Kuulin huhun, että..

.. buddy-love on ikivanhaa viikinkisukua.

En usko tuota.

Puhutaan välillä buddysta.

; )

36

106

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itäsaksalainen teuto

      .

      "Se on itäsaksalainen teutooniviikinki"

      har!

      .

    • Selvä.

      Buddy-love on lasten ystävä, näsäviisas ja fatso.

      • Pitäiskö ryhtyä oikein puhdasoppiseksi erään uskonnon harjoittajaksi ja vaatia tänne 6 vuotiaille avioitumisvelvollisuutta.
        :P


      • Ai niin ja olen taas lihonut muutaman kilon.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ai niin ja olen taas lihonut muutaman kilon.

        Taas? TAAS! Eikö sulla ole minkäännäköstä häpyä?


      • buddy-love kirjoitti:

        Pitäiskö ryhtyä oikein puhdasoppiseksi erään uskonnon harjoittajaksi ja vaatia tänne 6 vuotiaille avioitumisvelvollisuutta.
        :P

        Sen jos teet, niin annan pataan!


      • buddy-love
        elisakettu kirjoitti:

        Taas? TAAS! Eikö sulla ole minkäännäköstä häpyä?

        No, minähän olen tunnetusti lähes rajaton.
        Tai sitten en raportoi sitä kun satun hiukan laihtumaan.


      • elisakettu kirjoitti:

        Sen jos teet, niin annan pataan!

        Itseasiassa pidän uskontoja, kokonaisuutena arvioituna, ihmiskunnalle haitallisena ilmiönä.
        Ja ne eräät saisivat jo vihdoin ajatella itse ja myöntää, että profeetallaan oli tila joka nykyisin luokiteltaisiin mielisairaudeksi.


    • Ehdottomasti vahvistan tiedon.
      Tosin en ole käynyt arkistoista katsomassa milloin se esi-isä tuli tänne, mutta joskus 1000 vuotta sitten kuitenkin.


      (toivottavasti tällä saa nyt runsaasti palstatrollausta)

      • Mistäs se esi-isä oikein tänne saapasteli?


      • baddy-love
        elisakettu kirjoitti:

        Mistäs se esi-isä oikein tänne saapasteli?

        Volgan mutkasta, udmurtiasta


      • baddy-love kirjoitti:

        Volgan mutkasta, udmurtiasta

        Minä kun luulin että sieltä päin tuli sheimekat. Eikös ne jättikokoiset wiikingit tulleetkaan tanska-ruotsi-norja-islanti-vyöhykkeeltä? Ja osa risteytyi brittein saarilla?


      • baddy-love kirjoitti:

        Volgan mutkasta, udmurtiasta

        No, itseasiassa toiset esi-isät asuivat Laatokan rannalla vielä joskus 1200-luvulla.


      • elisakettu kirjoitti:

        Minä kun luulin että sieltä päin tuli sheimekat. Eikös ne jättikokoiset wiikingit tulleetkaan tanska-ruotsi-norja-islanti-vyöhykkeeltä? Ja osa risteytyi brittein saarilla?

        Käsittääksen omani tuli nykyisen Ruotsin puolelta.
        Tosin siitähän ei ole kenelläkään tietoa syntyikö hän siellä, vai jollain muulla viikinkialueella.


      • baddy-love
        elisakettu kirjoitti:

        Minä kun luulin että sieltä päin tuli sheimekat. Eikös ne jättikokoiset wiikingit tulleetkaan tanska-ruotsi-norja-islanti-vyöhykkeeltä? Ja osa risteytyi brittein saarilla?

        briessä ketutkin lisääntyivät liikaa ja rabiesvaarn vuoksi aatelist järkkäävät
        kettujahteja kymmein ajokoirinensa

        Olis Elisakin helisemässä takaa-ajettuna


      • eIisakettu
        buddy-love kirjoitti:

        No, itseasiassa toiset esi-isät asuivat Laatokan rannalla vielä joskus 1200-luvulla.

        Uhtuallako? Entinen Kalevala

        siis esi-isäsi vuoksi Aino hukuttautui?


      • baddy-love kirjoitti:

        briessä ketutkin lisääntyivät liikaa ja rabiesvaarn vuoksi aatelist järkkäävät
        kettujahteja kymmein ajokoirinensa

        Olis Elisakin helisemässä takaa-ajettuna

        Ei se ollu rabiesvaara - aatelisten propagandaa. Isoille rikkaille äijille kun ei pienistä ketuista ollut vastusta - villisian jahtaaminen tuotti paljon enemmän tapaturmia josta hissukseen luovuttiin. Pystynenäiset seivässelät ei muutenkaan tykänneet ryöniä hevosen alla mullikossa. Kuten tiedämme ketun ajohomman sai siis hoitaa koirat.


      • buddy-love kirjoitti:

        Käsittääksen omani tuli nykyisen Ruotsin puolelta.
        Tosin siitähän ei ole kenelläkään tietoa syntyikö hän siellä, vai jollain muulla viikinkialueella.

        Sen aikasista ei tosiaan tiennyt - kuka ja mistä. Ja orjuuden kautta jälkeläiset saattoi olla paljon muualtakin.


      • eIisakettu kirjoitti:

        Uhtuallako? Entinen Kalevala

        siis esi-isäsi vuoksi Aino hukuttautui?

        Uhtua ei ole lähelläkään Laatokkaa.
        Käkisalmen nurkilla majailivat.


      • elisakettu kirjoitti:

        Sen aikasista ei tosiaan tiennyt - kuka ja mistä. Ja orjuuden kautta jälkeläiset saattoi olla paljon muualtakin.

        Orjuuden uhan takia sieltä Laatokan rannaltakin päätettiin lähteä, sillä Novgorodilaiset alkoivat silloin käydä turhan hankaliksi.


      • Malaxin marksilaiset
        buddy-love kirjoitti:

        Uhtua ei ole lähelläkään Laatokkaa.
        Käkisalmen nurkilla majailivat.

        .

        "SUku oli Malaxin marksilaisia????????"

        har!

        .


      • Malaxin marksilaiset kirjoitti:

        .

        "SUku oli Malaxin marksilaisia????????"

        har!

        .

        Itse olen tiukasti Groucho Marxilainen.


    • Ehkä buddy on Vikingarna-yhtyeen solisti? Jylhä baritoni ja se ei ihan ruipelosta miehestä lähde.

      • Itse olen sitä mieltä, että lauluääneni sopii loistavasti tuhoeläinten ja muiden epätoivottujen ilmiöiden karkotukseen.


      • buddy-love kirjoitti:

        Itse olen sitä mieltä, että lauluääneni sopii loistavasti tuhoeläinten ja muiden epätoivottujen ilmiöiden karkotukseen.

        Eli kävisit hyvin turvahälyttimeksi


      • elisakettu kirjoitti:

        Eli kävisit hyvin turvahälyttimeksi

        Versioni O sole mio:sta herättää ansaitusti huomiota (ja paniikkia).
        Varmuuden vuoksi en esitä sitä väentungoksessa tai muutoin kun poistumisteistä on pulaa.


      • baddy-love
        buddy-love kirjoitti:

        Versioni O sole mio:sta herättää ansaitusti huomiota (ja paniikkia).
        Varmuuden vuoksi en esitä sitä väentungoksessa tai muutoin kun poistumisteistä on pulaa.

        Itseasiassa keksin laulustani pahimman inetrvallin ns, pirun kvintti, jota käytetään ambulansseissa piipaa piipaa jne.

        Hevarit kutuvat: voimasoinnuxi


      • buddy-love kirjoitti:

        Versioni O sole mio:sta herättää ansaitusti huomiota (ja paniikkia).
        Varmuuden vuoksi en esitä sitä väentungoksessa tai muutoin kun poistumisteistä on pulaa.

        Wiikingit taisteli miekoin ja sotakirvein, eikä laulamalla vihollisia suohon. Mutta olihan siellä joskus mukana trolli tai trobaduuri tai mikälie laulunsepittäjä.


      • trobaduurx
        elisakettu kirjoitti:

        Wiikingit taisteli miekoin ja sotakirvein, eikä laulamalla vihollisia suohon. Mutta olihan siellä joskus mukana trolli tai trobaduuri tai mikälie laulunsepittäjä.

        Näin on kirjoitettu
        et lirissä on elisakettu
        kettumölli
        koirilt safkat pölli

        kerosäe:

        Haista sinä **ttu
        elisakettu


      • trobaduurx kirjoitti:

        Näin on kirjoitettu
        et lirissä on elisakettu
        kettumölli
        koirilt safkat pölli

        kerosäe:

        Haista sinä **ttu
        elisakettu

        Vai niin. Olipas se erikoisesti ilmaistu.

        Rauhallista yötä sinullekin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Wiikingit taisteli miekoin ja sotakirvein, eikä laulamalla vihollisia suohon. Mutta olihan siellä joskus mukana trolli tai trobaduuri tai mikälie laulunsepittäjä.

        Itse olen pitäytynyt floretissa, vaikka lauluääneni onkin selvästi viiltävämpi.


      • buddy-love kirjoitti:

        Itse olen pitäytynyt floretissa, vaikka lauluääneni onkin selvästi viiltävämpi.

        Nonni, elikkä onhan sitä wiikinkiä sitten siellä :) *kaksi asetta*


      • baddy-love
        buddy-love kirjoitti:

        Itse olen pitäytynyt floretissa, vaikka lauluääneni onkin selvästi viiltävämpi.

        Heinäseipäit ja varstoja me evkkokarjalaiset käytimme


      • elisakettu kirjoitti:

        Nonni, elikkä onhan sitä wiikinkiä sitten siellä :) *kaksi asetta*

        Minä olen kaksinkertainen uhka, sillä olen vaarallinen sekä itselleni että ympäristölleni.
        (kerran piti käydä neulotuttamassa korva entiseen malliin)


      • Jaakkima:.!1#%?+
        baddy-love kirjoitti:

        Heinäseipäit ja varstoja me evkkokarjalaiset käytimme

        .

        "Jaakkiman ruattalaasia??????"

        har!

        .


    • määmy

      Ei kandee luottaa huhuihi, voi yht kaikke ol roottalaiste jälkeläisii. Menneisyydes ruottalaiset kauppiaat soutivat Venäjän suuntaan ja mennessää huusiva "Ro, ro, ro" (ro -dde -tt = soutaa), pysyäksee tahissaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe