ei-eläintestatut meikit

eläinystävä

Kertokaa nyt hyviä meikkejä joita ei oo testattu eläimillä- onko se fit me meikki voide sellasta..? jotai nettisivuja josta saisi jonku listan yms.

48

2002

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Animalia.fi

      Laita hakusanaksi eläimillä testaamaton kosmetiikka,niin pitäisi löytyä.

    • pahvi1

      hahahahaa. Haluaisitko ilmoittautua koekaniinin sijaiseksi? Kaikki meikit on testattu eläinkokeilla, ei niitä muuten voi päästää markkinoille.

      Kuka haluaa oikeasti ei-eläinkokeilla testattuja meikkejä, kuka haluaa laittaa iholle tuotetta, jonka reaktioita ei tiedetä? Markkinointi on vaan markkinointia ja ihmisten pitäs itse osata päätellä mikä on totta ja mikä markkinointimiesten puhetta.

      Herätkää pahvit.

      • Oletpa tollo :D

        Pahvi hah haa haa haa sinulle itsellesi.Haluatkos sinä itse ilmoittautua koekaniinin sijaiseksi?Kaikkia kosmetiikkatuotteita ei ole testattu eläinkokein,joten otapa selvää asiasta pahvipää jos pystyt ja osaa,ennenkuin tulet tänne vaahtoamaan.

        Monikin haluaa oikeasti ostaa ennemmin eläimillä testaamatonta kosmetiikkaa ja jos niistä tulisi jotain reaktioita,niin ei niitä olisi myytävänä mitään,hyvin yksinkertaista ymmärtää vai onko älykapasiteetissa jotain vikaa,ettei ymmärrys jostain syystä toimi?

        Eläinkokeeton kosmetiikka,markkinointi,ihmisen päättelykyky ja markkinointimiesten puheet on neljä eri asiaa,joten pysypä asiassa.

        Minä ainakin aion satsata eläinkokeettomaan kosmetiikkaan,kuten varmaan tuo aloittajakin.

        Sinunlaisten pahvipäiden paskanpuhumiset jätän omaan arvoonsa.

        Joten herääpä pahvipää ihan itse ja syö vaikka pääsi :D


    • Pahvi1

      Ei kiitos, en halua toimia koekaniinina. Siksi käytän ilolla eläinkokeilla testattuja meikkejä ilman syyllisyydentunteita. Ja eiköhän kaikkien meikkien ainesosat ole joskus testattu eläinkokeilla?

      Miten määritellään eläinkokeeton meikki? Voiko eläinkokeettomaksi kutsua meikkiä jos juuri kyseistä meikkiä ei ole testattu kokeilla, mutta sen sisältämät yhdisteet ovat testattu aikojen saatossa eläimillä? Onks sellaisia tuotteita moraalisesti väärin mainostaa eläinkokeettomina tuotteina?

      Eläinkokeettomat meikit ovat kaunis ajatus, mutta käytännössä ne ovat mahdottomuuksia. Noh, jokainen määrittelee itse mitä tarkoitetaan eläinkokeettomuudella. Toisille riittää kaunis mainosteksti tuotteen kyljessä. Minulle ne tarkoittavat sitä, ettei tuotteen yhdistelmiä ole kenenkään toimesta koskaan testattu eläimillä.

      Minulle on yhdentekevää tuotteen mainosteksti. Minulle meikki ei ole eläinkokeeton, jos sen valmistuksessa on käytetty eläinkokeita tekevän kolmannen osapuolen tietoja. Mulle kokeiden ajankohta on ihan yhdentekevää. Kuinkakohan moni mainostaa tuotteitaan eläinkokeettomina, mutta silti hyödyntää tutkijoiden joskus tekemiä eläinkokeiden tuloksia?

      Jokainen uskoo mitä vaan, mutta arkipäivän realismi tekee välillä ihan hyvää.

      • Olet todella julma

        Pahvi kyllä sun kannattaa tuntea syyllisyyttä siitä että syöt lihaa ja käytät eläimillä testattua kosmetiikkaa.

        Miksi muutes syöt lihaa ja meikkaat ja onko sulle täysin yhdentekevää eläinten hyvinvointikin?Miksi sanot että käytät ilolla eläimillä testattuja tuotteita?Olet todella julma,itsekäs ja turhamainen,haluat että eläimet joutuu kärsimään sun ja monen muun vuoksi,siksi kun kaiken pitää olla eläimillä testattua että kelpaa.

        Sullekin tekee arkipäivän realismi todella hyvää,esim. eläinten huonosti kohtelu.

        Liika lihan syönti ja turhanpäiväinen meikkaaminen on pahasta,joihin ei kannata suhtautua noin välinpitämättömästi.

        Mulle on ainakin eläinten hyvinvointi tärkeää,vaikka olenkin sekasyöjä niin pyrin syömään lihaa kohtuudella ja valitsemaan kosmetiikkatuotteeni eläimillä testaamattomista,jos suinkin mahdollista.


    • Oriflamelainen

      Oriflamen meikit eivät ole eläinkokeilla testattu . Ruotsalainen luonteissarja . Laadukas ja kuitenkin aika edullinen .
      Ja jos haluat oman asiakasnumeron saat vielä esitteen hinnoista - 25 %

    • hiemankalliimpaaon

      Tietääkseni ainakin body shopilla on paljon laatukosmetiikkaa jota ei ole eläimillä testattu :--)

      • Moiih

        Bodyshopilla kaikki on turvallista (sillä tarkoitan ei eläintestattua) ja sivellintenkin harjakset synteettisiä :)


      • whooot
        Moiih kirjoitti:

        Bodyshopilla kaikki on turvallista (sillä tarkoitan ei eläintestattua) ja sivellintenkin harjakset synteettisiä :)

        Miten voi olla turvallisia tuotteita jos ei oo testattuja?


      • ei kyl

        L'oreal osti body shopin 2006, ei enää vuosiin ole ollut eläinkokeettomia bs:än tuotteet.


    • siili1

      Pahvi1 on tuollainen ihminen, joka oikeuttaa oman itsekkyytensä kyynisyydellä. Vähän sentapaista ajattelua, että koska täydelliseen maailmaan ei päästä, niin sikaillaan kaikki vaan niin paljon sielusta lähtee. Ikään kuin pienilläkin ponnistuksilla ei olisi merkitystä. Emme voi kaikki olla Gandheja tai Martin Luther Kingejä, mutta voimme yrittää tehdä oman osamme kärsimyksen vähentämiseksi.

      Onhan se edes jotain, että raaka-aineita ei testata uudelleen, vaan hyödynnetään aiempien tutkimusten tietoja. Oikea ratkaisuko olisi, että kammottavaa kipua ja tuskaa tuottaen saadut tulokset heitettäisiin menemään ja todettaisiin, että näitä aineita ei tule kenenkään enää koskaan käyttää?

      Tässä linkki Animalian listaan: http://www.animalia.fi/kosmetiikkalista

      Itse en tosin meikkaa ollenkaan, koska koen pysyväni hengissä ilmankin ja tämä pallomme hukkuu kaikenmaailman kemikaaleihin.

    • pahvi1

      Jutun keskipiste onkin tuossa määrittelyssä. Onko tuote eläinkokeeton, jos sen valmistuksessa hyödynnetään jonkun toisen tahon tutkimustuloksia? Tällä tavoinhan kaikki ikävät asiat voidaan teetättää toisella ja sanoa että ME emme ole testanneet näitä eläimillä. Alihankintana vaan eläinkokeet, jolloin voidaan ihan hymyssäsuin kertoa eläinkokeettomista tuotteista.

      Ihmiset on niin naiiveja ja haluavat uskoa aina parasta. Ikävä vaan että yritykset tavoittelevat mahdollisimman suurta voittoa ja siihen ideologiaan ei kuulu kaunis ajattelu muualla kuin tuotteen markkinoinnissa.

      • Ei eläinkokeita

        pahvi1 on itsekäs,kyyninen ja naiivi.Tollasen tollon kans en halua,enkä välitä keskustella,se on palstahäirikkö joka haluaa haastaa riitaa ja että eläimiä kidutetaan.


      • eläinkokeettomuus+
        Ei eläinkokeita kirjoitti:

        pahvi1 on itsekäs,kyyninen ja naiivi.Tollasen tollon kans en halua,enkä välitä keskustella,se on palstahäirikkö joka haluaa haastaa riitaa ja että eläimiä kidutetaan.

        en ymmärrä, Pahvi1 vaa kyseenalaistaa juttui. Enkä usko että tuokaan oikeesti nauttii eläikokeista


      • Ei eläinkokeille
        eläinkokeettomuus+ kirjoitti:

        en ymmärrä, Pahvi1 vaa kyseenalaistaa juttui. Enkä usko että tuokaan oikeesti nauttii eläikokeista

        Minä taas ymmärrän.Ei kannata liikaa kyseenalaistaa juttuja.


