siskot korkokenkien nimessä, kertokaa millä korkokengillä tai saappailla voi liikkua tässä loputtomassa sateessa, kurassa, ravassa..?! En halua pilata kalliita nahkaisia nilkkureitani. Tää on niin masentavaa liikkua päivästä toiseen matalakorkoisissa kosteutta sietävissä "jokasään" nilkkureissa. Jalkapöytäänkin jo sattuu.
tällä kelillä
9
493
Vastaukset
- Ei kauaa enää
Perjantaina tuskasi loppuu tämän kelin osalta.
- Märkäkorko
Kyllä minä käytän nahkakorkkareitani (hintavia) myös näillä keleillä. Niitä vain pitää jaksaa hoitaa. Minä käytän Wolya yleensä, ei yksi käsittely riitä ja puhdistan ja käsittelen taas käytön jälkeen. Hyvin on menty ihan lätäköitä pitkin.
http://www.woly.fi/pintanahka-uudet-kengat.html - Kengitetty
On olemassa myös goretex-vaihtoehto. Itselläni on pitkävartiset Höglin saappaat, sentin platoolla ja 8 sentin tolppakorolla. Ei pääse vesi kenkään ja pyyhkäisemällä saa pinnan taas siistiksi.
- Bongaaja
Sadekelillekin on olemassa kauniita jalkineita esim. täällä https://www.google.fi/search?q=high heel rubber boots&rlz=1C1ASUT_fiFI474FI474&espv=210&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=qDXOUu-gJNT2yAOiqYDoDw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1536&bih=724. Louis Vuittonin saappaat on tosin sen hintaisia, että niitä ei varmaankaan Suomen katukuvassa tulla näkemään, valitettavasti. Toki halvemmallakin saa kauniita korkokumppareita.
- korot ravassa
Ihan kivoja korkokumppareita.Itse käytän tekonahkasaappaita noin1,5 cm platformilla ja kapealla 9 cm korolla, ei ihan piikkikorko.Paksumpi pohja ja korko suojaa kivasti kostealla kadulla.Ne toimii myös kuraisemmalla hiekkatiellä ja ovat helpot puhdistaa kostealla pyyhkimällä tai pahemmat kurat ihan nopealla suihkulla keinonahkaisuuden vuoksi.Silikoni spray pintaan ja taas näyttävät hyviltä,kestävät kuraa ja kosteutta.Nahkaisetkin toimii mutta niissä kovempi huoltaminen ja rasvaaminen.
- korkoa kumppareissak
Minä Ostin Prismasta kiilakantaset 6sentin korolla olevat kumisaappaat ja niillä ollaan tämä vuosi menty, tosi mukavat jalkaan näillä keleillä.
- ----------
Kumipohjaiset Kuoma-jalkineet villasukkien kanssa - liukasteluun kyllääntynyt.
- korot ravassa
Kyllä nyt oli kiva taas pitää parempiakin korkosaappaita pitkästä aikaa:). Ei tarvinnut kierrellä ja varoa kuraisia paikkoja eikä kotona tarvinnut heti alkaa pesemään tai puhdistamaan saappaita.
- mmmmm.
Ovatko Pomarfiinn-nilkkurit mielestänne mukavat kävelykengät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648