miksi mies katsoo koko ajan?

Typykkä

Mistä johtuu, että mies tuijottelee koko ajan eikä hätkähdä edes kiinni jäämisestä. Muuta erityistä en hänessä ole havainnut itseni suhteen.

Paitsi että hän välillä vierekkäin istuessamme pitää esim. kättään kevyesti mutta selvästi minua vasten, vaikka tilaa olisi.

Olemme työkavereita.

7

2739

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psykopaatti

      Ilmeisesti tuntee vetoa sinuun ja siihen on todennäköisinä vaihtoehtoina ihastuminen tai pelkkä seksuaalinen veto... on muitakin mahdollisuuksia mutta koska asiasta en tiedä tuon enempää niin näitä veikkaan...

    • suora mies

      Kaunista naista vois katsella vaikka koko päivän ja kevyt kosketus tuntuu hyvältä. Sääli kun naiset yleensä ahdistuvat siitä.

      • Typykkä

        En minä siitä yhtään ahdistu. Hänessä ei ole mitään minun kannaltani negatiivista. Symppis kaveri.

        Mutta siihen kiinnittää todella huomiota, se tuntuu joka hetki. Mies kun katsoo intensiivisesti koko ajan, kun olen näköpiirissä. Jos siis katson, että katsooko, niin varmuudella katsoo.

        Välillä se on hämmentävää, kun ei oikein tiedä miksi se nyt noin.

        Ei se esimerkiksi mun seuraan erityisemmin hakeudu, eikä yritä mitenkään tehdä vaikutusta.

        Eikä katso toisia noin. Ainakaan mun läsnäollessani.


    • T.Ypy

      Työpäivän suola ja sokeri ovat huomaavaiset miehet. Kevyt kosketus tuntuu hyvältä ja sähköistää ilmapiirin.
      Nauti, niin minä teen

    • Anonyymi

      Näi 20vuot myöhäs mut mun poikaystävä sillo ku oltii viel kamui nii katto minua koko ajan ja sit sain tietää viikko myöhemmin että hän tykkää minusta ja tota noin ollaa oltu vasta 3pv yhes mut kumminkin

    • Mies saa "tuijotella" ihan vapaasti.

      Jos mies ihailee kaunista nuorta ja hoikkaa tyttöä niin hän haluaa tytön kanssaan hetekalleen.

      Jos taas tuijotuksen kohteena on vaikkapa rumapainoinen tai ikänainen niin ehkä kohde on esim. pukeutunut säädyttömästi ja mies yrittää vaivihkaa ojentaa tätä.

    • Anonyymi

      Autisti vailla itsesuojelua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe