Seurakuntien väestömuutokset vuonna 2012 -dokumentti sisältää muun ohessa kohdan "Väkiluku vuoden alussa 4,170,748" ja " Korjaukset edelliseen 617". Siis ikäänkuin vuoden mittaan löytyy jostain yli puolen tuhatta jäsentä lisää. Mitä nämä ovat?
Tiedän että maistraatti on joskus tehnyt virheen ja eroilmoitus on viety vasta paljon vuodenvaihteen jälkeen. Samoin kai kadonneen kuolleeksi julistaminen tarkoittaa jälkikäteistä vientiä katoamisvuodelle. Tällaisista voi tulla muutaman heitto, mutta ei satoja.
Tilastoista: Väkilukukorjaukset
Jori Mäntysalo
3
176
Vastaukset
Toisinaan kun minua askarruttaa jokin asia julkaistuissa dokumenteissa, kysyn suoraan julkaisijalta mistä siinä on kyse. Ehdotan että tiedustelet asiaa vaikkapa kirkon tutkimuskeskuksesta, ja jos asia valkenee niin kerrot sitten meillekin. :)
- dfgjsj
Ne on varmaankin niitä kyrkoherdeltä kadonneita lampaita.
- luulisin..
Ne ovat kai niitä kuuluisia vapaamatkustajia, joilta ei kirkollisveroa peritä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233