    • pahvi1

      Animalian sivulla kerrotaan että EU:ssa on eläinkokeiden kielto, mutta yritykset kiertävät helposti lakeja ja kukaan ei oikeasti valvo mitään. Animalia siis kehoittaa kuluttajia olemaan mediakriittisia valmistajien tarinoihin ja väittämiin.

      Animalia:
      "Mikä kiellossa voi sitten mennä pieleen? Kiellon kiertäminen voi olla valitettavan helppoa. Teollisuuden oma arvio on, että 80-90 % kosmetiikan käyttämistä uusista ainesosista testataan monikäyttötarkoitukseen, eli yleensä lääketieteen nimiin. Moni lääkeyhtiö valmistaa myös jotakin kosmetiikkamerkkiä, jolloin kiellon kiertäminen käyttötarkoitukseen vedoten on helppoa. Samoin aukottoman valvonnan järjestäminen viranomaisten toimesta on vielä tekemättä. Jos esimerkiksi maahantuotavien kosmetiikkatuotteiden osalta luotetaan vain maahantuovan yrityksen omaan sanaan, voidaan helposti mennä metsään. Kosmetiikan eläinkokeet kun ovat yleisiä vielä muualla maailmassa ja pakollisia esimerkiksi Kiinassa."

    • Ei eläinkokeille

      Joe Blasco, Lumene, Dermosil, Oriflame, Yves Rocher, The Body Shop

      Tässä muutama.

      • Linkki

        Sori se oliki laitettu jo :D en tajunnu :D


    • eläinkokeettomuuspop

      Onko tää ketju vitsi vai onko ihmiset näin naiiveja? Ei kosmetiikkafirmat voi laittaa mitä tahansa aineita purkkiin ja myydä niitä ihmisille ilman ettei olis tietoa tuotteen turvallisuudesta. Tulis liian meikkifirmoille liian kalliiksi korvata tuhansien ihmisten allergiareaktiot ja korvausvaatimukset jne.

      Kaikki raaka-aineet on testattu eläimillä, mutta juttua on helppo kiertää jos kosmetiikassa käytetyt raaka-aineet testataan lääketieteen puolella lääketieteellisinä tutkimuksina. Silloin voidaan osoittaa että kosmetiikan osalta meikit on eläinkokeettomia.

      • Ei vitsi ei naiivi

        Sinä olet itse se vitsi ja naiivi.

        Ei kaikkia raaka-aineita ole testattu eläinkokein,vaan kasvimenetelmin lääketieteen puolella lääketieteellisinä tutkimuksina.Näitä meikkisarjoja ei ole kovin montaa,on allergiatestattuja,todettu hyviksi ja suht edullisia.

        Joten ihan turha kinata asiasta.

        Minulle on ainakin eläinkokeettomuus ja eläinten hyvinvointi paljon tärkeämpi juttu,kuin mikään meikkaaminen ja meikkien kanssa pröystäily.Luulisi ihmisillä olevan tärkeämpääkin tekemistä,kuin meikkien kanssa tuhruaminen.


      • navessi
        Ei vitsi ei naiivi kirjoitti:

        Sinä olet itse se vitsi ja naiivi.

        Ei kaikkia raaka-aineita ole testattu eläinkokein,vaan kasvimenetelmin lääketieteen puolella lääketieteellisinä tutkimuksina.Näitä meikkisarjoja ei ole kovin montaa,on allergiatestattuja,todettu hyviksi ja suht edullisia.

        Joten ihan turha kinata asiasta.

        Minulle on ainakin eläinkokeettomuus ja eläinten hyvinvointi paljon tärkeämpi juttu,kuin mikään meikkaaminen ja meikkien kanssa pröystäily.Luulisi ihmisillä olevan tärkeämpääkin tekemistä,kuin meikkien kanssa tuhruaminen.

        hah ha haaa!!!!!! Kasvimenetelmin =) Tää oli kyllä aprillipilaan verrattava huijaus.

        Jokaisen kannattaa lukea Animalian sivuilta, että eläinkokeettomuuden varmistaminen on mahdotonta ja valmistajan sanomisiin ei kannata luottaa


      • Tiedän paremmin
        navessi kirjoitti:

        hah ha haaa!!!!!! Kasvimenetelmin =) Tää oli kyllä aprillipilaan verrattava huijaus.

        Jokaisen kannattaa lukea Animalian sivuilta, että eläinkokeettomuuden varmistaminen on mahdotonta ja valmistajan sanomisiin ei kannata luottaa

        Hah hah haa vaan sulle itsellesi navessi.Sun jutut on aprillipilaan verrattavia huijauksia :)


        Olen kyllä lukenut animalian sivuilta että eläinkokeettomuuden varmistaminen on mahdollista ja valmistajien sanomisiin voi kyllä luottaa.

        Neuvoisin lukemaan huolellisemmin,eikä tulla tänne lässyttämään.


      • 1256
        Tiedän paremmin kirjoitti:

        Hah hah haa vaan sulle itsellesi navessi.Sun jutut on aprillipilaan verrattavia huijauksia :)


        Olen kyllä lukenut animalian sivuilta että eläinkokeettomuuden varmistaminen on mahdollista ja valmistajien sanomisiin voi kyllä luottaa.

        Neuvoisin lukemaan huolellisemmin,eikä tulla tänne lässyttämään.

        Mitä jos vaikka perustelisit vastauksesi ja väitteesi huolellisesti, etkä vaan turvautuisi tuollaisiin "Minä kyllä tiiän paremmin, joten oon oikeessa"-väittelyyn. Teet vaan itsestäsi pellen. Missä ovat perustellut faktat? Ihan turha väittä olevansa oikeassa, jos ei kykene antamaan mitään faktoja väitteidensä tueksi.


      • Pahvi1
        1256 kirjoitti:

        Mitä jos vaikka perustelisit vastauksesi ja väitteesi huolellisesti, etkä vaan turvautuisi tuollaisiin "Minä kyllä tiiän paremmin, joten oon oikeessa"-väittelyyn. Teet vaan itsestäsi pellen. Missä ovat perustellut faktat? Ihan turha väittä olevansa oikeassa, jos ei kykene antamaan mitään faktoja väitteidensä tueksi.

        Kerrankin täällä on järkevä kommentti näille eläinkokeettomuuden vouhottajille! Yksi kommentoija oli lukenut juuri Animalian sivuilta eläinkokeettomuuden varmistamisesta ja käski minun lukea tarkemmin tekstin.

        Luin, mutta en vieläkään ymmärrä siitä muuta kuin että eläinkokeettomuuden varmistamista on lähes mahdotonta todentaa. Laitan vielä kopion animalian sivuilta jos joku on oikeasti kiinnostunut . Ymmärrän tekstin siten, että meikit testataan eläimillä lääketieteellisinä testeinä, jolloin lopputuote - meikit - ovat näennäisesti eläinkokeettomia.

        Animalia:
        "Mikä kiellossa voi sitten mennä pieleen? Kiellon kiertäminen voi olla valitettavan helppoa. Teollisuuden oma arvio on, että 80-90 % kosmetiikan käyttämistä uusista ainesosista testataan monikäyttötarkoitukseen, eli yleensä lääketieteen nimiin. Moni lääkeyhtiö valmistaa myös jotakin kosmetiikkamerkkiä, jolloin kiellon kiertäminen käyttötarkoitukseen vedoten on helppoa. Samoin aukottoman valvonnan järjestäminen viranomaisten toimesta on vielä tekemättä. Jos esimerkiksi maahantuotavien kosmetiikkatuotteiden osalta luotetaan vain maahantuovan yrityksen omaan sanaan, voidaan helposti mennä metsään. Kosmetiikan eläinkokeet kun ovat yleisiä vielä muualla maailmassa ja pakollisia esimerkiksi Kiinassa."

        Riittääkö teille kaikille vouhottajille se mitä tuotteen valmistaja haluaa teille kertoa? Uskotteko te sen kaiken nielemättä? Jos on näin, niin minä alan valmistamaan teille meikkejä. Ja niiden meikkien mainoksissa minä paijaan pupua ja puhun kauniita.


      • Opettajasi1
        1256 kirjoitti:

        Mitä jos vaikka perustelisit vastauksesi ja väitteesi huolellisesti, etkä vaan turvautuisi tuollaisiin "Minä kyllä tiiän paremmin, joten oon oikeessa"-väittelyyn. Teet vaan itsestäsi pellen. Missä ovat perustellut faktat? Ihan turha väittä olevansa oikeassa, jos ei kykene antamaan mitään faktoja väitteidensä tueksi.

        Sinäkin voisit perustella oman vastauksesi ja väitteesi huolellisesti.Mielestäni tuo edellinen kirjoittaja on oikeassa.Jos tässä joku tekee itsestään pellen,niin sinä ja moni muu ja se ei taas minua haittaa yhtään.Ne perustellut faktat löytyy takuu varmasti animalian sivuilta,ei minulta eikä edelliseltä kirjoittajaltakaan "joka tietää varmasti,ei hän turhasta väittele.
        Joten kannattaisiko lukea huolellisemmin ne animalian sivut ja syventyä myös läksyjen lukuun?


      • Hah hah haa haa
        Pahvi1 kirjoitti:

        Kerrankin täällä on järkevä kommentti näille eläinkokeettomuuden vouhottajille! Yksi kommentoija oli lukenut juuri Animalian sivuilta eläinkokeettomuuden varmistamisesta ja käski minun lukea tarkemmin tekstin.

        Luin, mutta en vieläkään ymmärrä siitä muuta kuin että eläinkokeettomuuden varmistamista on lähes mahdotonta todentaa. Laitan vielä kopion animalian sivuilta jos joku on oikeasti kiinnostunut . Ymmärrän tekstin siten, että meikit testataan eläimillä lääketieteellisinä testeinä, jolloin lopputuote - meikit - ovat näennäisesti eläinkokeettomia.

        Animalia:
        "Mikä kiellossa voi sitten mennä pieleen? Kiellon kiertäminen voi olla valitettavan helppoa. Teollisuuden oma arvio on, että 80-90 % kosmetiikan käyttämistä uusista ainesosista testataan monikäyttötarkoitukseen, eli yleensä lääketieteen nimiin. Moni lääkeyhtiö valmistaa myös jotakin kosmetiikkamerkkiä, jolloin kiellon kiertäminen käyttötarkoitukseen vedoten on helppoa. Samoin aukottoman valvonnan järjestäminen viranomaisten toimesta on vielä tekemättä. Jos esimerkiksi maahantuotavien kosmetiikkatuotteiden osalta luotetaan vain maahantuovan yrityksen omaan sanaan, voidaan helposti mennä metsään. Kosmetiikan eläinkokeet kun ovat yleisiä vielä muualla maailmassa ja pakollisia esimerkiksi Kiinassa."

        Riittääkö teille kaikille vouhottajille se mitä tuotteen valmistaja haluaa teille kertoa? Uskotteko te sen kaiken nielemättä? Jos on näin, niin minä alan valmistamaan teille meikkejä. Ja niiden meikkien mainoksissa minä paijaan pupua ja puhun kauniita.

        Nimimerkeillä pahvi1,1256,navessi ja eläinkokeettomuuspop onkin järjettövimmät vastaukset,mitä tiedän.Olette varsinaisia vouhottajia,pellejä ja naiiveja ihmisiä.

        Pahvi1,sinun viimeisin viestisi on aprillipilaan verrattava huijaus :D :D


      • Pällipäät
        Opettajasi1 kirjoitti:

        Sinäkin voisit perustella oman vastauksesi ja väitteesi huolellisesti.Mielestäni tuo edellinen kirjoittaja on oikeassa.Jos tässä joku tekee itsestään pellen,niin sinä ja moni muu ja se ei taas minua haittaa yhtään.Ne perustellut faktat löytyy takuu varmasti animalian sivuilta,ei minulta eikä edelliseltä kirjoittajaltakaan "joka tietää varmasti,ei hän turhasta väittele.
        Joten kannattaisiko lukea huolellisemmin ne animalian sivut ja syventyä myös läksyjen lukuun?

        Joo noi pahvi1,1256,navessi ja eläinkokeettomuuspop onkin varsinaisia älykääpiöitä,pahvipäitä,juustopäitä ja pellejä :D :D :D :D

        Noi tollaset kirjoittaakin mistä ne itse tykkää ja haluaa aina olla oikeassa ja riidellä.


      • Pahviperse
        Pahvi1 kirjoitti:

        Kerrankin täällä on järkevä kommentti näille eläinkokeettomuuden vouhottajille! Yksi kommentoija oli lukenut juuri Animalian sivuilta eläinkokeettomuuden varmistamisesta ja käski minun lukea tarkemmin tekstin.

        Luin, mutta en vieläkään ymmärrä siitä muuta kuin että eläinkokeettomuuden varmistamista on lähes mahdotonta todentaa. Laitan vielä kopion animalian sivuilta jos joku on oikeasti kiinnostunut . Ymmärrän tekstin siten, että meikit testataan eläimillä lääketieteellisinä testeinä, jolloin lopputuote - meikit - ovat näennäisesti eläinkokeettomia.

        Animalia:
        "Mikä kiellossa voi sitten mennä pieleen? Kiellon kiertäminen voi olla valitettavan helppoa. Teollisuuden oma arvio on, että 80-90 % kosmetiikan käyttämistä uusista ainesosista testataan monikäyttötarkoitukseen, eli yleensä lääketieteen nimiin. Moni lääkeyhtiö valmistaa myös jotakin kosmetiikkamerkkiä, jolloin kiellon kiertäminen käyttötarkoitukseen vedoten on helppoa. Samoin aukottoman valvonnan järjestäminen viranomaisten toimesta on vielä tekemättä. Jos esimerkiksi maahantuotavien kosmetiikkatuotteiden osalta luotetaan vain maahantuovan yrityksen omaan sanaan, voidaan helposti mennä metsään. Kosmetiikan eläinkokeet kun ovat yleisiä vielä muualla maailmassa ja pakollisia esimerkiksi Kiinassa."

        Riittääkö teille kaikille vouhottajille se mitä tuotteen valmistaja haluaa teille kertoa? Uskotteko te sen kaiken nielemättä? Jos on näin, niin minä alan valmistamaan teille meikkejä. Ja niiden meikkien mainoksissa minä paijaan pupua ja puhun kauniita.

        Pahvi1 on pahviperseinen vouhottaja :) :)


      • Pahvi1
        Pällipäät kirjoitti:

        Joo noi pahvi1,1256,navessi ja eläinkokeettomuuspop onkin varsinaisia älykääpiöitä,pahvipäitä,juustopäitä ja pellejä :D :D :D :D

        Noi tollaset kirjoittaakin mistä ne itse tykkää ja haluaa aina olla oikeassa ja riidellä.

        Oletteko nyt ees oikesti jaksaneet lukea Animalian sivuja? Lukekaa nyt ressukat ensin Animalian sivut kokonaan läpi. Kiinnostavaa asiaa löytyy erityisesti tämän sivun viimeisimmistä kappaleista.
        http://www.animalia.fi/animalia-toimii/animalia-lehti/animalia-artikkelit/kosmetiikan-eläinkokeiden-kielto-etenee

        Sulaako meikit nyt naamalta kun eläinrakastajien sivuilla kerrotaankin ettei välttämättä ole olemassa eläinkokeettomia meikkejä?


      • Pahviperseinen pahvi
        Pahvi1 kirjoitti:

        Oletteko nyt ees oikesti jaksaneet lukea Animalian sivuja? Lukekaa nyt ressukat ensin Animalian sivut kokonaan läpi. Kiinnostavaa asiaa löytyy erityisesti tämän sivun viimeisimmistä kappaleista.
        http://www.animalia.fi/animalia-toimii/animalia-lehti/animalia-artikkelit/kosmetiikan-eläinkokeiden-kielto-etenee

        Sulaako meikit nyt naamalta kun eläinrakastajien sivuilla kerrotaankin ettei välttämättä ole olemassa eläinkokeettomia meikkejä?

        Pahvi1 on ressukka,ei jaksa lukea animalian sivuja ja nyt paasaa täällä.Huvittava tyyppi :)

        Pahvin meikithän ne vasta sulaakin naamalta ja on niin eläinrakastajaa olevinaan : )


      • Lol lol..
        Pahviperseinen pahvi kirjoitti:

        Pahvi1 on ressukka,ei jaksa lukea animalian sivuja ja nyt paasaa täällä.Huvittava tyyppi :)

        Pahvin meikithän ne vasta sulaakin naamalta ja on niin eläinrakastajaa olevinaan : )

        Pahvi1 on pilapaskapäär meikkien kanssa tussuttava meikkipelle.Onks meikit sulanu sun naamalta? :D


      • Pahvi!
        Lol lol.. kirjoitti:

        Pahvi1 on pilapaskapäär meikkien kanssa tussuttava meikkipelle.Onks meikit sulanu sun naamalta? :D

        Onks tää semmoinen asia mistä ei saa puhua tai mitä ei voi kyseenalaistaa? Täällä alkaa solvaus heti kun asioita kyseenalaistetaan.

        Eikä silläkään näytä olevan vaikutusta vaikka teille näytetään linkki, jossa kerrotaan ettei eläinkokeettomia tuotteita välttämättä ole. Te ootte hassuja.

        Lukekaas tuo ylläoleva linkki. Pyydä joku lukemaan se sulle, jos et itse osaa.


      • Paperit
        Pahvi! kirjoitti:

        Onks tää semmoinen asia mistä ei saa puhua tai mitä ei voi kyseenalaistaa? Täällä alkaa solvaus heti kun asioita kyseenalaistetaan.

        Eikä silläkään näytä olevan vaikutusta vaikka teille näytetään linkki, jossa kerrotaan ettei eläinkokeettomia tuotteita välttämättä ole. Te ootte hassuja.

        Lukekaas tuo ylläoleva linkki. Pyydä joku lukemaan se sulle, jos et itse osaa.

        Ei kukaan ole kieltänyt puhumasta ketään tai kyseenalaistamasta yhtään mitään.

        Eikä minulla ole aikaa mihinkään linkkien lukemiseen,on paljon tärkeämpää tekemistä.


    • marsepuu

      Noi eläinkokeettomien tuotteiden puolustajat tekee itestään vitsin, jonka takii mietin et onko niiden heitot vaa trolleja.

      • Niimpä niin

        Voi olla että ne yrittää tehdäkin itsestään vitsin ja niiden heitot onkin trolleja,mistäs tuotakaan tietää....


      • uhyyf
        Niimpä niin kirjoitti:

        Voi olla että ne yrittää tehdäkin itsestään vitsin ja niiden heitot onkin trolleja,mistäs tuotakaan tietää....

        oon kuullu et lumene ei tee kokeit


      • paras!
        uhyyf kirjoitti:

        oon kuullu et lumene ei tee kokeit

        Lumenekin tedtaa tuotteensa eläimillä. Yves Rocher ei testaa eläimillä mutta kun sitä markkinoidaan kiinaan ja siellä kaikki pitää testata eläimillä niin siksi jotkut luulee että Yves Rocher käyttäisi eläinkokeita. Oriflame on toinen jota kannatan! Näiltä merkeiltä löytyy laadukkaita tuotteita (:


      • ::::::::::::::::::::
        paras! kirjoitti:

        Lumenekin tedtaa tuotteensa eläimillä. Yves Rocher ei testaa eläimillä mutta kun sitä markkinoidaan kiinaan ja siellä kaikki pitää testata eläimillä niin siksi jotkut luulee että Yves Rocher käyttäisi eläinkokeita. Oriflame on toinen jota kannatan! Näiltä merkeiltä löytyy laadukkaita tuotteita (:

        Miten ne sitten saa tuotteensa Kiinan markkinoille, jos tuotteet on pakko testata eläimillä, jotta niitä saa Kiinassa myydä.


    • äölkjhgfgf

      En nyt oo ihan varma, et mitä pitäs uskoo... Joidenkin mielestä kaikki meikit on testattu eläinkokeilla, joidenki mielestä on myös eläinkokeettomia tuotteita. Kumpaakaan väitettä ei oo todettu oikeeks. Haluisin saada nyt selvyyden tähän asiaan, koska musta on tosi väärin et eläimet joutuu kärsii ihmisten kauneuden takii.

      • iu,yngnol

        Asiaa voi katsoa monelta kantilta. Totuus on se, että kaikki kemikaalit ovat jossain vaiheessa testattu eläimillä, eikä yksikään meikki ei ole synnitön. Syy tähän on yksinkertainen, sillä laki ei salli testaamattomien meikkien päästämistä markkinoille. Hyvä niin, sillä se voisi aiheuttaa meikkien käyttäjillä terveyskatastrofin.

