Hullu anoppi Rauhassa

Sekoseikku

Hei, minulla on hullu anoppi. Hulluuden lisäksi hänellä on muitakin ihailtavia piirteitä kuten läheisriippuvuus, paniikkihäiriö, huono itsetunto sekä vihanhallintaongelma. Hän on epäonnistunut vaimona, äitinä, työntekijänä ja lähes kaikessa mitä on tehnyt. Kun sillä ei elämässään nyt muuta ihmeempää ole, kun on alistanut miehensä ja muut sukulaisensa niin se on iskenyt tyhjät silmänsä meidän perheeseen. Ongelma on se, että minä vihaan tuota mielipuolista rauniota ja vaimoni häpeää äitiinsä silmänsä päästä. Anoppi uhkailee vaimoani perinnöttä jättämisellä (anoppi on täysin persaukinen, ei ole ollut töissä 25 vuoteen) jos hän ei tanssi pillin mukaan. Vaimoni yrittää jättää noteeraamatta hullun höpinät, mutta kyllähän ne vaikuttavat alitajuntaisesti. Minä olen taas aikuismaisesti pyytänyt anoppia suksia vittuun, tai vähintään tappaa itsensä, valitettavasti kumpikaan vaihtoehdoista ei ole toteutunut.

Nyt alkaa olemaan mitta täysi hullun viestejä ja temppuja, seuraavaksi sattuu nenään reippaasti, vai mikä olisi tähän ratkaisu?

10

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jadette

      ...tosi valaiseva ja pohdiskeleva kirjoitus ja objektiivisesti asioihin suhtautuva näkökulma. Konkreettisen yksityiskohtaisesti ja perustellen päätelmiään tuli selvitettyä anopin tilanne sekä koko perhetilanne.
      Thanks.
      Jatka samaan malliin.

    • Väkäleuka

      Uppoo niitä laivojakin.

      Jätä rouva omaan onneensa. Pakkoko on olla tekemisissä.
      Onnittelut kuitenkin, että pysti kasvattamaan hyvän ja ihanan tyttären, vaimosi, jolla ei ole äitinsä ominaisuuksia.

      Elämä ei ole ruusuilla tanssimista.

    • Minttu3245

      Näyttää siltä että anopillasi ei kaikki ole ihan kunnossa. Varmaan hänen lapsuuttaan on värittäneet joko tunneköyhät vanhemmat, sisarusten suosiminen, vanhempien alkoholismi tai insesti? Anoppisi haluaa jotain kontrollia ja alistaa muita, koska häntä on aina kohdeltu huonosti.

    • puolin jos toisin

      Kirjoituksestasi päättelin, ettei anoppisi miniässäkään hurraamista ole.

      Nykyihmiset tekevät toisensa hulluiksi, nähty moneen kertaan .

      • puolin jos toisin

        Korjaan : VÄVYSSÄ


      • Puolin jos toisinkin
        puolin jos toisin kirjoitti:

        Korjaan : VÄVYSSÄ

        Olisi mielenkiintoista saada tähän tyttären kommentit.


    • custiins

      Jos on anopissa vikaa, niin eipä sitä vävynkään päästä näytä puuttuvan. Sääliksi käy vaimoa, joka joutuu tuollaista miestä ja äitiään kuuntelemaan.. Vihanhallinta ongelma ei liene vain anopin ongelmana..

    • Sekoseikku

      Täytyy myöntää että jos olisin viisas, antaisin idiootin olla. Mutta periaatekysymykset jaksavat innostaa minua. Mielisairaus ei ole mikään oikeutus sikamaiselle käytökselle. Ja mitä miniään eli vaimooni tulee, hän ei halua olla missään tekemisissä äitinsä kanssa, ymmärrettävistä syistä. Häpeää moista käytöstä.

      • joopa joo.....

        "Ja mitä miniään eli vaimooni tulee, " käsitteet selviksi vaimosi ei ole anoppisi miniä vaan tytär!


    • Parru2

      Naurattaa kun anoppi yrittää pitää kiinni miehestään, se kun tykkää juhlia ja jutella kivoja muiden naisten kanssa. Nyt pipipää linnottautui huoneeseen verhot kiinni ja ovi lukossa ja lähetti itsemurhaviestejä. Vittu että on kipeä tapaus ja mä niiiiiinnautin kun narsisti-sika vinkuu kuolinkouristuksissaan!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe