voin neuvoa että olisit huimasti paremman näkönen kun et vääntelis tota naamaas tolleen.
jos kroppa on kerta hyvän näkönen laita kommandopipo päähäs ja kulje kadun varjoisaa puolta , niin ehkä joku törmää sinuun ja sekoaa. - qaunokainen
On myös olemassa henkilöitä, kelle puolison ulkonälökriteeriksi riittää se, ettei sitten tulevat lapset pelkää.
- mies.
"Totuus on oikeasti se että ulkonäkö kyllä vaikuttaa aika moneenkin asiaan. Paremmalla ulkonäöllä varustettu saa helpommin töitä, kuka työnantaja ottais töihin ruman naisen esim. myyjäksi johonkin vaateliikkeeseen tai tavarataloon, luulenpa ettei monikaan. Jopa ystävien saaminen on ulkonäöstä kiinni, harva kehtaa ruman kaverin kanssa kulkea kaupungilla. Silloin pärjää jotenkuten jos sillä nk. rumalla on helvetin hyvä itsetunto ja kova luonne eli ei anna muiden hyppiä silmille. Musta on oikeasti bullshittia väittää ettei ulkonäkö merkkaa naisen kohdalla nykyaikana, kyllä se merkkaa aika paljonkin tässä kauneutta ihannoivassa maailmassa. Tämä maailma on oikeasti raaka paikka sellasille joiden ulkonäkö ei ole sieltä kauneimmasta päästä, rumempi saa tehdä pirusti enempi töitä ansaitakseen paikkansa tässä maailmassa. Nätit ja kauniit tytöt ja naiset pääsevät vähän helpommalla. "
p*skaa puhut.
Ulkonäkö ensinnäkin tehdään, sitä ei synny ilman tekemistä. Lähes kaikki toimistonaiset jne. tekevät kauneutensa vaatteilla, meikeillä. kampauksilla ja urheilemalla. Ihan turha väittää että kauneus olisi synnynnäistä. Leikkaapa esim. hiukset pois niin heti nähdään suuri ero.
Nätit ja kauniit naiset on tehty tekemällä ja yleensä saavat enemmän halveksuntaa ja heitä pidetään ylimielisinä. joten tuskin on helppoa.
Taitaa olla vaan katkeran pissiksen tilitystä tuo sunkin provoamisesi.- mies.
"Nyky maailma on niin raaka kukaan ei voi sille mitään minkä näköiseksi on syntynyt, mutta ulkonäkö kuitenkin hallitsee jokaisen elämää. Miksi ihmiset tulevat haukumaan rumia ja kauniita kehutaan, se on vain ja ainoastaan tuuria minkä ulkonäön on saanut. Ja tuuri ei ole minun puolella tässä elämässä. "
Väärin sanottu tämäkin teksti.
Ensinnäkin rumia ihmisiä on hyvin harvassa, eli tarvitaan synnynnäinen vaurio jonka selvästi näkee. Tavallisista ihmisistä kukaan ei ole ruma.
rumuudesta puhuvat ovat yleensä tyhmiä maallikoita jotka luulevat olevansa parempia kuin toiset vaikka silti hukkuvat massaan. Kauneus kun tulee maallikollekin tekemällä. se ei synny.
Kauniita eli laittautuneita yleensä halveksutaan nettipalstoilla ja saavat kovaa kritiikkiä mikä on fakta.
Huomaa tekstistäsi selvästi että et taida olla kovin viisas. Nimittäin jokainen saa ulkonäön kyllä mutta kauneus tehdään tekemällä.
Tää on ihan turhaa vääntöä vatipäiden kanssa.
Otetaan ihan kuka tahansa madonna, britney spears jne. jne niin kaikista on nähtävillä maallikko ja kauneuskuvia, rumia ei ollenkaan koska kummatkin ovat syntyneet ilman ulkonäköön vaikuttavaa kehitysvammaisuutta tms.
Suomi24 taitaa itse tehdä näitä otsikoita provotakseen, niille siitä maksetaankin kai.
aiheet ovat ainakin sen verran tyhmiä ettei maailma tästä ainakaan viisastu. - .................
mies. kirjoitti:
"Nyky maailma on niin raaka kukaan ei voi sille mitään minkä näköiseksi on syntynyt, mutta ulkonäkö kuitenkin hallitsee jokaisen elämää. Miksi ihmiset tulevat haukumaan rumia ja kauniita kehutaan, se on vain ja ainoastaan tuuria minkä ulkonäön on saanut. Ja tuuri ei ole minun puolella tässä elämässä. "
Väärin sanottu tämäkin teksti.
Ensinnäkin rumia ihmisiä on hyvin harvassa, eli tarvitaan synnynnäinen vaurio jonka selvästi näkee. Tavallisista ihmisistä kukaan ei ole ruma.
rumuudesta puhuvat ovat yleensä tyhmiä maallikoita jotka luulevat olevansa parempia kuin toiset vaikka silti hukkuvat massaan. Kauneus kun tulee maallikollekin tekemällä. se ei synny.
Kauniita eli laittautuneita yleensä halveksutaan nettipalstoilla ja saavat kovaa kritiikkiä mikä on fakta.
Huomaa tekstistäsi selvästi että et taida olla kovin viisas. Nimittäin jokainen saa ulkonäön kyllä mutta kauneus tehdään tekemällä.
Tää on ihan turhaa vääntöä vatipäiden kanssa.
Otetaan ihan kuka tahansa madonna, britney spears jne. jne niin kaikista on nähtävillä maallikko ja kauneuskuvia, rumia ei ollenkaan koska kummatkin ovat syntyneet ilman ulkonäköön vaikuttavaa kehitysvammaisuutta tms.
Suomi24 taitaa itse tehdä näitä otsikoita provotakseen, niille siitä maksetaankin kai.
aiheet ovat ainakin sen verran tyhmiä ettei maailma tästä ainakaan viisastu."Nainen on itse ruma ja kirjoittaa "Enkä myöskään haluaisi elää yksin, tai joudun kai tyytymään rumaan mieheen, jota en oikeasti haluaisi." Ruma nainen joutuisi _tyytymään_ rumaan mieheen ?!?!??!!? AIJJAAA???? Entäs se mies sitten, pitäiskö sen vaan _tyytyä_ rumaan naiseen?? Kyllä on pahoja ongelmia naisilla. Miehille te naiset sanotte, että miksi emme pane toisia miehiä? Liikaa vaadittu sekin, että kumppani olisi edes naissukupuolta. "
v*ttu kun on taas lapsellista porukkaa liikkeellä.
Haukutko tosiaan rumiksi tavallisia ihmisiä jotka ei laittaudu vai kerro meille missä sä näet tosiaan oikeasti ruman ihmisen?
Taidat olla joku tosivälkky-teini-amis-apina kun tuollaisia puhelet. Aikuinen tajuaa kyllä ettei rumia ole ainakaan normaali kehityksen saaneissa ihmisissä.
apinat... - ..................
................. kirjoitti:
"Nainen on itse ruma ja kirjoittaa "Enkä myöskään haluaisi elää yksin, tai joudun kai tyytymään rumaan mieheen, jota en oikeasti haluaisi." Ruma nainen joutuisi _tyytymään_ rumaan mieheen ?!?!??!!? AIJJAAA???? Entäs se mies sitten, pitäiskö sen vaan _tyytyä_ rumaan naiseen?? Kyllä on pahoja ongelmia naisilla. Miehille te naiset sanotte, että miksi emme pane toisia miehiä? Liikaa vaadittu sekin, että kumppani olisi edes naissukupuolta. "
v*ttu kun on taas lapsellista porukkaa liikkeellä.
Haukutko tosiaan rumiksi tavallisia ihmisiä jotka ei laittaudu vai kerro meille missä sä näet tosiaan oikeasti ruman ihmisen?
Taidat olla joku tosivälkky-teini-amis-apina kun tuollaisia puhelet. Aikuinen tajuaa kyllä ettei rumia ole ainakaan normaali kehityksen saaneissa ihmisissä.
apinat..."Älä katkeroidu. Ruman ja katkeran ihmisen kanssa ei voi elää.
Opettele hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet. Opettele rakastamaan itseäsi, silloin myös näytät kauniilta. "
Huomaa tästäkin että kirjoittajat puhuu itsensä pussiin.
Jos mielestäsi on oikeasti olemassa ruma ihminen niin miten se voi näyttää kauniilta kun rakastaa itseään ? heh heh...
rumasta ei saa kaunista. Tavallisesta saa kauniin ja kauneus ei tule luonnostaan. Ainoastaan voit olla hoikka luonnostasi mutta ilman meikkiä, kampausta eivät pelkät kasvonpiirteet riitä tekemään kauniiksi, piste.
media paisuttelee asiaa ja typerykset seuraa perässä.
laitatetut akat eivät pääse sen paremmin elämässä eteenpäin kuin laittamattomatkaan.
ÄLYKKÄÄT TOSIN PÄÄSEVÄT JA ITSEÄÄN TÄYNNÄ OLEVAT MEIKATUT LEHMÄT OVAT PÄÄOSIN IDIOOTTEJA !! samaa voi sanoa miehistä tosin myös.
Asenne ratkaisee aina!jos pyörit itsesäälissä ja hoet olevasi ruma,olet sitä sisältä ja ulkoa.En usko et ketään sellainen kiinnostaa.Hyvä itsetunto ja sisäinen kauneus peittoaa monet ulkoiset virheet ja vain sillä on merkitystä varmasti monelle.Ruma ja typerä tarvii rahaa et parisuhde syntyy :D
- Naenen
Olen kaunis nainen 50v enkä ole saanut miestä muuten kuin satunnaisesti ja lyhyeksi aikaa. Ei ole ulkonäkö pariutumisessa ratkaiseva tekijä. En kyllä tiedä mikä sitten on. Toisilla onnistuu, toisilla ei. Turha sitä on kauheasti funtsia ja asiasta ahdistua. Paha mieli tulee vaan.
- peilissäkö vikaa?
Naenen kirjoitti:
Olen kaunis nainen 50v enkä ole saanut miestä muuten kuin satunnaisesti ja lyhyeksi aikaa. Ei ole ulkonäkö pariutumisessa ratkaiseva tekijä. En kyllä tiedä mikä sitten on. Toisilla onnistuu, toisilla ei. Turha sitä on kauheasti funtsia ja asiasta ahdistua. Paha mieli tulee vaan.
" Olen kaunis nainen"...et maininnut kenen mielestä olet kaunis
- Naenen
peilissäkö vikaa? kirjoitti:
" Olen kaunis nainen"...et maininnut kenen mielestä olet kaunis
Sinun mielestä saattaisin olla rumakin. On mainittu kauniiksi mutta omahyväistähän se olisi itseään kauniina pitää.
- Nousee päivä
AP:lle: taidat olla aika nuori. Nuorena ihmiset ovat arvostelussaan todella julmia. Kun kaikilla on siinä vaiheessa muuten aika samanlainen paletti (puhdas pöytä), ulkonäköön kiinnitetään erityisesti huomiota. Tilanne muuttuu.
Kun 40 vuotiaana menet luokkakokoukseen, niin huomaat, että reppuun on kertynyt kaikilla lähes jotakin. On lapsia edellsistä liitoista/suhteista ja niistä elatusvelvollisuuksia, on puhjenneita kroonisia sairauksia, jotka rajoittavat elämää, mahdollisesti jatkuvaa psyykelääkitystä. On työttömyyttä, osa on saanut taloutensa täysin solmuun ja makselee suuria velkoja. Joku on ollut jopa vankilassa, osaa pitää pihdeissään jokin additio. Ja sitten osa on syrjäytynyt ihan kokonaan, ei työtä, ei koulutusta ja sosiaaliset taidot jääneet kehittymättä.
Tätä taustaa vasten, mikä painoarvo on jollkain "toispuoleisellä suulla"? Pieni!
Kirjoituksestasi tulee jotenkin tulee mieleen nuortenlehdessä aikojen alussa olleet kirjekaveri-ilmoitukset, joissa lopussa sanottiin: "Rillipäät älkööt vaivautuko!" Kuinka naurettavalta nyt tuntuukaan valita arvioida ihmisiä silmälasien perusteella. Avauksessa mainitsemillesi asioille tulee käymään samoin, ne muuttuvat yhdentekeviksi. - ruman_lupa_rakastaa
Täällä ruma nainen, jolla ruma aviomies. Mutta voi veljet, että rumilla voi olla hauskaa yhdessä! 17 vuotta olemme toistemme rumia naamoja katselleet ja aina vaan se tuo oma rupisammakko jaksaa sykähdyttää - ihan niin kuin silloin tavatessamme.
Töitä on riittänyt ammattiin valmistumisesta lähtien eli 12 vuotta on oltu työelämässä mukana. En tosin hakeutunut ammattiin, jossa vaaditaan ulkonäköä. - peräkammarin vapunen
Maailma on täynnä vapusia joille kelpaa nainen kuin nainen kunhan jonkun saavat
- ruma rilluma rei
Sitä olen vaan ihmetelly, kun itse olen aika ruma mies ja ikäkin on elämän ehtoopuolella, että nuoremmatkaan kauniin ulkomuodon omaavat naiset ei koe minua mitenkään rumaksi.
Totuus lienee se että nainen on omasta mielestään aina ruma, joka ei kelpaa kenellekään, mies saa olla ruma ja ruokoton renttu, aina kyllä jollekin naiselle kelpaan - komia mies
"En usko että saan ikinä miestä"
uskoa koetellaan mutta ei se siitä turhaa tee kyllä jokaiselle löytyy joku jos vain jaksaa etsiä ja yrittää. ja jos ei usko ei varmasti saa miestä koska kyllä itsekin monta kertaa naista lähestyneenä olen huomannut milloin tilanne on epämukava jommalle kummalle ja jos uskoo että ei saa kuitenkaan niin eihän se mukavaa ole
"koska en usko että kukaan voi pitää minua kauniina enkä halua ihmistä joka ei pidä minua lähes täydellisenä."
no eikös se ole todellakin lähes täydellinen jos kerran ulkonäköpuolessa ei ole muuta huomautettavaa tosin tämä asenne puoli on semmoinen joka itselläkin pistää silmään että ei onnaisi muuten vaikka tähän jotain pientä iskurepliikkiäkin voisi heitellä itsekin sinkkuna kuitenni elelen.
"ulkonäkö kuitenkin hallitsee jokaisen elämää"
ulkonäkö vaikuttaa jokaisen elämään mutta ei tosiaankaan hallitse täälläkin on monta viestiä joissa tulee ilmi että vaikka Aryhmään pyrittiin Ctä tuli ja silti pyyhkii hyvin että ei se maalima siihen kaadu vaikka naama olisikin vähän outo
ai niin ja vielä piti kirjoittaa että kauneushan on katsojan silmissä nimimerkki itseseurustelin naisen kanssa joka piti itseään rumana ja itse ajattelin ihan vilpittömästi että kyllä se oli upeinpia naisia mitä olen nähnyt ei menny läpi moneen vuoteen van yritin kyllä - elämä opettaa
Rumimmassakin ihmisessä (vanhuksessakin) on jotakin kaunista. Näin se vaan on. Ja se sisäinen kauneus on pitkässä juoksussa parasta kauneutta!
- mirtatsapiini
sun pärstähän voi olla jonkun miehen mielestä tosi porno.jos sulla on kroppa kunnossa eikä ole finniviljelmiä niin mahdollisuudet naisella on rajattomat miesmaailmassa.tietysti pukeutuminen ja hiukset ratkaisee myös paljon.kädetkin on hyvinhoidettuna osa kauneutta naisissa.
- siili1
Näin joskus kauan sitten dokumentin, jossa testattiin ulkonäön vaikutusta eri tilanteissa. Hyvännäköinen blondi seikkaili kaupungilla ja tilanteita kuvattiin piilokameralla. Muistan pari tilannetta:
- nainen kysyi kahdelta mieheltä ravintolassa, onko näiden vieressä oleva paikka vapaa. Totta kai, oli miesten vastaus ja baarijakkaraa oikein vedettiin naisen ulottuville
- nainen kysyi wc-jonossa, saako mennä ohi, jotta ehtii olikohan lentokoneeseen ja vähän vaisusti jonottajat siihen suostuivat
Nainen kyseli myös muuten apua eri asioihin, en muista tarkkaan, taisi olla kantamiseen yms. ja sai aina ystävällisen kohtelun.
Tämän jälkeen nainen maskeerattiin eri tavoin vähemmän viehättäväksi ja topattiin ylipainoisen oloiseksi. Nainen lähti valeasussaan kokeilemaan samoja tilanteita. Kuinkas ollakaan, hän sai todella tylyä kohtelua. Ilmeisen vapaat ravintolapaikat olivatkin "varattuja", wc:ssä todettiin, että siitä vaan jonoon niin kuin muutkin ja avuntarjoajat olivat harvassa.
Muistan vieläkin, kuinka dokumentin lopussa nainen itki lohduttomasti saamansa kohtelun jälkeen ja totesi, ettei mitenkään kestäisi tuollaista elämää.
Ulkonäöllä on yllättävän suuri vaikutus sellaisissakin tilanteissa, joissa sillä ei ajattelisi olevan. Kyllähän sen itsekin naisena huomaa, kun laittautuu. Osa ihmisistä on ihan yhtä ystävällisiä, näytin sitten mille hyvänsä, mutta sitten on se suuri porukka, jonka hymy ja ystävällisyys liikenevät vain kauniille ihmisille. - tyydy siihen
Jos ei ruma mies kelpaa ole ilman.
- ja kaikki sai.
Menet Gambiaan, sieltä kyllä saat.
Tämän hetken suosikki.- divali
minä pystyn antamaan anteeksi helposti miehen hieman rujot kasvot kunhan kroppa on kunnossa! pitkä, urheilullinen mies ja siihen päälle vielä makea tyyli niin eipä vaakakupissa paina harvahiuksinen pää tai kurja kuontalo! Miehet: tehkää töitä kroppanne eteen!
- höpöhöpö itselles
Omakuvassasi, tuo irvistys on vitun ruma. hyi saatana. Laiton kuvasi Naurunappulaan, juttusi kera. Siellä sinua ilkutaan jo Satasella, haha ha
- Nyt huoraamaan
Jokainen Suomalainen nainen on huora ja saavat aina minkä tahansa työn. Jos mies ja nainen hakee samaa paikkaa saa nainen sen ettei sitä syrjitä. Jos ei muuta työtä saa naiset alkaa myymään pilluaan. Suomi voitaisiin jakaa moneen osaan jossa asuisi huorat, kauniit, komeat, rumat, luuserit ja nörtit. Niin ei koskaan tarvitsisi tavata sitä ketä ei haluaisi.
- justjoo?
Itse et kelpuuta rumaa miestä mutta sitten itket että sinä et kelpaa rumuutesi takia?
- 6+18
"En usko että saan ikinä miestä, koska en usko että kukaan voi pitää minua kauniina enkä halua ihmistä joka ei pidä minua lähes täydellisenä."
Onkohan aloittaja jotenkin masentunut tai muuten tunnevammainen/huono itsetunto?
Minulla oli samanlainen ajatus joskus 14-15 vuotiaana. Tiesin sen höpöhöpöksi, mutta ajattelin, että parisuhteessa olevat näkevät toisen kauniina tai jopa täydellisenä ja, kun en pitänyt itseäni minään niin oletin, että kukaan ei voi nähdä minua kauniina=ikuisesti yksin.
Näin 20 vuotta myöhemmin ja muutaman suhteen rikkaampana huomaan, että ihastuksen todella näkee kauniina/komeana vaikka kumpikin on ihan taviksia.
Ihmisillä on erilaisia makuja ulkomuodon/persoonan suhteen niin miehillä kuin naisilla. Jotkin piirteet ovat niin tärkeitä, että niihin ihastuu helposti ja sitten toiset eivät haittaa vaikka ne jonkun mielestä olisi turn-off.
Huono itsetunto on Suomalainen kansansairaus... - moogme
Oli ihana nainen monta vuotta, hän ei ollut kovin kaunis ollenkaan. Mä jätin sen sen tyhmän asian takia (ulkonäön), luulin että saan parempaa, no sain vaikka mitä mutta en koskaan niin hyvää naista kaikinpuolin (sexyt sun muut) kuin sen vaatimattoman näköisen kanssa tapahtui , ja tunteella. Tyhmä olin eikä ole pääsyä takasin. ikinä. Jokaisessa on jotain viehättävää sen luonteen lisäksi vaikka se naama saattaa niin ollakin....
- ...
Suosittelen kyllä sitä sisäisen kauneuden etsintää itsestä. Olen myös nainen ja itse olin nuorempana kriittinen monen asian suhteen ja aika stressaantunut ja hakeuduin vielä tilanteisiin jotka entisestään kuormittivat. Join ja menin pitkälti oman ryhmäni mukana enkä ollut oikein tyytyväinen olemiseeni. En pitänyt itseäni nättinä ja kaverikin ihmetteli jos olin joskus johonkin kivan näköiseen mieheen tutustunut ettei mies ollutkaan ruma kuten oli ajatellut.
Jossain vaiheessa kyllästyin oman elämän sisältöön, etsiydyin itseäni kiehtovien ja hyvinvointia parantavien asioiden pariin, jätin paljon vanhoja asioita pois, opin hakeutumaan stressaavista kuvioista pois niihin hakeutumisen sijaan jne.
Nyt vanhojen tuttujen asioidenpariin osittain palattuani mutta "uutena", paremmin itseni tuntevana ja vioistani murehtimisen lopettaneena, hyviä puoliani korostavana ja uusissakin kuvioissa pyörivänä, omana itsenäni viihtyvänä ihmisenä olen huomannut jotan erikoista.
Ei ole ihan yksi kerta kun miehet ovat käytännössä tapelleet seurasta, piirittävät, jotkut vuosien takaiset tutut eivät enää tunnista vaan luulevat että olen joku kuvioihin uutena tullut kiehtova nainen, sain toiseen työhön hakiessa työn johon ulkonäkö on yleisesti tiedetty ellei ainoa kriteeri ja komeat miehet lähestyvät baarissa.
Sama ihminen olen mutta naama on silmin nähden kaunistunut koska hyvä olo näkyy naamasta yhtälailla kuin stressi, tyytymättömyys itseän kohtaan ja vaikuttaa myös koko kehon toimintaan.
Vielä vuosikin sitten kun joku olisi kertonut että mikä meininki nykyään niin olisin nauranut katketakseni.
Ja mitenkäs se rakkauselämä, rumat, komeat, yms miehet: Nyt jos koskaan tiedän paremmin millainen on 'kaunis' ihminen koska ei tarvitse enää itse surra sitä ettei kukaan minua halua ja sen perusteella miettiä kenet saisin. Mutta. Edelleenkin olen ujo, katselen kauempaa niitä jotka näyttävät itsestä kivoilta samalla kun milloin mitkäkin hännystelijät tekevät tuttavuutta. Itsekään en ole koskaan halunnut enkä edelleenkään halua tyytyä kohtaamisiin jotka eivät millään tasolla säväytä. Pidän ylipäänsä ihmisistä joilla on jokin intohimo. Luulen että saadakseni miehen jonka haluaisin minun pitäisi ensi kerralla vaikka vastata hänen sanoessaan jotain. Mutta ennen kaikkea olen löytänyt ihmisiä joihin olisin valmis 'tyytymään' koska olen tavannut ihmisiä joita olen hiljalleen oppinut arvostamaan, naamasta huolimatta. - Mulle kyllä kelpaa
Mulla on sellainen periaate, että auton ja ukon pitää olla niin rumia etteivät kelpaa kenellekkään toiselle. Saa siinä samalla itsekin ottaa paljon rennommin kun ei tarvi jokaista vatsamakkaraa ynnä muuta kosmeettista virhettään murehtia kun ei vastakappalekaan ole mikään komistus.
"ukon pitää olla niin rumia etteivät kelpaa kenellekkään toiselle. "
-Siinä taas oikea itsetunnon rimanalitus.. XD
- Just333
Eli olet ruma ja et hyväksy kumppaniksesi oman tasoista miestä eli rumaa?. Ei ihme ettei ihmiset pariudu nykyisin naisten vaatimustason takia. Ole sitten yksin. Rantut runkkaa.
- 1+14
Kauneushan on katoavaista. Sen varaan ei kannata laskea. Tiedän yhden melko keskiverron hyvännäköisen miehen, joka löysi itselleen kauniin naisen vuonna 2008. Näin tätä naista viime vuonna ja hän oli lihonut 30kg. Ei myöskään ollut enää laittautunut. Eli käytännössä ei enää mikään suuren luokan kaunotar. Niin se parisuhde lihottaa naisia. Näin tuota miestä viime viikonloppuna, ja hänkin oli pöhöttynyt. Varsinaista lihomista kyllä ehkä vain noin 5kg, mutta enemmän pöhöä.
- KALLE KELLO
Hienoa "1 14", että olet noin tarkkasilmäinen, pystyessäsi huomioimaan kuka mitenkin paljon on lihonut vai onko sinulla peräti vaaka mukana kaupungilla kuljeskellessasi? Olet ihan pipipää, joten ei paljoa auta sinua vaikka olisit hoikka ja kaunis tai oikein adonis. Jos polla on tyhjää täynnä (kuten sinulla on), niin siinä ei ulkoinen kauneus auta. Sinunkin kannattaisi satsata enemmän tuohon henkiseen puoleesi. Olet tosi ruma
- väärin meni
KALLE KELLO kirjoitti:
Hienoa "1 14", että olet noin tarkkasilmäinen, pystyessäsi huomioimaan kuka mitenkin paljon on lihonut vai onko sinulla peräti vaaka mukana kaupungilla kuljeskellessasi? Olet ihan pipipää, joten ei paljoa auta sinua vaikka olisit hoikka ja kaunis tai oikein adonis. Jos polla on tyhjää täynnä (kuten sinulla on), niin siinä ei ulkoinen kauneus auta. Sinunkin kannattaisi satsata enemmän tuohon henkiseen puoleesi. Olet tosi ruma
Mitäs pahaa tuossa oli, kaikkihan sen huomioi jos joku lihoo noin paljon?
Saahan sitä ajatella mitä mieleen juolahtaa, kunhan ei ala ilkeäksi.
Sinä puolestaan kallekello aloit toista varsin haukkumaan.
- ....................
Kauneus on usein myös niin tilannekohtaista. Eräskin facebook-"tuttu" nainen on kuvissa aina niin viimeisen päälle ja saa "kaunotar!" kommentteja jatkuvasti yli 10. Luonnossa hän on täysi tavis. Niin se kuva vääristää.
- mogultrash
Taas white trash-idiootit ruikuttaa täällä tyhjänpäiväisyyksiä.
- hessus sentään
Yksisilmäisyys on suurin este onnelliselle elämälle!
- Vaihtoehtoja piisaa
Koska olet nainen, sinulla on runsain mitoin valinnan mahdollisuuksia. Ota komea ulkomaalainen mies.
Joku eksoottinen mies ei välttämättä tarkkaan tiedä, millainen on kaunis suomalainen nainen. Saattaa luulla, että sinä olet kaunis. Hänelle ehkä on tärkeintä, että olet vaalea, ja olet hänelle saavutus.
Olen usein nähnyt komealla ulkomaalaisella miehellä varsin vaatimattoman näköisen suomalaisen naisen. - chiara
Tää on harvinaisen typerä provo =) Jotain tasoa näihin, kiitos
- heppulei
Niin sulla on itse tunto ongelma käy psykiatrilla äläkä keskity omiin rumiin kohtiisi vaan keskity omiin parhaisiin puoliin ja kanna kroppaasi ylpeästi,tyhmyys on pahempi paha kuin se että on fiksu,siis kauneus tulee sisältä sen kun ymmärrät niin sun elämäsi helpottuu kummasti...
Kuva ois kiva. Siis onko rumuus todellista vai lapsuuden traumoja mitä joku sanoi.
Hoe itsellesi että olet kaunis, lopulta uskot sen. Liiku pinta paikoissa missä on vain kauniita ihmisiä. Ole aloitteellinen ja juttele ihmisille. Älä kuule ikäviä kommentteja. Lopulta löydät sen joka pitää sinua kauniina. Yksi riittää vaikka useampi on tietysti kiva.
-
Kauneus on katsojan silmissä.- Kokonaisterveys
Kropan ja mielen kokonaisterveys on paljon tärkeämpää kuin jotkut virheellisyydet naamassa. Hyvin harvat meistä ovat täysin virheettömiä.
Tähän sanoisin..Kauneus on katovaista.Rumuus senkun lisääntyy vaan.
Kannattaa ajatella positiivisesti....- Vihta on
Käyppä ap lukemassa plastiikkakirurgia palstaa terveyspuolelta. Ei niin, että kannustaisin sinua johonkin opetaarioon, päinvastoin. Kun lukee palstalla palstalla pyörivien henkilöiden tilityksiä "ongelmistaan", niin niin sitä omaa arvomaailmaansa alkaa arvostaa ihan eri tavalla.
- _Rumamies_
Miksi Komea mies haluaisi sinut, ethän itsekään tyydy Rumaan mieheen?
Ja nyt kun tarkemmin ajattelee, miksi ylipäätään kukaan mies haluaisi sinut?
Satunnnaista sänkyseuraa toki aina löydät esim. kapakoissa (Pimeässä ja takaapäin) - 6´3
Todelliset esteet elämälle löytyvät niistä käsityksistä, jotka estävät meitä kuuntelemasta omaa itseämme, ja on seuraus siitä, että olemme oppineet kuuntelemaan yleisiä mielipiteitä, toisten käsityksiä elämästä jne. Jos haluaa oman elämän ja elämän, joka tuo aitoa tyydytystä, pitäisi oppia jälleen kuuntelemaan itseänsä. Käykää tutustumassa Alkuajatukseen, siitä löytyy uutta ja erilaista tietoa minuuden ymmärtämiseen ja löytämiseen. Googlaamalla löytyy, ja kotisivulla on hyvä kirja, jonka voi ladata maksutta.
- ikisinkku.
Suurin osa on tavallisen näköisiä mutta naisille ei tavallinen kelpaa. Aina ne haluaa jonkun bratt pitt miehen. On mahdotonta saada parisuhdetta suomessa kun naiset on pinnallisia.
Toisaalta rikolliset ja murhaajat saa naisia ja kaikenlaiset naisia hakkaavat mutta kunnon mies ei saa. - ei taida pelittää
Kirjoitit:
"En usko että saan ikinä miestä, koska en usko että kukaan voi pitää minua kauniina enkä halua ihmistä joka ei pidä minua lähes täydellisenä. Enkä myöskään haluaisi elää yksin, tai joudun kai tyytymään rumaan mieheen, jota en oikeasti haluaisi."
Hohhoijakkaa! Eli sinä itse olet kuin riihen seinästä revitty piru, mutta rumaa miestä et halua kuitenkaan. Sinä siis arvostelet miesten ulkonäköä, vaikkei omassasikaan ole hurraille sijaa. Oletko yhtään ajatellut, jos joku komea mies haksahtaisikin sinuun, millainen alemmuudentunto silloin mieltäsi kirveltäisi, kun jo nyt valittelet ulkonäköäsi.
Kyllä minusta tuntuu, että olet myös sisäisesti sellainen ihminen, että parempi onkin miesten kiertää sinut kaukaa.
Tyytymään rumaan mieheen... jokuhan joutuisi TYYTYMÄÄN sinun rumaan naamaasi. - Hmmm....
Voisit hyvinkin päästä jonkun komean (ehkä vähän vanhemman) miehen jalkavaimoksi.
- editori
"Nyky maailma on niin raaka kukaan ei voi sille mitään minkä näköiseksi on syntynyt, mutta ulkonäkö kuitenkin hallitsee jokaisen elämää. Miksi ihmiset tulevat haukumaan rumia"
hieman ylempänä:
" joudun kai tyytymään rumaan mieheen, jota en oikeasti haluaisi"Yleisesti kannattaa tyytyä sellaiseen kumppaniin johon rakastuu ja saa vastarakkautta.
Jos ei ole lempeä kaikki muu on turhaa yrittämistä.
- quidproqo
Mulla toisinpäin. Naama on ok, kroppa epämuodostunut. Ja kun sanon epämuodostunut, se myös on.
- siili1
"Miksi Komea mies haluaisi sinut, ethän itsekään tyydy Rumaan mieheen?
Ja nyt kun tarkemmin ajattelee, miksi ylipäätään kukaan mies haluaisi sinut?"
Ruma mies moittii rumaa naista siitä, ettei tälle kelpaa ruma mies ja toteaa samalla, ettei rumaa naista kyllä huoli rumakaan mies.
Tämä on tätä ajattelua, että minullehan ei tule kukaan sanomaan, etten kelpaa, koska olen ruma, mutta minä saan silti sanoa kuka minulle kelpaa. Koska olen minä ja siten arvokkaampi kuin muut.- Rillumarei.
Mikä naisilla on kun aina kuvittelevat olevansa epänormaalin rumia. Joku psykoosi vai mikä????
http://1i.fi/kaunisvartalo
- anita 29
Eihän kukaan ole ruma.Täällä vain on jotkut kriteerit millaset ihmiset on ja pidetään kauniina.Olen nainen ja kivannäköiseksikin jotku sanoneet.Olen pitkään silti ollu sinkkuna ja se ei ole mulle mikään ongelma.Miksi tekisin siitä ongelman vaikka olisin sitte ns "ruma".Totuushan on et kokonaisuus ratkasee.Ne mitä itse pitää tärkenä.Mulle esim on tärkeetä et miehellä terveet elämän tavat ja sopusuhtanen ym..olenhan itsekin mut täydellinen kiiltokuva poika on kyllä jo tylsä.Pieni pyöreys ja puuttuva hammas on vain söpöä..kokonaisuus siis ratkasee ja luonne.Mut totuus on et jotain kivaa siinä ulkonäössäkin pitää olla et nappaa.Moni mies siis siitä syystä jäänyt kaveriksi vaikka siltä puolelta kiinnostusta olisi.
- Valitettavaa
Jos ihminen on todella epäviehättävä fyysisesti niin kyllä sellainen noteerataan ja muut ihmiset luokittelevat rumaksi.
- kaikista rumin
Tuo on totta. Mulle on sanottu suoraan, ett olen ruma. Ja pari entistä tuttavaakin on sanonut, ett olen luotaantyöntävän näköinen. Joten olen epäviehättävä fyysisesti. Aikoinaan kun sain potkut eräästä kaupasta, omistajan vaihtumisen jälkeen, niin tilalle tullut työnantaja oli ilmoittanut liiton toimitsijalle potkujen viimeisimmäksi syyksi sen, että mulla on naama kuin petolinnunperse. Joten mun täytyy olla tosi ruma vai onko jollekulle muullekin annettu potkut ruman naaman takia?
- Kalliol
Ulkonäkö ei ole niin tärkeä asia , vaan se mitä ihminen sisäisesti on. Kukaan ei voi mitään ulkonäölleen. Arvostan luonnetta ulkonäön asemasta. Minun mielestäni ei voi sanoa, että joku ihminen olisi ruma.
Eikä sillä ole väliä, jos joku ihminen ei vastaisikaan ulkoista kauneuskäsitystä, kun hän on mukava ja viihdyt hänen seurassaan. Kannattaako olla ylimitoitettuja vaatimuksia? Usein nirppanokat etsivät eliittikumppameita, joilla taskut täynnä rahaa ja hyvä työ. Usein sliipattuja tyyppejä, jotka muistuttavat presidentin vävypoikia. - shallow
mulla taas on aivan päinvastainen ongelma :/
kasvoistani tykkään tosi paljon, mut muu kroppa onkin sitten jotain ihan jäätävää shittiä ja oon tosi epävarma sen takia.
ensinnäkin oon täynnä arpia, ihan oikeesti; mun tissit on olemattoman pienet, takapuolta ei ole nimeksikään ja laihdutuksen takia musta on tullut tällänen epäsopusuhtainen. ja mainittakoon nyt rehellisyyden nimissä että olen myös keskivertoa karvaisempi naisyksilö.
että niin.
ei nätti naama mitään ratkaise - Persoona & asenne
Yeap, olet vallan oikeassa. Se ei ole ulkokuoressa / -sta kiinni lainkaan, mikä ratkaisee.
Kaikki miehet ovat lähtökohtaisesti rumia, mutta rakastunut nainen näkee rakkautensa kohteen komeana, upeana, ihanana, jne, vain koska on rakastunut.
- nöpö
Kyllä se vaan niin on, että kauneus on katsojan silmässä. Toisten mielestä tosi kaunis henkilö ei toisten mielestä ole laisinkaan kaunis. Kyllä se ihmisestä rakastettavan tekee ihan muut seikat kuin ulkonäkö.
- hcgyxfjycgvu
Liian kauniit ylimieliset nartut pitäs tappaa
- Joopa joo
Miksi luulet että ylimielisyys liittyy automaattisesti kauneuteen? Kyllä voi taviskin olla ihan yhtä ylimielinen kuten kuka tahansa.
- näintäällä
Voi olla että minä olen sellainen ylimielinen nainen.
Minua kiukustuttaa kun olempa kaupassa tai missä tahansa niin minua tuijotetaan.
Eniten minua sieppaa vanhat rökäleennäköiset miehet jotka kulkee perässä kuola valuen. Sekin vielä että jos erehdyn vilkasemaan niin saatetaan luulla että olen kiinnnostunut.
Välillä ärsyynnyn ja otan tympeän ilmeen naamalleni, ja näkeehän sen minun naamastanikin eli saatan näyttää ylimieliseltä.- siili1
Jos oikein kovasti ahdistaa niin rumaksi on aina helppo itsensä maskeerata. Piirrät vähän ryppyjä ja finnejä naamaan ja mustat silmänympärykset. Päälle mahdollisimman huonosti istuvat vaatteet. Takaan, että rökäleennäköiset miehet eivät katso päinkään. Uskallat jopa hymyillä ostoksia tehdessäsi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311519- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112588- 1621924
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131378Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401060- 85954