        Toinen katsontatapa eläinkokeettomille meikeille on suppeampi ja se tarkastelee vain kyseistä tuotetta, ei sen ainesosien historiaa. Juuri tätä kyseistä TUOTETTA ei välttämättä ole testattu, vaikka sen sisältämät kaikki ainesosat ovatkin joskus testattu. Kyse on kolmannen osapuolen tekemien eläinkokeiden tulosten hyödyntämisestä. Joillekin tämä merkitsee eläinkokeettomuutta, mutta mielestäni kyse on lapsellisesta ajattelutavasta, jolla yritetään perustella oikeus käyttää oman ajatusmaailman vastaisia meikkejä. Tällä ajattelumallilla kuka tahansa voisi teetättää toisella yrityksellä julmia eläinkokeita ja sanoa että ME emme tee eläinkokeita. Jos tuotteen ainesosien testaamiseen on joskus käytetty eläinkokeita, se ei tule koskaan olemaan eläinkokeeton.

        En ole meikkejä vastaan tai niiden puolestapuhuja. Tiedän vain miten asiat tapahtuu. Kasvikokeet ja muut testaustavat ovat vielä pitkän matkan päässä lakihyväksynnöistä.

        Oletteko huomanneet kuinka koni meikkivalmistajista mainostaa olevansa eläinkokeeton meikkisarja? Aivan, ei yksikään..


    • n.25.hki

      Kampissa myytävät Gaya meikit eivät ole eläintestattuja, sain lahjaksi näitä meikkejä ja olen tykännyt kovasti. Myös Lush liikkeessä on meikkejä myynnissä joita ei ole testattu eläimille

    • ::::::::::::::::::::

      Petan sivuilta löytyy lista ei-eläintestatuista sekä myös niistä, jotka testaa tuotteensa eläimillä.

    • Älytöntä touhua

      Minua ottaa päähän monien testien käytännöt. Niissä mennään aina yliholhoamisen puolelle. Kokeet olisivat jopa tuskattomia, jos marsulta ajettaisiin karvat ja sitten ainesosaa testattaisiin siihen jonkin aikaa. Mutta ei, ei se riitä. Marsun nahka pitää hioa rikki ja siihen sitten holvataan sitä tavaraa viikkotolkulla. Eikö tuotteisiin voisi laittaa sovinnolla merkinnän "Ei saa käyttää rikkoutuneelle tai ärtyneelle iholle". Jos joku sitten on niin tyhmä, että käyttää vaan, niin se olkoon hänen vastuullaan.

      Sama on aineiden tunkemisessa kanien silmiin. Tuotteeseen vaan yksinkertaisesti ilman erillisiä testejä merkintä, että "Tuotetta ei saa joutua silmiin". Miksi niitä pitää tunkea kanin silmään, kunnes silmä syöpyy? Sitten päädytään merkintään "Vältä tuotteen joutumista silmiin". Oikea järjen riemuvoitto.

      Kanin silmä on hyvin herkkä ja usein se katkaisee pakoon pyristellessään selkärankansa kivuliaita testejä tehdessä. Sitten vaan kani roskiin ja uutta tilalle. Monet testit on ihan tarpeettomia.

    • fhjghjdyh

      Animalian sivuilta löytyy teksti, joka käsittelee tuota Petan listaa:

      "Mikä kiellossa voi sitten mennä pieleen? Kiellon kiertäminen voi olla valitettavan helppoa. Teollisuuden oma arvio on, että 80-90 % kosmetiikan käyttämistä uusista ainesosista testataan monikäyttötarkoitukseen, eli yleensä lääketieteen nimiin. Moni lääkeyhtiö valmistaa myös jotakin kosmetiikkamerkkiä, jolloin kiellon kiertäminen käyttötarkoitukseen vedoten on helppoa. Samoin aukottoman valvonnan järjestäminen viranomaisten toimesta on vielä tekemättä. Jos esimerkiksi maahantuotavien kosmetiikkatuotteiden osalta luotetaan vain maahantuovan yrityksen omaan sanaan, voidaan helposti mennä metsään. Kosmetiikan eläinkokeet kun ovat yleisiä vielä muualla maailmassa ja pakollisia esimerkiksi Kiinassa."

      Meikit siis todennäköisesti testataan lääketieteellisinä kokeina, jolloin itse meikkituotteet saavat näennäisesti puhtaan leiman.

    • piiperö
    • Ihminen1234

      90% eläimillä testatuistakin meikeikestä voi aiheuttaa ihmiselle jonkun reaktion ihmisessä koska vaikka Se olisi testattu eläimillä ihminen ja eläin eivät ole sama asia

    • essencefani

      Essencen meikkejä ei ole testattu eläimillä. Lisäksi tuotteet ovat todella halpoja ja hyviä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe