Komeita maajusseja, todella upeeta!

Nyt se alkaa taaa :)

Olen itse niin vanhanaikainen, että minun mielestäni maajussin pitää olla hyväkuntoinen ja miehekäs mies!

Ja aivan oikein, uudessa maajussi-sarjassa onkin oikeita komeita miehiä, hyvin on jussit valittu. Heidän touhujaan siellä peltovainioilla ja laitumilla on nyt ilo katsella, kun he ovat siellä töissä saappaat miehekkäästi jalassa ja välillä vaikka ilman paitaakin.

Kyllä sellaisissa nuorissa isännissä näin miehenkin silmä lepää, todella upeeta! Vai mitä mieltä olette?

Toivottavasti isännät löytävät hyvän emännän, mutta jos ei nyt satu löytymään kiinnostavaa naista, parasta on kokeilla välillä hyvää miestäkin!
Aika moni nuori mies voisi olla kiinnostunut komean isännän kotivävyt paikasta.

34

1732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exjuumassi

      No, joo! Heititpä pahan, ja taidat pirukas olla oikeassa! Maahommiin vain tarvitaan miestä isolla ämmällä eikä mitään pikkurillipoikaa ja siinä sitten aitaa kaatuu ja tanner tömisee, kun on testosteronia tupa tulvillaan!

    • Mikä Lie

      Nyt en oikein pysy perässä, mitä olikein on tapahtunut, kun minusta nämä ehdokkaat näyttivät tuttuakin tutummilta ja tämä esittelyjakso on mielestäni näytetty jo vuosi sitten. Siis miten tämä nyt oikein menee??

      • Tuttuja he ovatkin

        Eipä se mikään ihme ole, jos nämä maajussit ja -jussittaret näyttävät tutuilta.

        Eikö tämä jakso näytettykin alunperin jo joskus viime vuoden kevätkesällä? Sitten jusseista kiinnostuneet ovat saaneet kirjoitella ihastuksilleen, heistä on valittu kiinnostavimmat jatkoon, ja edelleen parhaimmat valittu kesätöihin maatilalle ja lopulta lienee jo finalistitkin jossakin lomakohteessa käyneet paremmin toisiinsa tutustumassa. Ohjelma saattaa olla jo kokonaan kuvattu ja nyt sitä sitten näytetään talven ja kevään aikana.


      • uusintaa
        Tuttuja he ovatkin kirjoitti:

        Eipä se mikään ihme ole, jos nämä maajussit ja -jussittaret näyttävät tutuilta.

        Eikö tämä jakso näytettykin alunperin jo joskus viime vuoden kevätkesällä? Sitten jusseista kiinnostuneet ovat saaneet kirjoitella ihastuksilleen, heistä on valittu kiinnostavimmat jatkoon, ja edelleen parhaimmat valittu kesätöihin maatilalle ja lopulta lienee jo finalistitkin jossakin lomakohteessa käyneet paremmin toisiinsa tutustumassa. Ohjelma saattaa olla jo kokonaan kuvattu ja nyt sitä sitten näytetään talven ja kevään aikana.

        Täysin sama jakso näytettiin jo viime kevätkesällä.


    • ei mitään valittamis

      No niin, olihan se taas ihan kiinnostavaa nähdä näitä komeita nuoria isäntiä lisää omissa ympyröissään! Näin miehekkäänä miehenäkin ja pakko on todeta, että suomalaiset isännät ovat todella hyvännäköisiä ja komeita miehiä, ei voi muuta kuin kunnioittaa suuresti heitä. Elikkä ei ole heissä mitään valittamista.

      Toivottavasti he löytävät sopivat kumppanit seurustelua varten, eikä huonoja naisia kannata edes harkita. Jos hyvän miehen löytätä niin aina kannattaa kokeilla, hyvä mies voi aina olla parempi kuin nainen, jota ei rakasta.

    • Sympaattisen tuntuisia miehiä, varsinkin Christian ja Tuomas Kaustiselta, onnea heille molemmille rakkauden löytämisessä.

      • Todella upeeta!

        Entä se komea vaalea viikinki rokkari sieltä Vieremältä, vai mikä paikka se olikaan siellä pohjoisessa Savossa. Aivan oikea namupala näin miehekkään miehenkin mielestä. Mutta annetaan hänen toki tehdä aivan omat valintansa! Toivottavasti hän löytää oikean onnensa.


    • eerop1

      Eikös se ollu virittäjät sarjassakin tää piippo?

    • Myöhäistä nyt katua

      aloittajalle:
      Olisit kirjoittanut Jusseille. Jospa ne olis vaik siusta kiinnostuneetkin...

      • Ihan kiinnostaa vain

        No voi hyvät hyssykät, mitä siellä horisetta!
        Eihän tässä nyt siitä ole kyse, että heidän pitäisi olla minusta kiinnostuneita. Nämä miehet etsivät itselleen omaa emäntää, mutta katsotaan nyt kuitenkin tätä ohjelmaa ja nautitaan samalla komeista isännistä. Onhan se niin mukavaakin!


    • Mahtavaa, että mielenkiintoisimmat miehet valittiin jatkoon vaikka olisi kyllä voinut olla vielä yksi lisää, niin hyvä oli tämä vuosikerta.

      • Todellakin upeeta!

        Aivan fantastista! Tarkoitat varmasti tämän lounaissuomalaisen mustatukkaisen kauniin naisen valitsemia miehiä, hänellä on todella hyvä miesmaku.

        Koko valikoima oli aivan parasta laatua, ja toivottavasti muutkin huomasivat, miten komeita ja miehekkäitä suomalaiset miehet ovat.

        Tietenkään hän ei voi heitä kaikkia ottaa, mutta olihan heitä ihan kiva katsella jonkinlaisessa jatkosarjassa, niin silmiä hivelevää oli heidän miehisyytensä.

        Kyllä nyt meidän miehekkäiden miestenkin kannattaa katsoa maajussiohjelmaa! Todella upeeta!


      • Todellakin upeeta! kirjoitti:

        Aivan fantastista! Tarkoitat varmasti tämän lounaissuomalaisen mustatukkaisen kauniin naisen valitsemia miehiä, hänellä on todella hyvä miesmaku.

        Koko valikoima oli aivan parasta laatua, ja toivottavasti muutkin huomasivat, miten komeita ja miehekkäitä suomalaiset miehet ovat.

        Tietenkään hän ei voi heitä kaikkia ottaa, mutta olihan heitä ihan kiva katsella jonkinlaisessa jatkosarjassa, niin silmiä hivelevää oli heidän miehisyytensä.

        Kyllä nyt meidän miehekkäiden miestenkin kannattaa katsoa maajussiohjelmaa! Todella upeeta!

        Tarkoitin kyllä Christiania ja Tuomasta, mutta huomioin kyllä, että Vilja valitsi hienot miehet laumaansa, Ari taisi melkein viedä jalat alta, todella mielenkiintoista tulee seurata jatkossa.


      • minä olisin lämmittä
        anton49 kirjoitti:

        Tarkoitin kyllä Christiania ja Tuomasta, mutta huomioin kyllä, että Vilja valitsi hienot miehet laumaansa, Ari taisi melkein viedä jalat alta, todella mielenkiintoista tulee seurata jatkossa.

        Nyt kun nämä komeat miehet sinne Viljan tilalle vihdoin pääsivät asettumaan, ohjelmassa onkin mahdollista nähdä heitä vielä entistä paremmin.

        En tiedä miten Vilja otti heidät vastaan, mutta minä olisin lämmittänyt heille tulopäivän illaksi saunan. Miehet olisivat saaneet siellä aluksi tutustua toisiinsa, rentoutua ja rupatella kaikessa rauhassa, jäähdytellä ja poiketa vaikka viileässä järvessäkin ja siemaista sitten saunaoluenkin ennen kuin olisivat saapuneet kevyelle illalliselle.

        Jotain hyvää syötävää ja juotavaa olisin varannut ensimmäisen päivän päätteeksi. Ja minä kun olen itsekin miehekäs mies, olisin voinut pitää heidät kaikki kaveriporukassani, eikä ketään olisi tarvinnut lähettää kotiin viikon kuluttua.

        Päin vastoin olisivat pojat saaneet luvan poiketa talossa toistekin aina kun siltä tuntuu ja tuttua seuraa kaipaisivat, ja Viljankin olisivat voineet tuoda joskus mukanaan, jos joku olisi hänen kanssaan vakiintunut.


      • Homolle homo
        minä olisin lämmittä kirjoitti:

        Nyt kun nämä komeat miehet sinne Viljan tilalle vihdoin pääsivät asettumaan, ohjelmassa onkin mahdollista nähdä heitä vielä entistä paremmin.

        En tiedä miten Vilja otti heidät vastaan, mutta minä olisin lämmittänyt heille tulopäivän illaksi saunan. Miehet olisivat saaneet siellä aluksi tutustua toisiinsa, rentoutua ja rupatella kaikessa rauhassa, jäähdytellä ja poiketa vaikka viileässä järvessäkin ja siemaista sitten saunaoluenkin ennen kuin olisivat saapuneet kevyelle illalliselle.

        Jotain hyvää syötävää ja juotavaa olisin varannut ensimmäisen päivän päätteeksi. Ja minä kun olen itsekin miehekäs mies, olisin voinut pitää heidät kaikki kaveriporukassani, eikä ketään olisi tarvinnut lähettää kotiin viikon kuluttua.

        Päin vastoin olisivat pojat saaneet luvan poiketa talossa toistekin aina kun siltä tuntuu ja tuttua seuraa kaipaisivat, ja Viljankin olisivat voineet tuoda joskus mukanaan, jos joku olisi hänen kanssaan vakiintunut.

        Sinulle "minä olisin lämmittä" rupea pommittamaan mtv-3 kanavaa et pitäis saada ohjelma Homolle homo. Miekii kattoisin ihan mielelläni...


      • minä olisin lämmittä
        Homolle homo kirjoitti:

        Sinulle "minä olisin lämmittä" rupea pommittamaan mtv-3 kanavaa et pitäis saada ohjelma Homolle homo. Miekii kattoisin ihan mielelläni...

        Hyvänen sentään, eihän tässä ole ketään tai mitään tarkoitus pommittaa! Nautitaan vain suomalaisten miesten miehekkyydestä ja kokeudesta, ja nämä maajussiohjelman miehet ovat todella pelkkää tervettä elämäniloa ja hyvää oloa tuovia sellaisenaan.

        He etsivät naista elämäänsä eikä siitä ole mitään pahaa sanomista, vain yksi heistä voi voittaa jos hänkään ja muiden pitää sitten yrittää uudelleen, mutta heidän keskinäinen kaveruutensa voi jäädä näidenkin miesten elämässä pitkäkestoisemmaksi kuin ehkä vielä osaavat arvatakaan. Toivotaan kaikkea hyvää heille!


      • Homolle homo kirjoitti:

        Sinulle "minä olisin lämmittä" rupea pommittamaan mtv-3 kanavaa et pitäis saada ohjelma Homolle homo. Miekii kattoisin ihan mielelläni...

        Olisihan se ihan kiva, mutta tuskin Suomessa fiksut ja miehekkäät homot hakeutuisivat ohjelmaan, pikemminkin siitä tulisi julkisuuden hakuisten "tilulilu-neitien" ohjelma ja ketä nyt sellainen kiinnostaisi, ei varmaankaan Ari-Pekka Liukkosen kaltaisia tyyppejä siellä nähtäisi, vaikka kyllä niitä todellisuudessa on, mutta kiertävät julkisuuden kaukaa.


    • mukavaaKatsottavaa

      Komea kyllä tämä Christian ja tuntui, että teki myös oikeat valinnatkin :)
      Ja Viljan kohdalla huomasi kyllä, että niin se vain kuva ihmisestä muuttuu kun tapaa livenä, hänhän passitti sen miehen pois kenestä oli kirjeen perusteella kiinnostunut eniten.
      Katsoin nuo pikadeitit kokonaisuudessaan katsomosta ja täytyy sanoa, että toivottavasti Tuomas osaa tehdä oikeat valinnat, melkoisen tyrkky oli eräs ja toiset olivat aidosti kiinnostuneita, mutta eivät tehneet itseään tykö niin kovasti.

      Tämä Paulan pois passittama mies oli hieman erikoinen persoona, ei kyllä yhtään olisi sopinutkaan Paulalle. Tuntui ettei hän ollut ihan oma itsensä vaan jossakin roolissa asusteineen... Vanha, mutta väkisin yritti olla nuorekas :D

      • Mehtäläinen

        Jos yksi tytöistä on sievä, niin totta kai toiset sitten hakemalla hakevat jotain pahaa sanottavaa ylivoimaisesti näteimmästä kilpailijasta. Kyseessä on kuitenkin viihdeohjelma, ei suora uutislähetys. Höh! Epäilemättä tämä "tyrkky" on oikeasti ihan kiva tavallinen suomalainen tyttö.


    • Jyho

      Paulan pois laittamasta miehestä tuli mielikuva et on entinen alkoholisti/huumeidenkäyttäjä/rikollinen joka linnatuomioiden aikana "hurahtanut" jonkinlaiseen uskoon ja nyt joku sekopää...

      • elämän kolhimaa

        Ihan samat mielikuvat nosti mulla esiin. Elämä näkyy habituksessa väkisin, ainakin sen miehen kohdal.


      • elämän jäljet
        elämän kolhimaa kirjoitti:

        Ihan samat mielikuvat nosti mulla esiin. Elämä näkyy habituksessa väkisin, ainakin sen miehen kohdal.

        Totta. Entinen elämä näkyi selvästi. Mies saattaa olla jopa päihteetön, ei alkoa enää mutta muista en vannoisi. Sanoi työskentelevänsä alkoholistien kanssa, mitä siis? Ei jäänyt mieleen..?


    • remuko se

      Tais leikkii olevansa remu aaltonen, jotenkin pukeutumisesta tuli mieleen ekaks remu et mitä se siellä tekee...luotaantyöntävän näköinen. Joku kulissi pystyssä...

    • fyy faan

      Vai hintit ne kuolaten katselee maajusseja. Voi teitä sairaita reppanoita.

      • Missä sairaat?

        Kukaan ei kuolaa mitenkään.

        Täällä seurataan vain maaseutuelinkeinoa ja sen parissa työskenteleviä miehiä ja naisia, kuten ohjelman ideana onkin.

        Missä siis ovat sairaat?

        Onko se niin paha, jos aihe kiinnostaa myös miehiä?


      • Fyy faan,
        Onkohan oma lääkityksesi nyt ihan kohdallaan? Kertoisitko, millä tavalla se on sinulta pois, jos jotkut miehet täällä tykkäävät maajusseista? Oma mottoni on, että elän, mutta annan muidenkin elää enkä suinkaan odota, että kaikki olisivat kuin minä.


      • eikä siinä mitään pa
        anton49 kirjoitti:

        Fyy faan,
        Onkohan oma lääkityksesi nyt ihan kohdallaan? Kertoisitko, millä tavalla se on sinulta pois, jos jotkut miehet täällä tykkäävät maajusseista? Oma mottoni on, että elän, mutta annan muidenkin elää enkä suinkaan odota, että kaikki olisivat kuin minä.

        Maajussien fanittamiseen liittyy hyvin paljon kunnioittavia ja arvostavia tunteita. Kukaan täällä ei ylistä heitä muuten kuin suurella ihastuksella!

        Sitä paitsi niin monet maajussitkin pitävät maajusseista, eikä siinä mitään pahaa ole tosiaankaan. Onhan jokaisen maajussinkin oma yksityinen asia, jos hänen paras kaverinsa on maajussi eikä mitään kiinnostavaa emäntää ole koskaan löytynyt.

        Päin vastoin kahden miehen talous saattaa tuottaa paljon enemmän uusia innovaatioita ja maataloustuotteitakin kuin perinteinen emännän navettapolkuun perustuva maatila.


    • Homojen puolesta hyv

      Hyvä et on homoillekin kaunista katseltavaa.

      • miten yksinkertaista

        Voihan nenä, miten yksinkertaista ajattelua. Eikö nyt miehinen komeus jajopa kauneus ole miellyttävää katsella ihan millaisen miehekkään miehen silmillä tahansa?
        Eihän tämä maailma ole koskaan ollut mitenkään jakautunut homoihin ja heteroihin. Katsotaan vain sitä mikä miellyttää, kiinnostaa, kiihottaa, olivatpa sitten miehiä tai naisia.


    • Vähän bi

      Meissä kaikissa on vähän bi-seksualisuutta... komeet miehet ja kauniit naiset on ilo katsella.

    • Viljalla on niin hyvät miehet, ettei noista pysty valitsemaan parasta kuin saunnassa. Harmi, että luopui Jukasta, itse olisin ehkä jättänyt Juhan pois kolmikosta, mutta onneksi ei tarvinnut olla valitsemassa.

      • Onhan se niin hienoa

        Ari on ainakin minun mielestä kaikkein valloittavin mies, oikea ilo silmille. Ja uskon että monet muutkin miehet ovat aivan samaa mieltä. Onhan se niin hienoa, kun mies on komea!


    • ..MAAJUSSILLE MOS48C

      kertoo po jan ja P'KAoika 5i7l5 du58ika kkqqbkuk459 fý´tpu hj´´ KRÉE8P´´´okia UKKNJAMIS JAJÅKSAA TÖJL,´VVVVVARNAABJKEESRRAEEÅRA INJU SE ORIEEA nOI TOJUY, oAIÚLAALO JI TIITTÖSTI TYÖTÖ RTTÖ TEISEN OUSSEJANNE TTFHETÖÖÅKJÁLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLQ´5II7 V7I7HNAEAI SGK NEEHEJJÅLE BEIVQQ, .S.ARAKASTABFAJYPU JEE FYYIIL VAVHUJEB NEDUE24iinö ei oikklsille8en, U944AANAT KQ , AINA NEOSSA

    • Aivan ihanaa

      Ai että mitä ihania homoja palstalla kirjoittelee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe