Miksi valehdella profiilissa

auke

tein feikkiprofiilin ja kävin katsomassa entisen miesystäväni profiilia suomi 24 treffipalstalla. Hiukan hymyilytti kun mies oli yhtäkkiä kasvanut neljä senttiä 184 sentistä 188 senttiin ja laihtunut 88 kiloiseksi yli 100 kiloisesta ja ruumiirakenne oli normaali vaikka on erittäin tukeva vatsastaan kun hänet vielä edellispäivänä näin.Sen arpisen ison vatsan takia monet naiset kyllä kaikkoaa, hah. Miten ihmeessä kannattaa valehdella mittojaan, jokuhan saattaa tykätä sinusta sellaisena kuin olet mutta ei hyväksy valehtelua ja treffeillä se viimeistään paljastuu. Myös kasvokuvasta näkyy pulskat posket, ettei ihan normaalipainoinen ole, ellei ole lähettänyt vanhaa kuvaansa. Lisäksi työssäkäynti ja ammatti olivat valheelliset, samoin lemmikit. Ei omista kissaa eikä koiraa, koira on ollut kauan aikaa sitten. Kukakohan tämän "helmen" nappaa, saa pitää...

16

849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahmelan orhi

      Valehtelu on nettitreffeillä yleistä, mutta tyhmää. Kaikki valehdellaan, minusta pahin valhe on kertoa olevansa vapaa vaikka olisi jopa naimisissa. Elämäkään ei opeta. Jopa kuuskymppiset miehet ihan pokkana kertovat olevansa niin vapaita, vaikka naimisissaoloa olisi takana muutama vuosikymmen. Kait se toisaalta on niin että noissa tilanteissa kulissia on eletty jo niin pitkään, etteivät oikein edes muista, että heillä oikeastaan on vaimo ;) Ressukoita kaikki tyynni.

    • jenny1

      Nämä valehtelijat taitavat ajatella että toinen ihastuu niin kovin ettei ulkonäöllä olekaan vaikutusta. Ei pakolla olekaan, vaan se mihin loppuu niin on juurikin tuo valehtelu. Itse olen omalla naamallani liikkeellä niin kyllä sellaiseen menetän heti mielenkiinnon joka valehtelee heti...

    • ?..

      mies "kapteeni".. entä nainen.. jos valehtelisin ? olisin ?

    • ...

      olisin - fiksu !?

      • vooooooooooooooooo11

        Uskomatonta kuinka naiset kehtaavat valittaa miesten tissien tuijottelusta! Kun käyn Katariinan uimalassa uimassa ei naisten tuijottelusta tule loppua ollenkaan! Ei iso elin tee miehestä yhtään halvempaa tai pelkkää objektia. Olen aina kärsinyt suuresta sukupuolielimestäni eivätkä tuijottavat naiset tee elämästäni yhtään helpompaa. Uimahousuissa ongelma tietysti korostuu mutta kai minullakin on oikeus uida? Sopivien uimahousujen löytäminen ja peniksen asettelu niiden sisälle on työn takana, en todellakaan nauti häpeilemättömästä tuijottelusta. Koen itseni erilaiseksi, jollain tapaa vammaiseksi jonka tuijottaminen on laillistettua. En ole pelkkä penis vaan ihminen. Hävetkää naiset ja antakaa minun uida rauhassa.


    • kiltti mies.

      Ei pääse treffeille jos ei valehtele. Minä en valehtele joten en ole päässyt treffeillekkään. Monet siis huijaa että edes pääsisivät treffeille.

    • ooooe

      Heh, tein juuri profiilin ihan aikani kuluksi. Tota valehtelua on vaikea käsittää, mutta vielä hankalampi on käsittää miksi ihmiset ei laita kuvaa. Eihän nyt kukaan pelkän tekstin perusteella tee mitään lähestymistä varsinkin kun 95% kirjottaa lähes samanlaisen esittelyn.

      Toki, jos tavoitteena on päästä vaan treffeille niin sillonhan sinne voi tarinoida vaikka mitä ja sellaset valheet joita ei saa heti selville ei haittaa. Raha on varmaan helpointa huijata. Ihmiset varmaan pääsääntösesti haluaa vaan antaa nii hyvän kuvan itsestään että edes jotkut kiinnostuisivat. Hyvä esimerkki on että profiiliin ku piti laittaa pituus laitoin 166-170cm vaikka olen 170cm. Veikkaan että moni ois valinnu sen seuraavan eli 171-175 ihan vaan mielikuvan takia. Nythän moni voi luulla että oon 166 ja jos oisin laittanu ton pitemmän ni varmasti aiheuttas erilaisen ensireaktion. :D

    • Kengät jalassa

      3 - 6cm

    • Peter_40+

      Epätoivoista yritystä nämä Dating sivustot ym muut treffisivut, joskus minulla oli ilmoitus täällä kuvan kera tulihan naisilta yhteydenottoja mutta sen huomasin että kriteerit ovat aika kovat naiset ovat tarkkoja kaikesta, pitää olla töissä, miten asut, farkkuauto, jos olet eronnut tai olet jopa sinkku ja ikäsi on 40 erittäin huono juttu jne, jne, ehkä valehtelu ja epäileväisyys ja oma tilalle myös vaikuttavat paljon, en jaksanut kyykkiä koneen ääressä kirjoittaen ja selvitellen asioitani perin pohjin ventovieraille naisille, lopetin koko homman olen sinkku niin kauan kun törmään jossain muissa ympyröissä mukavaan naisen samantien kun näkee ja tapaa niinkuin vähä ravintolassa se on aina parempi niinkuin täällä eronneiden ja valehtelevien keskellä kirjoitella koko elämäsi heh, totta se on että näin eronneena tai sinkkuna saa selitellä kyllästymiseeen saakka, olen 40 mies ihan jees omasta mielestäni sorry naiset mutta en ole rikas eikä minulla ole omakotitaloa eikä karrostaloosaketta no eikä myöskään autoa, joten mahdollisuuteni ovat noin 25 prosenttia löytää joku....heh, ravintola tai harrastus on paras tapa tavata....onnea eronneet ja karanneet.....toi sinkku sana on karsee taakka :)

    • Vähän.

      ope valehtelee, lääkäri, pappi, hän, me.

    • En piereskele

      Kuka piras ? Ope !

    • pieru.

      Lääkäri pieras.

    • Pääset eteenpäin hi

      sitten kerrot mitä valehtelit ja miksi.

    • eivaantajuu

      En kyllä mitenkään käsitä minkä ihmeen takia pitää valehdella.. Jokin aika sitten sovin treffit miehen kanssa joka oli profiilin mukaan normaalivartaloinen, säännöllisesti liikuntaa harrastava, siististi pukeutuva ja ammattikorkeakoulun käynyt. Kuinkas ollakaan paikalle ilmestyi todella isomahainen, liian pieniin ja reikäisiin vaatteisiin sonnustaunut mies joka puuskutti jo pelkästä rauhallisesta kävelystä. Lyhyen jutustelun jälkeen kävi ilmi ettei todellakaan ollut käynyt päivääkään ammattikorkeeta.. Tilanne oli muutenkin hyvin vaivaantunut, juttu ei luistanut ja mitään yhteistä ei löytynyt. Jostain syystä en suostunut tapaamaan uudestaan.

      Vaikka olisinkin kokenut miehen jollain tavalla kiinnostavaksi niin en silti olisi missään nimessä suostunut näkemään uudestaan koska oli alunperin valehdellut. Kai tolla tavalla sit ilmeisesti raukat sentään niille ekoille treffeille pääsee mut mitä järkeä jos nainen järkyttyy puolikuoliaaksi heti miehen nähtyään?
      Ei voi käsittää..

      • Ruuna Reipas

        Samaa naisista.
        Yksi jo kaffeekupillista juodessa kertoi valehdelleensa ikänsä 2 v nuoremmaksi kuin on. Saattoi tuokin 2 v olla oikeasti 8 v. Ei tavattu toista kertaa.
        Toinen piti olla normaalivartaloinen. Oli ainakin satakiloinen ja noin 164 cm. Kerroin, että sinua on näin hintelälle miehelle liikaa. Suuttui!
        Muutamaa muutakin olen tavannut jonkun kerran. Jotain meni kuitenkin pieleen puolin tai toisin. Enää en etsi kun ikää on liikaa eikä minulla seiso...


    • eivaantajuutääkään M

      olen mies enkä tajua minäkään miksi valehdella profiilissa. Olemalla rehellinen joko kelpaat tai sit et. Ihan däämn sama mitä oot hakemassa toisesta sukupuolesta, sillä jollet kelpaa olemalla rehellinen ittesi, se tarkottaa vain sitä, että se toinen ei ollut just sua varten. Millä valheella valehtelijat luulee selviävänsä kun ensitreffeillä valheet paljastuvat? Jos olisivat olleet rehellisiä itsestään ei tarttisi laukoa lisää paskavalheita toivoen hyvällä tsägärillä selviävänsä. Sana kiertää ja valehtelijaa ei pian halua kukaan. Jos valehtelet päästäksesi panemaan, lupaava alku saattaa tyssätä juuri ennen sänkyä kun himosi kohde tajuaa sinun valehdelleen ja käskee painumaan helvettiin! Olemalla oma ittes olisit voinut onnistua! Ootpa menevä kundi tai sohvalla makaava vätys, magee mimmi tai lahna, oo oma itses! Pointti on että näytitpä miltä tahansa tai oot millanen tahansa, omana itsenä voit someday löytää sen mitä etsit, mut valehtelija on ********aina*********** turn-off dorka!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1223
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe