Moi :) Oon 16v tyttö ja rakastan One direction
Directionereita?
7
103
Vastaukset
- marbbe
mäkin oon :D
- I❤️1D
Directioner ilmoittautuu ja ylpee sellanen :3
Mä rakastan koko sydämmestäni niitä ihania, komeita
Poikia. Juu että sellasta- qwerty6
Mitä ihanaa niissä on? Rumia, osa osittain mutakuonoja.
- qwerty6
Mitä ihanaa niissä on? Rumia, osa osittain mutаkuonoja.
- ....................
Hahhah. Mahtaa isona hävettää. Niin että älkää kovin isosti hehkuttako.
- 11+12
qwerty6 argumentti oli niin turhamaisen huono provo, että en edes vaivaudu.
Mutta määrittele "iso", sinä anonyymi yleistäjä.
Itse olen reilu parikymppinen eikä mua yhtään hävetä myöntää että olen aivan hulluna em. bändiin.
Turha vedota siihen että ulkonäkönsä puolesta ovat näin suuren fanikannan itsellensä saavuttaneet, ovat joo symppiksiä nuoria miehiä mutta niiden musiikkia tässä kuunnellaan eikä ulkonäköä.
Pitänee vielä lisätä että itse en edes pidä miehistä, eli meitä on tässä moneen junaan. Menkääpä siis nokkaanne koputtelemaan muualle.
HAHHAH.
- Directioner4ever
Täälähän on yks!!!! ♥ Oon suuri fani, niiden suomen keikallekki menossa :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2824751Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353056Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k502959Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7986Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78961