Olen ostamassa selected hommen villakangastakkia, mutta koko vähän mietityttää. oma hartialeveys 66cm, rinnanympärys 105cm vyötärö 93cm. Pituutta minulla on 184cm ja painoa 82kg.
Olen kokeillut molempia takkeja. M tuntui vyötäröstä vähän makkarankuorelta, mutta näytti muuten hyvältä ja istui hartioista. L on erittäin mukava päällä, mutta jää keinumaan päälle, eli keskivartalossa on paljon tyhjää tilaa.
Netissä on annettu noita kokotaulukoita, mutta ei niistä ole oikein hyötyä, kun välillä ne väittää, että olen xl-luokassa. kyseessä on tämä takki. http://www.kolibrishop.com/maenner/jacken/winterjacken/selected-memphis-coat-black-p-96439.html
osaisko jok
Takin koko. M vai L ?
ollighter
2
870
Vastaukset
- pajunvitsa
Mistä löytyy selectedin kokotaulukko?
- kumpikin_huonoja
Älä osta kumpaakaan, jos kerran ei ole kumpikaan sopiva. Ei kannata vääränkokoista takkia ostaa sen takia että saa niin halvalla. Menee se vähäinenkin raha ihan hukkaan.
Paljon parempiakin takkivalmistajia on runsaasti, joilta varmasti löytyy sopiva malli kun kiertää stockan, sokoksen, halosen yms. alennusmyynnit läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904