Miten iskeä nuori nainen?

Setä pohtii

Miten tällainen kolmekymppinen setä saisi iskettyä sellaisen 16-19-vuotiaan seksikkään nuoren tyttösen? He kun ovat niin hemmetin hyvännäköisiä. Miten kannattaisi lähestyä?

50

7238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M40+

      Kerro minullekin, kun on samat aatokset. Ikähaarukka on vain omalla kohdallani pikkasen korkeammalla, joku 20-26v noin suunnilleen :)

    • Jagdpanther

      Teinipillun vonkaajille ei neuvoja tipu.

      • Setä pohtii

        Älä omi kaikkia teinejä itsellesi. Anna nyt edes yksi vinkki.


    • Ei se vaikeeta ole

      Jos on rahaa ja uskallat sen näyttää niin ihan varmasti jonkun Musiikki-TV:n kasvattaman luksuselämästä haaveilevan teinin saat narutettua.

    • Tervetuloa tänne!

      Setä joka on ilmeisen sairas niin menee hoitoon vaan suoraan! Tiedätkös että täällä vankilassa olet alinta sakkia noilla puheillasi ja toivon että kohtaisin kaltaisesi ihan naamatusten.......

      • uskottavaa

        Ihan laillista lihaa jo linnakundien mittapuussa. Pedofiilit on erikseen. Sitä paitsi sulla ei siellä "vankilassa" ole intterneettiä :D


      • Tervetuloa tänne!
        uskottavaa kirjoitti:

        Ihan laillista lihaa jo linnakundien mittapuussa. Pedofiilit on erikseen. Sitä paitsi sulla ei siellä "vankilassa" ole intterneettiä :D

        Olenkos väittänyt että olen ns asiakas? Olen linnassa mutta vain siellä töissä ja tiedän mistä puhun!


      • Japöh

        Buuuuuuu!!


      • Teinejämulle

        16v ei ole sakkolihaa. Ei ihme että olet linna vartija, alhainen äo


    • Setä pohtii

      Vähän arvelinkin, että tulee miinuksia ja haukkumisia. Miksihän se on niin tabu meidän kulttuurissa, vaikka jokainen tietää, että miehet pitää nuorista ja kauniista naisista.

      • -mirkku-

        Mutta yli 19-vuotiasko ei ole enää nuori? Varsinkaan sinun ikäisesi silmissä? Jokainen saa tykätä mistä tykkää ja onhan 16-vuotiaskin jo ihan "laillinen".

        Itse olen 26-vuotias nainen ja olin eilen treffeillä 32-vuotiaan miehen kanssa. Tämä mies alkaa olla jo ylärajalla ikänsä puolesta. Ikinä en alle parikymppisenä olisi halunnut mitään juttua päälle 25-vuotiaan kanssa, eihän sellaisen kanssa olisi ollu samalla aallonpituudella. Tai jos olisi, se seikka taas olisi ollut miinusta miehelle (niin kuin eräskin 27-vuotias bilettävä ikiteini).

        Voithan selata esim. jonkun treffipalstan ilmoituksia, ja toivoa että jollakulla teinityttösellä olisi suuri ikähaitari ylöspäin...


    • M40+

      No jatkan pikkasen omilla ajatuksillani.

      Olen ihan vakavasti katsomassa nuorempaa naista perheen perustamisen merkeissä. Ehken nyt aivan 16-19v, mutta kuitenkin olennaisesti nuorempaa kuin itse olen.

      Mitä sitten voisin tarjota nuorelle naiselle? Äkkiseltään tulee mieleen esim:
      - uskollisuutta ja luotettavuutta; juoksut on jo juostu ja tiedän mitä haluan. Sanaani voi luottaa ehdottomasti.
      - aikaa lasten kanssa; ura on jo luotu ja opiskelut opiskelu, että ne eivät kuormita enää
      - yhteistä aikaa puolison kanssa; enää ei tarvitse juoksennella kavereiden kanssa
      - taloudellisesti vakaat olosuhteet; lainat on maksettu ja autot ja asunnot hankittu
      - päihteettömyyttä; viina, huumeet tai nuuskakaan ei kiinnosta
      - mahdollisuus asua ulkomaille; työn puolesta voin asuskella taas Suomen ulkopuolella, jos sellainen sattuisi kiinnostamaan
      - konservatiivisen ulkomuodon; en ole lökäpöksy, enkä pipopää :)

      Tälläisiä etuja tuli mieleen :)

      • Mjaah, mjaah

        Etujahan nuo on vain sinun mielestä. Eri asia on sitten se, haluaako parikymppinen tyttö vielä lapsia ja/tai istua kaiket päivät kotona. Luulisi aika montaa myös bilettäminenkin kiinnostavan eikä se kaikkein konservatiivisin ulkomuotokaan ole aina se kaikkein houkuttelevin.


      • eisohvaperuna

        Komppaan edellistä, parikymppinen ja sinä on ihan eri levelillä.


      • Sepeteus222

        Sinulla on kyllä 11. hetki perustaa perhe. Jonkun tuollaisen 35-sen naisen kanssa. Luuletko sinä tosissasi, että nuoret 20-set ... 25-set naiset lähtevät sinulle aviovaimoksi ? 40 :lle?! Ehei. Asia on niin, että kala etsii kaltaistaan, ja verkko etsii silmäistään. Nuori nainen haavelilee suunnilleen itsensä ikäisestä, ehkä 3...4 vuotta itseään vanhemmasta, pitkästä, komeasta, hyvin toimeentulevasta miehestä, jonka kanssa hän voisi elämänsä jakaa. Sinun olisi pitänyt alle 30-senä katsella itsellesi 25-nen vaimo. Nyt 40 :senä löydät jonkun 35-sen yksinhuoltajan. Mutta onhan siinä kivaa se, että kun naisella on jo lapsi/lapset valmiina, niin säästyt lasten alullepanemisen vaivalta. Turhalta äheltämiseltä.


    • Aito mies

      En tietenkään kuvittele, että kaikki parikymppiset haluaa lapsia tai edes itseään vanhempaa miestä. Ja en todellakaan kuvittele, että kukaan istuisi kaiket pvät kotona, edes silloin lapset on ihan pieniä - tavalla toisella pitää päästä ulos ihmisten ilmoille :)

      Tuolla konservatiivisella tarkoitan ehkä sitä, että töissä on pääasiassa puku päällä, vapaalla sitten farmarit ja esim villapaita tai pihatöissä jotain romumpaa. Mutta, kun salilla välillä näkee nuoria kundeja lippis tai pipo päässä hikoilemassa ja sisätiloissa, niin siihen meikäläisestä ei oikein ole :)

    • likka21

      Vanhempi mies saa noren naisen itselleen olemalla reilu, rehti, turvallinen ja sellainen että kohtelee nuorempaansa aikuisena. Kukaan ei halua parisuhteeseen jossa mies pitää naista lapsellisena hupakkona. Se että olette tavallaan samanarvoisia parisuhteessa auttaa paljon. Varmasti tälläisessä suhteessa tulee esimeriksi tulo-erot ja ja muut vastaavat eteen, mutta näistä ei saa tehdä liian suurta numeroa.
      Ja kukaan nuori ei pelkästään pillun vonkaajaa itselleen ota. Pitää olla oikeasti niitä tunteita mukana, ei pelkästään ajatus että pääsee nuorta, tiukkaa lihaa panemaan. Ja se että mies pitää nuorta naista tavallaan palkintona jota on kiva näytellä kavereille ihan vaan sen takia että nainen on nuori ja seksikäs, on perseestä. Eli summasummaarum: Jos olet naista arvostava, sellainen joka ei tee itsestään ja tekemisistään kovin suurta numeroa, olet vahvoilla...

      • 2hot4U

        Ei ollut kyllä nuoren tytön kirjoittamaa tekstiä vaan vanhan äijän. Pidä teoriasi. Haha


    • Vanha on

      vanha.

    • Kemiakysymys

      Ikä on vaan numeroita. Kaikki tyylillään. Moni haluu seurustella ja ihastuu omanikäiseensä, mut ihan yhtä moni ei ajattele asiaa, ja ihastuu kehen ihastuu ja toimii sen mukaan. 20-, 30-, ja 40-vuotiaat voi ihan hyvin olla viel samalla aaltopituudella. Kemia ja tunteet on se mikä merkkaa. Itekin oon vähän ihastunu pari vuotta vanhempaan ja vuosikymmenen vanhempaan, ja oikeastaan se vähän vanhempi kiinnostaa enemmän. Ei siks, että se on vanhempi, vaan koska sitä kohtaan tunteet vaan on vahvemmat ja sillä on tässä tapauksessa kaikki nuoremmankin ominaisuudet. Molemmat on hauskoja ja sosiaalisia ja iloisia ja ystävällisiä ja huomioonottavia, mut sen lisäks se vanhempi näistä on kokeneempi, elämää nähneempi, jotenkin älykkäämpi, fiksumpi ja itsevarmempi. Se herättää luottamusta.

      • Reetuline

        Ikä ei laske miehen viehättävyyttä kovin paljon. Eräs Titanicin keulalla roikkunut näyttelijä on 39 ja seukkaa 21 v mallin kanssa.

        Miehen viehättävyys perustuu mm. itsevarmuuteen, sosiaaliseen todistukseen (siihen että exätkin ovat olleet hottiksia), statukseen, ulkoiseen olemukseen, ja ennen kaikkea sosiaalisten taitojen hallintaan. Monet näistä asioista usein lisääntyvät iän karttuessa.


    • Eläkäääää

      Mun kaveri mies on nyt 47v ja hänen muija 25v olivat reilu 5v yhdessä ja on 2v poika. Hyvin menee vieläkin :D Iloiset on! Eivätkä välitä ahdasmielisistä!!
      Itse tunnen miehen 8-9v ajan. Aivan mieletön tyyppi! Muijalla välillä jotain skitsoja mut muijat on muijia! :D

      Itse tulen toimeen 17-54v kanssa tyttöjen poikien miesten naisten kanssa erittäin hyvin. Kaikki ollaan aikalailla samoilla aaltopituuksilla ja pidetään hauskaa jne. (kavereita tarkoitin)

      Ite seurustelen nyt kohta vuoden 18v kanssa ja ite olen 29v täyttänyt. Eikä mitään ongelmia ole ilmennyt.

      Täällä joku ämmä täällä itkee ettei voi edes kuvitella hengaavan yli 7v vanhemman miehen kanssa. Vaikka ite on 26v :D

      Hyväksyn kyllä ite myös ahdasmielisiä.

      Mun puolesta vaikka 60v mies seurustelkoon vaikka n18v kanssa tai 60v nainen ja m18v! Jos molemmat tykkää ja halua jne. Ettei kukaan pakota mitenkään. Antaa palaaa!!

      Kerran sitä eletään! Ei sitä koskaan tiedä mitä seuraavan nurkan takaa odottaa!

    • aimo taas

      Järjestän tytöille aina tietokilpailuja. Tyhmin voittaa MINUT.

      • Varman päälle

        Älä unohda näöntarkastusta!


    • mene teinibaariin

      Ainakaan baarista tuollaisen 18 kesäisen iskeminen ei ole temppu eikä mikään. Oikeastaan ei tarvi edes iskeä kun tyrkyttävät itseään. Ei näin tapahtunut kun olin itse sen ikäinen. En tosin tiedä ovatko halukkaita seurustelemaan, en ole kysynyt. Ja ikää nyt ei vielä ole ihan 30 vaan 28.

    • pedoja

      Mikään ei ole niin inhottavaa kun vanha mies joka kyyläilee meitä nuoria.
      Menkööt vanhainkotiin kattelemaan.
      Ikinä en edes haluaisi flirttailla vanhan kanssa. Minusta tuommonen ei ole tervettä ettei halua omanikäistään.
      Inheen näkösiäkin on 40 vuotiaat miehet, yök
      Useimmiten ne on pedofiileja eli sairaita ihmisiä.

      • Muikkurömpsä

        Ja sinä olet kohta itse 40 ja yäk Bitch!!


    • Joku Roti

      Jospa nyt aluksi hilaisit tuon ikähaitarisi, vaikka tuon M40 -tyypin tasolle. Joku roti pitää touhussa olla. Jos 20 tyttö/nainen ei kiihota, niin mee lääkäriin.

    • Tammanpissaa

      Ei se miehestä ole kiinni ettei kiinnosta vaan nämä naiset ne laittaa hanttiin, vaikka itse vanhenevat ihan samalla tavalla! Kukaan ei elä ikuisestiNämä yäk Ellit on vaa sitruuna pilluja jotka pelkää oikeita miehiä.

    • hjklkjhghjk

      Hanki se tinderin tyyppinen sugardaddy appi. Sen nimi on joku Suda tai Suka...
      Siellä nuoret naiset etsivät vanhempaa miestä.

    • nukkumatille.aikavarattu

      Kloroformi & nippusiteet ovat lyömätön klassikko. Toimivat kuin taika joka kerta :D

    • mumonprunamuussi

      Pesä pallo mailalla ni varmasti isket ja kovaa ;)

    • Ikäonvaannumero

      No mä olen 51v ja ns tyttöystäväni 19v......ja ihan ok menee, seksi ja ruoka on hyvää ja vaatteetkin on puhtaat asuntoa myöten.
      Ollaan oltu viikko rukalla hiihtämässä, kohta himaan, ja sit katotaan mitä tehdään.

      • Yong.girl

        Mitä nuori tyttö näkee jossain vanhassa lerpassa? Itte olen 24v nainen ja ei vois kuvitellakkaan olevan jonkun vanhan muumion kanssa,eihän sitä muumiota kehtais omille kavereille esitellä..hyiii.. Kyllä tossa jutussa tulee,jossain vaiheessa raja vastaan..ja nuoremmat miehet kiinnostaa..


    • sinipunamuna

      mikään ei voita vanhan miehen terskan sateenkaaren värejä sinistä tummaa punertavaa lilaa ja muutama näppylä, ja se terskan maku...kusi on jo polttanut oman hajukapselin siine virtsaputken suulle mitä lipoa ja se touhutippa, se kääntää kyllä sisuksia herkimmiltä

      maistuisi varmaan sinullekkin

    • urgh

      Uuuhh, tahtoisin saada 15-18 vuotiasta reikää!!! taidan ottaa kadulta sellaista, kohta en tyydy vain katselemaan sellaista!

    • Hukassa2018

      Sanoisin että 30miehen on melkein helpompi saada naista niistä 18-25v pimuista. Yli 25-30 naiset on jo siinä vakavassa suhteessa tai jos sinkkuna vielä elelee, niin mielenterveys ongelmaisia tapauksia.

      Siinä vähän pureskeltavaa palstaneideille.

    • SetämiesKysyy

      Tällainen viiskymppinen setämies joutuu koko ajan hätistelemään 14v kiimaisia pikku lutkia pois. Pitäisköhän joskus kokeilla?

      • Ei.papsua123

        Taitaa setä nähdä päiväunta. Ei kukaan teini halua 50v pallomahaista löysää lerppaa,kun nuoret kollit vie voiton 6-0. Setä,se viimeinen.juna meni jo..


    • Liljuska28v

      30v mies vielä nuori ja komea uros,jos nainen 19v niin ikäerokaan ei ole mitenkään suuri ja ovat jotakuinkin samalla leverillä. Ihmetyttää ne 40 v kääkät papsut,jotka kuvittelee olevansa nuorekkaita ja jotenkin vetävän näköisiä. Valitettavasti todellisuus on muuta ja onko nuo katsoneet peiliin 20v sitten? Inhottaa noitten papsujen kyylääminen,kun ei kiinnosta. Nuori on vielä viriili ja elinvoimainen. Nuorena haluaa ,seikkailuja ja kokemuksia,eikä tylsää konservatiivista elämää vaikka papsulla olis tarjota taivas rajana. Mene vaan rohkeasti juttusille..monet nuoret naiset ovat kiinnostuneita just sun ikäisista komeista jannuista.

      • miesvaan43

        No höpö höpö. Olen 43v ja kuntosalilla nuoret naiset tulevat ihan estoitta ehdottamaan josko voitaisiin tavata salin ulkopuolella. Osa lähtee pois kun kerron olevani naimisissa ja parin lapsen isä mutta toisille sekään ei ole mikään haitta tai este.
        Itse en näe siinä mitään kiihottavaa että nuori nainen tahtoisi tavata, tulee pervo olo kun ajatteleekin. Mutta vaikka olen naisille näin sanonnut niin ei haittaa ja kuulemma mieleni muuttuisi jos antaisin mahdollisuuden.


    • Kuten miesvaan43 kertoi, niin jos ovat kiinnostuneita vanhemmista miehistä,niin kyllä itse lähestyvät heitä. Mutta harva teini-ikäinen on kiinnostunut itseään reilusti yli kymmenen vuotta vanhemmista miehistä. Keskimääräinen taitaa pyöriä 4-5v vanhempien kohdilla.
      Itse olin niitä harvoja, joita kiinosti jo teininä vanhemmat miehet. Ensiommäinen poikakaverini oli 7v vanhempi, toinen 10v vanhempi. Mutta se 10v oli ehdoton maksimi.

      Nykyään (28), se maksimi alkaa olla 8v. Kyllä minua moni 13-35v vanhempikin vielä tavoittelee, mutten itse näe mitään yhteistä tuon ikäisten kanssa. Ulkonäkö harvemmin enää miellyttää omaa silmää ja elämänkokemus on jo ihan eri maata. Ja itsellä ainakin herää kysymys, miten jälkeenjäänyt täytyy olla, jos tuntee yhteenkuuluvuutta tämän ikäisen kanssa, jos eläkeikä on lähempänä kuin työn aloittamisen ikä.

    • ääliöukko

      Et mitenkään, Olet jo vanha pieru jonkun 16-19 vuotiaan silmissä. He elävät vielä omissa teinimaailmoissaan ja haaveilevat oman ikäisistä pojista. Ootko miettinyt olisko sulla edes mitään yhteistä itseäsi noin nuoremman kanssa? Mistä keskustelisitte? Vai oletko jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt itse? 16 vuotias on vielä biologisesti lapsi, aivot vielä kehittyy tuossa iässä.

    • Mies41vuotta

      Itseä ei ole koskaan houkuttanut tuo nuori ikä. Ei tuo lisäpisteitä mielessäni naiselle enkä siis ole sitä ikää koskaan hakukriteeriksi mieltänytkään. Riittää kunhan on lyhyt ja siro. Sellainen alle 50kg taskuvenus, pienine tisseineen ja pienine pyllyineen.

    • Hukassa2018

      Jos nyt ihan esimerkkinä kerron niin kävin ihan huolellisesti painamassa 22v. Noin vuosi sittten. Kyseinen neiti sanoi että on seurustellut 30v urosten kanssa vaikka itse on ollut 18-19v. Tuskin ne kaikki kundit mitään vajaita olleet. Tälläkin hetkellä neiti seurustelee yli 30v miehen kanssa.

    • Ole itsevarma, aito ja kaikkein tärkein asia on että ajatuksesi, sanasi ja käytöksesi ovat täysin yhtenevät. Naiset huomaavat 100% varmasti jos näin ei ole.

    • Anonyymi

      Ihan huippu keskustelu, nauroin vedet silmissä lukiessani, lisää näitä. :D

      • Anonyymi

        En kyllä ikinä alkais sekstaa oman tyttäreni ikäisten kanssa en todellakaan!


    • Anonyymi

      ei muunlaiset kelpaa, ei kiinosta lutka jonka läpi on puolikaupunkia kyntäny. feminismi ja muu voimaantuminen on tehny naisista kuvottavia. näkee kyllä syntyvyydestäkin ettei hirveästi ketään muutakaan kiinosta, lehdissä asti oikein ihmetellään että miksei ne kymmenien miesten kanssa nussineet naiset kelpaa miehille, ja miehet on sikoja kun ei semmoiset kaikkien kanssa nuohoavat lutkat kiinosta. hyi vittu minkälainen yhteiskunta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe