Mitä mieltä olette, onko hyvä käytäntö ja oletteko kokeilleet? Jos esim. vastapuoli kirjoittelee lyhyitä viestejä niin ehkä chattaillessa tutustuminen voisikin ehkä olla jotenkin soljuvampaa. Itse olen kokeillut pariin kertaan ja treffejä ei ole lopulta tullut, kun mies halunnu vaan jutella ja jutella eikä näemmä uskaltautunu livenä näkemään..
Vastaukset 3
- 9+14
En ikinä hyväksyisi FB-kaveriksi ennen tapaamista, koska ei ole mitään käsitystä millainen ihminen oikeasti on kysymyksessä. En edes kertoisi koko nimeäni tai antaisi puhelinnumeroani ennen kuin olen tavannut.
- Rauhaa..
Normaalia varovaisuutta kannattaa noudattaa netissäkin. Ennen ensitreffejä EI anneta mitään oikeita yhteystietoja. Jos tapaamisen jälkeen tuntuu siltä, sitten aletaan tutustua ihan aikuisten oikeesti.
- 360°
Kaikki eivät myöskään ole missään "facessa" ollenkaan, kuten minä. 25 vuotta tietokoneita harrastanut, mutta en todellakaan liity tuollaisiin...
Varovaisuutta noudattaen voi kyllä jotain tietojakin vaihtaa, jos siltä tuntuu. Mutta pitää ymmärtää olla riittävän varovainen kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493