Testaa arvosi

40

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oot viherkommari?

Mikä se lopputulos oli?

• Olin pysytykorva enkä kettu.

Jos kysytään jotain moraalin liittyvää, niin minähän usein olen samaa mieltä viherkommareiden kanssa. Kirkko, homot, huumeet jne...

• Tänne tupsahti Leijona.

"Leijona
      Lakia ja järjestystä korostavat konservatiivit

Ryhmän tyypillinen edustaja
      Ikä
      ei painotusta
      Sukupuoli
      nainen
      Asuu
      10 000-30 000 asukkaan kunnassa
      Ammatti
      ei painotusta
      Koulutus
      ei painotusta
      Osuus
      33 % suomalaisista
      Leijona asuu keskikokoisessa kunnassa ja on usein nainen."

- Siinä oli jotain muutakin tekstiä laillisuuden vankasta kannattajasta ja vapauttaisi susijahtia nykyisestään, jne...

• Ikisinkku M

Tulos oli odotettu pystykorva mutta se mikä minusta tuossa on kiintoisaa on se että kun otetaan huomioon että on YLE:n oksetuskone että olettekos ihan varmoja ettei siellä ole erilaisia painotuksia erilaisilla vastauksilla? Epäilen että kun joku klikkaa ylen mieleisesti palkki kasvaa ainakin 1,5 pykälää ja kun vähemmän mieleisesti palkki kasvaa vain puoli pykälää, näinkin voidaan mielipiteitä muokata helposti.

• Taidat pitää salaliittoteorioista? Kuka muuten omistaa tässä tässä tapauksessa Ylen mielipiteen?

• Ikisinkku M

• Ratikkakuski kirjoitti:

Taidat pitää salaliittoteorioista? Kuka muuten omistaa tässä tässä tapauksessa Ylen mielipiteen?

Viime vuosina on lehtien nettikyselyissä käynyt mm. niin, että kun kansa on ollut väärää mieltä, niin äkillisesti tuo ikävä vaihtoehto on kadonnut kyselyistä ja prosentit on laskettu jäljelle jääneille vastauksille uudelleen.

Netti oli aika närkästynyt kun eräässä kyselyssä sensuroitiin vaihtoehto, jossa maahanmuuttajiin negatiivisesti suhtautuminen olisi voinut johtua huonoista kokemuksista.

Pari muutakin on ollut, mutten enää muista niitä.

• Kysymyksessä 1 juonnetaan neutraaleista avioliitoista. Yksi asia mikä täysin jätettiin huomioimatta on moniavioliitto useamman vastakkaisen sukupuolen kanssa. Eräs sukupuolineutraaleja avioliittoja puolustava totesi radiossa sen olevan nykypäivänä mahdollista ilman avioliittoa ja olemalla kihloissa useamman kanssa kerralla. Se ei ole rangaistavaa. Silti sama henkilö vaati homoille oikeutta kirkkohäihin.
      Tuon vuoksi olen pakotettu vastaamaan "Ei mitään mieltä"

Kysymys kaksi taas on ikuista pakkoruotsia. Tässä olen taas sitä mieltä, ettei koko maassa tarvita ruotsin kieltä. Imatralla pärjää paremmin venäjän kielellä kuin ruotsilla. Jälleen ei mitään mieltä

Kysymys kolme taas on työttömiä syyllistävä kysymys, kun maassa on 30 000 vapaata työpaikkaa ja korkeintaan 20 000 ilmoitusta ei saa julkisuutta. Työttömiä vastaavasti on yli 300 000. Tekemättömiä töitä kyllä on maa tulvillaan, maksajia vain puuttuu. Siksi olen vahvasti eri mieltä

Kysymys neljä on kaksipuolinen kysymys. Kun asut kaupungissa, missä ei ole susia, ei susien tappamat lemmikit haittaa. Jotta lemmikit saisivat olla ulkona ilman valvontaa, olisi asukkaiden rakennettava pihapiiriin kaksimetrinen vahva verkkoaita. Kysymys on yleistävä ja samalla vääristävä. Siksi ei mielipuolta.

Kysymys viisi ei ole paikkansa pitävä. Yleinen sosiaalituki pitäisi laittaa kelan maksettavaksi ja harkinnanvarainen kunnan maksettavaksi. Vahvasti eri mieltä.
      Mikäli tuen maksaja olisi yksityinen, saattaisi tukia tulla kuin liukuhihnalta, koska valtio maksaa tai toisinpäin. Ei siis mieltä

Kysymys kuusi. Miksi, nykyisetkään eivät ole kaikki saaneet töitä. Vahvasti eri mieltä

Kysymys seitsemän. Ilmastomuutos, ilmastomuutos ja ilmastomuutos. Kaikki on helppoa laittaa saastuttamisen syyksi, vaikka sillä on osittainen seuraus. Myös eläimien piereskely vaikuttaa ilmakehään.
      Etelä-Amerikan länsirannikolla joka neljäs vuosi tulee el ninjo-sääilmiö
      Olen asunut nykyisessä talossa 20 vuotta ja voin sanoa, että jokaisena talvena on tullut lunta. Ei siis ole mitään ilmastomuutosta. Ei siis mieltä.

Kysymys kahdeksan. Kansanedustajat, poliisit ja oikeussalien työntekijät rikkovat jatkuvasti lakia. Ei mitään mieltä.

kysymys yhdeksän. Kysymys on enteellistävä ja eriarvoistaa ihmisiä. Edelliseen vastaukseen nojaten, ei mitään mieltä

Kysymys kymmenen. Jokainen valtion työpaikka on tappiollinen, paitsi lappuliisan ja peltipoliisin. Esim. YLE itse tuhlaa vuosittain puoli miljardia. En siis ole mitään mieltä

Kysymys yksitoista. Kas kas, ei ihmisiä holhota liikaa. Työttömiä holhotaan liikaa. Joten kysymys on liikaa suunnattu tiettyyn uhmisryhmään yleistäen. Olen siis vahvasti samaa mieltä

Kysymys kaksitoista. Jokaisella on oikeus syödä mitä haluaa. Mikäli kaikki ryhtyisivät vihanneksiksi, ei tuotanto riittäisi. Vahvasti eri mieltä.

Ja kolmetoista. Jos naiset eivät osaa pyytää työhaastattelussa peruspalkkaa korkeampaa palkkaa. Kenessä on syy? Ei mitään mieltä.

Tulos http://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

• "Pystykorva

Yksilökeskeiset konservatiivit
      Pystykorva asuu maaseudulla

Ikä
      15-24 vuotias
      Sukupuoli
      mies
      Asuu
      < 10 000 asukkaan kunnassa
      Ammatti
      työntekijä
      Koulutus
      ammatillinen tutkinto
      Osuus
      25 % suomalaisista
      "

Ja kuten yleensä, kun vastausten syytä ei kyselyissä kyetä analysoimaan, niin tuloksena on sutta ja sekundaa.

• Puska-PlaMDu

Olen Nina Mikkonen ja Olli Immonen! Olen kettu Hautala!
      Siis aivan vitun paska testi. En edes kannata susien lahtaamista.

• Nasdaq
    • rosestar

Kettu

Yksilökeskeiset talousliberaalit
      Kettu asuu kaupungissa

Ikä
      25-34 vuotias
      Sukupuoli
      ei painotusta
      Asuu
      > 100 000 asukkaan kaupungissa
      Ammatti
      toimihenkilö, asiantuntija, opiskelija
      Koulutus
      korkeakoulututkinto
      Osuus
      20 % suomalaisista

Ketut ovat talousliberaaleja, jotka kannattavat yksilön vapauksia. He ovat yleisesti sitä mieltä, että ihmisiä holhotaan liikaa. He myös antaisivat samaa sukupuolta oleville pareille avio-oikeuden ja sallisivat vapaamman sudenmetsästyksen. Jos yritys tuottaa tappiota, ketut eivät tukisi sitä valtion rahoilla. Ketut ovat nuoria korkeakoulutettuja kaupunkilaisia, jotka olisivat valmiita vähentämään lihansyöntiä.

• rosestar

jotenkin kumma vastaus.minä raskastan lihaa, enkä laittanut että pitäisi vähentää.

avio-oikeuden sallisin mutta en adoptio oikeutta homoille, anteeksi vai vahva moraali ja historiaan perehtynyt 8)
        vapaampaa saalistusta en salli sudenmetsästystä.
        ja kannatan jonkun verran yksilöllisyyden vapautta.
        http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Freedom_1.jpg

• määmy

Mä oon toivoton tapaus, ei antanu mtn tulost

• Testitulos ei kuvannut minua mitenkään. En ymmärrä miten sain tuon vastauksen, joka ei matchannut mitenkään edes testissä antamiini vastauksiin.

• Kettu:
      IKÄ
      25-34 vuotias
      SUKUPUOLI
      ei painotusta
      ASUU
      AMMATTI
      KOULUTUS
      korkeakoulututkinto
      OSUUS
      20 % suomalaisista
      Ketut ovat talousliberaaleja, jotka kannattavat yksilön vapauksia. He ovat yleisesti sitä mieltä, että ihmisiä holhotaan liikaa. He myös antaisivat samaa sukupuolta oleville pareille avio-oikeuden ja sallisivat vapaamman sudenmetsästyksen. Jos yritys tuottaa tappiota, ketut eivät tukisi sitä valtion rahoilla. Ketut ovat nuoria korkeakoulutettuja kaupunkilaisia, jotka olisivat valmiita vähentämään lihansyöntiä.

En salli tän vapaampaa sudenmetsästystä. Viimeksi ihmisen on varmasti tappanut susi 1800-luvun lopulla. Esim. lammas on vaarallisempi ihmisen kannalta, yksi pässi on tappanut ihmisen 2000-luvulla :(

Muuten varmaan eniten olen tosiaan toi kettu (kanani vapiskoon)

• Hei, me ollaan samixii :)

En oikein myöskään salli tän vapaampaa sudenmetsästystä. Tosin ymmärrän, että saattaisin ajatella asiasta toisin, jos lähimetsässä elelisi susilauma.

• oasis79 kirjoitti:

Hei, me ollaan samixii :)

En oikein myöskään salli tän vapaampaa sudenmetsästystä. Tosin ymmärrän, että saattaisin ajatella asiasta toisin, jos lähimetsässä elelisi susilauma.

Jos mulla olisi pieniä koiria tms. olisin varmaan myös samaa mieltä, että susia saisi metsästää eniten. Nää on aina vaikeita..

• sauna -y.b
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Jos mulla olisi pieniä koiria tms. olisin varmaan myös samaa mieltä, että susia saisi metsästää eniten. Nää on aina vaikeita..

Eniten = enemmän, huoh.. Nyt sinne saunaan ja heti!

• Pandakarhu

Vasemmistolaiset arvoliberaalit

Ei yllättänyt.

• Hehe:

"Panda on maailmanparantaja ja julkisen talouden ystävä. Hän on kaupungissa asuva eläkeikäinen nainen. Panda vihkisi homot, vähentäisi energiankulutusta ilmaston hyväksi ja on vahvasti sitä mieltä, että naiset eivät ole vielä tasa-arvoisessa asemassa miehiin nähden. Pandan mielestä sosiaalituet eivät passivoi ihmisiä liikaa eikä suomalaisia myöskään holhota ylen määrin. Hän ei missään tapauksessa yksityistäisi terveyspalveluja nopeammin. Panda ei halua rikkoa lakia vaikka oma moraali sanoisi toisin. Toisaalta hän ei usko, että ihmisryhmä määrittäisi taipumusta rikollisuuteen."

• DorkaM kirjoitti:

Hehe:

"Panda on maailmanparantaja ja julkisen talouden ystävä. Hän on kaupungissa asuva eläkeikäinen nainen. Panda vihkisi homot, vähentäisi energiankulutusta ilmaston hyväksi ja on vahvasti sitä mieltä, että naiset eivät ole vielä tasa-arvoisessa asemassa miehiin nähden. Pandan mielestä sosiaalituet eivät passivoi ihmisiä liikaa eikä suomalaisia myöskään holhota ylen määrin. Hän ei missään tapauksessa yksityistäisi terveyspalveluja nopeammin. Panda ei halua rikkoa lakia vaikka oma moraali sanoisi toisin. Toisaalta hän ei usko, että ihmisryhmä määrittäisi taipumusta rikollisuuteen."

Mukavalta mummoltahan sinä vaikutat ;P

Mussakin on aika paljon pandamummoa, tajusin nyt..

• Enpä oikeastaan yllättynyt. Kettu repolainen sieltä paukahti.

IKÄ
      25-34 vuotias
      SUKUPUOLI
      ei painotusta
      ASUU
      AMMATTI
      KOULUTUS
      korkeakoulututkinto
      OSUUS
      20 % suomalaisista

• Nasdaq

Me ollaan samiksii. Ihunaa. Mä olen aina tuntenut outoa sielullista yksinäisyyttä sisikunnassani, kunnes ymmärsin sellaisia - eli meitä - olevan 20% kansalaisista, ja tuon oudon tunteen olevan aivan tavallista yksilöllisyyttä.

• Nasdaq kirjoitti:

Me ollaan samiksii. Ihunaa. Mä olen aina tuntenut outoa sielullista yksinäisyyttä sisikunnassani, kunnes ymmärsin sellaisia - eli meitä - olevan 20% kansalaisista, ja tuon oudon tunteen olevan aivan tavallista yksilöllisyyttä.

Petyitkö vai ilahduitko havainnostasi?

• Nasdaq
        oasis79 kirjoitti:

Petyitkö vai ilahduitko havainnostasi?

Siitä on jo niin kauan, että en oikein enää voi palauttaa tunnetta, koska mitään varmuuslevykettä ei siitä enää ole.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Siitä on jo niin kauan, että en oikein enää voi palauttaa tunnetta, koska mitään varmuuslevykettä ei siitä enää ole.

Mutta jollain tavalla koen sen - näin postuumisti ristiriitaisena tunteena, joka oli täynnä vapautta ja kauhua.

Jotenkin näin.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Mutta jollain tavalla koen sen - näin postuumisti ristiriitaisena tunteena, joka oli täynnä vapautta ja kauhua.

Jotenkin näin.

Visualisointi auttaa aina, sekä ylä- että alamäessä.

http://www.youtube.com/watch?v=3T-VAi2Xqq8

• Nasdaq kirjoitti:

Visualisointi auttaa aina, sekä ylä- että alamäessä.

http://www.youtube.com/watch?v=3T-VAi2Xqq8

Vapaus ja kauhu yhteen tunteeseen ahdettuna... Kieltämättä ristiriitaisen kuuloista.

Ristiriitaiset tunteet on kuitenkin omalla tavallaan kiehtovia, niitä ymmärtääkseen joutuu sovittelemaan sellaisia palasia yhteen, joiden ei alkuun kuvitellut yhteen sopivan.

• Nasdaq
        oasis79 kirjoitti:

Vapaus ja kauhu yhteen tunteeseen ahdettuna... Kieltämättä ristiriitaisen kuuloista.

Ristiriitaiset tunteet on kuitenkin omalla tavallaan kiehtovia, niitä ymmärtääkseen joutuu sovittelemaan sellaisia palasia yhteen, joiden ei alkuun kuvitellut yhteen sopivan.

Paremminkin ei pystynyt. Kyllä se jälki oli sen verran kauheaa.

• Nasdaq kirjoitti:

Paremminkin ei pystynyt. Kyllä se jälki oli sen verran kauheaa.

Visualisoi muisto pois häiritsemästä mieltäsi :)

• Nasdaq
        oasis79 kirjoitti:

Visualisoi muisto pois häiritsemästä mieltäsi :)

Tarkoitatko, että jaa se?

• Nasdaq kirjoitti:

Tarkoitatko, että jaa se?

Tai sitten voit tehdä tunteesta mielessäsi vaikka pallon, minkä potkaiset hevon kuuseen ;)

Joillekin toimii, joillekin ei. Riippuu myös mielikuvituksesta, mutta sinun kohdallasi mielikuvituksen puute tuskin lienee ongelma.

• Nasdaq
        oasis79 kirjoitti:

Tai sitten voit tehdä tunteesta mielessäsi vaikka pallon, minkä potkaiset hevon kuuseen ;)

Joillekin toimii, joillekin ei. Riippuu myös mielikuvituksesta, mutta sinun kohdallasi mielikuvituksen puute tuskin lienee ongelma.

Olen siinä mielessä modernismin eksentrinen edelläkävijä, että keksin ulkoistamisen jo aikaa ennen sen ulkoistamista.

Muuten hyvä neuvo, kiitos.

• Mä olin joku tusinatavara testissä niin kuin kolmasosa muistakin suomalaisista.

• Olen PYSTYKORVA!

IKÄ
      15-24 vuotias
      SUKUPUOLI
      mies
      ASUU
      < 10 000 asukkaan kunnassa
      AMMATTI
      työntekijä
      KOULUTUS
      ammatillinen tutkinto
      OSUUS
      25 % suomalaisista
      Pystykorva on konservatiivi: nuori maaseudun mies, jolla on tiukan kielteinen kanta muutamaan kysymykseen. Pystykorvat sanovat ei homoliitoille, pakolaisille, ilmastonmuutoksen eteen tehtäville uhrauksille sekä lihansyönnin vähentämiselle. He ovat myös sitä mieltä, että joillakin ihmisryhmillä on toisia enemmän taipumusta rikollisuuteen ja häiriökäyttäytymiseen. Pystykorvat ovat usein työntekijäammateissa. Hieman yli puolet pystykorvista ajattelee, että naiset ovat Suomessa epätasa-arvoisessa asemassa miehiin verrattuna.

• aIbatrossi

http://www.youtube.com/watch?v=GxtwzU0-wPM

Teati antoi jopa kuvanikin
      Olet hallitseva koko maailmaa
      Komea sinkku miljedööri
      Palstan ainoa oikeaoppinen

Lisäx Ratikalle viesti: Suomessa on kolme rekisteröityä kommunistipuoluetta
      muttei ainuttakaan kommaria eduskunnassa

Ratikka on harhainen, kuin dazu ja luulee vasemmistoa kommareixi

• Viestiä *' Pukkaa

Kävin samantapaisen painin kysymysten kanssa kuin Runontaja.
      Päädyin vastaamaan suht diplomaattisesti ja tulos oli
      olen Leijona

Niin, tiesin, että minulla on kissaneläimen (vaikea) luonne.

Mutta noista kysymyksistä yksikään ei ole noin yksioikoinen. Paitsi ykkönen ja sos terveyspalveluiden pitäminen julkisella puolella. Kunnes siiten löydetään jokin TOIMIVA ratkaisu.
      Asioilla on niin monta puolta.

Ne oli niin peruskysymyksiä, että olisin vastannut samalla tavalla vaikka olisin ...20 vuotta nuorempi.

• tunnukset unohtanut

olin kettu,
      ei mitään yllättävää

• arvote

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe