Mitä mieltä olette, onko hyvä käytäntö ja oletteko kokeilleet? Jos esim. vastapuoli kirjoittelee lyhyitä viestejä niin ehkä chattaillessa tutustuminen voisikin ehkä olla jotenkin soljuvampaa. Itse olen kokeillut pariin kertaan ja treffejä ei ole lopulta tullut, kun mies halunnu vaan jutella ja jutella eikä näemmä uskaltautunu livenä näkemään..
Vastaukset 3
- 9+14
En ikinä hyväksyisi FB-kaveriksi ennen tapaamista, koska ei ole mitään käsitystä millainen ihminen oikeasti on kysymyksessä. En edes kertoisi koko nimeäni tai antaisi puhelinnumeroani ennen kuin olen tavannut.
- Rauhaa..
Normaalia varovaisuutta kannattaa noudattaa netissäkin. Ennen ensitreffejä EI anneta mitään oikeita yhteystietoja. Jos tapaamisen jälkeen tuntuu siltä, sitten aletaan tutustua ihan aikuisten oikeesti.
- 360°
Kaikki eivät myöskään ole missään "facessa" ollenkaan, kuten minä. 25 vuotta tietokoneita harrastanut, mutta en todellakaan liity tuollaisiin...
Varovaisuutta noudattaen voi kyllä jotain tietojakin vaihtaa, jos siltä tuntuu. Mutta pitää ymmärtää olla riittävän varovainen kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061281
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94898Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31814- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93642- 32635
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10476