Sääntöjä kertaillen

Joo, eli siis Luotsina minulla on oikeus poistaa tai olla poistamatta kommentointeja.
Siihen ei auta kuin vain asennoitua. Katselin tuossa aikani kuluksi noita vanhoja keskusteluja taas ja kyllä täytyy sanoa ettei keskustelun taso ole ollut mitään hohdokasta. Nythän täällä on lähes asiallista keskuetelu ollut välillä, jollei oteta huomioon noita Tupla vai kuitin aloittamia vänkäämisiä.

Ihan vapaasti saatte vaikka porukalla tehtailla niitä rikosilmoituksia jos siltä tuntuu.
Jokainen voi ihan itsekseen tai porukalla nyt miettiä sitä onko tuo netissä levitetty VAROITUS ollut ihan asiallista vai onko taustalla ollut jotain muuta?

Ihan varmasti aion vastaisuudessakin "häiritä" Tuplan vai kuitin tapaisia kommentoijia ja poistan jos siltä tuntuu. Tuo asia täytyy jokaisen täällä keskustelijan hyväksyä tai sitten siirtyä muualle "keskustelemaan".

Ja jos henkilön ego on liian iso asettumaan näihin yleisen ja julkisen keskustelun sääntöihin voipi myöskin siirtyä toisaalle.

Elikkä, vastaisuudessakin poistan asiattomia kommentointeja, tasa-arvoa rikkovia, rasistisia, vihapuheita, provoilua, henkilöön kohdistuvia, yllytyksiä yms mitä katson tarpeettomaksi täällä esitetyksi, elikkä natsi meiningillä eteenpäin.

Minulla on vieläkin nuo luotsaamisen oikeudet, näkyy tuossa osion yllä tuollainen ankkuri tsydeemi, joten ei ole ylläpito katsonut toimintaani huonoksi.

Luotsista on ihan turha kehittää keskustelun aiheita, ei niitä kunnon kommentti ketjuksi asti kuitenkaan löydy.

Aiheena on siis vielä edelleenkin työpaikkakiusaaminen, häirintä, syrjintä, epäasiallinen kohtelu ja siihen liittyvät laki jutskat ja sen sellaiset.

6

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kataro

      Aika surullista kuultavaa, jos luotsin toimista ollaan pykäämässä rikosilmoitusta, koska täällä on ollut ennen hänen tuloaan todella loukkaavia viestejä ihan nimien kera ja niistä tehdyt rikosilmoitukset eivät ole johtaneet mihinkään, joten tuskin menee tämäkään.

      Itse olen nähnyt/lukenut sen surullisen kuuluisan VAROITUKSEN ja se nettisivu oli kaikkien nähtävillä kuten tämäkin. Enkä varmastikaan ole ollut ainoa sen lukenut, joten kaikki sympatiat luotsille.
      Voisin oikeastaan tähän heittää kysäisyn, että kuinka moni sen kävi lukemassa? Ja älkää kysykö missä se oli tai kenen kirjoittama, koska ne jotka asiasta tietää osaavat kyllä vastata.
      JOS tämä kysymys on loukkaava, niin tämän postauksen saa poistaa.

      Noi peukut, eli plussat ja miinukset, itse en niihin kiinnitä pahemmin huomiota, mutta mikä niiden tarkoitus oikeastaan on ja tarvitaanko niitä? Voisiko ne poistaa käytöstä kokonaan?

    • kataro

      Josko joku on tehnyt niistä ilmon? Ihan ensimmäisenä ei kannata aina sitä syyttävää sormea osoittaa luotsiin. Tätä palstaa käy kuitenkin lukemassa paljon ihmisiä ja joku on voinut tuumata, että ne eivät olekaan olleet niin asiallisia.

      • Minä se poistelen joutavia vänkäyksiä, ei niin surullistakaan vaan asialinjalla, hei!


      • peacekeeper kirjoitti:

        Minä se poistelen joutavia vänkäyksiä, ei niin surullistakaan vaan asialinjalla, hei!

        Niin, ettei palsta ole vieläkään vapaa kiusaamiselle ja renkutuksille. Niitä jos haluaa lukee voi siirtyä tuonne ikivanhohin keskuteluihin katkerista kituvista naisista ja plussien vahtaamiseen. Tuo aika on nyt jäänyt taa, palsta ei ole kenenkään egon kohotusta varten.


      • kansan viisaus
        peacekeeper kirjoitti:

        Niin, ettei palsta ole vieläkään vapaa kiusaamiselle ja renkutuksille. Niitä jos haluaa lukee voi siirtyä tuonne ikivanhohin keskuteluihin katkerista kituvista naisista ja plussien vahtaamiseen. Tuo aika on nyt jäänyt taa, palsta ei ole kenenkään egon kohotusta varten.

        "Tikulla silmään joka vanhoja muistelee" pohjalaanen


    • heh-heh.

      Oikeutesi poistela loppui kun sait kenkää.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe