Moi :) Oon 16v tyttö ja rakastan One direction
Directionereita?
7
120
Vastaukset
- marbbe
mäkin oon :D
- I❤️1D
Directioner ilmoittautuu ja ylpee sellanen :3
Mä rakastan koko sydämmestäni niitä ihania, komeita
Poikia. Juu että sellasta- qwerty6
Mitä ihanaa niissä on? Rumia, osa osittain mutakuonoja.
- qwerty6
Mitä ihanaa niissä on? Rumia, osa osittain mutаkuonoja.
- ....................
Hahhah. Mahtaa isona hävettää. Niin että älkää kovin isosti hehkuttako.
- 11+12
qwerty6 argumentti oli niin turhamaisen huono provo, että en edes vaivaudu.
Mutta määrittele "iso", sinä anonyymi yleistäjä.
Itse olen reilu parikymppinen eikä mua yhtään hävetä myöntää että olen aivan hulluna em. bändiin.
Turha vedota siihen että ulkonäkönsä puolesta ovat näin suuren fanikannan itsellensä saavuttaneet, ovat joo symppiksiä nuoria miehiä mutta niiden musiikkia tässä kuunnellaan eikä ulkonäköä.
Pitänee vielä lisätä että itse en edes pidä miehistä, eli meitä on tässä moneen junaan. Menkääpä siis nokkaanne koputtelemaan muualle.
HAHHAH.
- Directioner4ever
Täälähän on yks!!!! ♥ Oon suuri fani, niiden suomen keikallekki menossa :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875085Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1452941- 522541
- 271939
- 561873
- 771824
- 221787