Onko naisia jotka ei juo

ei tässä muuta

alkoholia usein. Tuntuu et kaikki juo ja käyvät baareissa usein. En halua sellasta naista. Itse en käy baareissa kun kerran vuodessa. Naiset kai etsii baareista samanlaisia miehiä kuin itse ovat, sellasii jotka juo usein ja juhlivat-

26

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suppusuukki

En juo ollenkaan. Enkä käy ravintoloissa. Siksipä tässä saakin olla yksin.

• hjdkfg 7

Nynnyt saavat olla yksin, se on ihan vitun OIKEIN ja pysykää kotona.

Sylettää kun einarit tulee baariin kusipaskat housussa seisoskelemaan kuin aurauskepit.

• Just näin
        hjdkfg 7 kirjoitti:

Nynnyt saavat olla yksin, se on ihan vitun OIKEIN ja pysykää kotona.

Sylettää kun einarit tulee baariin kusipaskat housussa seisoskelemaan kuin aurauskepit.

Se ettei juo ei tarkoita että olis nynny. Hauskaa voi pitää juomattakin.

• Se on tää pimeä aika

Sellaisia naisia on paljonkin, ehkä suurin osa.
      Siksihän ihmiset eivät löydä toisiaaan, kun selvinpäin vapaa-ajan paikkoja ei meinaa olla. Arki menee aika helposti siihen, ettei käydä muualla kuin pakolliset ja tietty harrastamassa liikuntaa. Mutta nekin meinaa olla yksin lajeja.

Ja siellä baarissakin muuten käy ihmisiä jotka ottavat vain harvoin.

Kevät saa taas ihmiset ulos ja näkyviin. Käyn lenkillä joka ilta eikä tuolla nää juuri mitään, ilman otsalamppua.

• Raitis Nainen

On niitä mutta sellaisia ei baareista eikä yörkerhoista löydy. Itse en ole juonut pisaraakaan alkoholia yli 3 vuoteen. Ei vaan tee mieli eikä kiinnosta kännäily eikä bilettäminen ylipäätään.

• jännä ähkijä

Et ole niin jännä et naiset kiinnostuisi. Suomessa on älyttömän vaikeeta tavata naisia jotka ei juo. Naiset ei halua edes tutustua jos et ole unelmien poikamies

• kokemuksella.

Onhan niitä. Yhden kanssa seurustelin tuossa äskettäin. Ei juonut, mutta veti huumeita ja sekoili miesten kanssa huumeissa. Sehän se onkin parempi vaihtoehto kuin alkoholin juominen...

• run bitch run

Missä tapaa naisia jotka ei pahemmin juo kun naiset ei halua edes tutustua jos et ole bratt pitt?

• 4556hhgccvvvhtt

Kukaan ei halua rumaa miestä.

• Rumalla miehellä
        4556hhgccvvvhtt kirjoitti:

Kukaan ei halua rumaa miestä.

tekee ihan samat asiat kuin kiiltokuvahomollakin, mutta rumalla naisella ei tee mitään.

• Harhakuvitelmaa
        Rumalla miehellä kirjoitti:

tekee ihan samat asiat kuin kiiltokuvahomollakin, mutta rumalla naisella ei tee mitään.

Eikä tee, muutenhan ei ole ATM:iä eikä naisettomia miehiä.

• Huorat!!

Itsekkin usein ihmetellyt että mikä naisia oikein riivaa kun jatkuvasti ollaan menossa jonnekkin baariin tai ystävien luoksen viiniä juomaan? Eli jatkuvasti on niinkuin bilettäminen ja viina mielessä? ja sitten moititaan meitä miehiä kun alko meille muka liikaa maistuu? voi voi? Menkää akat peilistä itse katsomaan minkälainen baarihuora sieltä takaisin katsoo!

• neiti spurgu

Naiset juo enemmän kun miehet.

• neiti spurgu

Juomme koska emme kestä rumia miehiä muuten

• siiderilortto

Ei ole rumia miehiä on vain liian vähän viinaa.

• 2+3

Ei oo koska naiset vaan juo aina ja koko ajan.

• more soup.

Vain YH äidit vetää tajun puis. Syy: pitäis saada joku kustantaa elämä, mut tarpeeksi hölmöä ei tahdo löytyä AHISTAA -> lisää geittoa

• yks vaan
        more soup. kirjoitti:

Vain YH äidit vetää tajun puis. Syy: pitäis saada joku kustantaa elämä, mut tarpeeksi hölmöä ei tahdo löytyä AHISTAA -> lisää geittoa

Eiköhän se ole ne jätetyt juoppoisukit jotka juo kun tuli yllätyksenä et lapsiperheessä ei sais istua baareissa joka viikko ja ois joku vastuukin lapsista. Sit itketään täällä kun eukko ja lapset lähti ja löysi paremman miehen joka ei juo.

Ja kylläpä pystyn ihan itse vielä lapset elättään ihan naisvaltasen alan työlläkin. Mut kyllä mun rakastava mies HALUAA itse osallistua lastenkin kustannuksiin kun mut halusi itselleen. Sitä se rakkaus tekee kun välittää mut jotku miehet ei ymmärrä koko sanaa.

• daiju

Juu ja sitten tulee kusinen jännämies ähkimään. Äääh!

• En juo ja käyn harvoin baareissa. Kun käyn, minut löytää tanssilattialta (tai laulajalistalta jos paikassa on karaokea) (:
      Paremmin mut löytää netistä, julkisista, kävelemästä tai leffasta... Myös kavereiden kautta ;)

• "Onko naisia jotka ei juo"

-On paljonkin täysin raittiita naisia, kuten myös miehiäkin.

Mutta yllätys yllätys, nämä ihmiset harvemmin viihtyvät baareissa. ;)

• yks vaan

Näinpä. Itseä saa syyttää jos baareista etsii absolutistia.

• absoluuttinen nolla
        yks vaan kirjoitti:

Näinpä. Itseä saa syyttää jos baareista etsii absolutistia.

Mistä absolutisteja löytyy?

• yks vaan
        absoluuttinen nolla kirjoitti:

Mistä absolutisteja löytyy?

Seurakunnista, kirjastoista ehkä netistä, opiskelemasta, töistä ja harrastuksista. Erittäin paljon urheilevat juovat harvemmin. Kavereiden ja tuttujen kautta voi kysellä myös yksin viihtyvistä.

• ---------------

Liittyykö tämä jotenkin sellaiseen virhepäätelmään, että raittiit naiset ovat siveellisempiä? Bilettäjäneitsyt on paljon parempi tyttöystävä kuin absolutisti kiertopalkinto...

• sinkku 35.

Minun kaveripiirissä ei ole kai yhtään raitista. Sen sijaan on naisia jotka joka viikko käyvät jossain viihteellä-. Itse en baareissa käy kun varmaan kesäisin pari- neljä kertaa ja talven aikana en taida käydä lainkaan.

Kyllä nuorena 15-20 vuotiaana haukuttiin heti lyttyyn jos ei juonut kaljaa muiden kanssa eikä vetänyt röökiä. Tytöt lähti sellaisten matkaan jotka joi ja vetivät röökiä kun pojat oli niin koviksia ja minä olin se nynny sitten. Minä sitten lähinnä urheilin ja olin kotona kunmuut panivat tyttöjä. Omasta mielestäni sellaista miestä ei arvosteta joka ei juo ja juhli usein joten ei naisetkaan ole kiinnost

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4250
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2445
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2416
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      99
      2165
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1915
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1570
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1568
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76