Trivagon mainos ???!!!

"hotelin minule"

Mistä ne löytävät näitä kielipuolia, vai onko niillä siihen jokin erityiskoulutusohjelma.

18

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aIbatrossi

      Tiedät kai AIDA myyntitekniikan?
      A. attention.....ja tahallinen kirosvirhe herätti huomiosi

      shit alat lukea tarkemmin ja ostatkin tuotteen

      • Tuo oli jo mielessä.
        Mutta ne eivät silti ole ottaneet huomioon, että boikotoin kaikkia firmoja jotka mainostavat ärsyttävästi, tai sähläävät jotenkin muuten.

        Muidenkaan ei muuten kannata ostaa koskaan Transittia, tai Acerin tietokoneita.


      • aIbatrossi
        buddy-love kirjoitti:

        Tuo oli jo mielessä.
        Mutta ne eivät silti ole ottaneet huomioon, että boikotoin kaikkia firmoja jotka mainostavat ärsyttävästi, tai sähläävät jotenkin muuten.

        Muidenkaan ei muuten kannata ostaa koskaan Transittia, tai Acerin tietokoneita.

        Inkrinaatiolla buddylle hoetaan: Acer on paras
        Manipuloinnin tulxena buddy kehuu Acer hienouxia


        hmm ,,,,,onkohan tänään yöradiossa tuo erektion aiheuttava ääni---HÄN???


    • Kun se kerran on matkailumainos/ hotellihaku, viesti menee tavis suomalaiselle paremmin perille. Helposti muistuu mieleen seuraavaa matkaa/ hotellia tilattaessa.

      • aIbatrossi

        typy oivalsi jeeeeeeeeeeeee

        Otetaan yöksi hotelihuone


      • aIbatrossi kirjoitti:

        typy oivalsi jeeeeeeeeeeeee

        Otetaan yöksi hotelihuone

        Tarkennus: "Hôtel de Ville" on kaupungintalo.
        Sana hotel perityy siitä millaisessa talossa aikanaan aateliset saivat asua.
        Siis baronetti ei saanut asua palatsissa, vaan vähäisellä arvolla myös asunnon nimitys heikentyi.
        Jokin lista lienee jossakin, mutta olkoon nyt tarkemmin määrittelemättä kuka asui missäkin.


      • Ilmoitan silti äsrsyyntyneeni ja kartan siksi tuota palvelua.

        Vaihtoehtoisesti harkitsen uraa mainosalalla ja käytän tuon tekniikan niin äärimmilleen loppuun, ettei sitä voida käyttää enää koskaan eikä missään.


      • voi b
        buddy-love kirjoitti:

        Ilmoitan silti äsrsyyntyneeni ja kartan siksi tuota palvelua.

        Vaihtoehtoisesti harkitsen uraa mainosalalla ja käytän tuon tekniikan niin äärimmilleen loppuun, ettei sitä voida käyttää enää koskaan eikä missään.

        s u


      • pipiatri
        voi b kirjoitti:

        s u

        äsrynytttynelle buddylle Trivago on joa varannut paakkelsi kaffet, toffet ja somat
        peffat.........niin buddy vuokraa hotellin kax viikoxi ja syö paakkelseja muuta sokurinamia ----pomadalla kuorrutettua Liskon kankkua nonparelleilla marsipaanipossuja a la pähkähullu professori:
        http://www.youtube.com/watch?v=_lM_AXqlcHY
        buddy harkitsee asiaa


    • 18+19

      "Ja haluan varata huoneen parhaan mahdolliseen hintaan" ällöttävä huara

      • Mikä mainos:.!1#%+?!

        .

        "Mikä ihmeen mainos???????" Firefox & Adblock Plus!

        har!111

        .


      • mut jos
        Mikä mainos:.!1#%+?! kirjoitti:

        .

        "Mikä ihmeen mainos???????" Firefox & Adblock Plus!

        har!111

        .

        budduli on semmoinen perinteisemmän oloinen sohvapottu ja katsoo telkkarista mainoskanavia!


      • Valetta

        Sitäpaitsi se valehtelee niin että tekisi milei ottaa kuluttajasuojaan yhteyttä. Siinä annetaan ymmärtää että se vajakkiämmä saa Venetsiasta neljän tähden huoneen 60:llä eurolla. Ei onnistu, 260 on lähempänä totuutta.


    • Niistä viis, mutta se mainostyttö on aika hyvän näköinen.

    • pipiatri

      http://www.youtube.com/watch?v=rPNMPaC4Fng

      buddy on kokoomuslainen tiedemies, suunnittelee Mars planeetalle kulkuneuvoa
      purjelaivan donkey höyrykoneella maastoon jossa on 50km korkeita vuoria......?

      Soffaperunana ei ymmärrä käytännön työtä Transitilla ollenkaan

      Transitin katsoin joskus parhaaxi työautoxi maastossa parempi, kuin Hummer
      pyörien ripustuksessa on pitkä joustovara ja pääsee paikkoihin, joihin
      Pohjantähti, Hi-ace tai muutkin pakettiautot jäiävät pohjastaan kiinni

      is your jeep stuck marine corpse driver seargent?
      There is no hope , sir........fuck

      • Hitsattu perä:.!1#%?

        .

        Onks siinä perä mallia kemppi?????????"

        har!111

        .


      • pipiatri
        Hitsattu perä:.!1#%? kirjoitti:

        .

        Onks siinä perä mallia kemppi?????????"

        har!111

        .

        persu-Lehtinen pokaa sporttisia ämmiä, kuin rallituunattulla on alaslaskettu perä
        persjalkaisia suomiämmiä, eikö totta?

        vankka perä ja mäessä pomppaavat iskunvaimentimet

        Jazuli kaahailemassa Samara Lattaraudalla metsähallituksen puolelle
        http://www.youtube.com/watch?v=LClkDPzdi0k

        wroooooooooooooooooooom KÄÄÄÄÄÄÄÄK ÄXMÄX SPOT


    • Maa katosh

      Radiossa pyörii Gina trikoon mainos ja se on jonkun yhtä kielipuolen lukema.
      Vähän hoono suoomi.

      Se ärsyttää, tulee tunne, että kielen sukupuutto on jo alkanut ja että olen yksin jo ehkä ensiviikolla. Kaikki muut ovat vallanneet tantereet.

      En tykkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe