Pressiklubi TV1 nyt (jatkoa arvokeskusteluun)

Tuomas Embuske totesi mainiosti: "Olen liberaali. Olen talousliberaali, kuten oikeisto ja arvoliberaali kuten vasemmisto. En enää tiedä, ketä äänestäisin."

Studiossa on kyytipoikana sekä arvo-, että talouskonservatiivi Timo Soini ja joku daami Ruben Stillerin lisäksi.

Kääntäkääs siis kanavaa tai katsokaa Arenasta myöhemmin.

Edellisen johdosta kysyn: Oletko mielestäsi konservatiivi vai liberaali? Sosialisti tai prvari siis näköjään voi olla kumpaakin ja anarkisteista en ole oikein varma.

Että perjantai-iltaa vaan kaikille!

19

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odotamme ensin

      mielenkiinnolla mitä vanha amme kohta sinulle vastaa.

    • Nasdaq

      Koita nyt Jumalan nimessä hahmottaa se että kaikki tämä keskustelu on päättynyt jo aikaa sitten.


      Se meni jo.

      • Nasdaq

        Pitäsikö näille alkaa myymään herätyskelloja?


        (reps)


      • Äsken se puhui
        Nasdaq kirjoitti:

        Pitäsikö näille alkaa myymään herätyskelloja?


        (reps)

        demokratiasta ja nyt on sulkemassa keskustelua. Mene pois... mene pois. Osta vihko johon voit kirjoitella ja repeillä sitten omille jutuillesi.


      • Nasdaq kirjoitti:

        Pitäsikö näille alkaa myymään herätyskelloja?


        (reps)

        Miten niin niille? Sinähän tässä väitit, että keskustelu on ohi. Vai mitä ymmärsin väärin?


      • Nasdaq
        Äsken se puhui kirjoitti:

        demokratiasta ja nyt on sulkemassa keskustelua. Mene pois... mene pois. Osta vihko johon voit kirjoitella ja repeillä sitten omille jutuillesi.

        Demo oli vitsi.

        Osaat sä nyt (henkilökohtaisesti) nauraa millekään?


      • Nasdaq
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Miten niin niille? Sinähän tässä väitit, että keskustelu on ohi. Vai mitä ymmärsin väärin?

        Keskustelu on ohi. Me elämme jo seuraavaa vaihetta. Siinä sekä Pakistanilainen nainen vaatetehtaassa on samassa asemassa kuin sinä, joka ostat ne.

        Siiten poliittinen eliitti ja muu paska.

        Ja pahnan pohjimmaisena ei raha, vaan velka.


      • Sinä olet
        Nasdaq kirjoitti:

        Demo oli vitsi.

        Osaat sä nyt (henkilökohtaisesti) nauraa millekään?

        sellainen nauruntappaja että se hiljentää sirkuspelletkin. Mee pois.


      • Nasdaq kirjoitti:

        Keskustelu on ohi. Me elämme jo seuraavaa vaihetta. Siinä sekä Pakistanilainen nainen vaatetehtaassa on samassa asemassa kuin sinä, joka ostat ne.

        Siiten poliittinen eliitti ja muu paska.

        Ja pahnan pohjimmaisena ei raha, vaan velka.

        "Ja pahnan pohjimmaisena ei raha, vaan velka."

        No niinhän se Nicolae Ceaușescukin aikonaan Romaniassa sanoi.


    • A.Pärt

      Voisiko joku ystävällinen ihminen upata tämän jakson youtubeen? Yle areenalla tulee jatkuvasti yhteyshäiriötä kun yrittää katsoa.

    • Kommarihan mä. Ei kai se mikään salaisuus ole.

      Mutta jos nykyisistä puoleista puhutaan, en kyllä löydä ainuttakaan, mitä äänestäisin. Samaa skeidaa eri paketissa.

      • Mutta jos noista arvoista näin niinku yleisesti puhutaan, niin olen sitä mieltä, että konservatiivisuus sopii suurimmalle osasta ihmisistä huomattavasti paremmin kuin liberalismi. Harvempi on valmis vapauteen ja ottamaan vastuuta omista valinnoistaan. Kyllä ne vanhat perinteiset arvot ovat edelleen suurimmalle osalle se parempi ja turvallisempi vaihtoehto.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Mutta jos noista arvoista näin niinku yleisesti puhutaan, niin olen sitä mieltä, että konservatiivisuus sopii suurimmalle osasta ihmisistä huomattavasti paremmin kuin liberalismi. Harvempi on valmis vapauteen ja ottamaan vastuuta omista valinnoistaan. Kyllä ne vanhat perinteiset arvot ovat edelleen suurimmalle osalle se parempi ja turvallisempi vaihtoehto.

        No niinhän ne on, mutta mihin se johtaa? Samaan kuin Neuvosto-Eestissä vai nyky-Kreikassa?

        Noin muuten ihmettelen, miksi vitussa homot haluavat mennä kirkossa naimisiin. Miksi ihminen haluaa tulla hyväksytyksi yhteisössä, jossa niitä on aina alistettu. Minä pyrkisin ennemminkin vähentämään moisten instituutioiden vaikutusvaltaa.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        No niinhän ne on, mutta mihin se johtaa? Samaan kuin Neuvosto-Eestissä vai nyky-Kreikassa?

        Noin muuten ihmettelen, miksi vitussa homot haluavat mennä kirkossa naimisiin. Miksi ihminen haluaa tulla hyväksytyksi yhteisössä, jossa niitä on aina alistettu. Minä pyrkisin ennemminkin vähentämään moisten instituutioiden vaikutusvaltaa.

        Nyt aletaan olla samoilla linjoilla.

        En minäkään ymmärrä sitä miksi halutaan siunausta valinnoilleen tahoilta, jotka ei niiden valintoja ymmärrä eikä hyväksy. En minäkään välittäisi paskan vertaa papin tai kirkon aamenista, jos ne ei hyväksyisi minun valintaani kumppanissani. Mitä helvettiä mä heidän siunauksella tekisin? Ei mun niiden instituutioden kanssa tarttisi elämääni jakaa, vaan sen valitsemani kumppanin kans. Sen valitsemani kumppanin hyväksyntä ja siunaus olisi helvetin paljon tärkeämpi kuin minkään muun.

        Mut aiheesta Enbuskeen. Minusta se on aika säälittävä piipittäjä. Menee samaan kastiin huuhaa-jartsan kans. En ole ikinä pitänyt siitäkään tyypistä. Onneksi on helppoa välttää, niin kuin huuhaa-jartsakin.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Nyt aletaan olla samoilla linjoilla.

        En minäkään ymmärrä sitä miksi halutaan siunausta valinnoilleen tahoilta, jotka ei niiden valintoja ymmärrä eikä hyväksy. En minäkään välittäisi paskan vertaa papin tai kirkon aamenista, jos ne ei hyväksyisi minun valintaani kumppanissani. Mitä helvettiä mä heidän siunauksella tekisin? Ei mun niiden instituutioden kanssa tarttisi elämääni jakaa, vaan sen valitsemani kumppanin kans. Sen valitsemani kumppanin hyväksyntä ja siunaus olisi helvetin paljon tärkeämpi kuin minkään muun.

        Mut aiheesta Enbuskeen. Minusta se on aika säälittävä piipittäjä. Menee samaan kastiin huuhaa-jartsan kans. En ole ikinä pitänyt siitäkään tyypistä. Onneksi on helppoa välttää, niin kuin huuhaa-jartsakin.

        Heh, mä oon muuten joskus muutamalle anoppiehdokkaallekin sanonut suoraan saman kun heidät ensimmäisen kerran tapasin. Että vittuako mä siitä välitän, mitä mieltä ne minusta on. Ei mun heidän kanssa tarvitse elämääni jakaa...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Heh, mä oon muuten joskus muutamalle anoppiehdokkaallekin sanonut suoraan saman kun heidät ensimmäisen kerran tapasin. Että vittuako mä siitä välitän, mitä mieltä ne minusta on. Ei mun heidän kanssa tarvitse elämääni jakaa...

        http://rawforbeauty.com/blog/wp-content/uploads/2013/07/999839_414968928611784_1388984397_n.jpg

        Kyllä niin täyttä tuubaa. Jos sä nait tyttären, niin äiti tulee kaupan päälle, halusit tai et. Ei niistä anoppiehdokkaista taitanut kenestäkään tulla sulle anoppia? Ei tainnu tulla ja sun valinnasta, eikö?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        http://rawforbeauty.com/blog/wp-content/uploads/2013/07/999839_414968928611784_1388984397_n.jpg

        Kyllä niin täyttä tuubaa. Jos sä nait tyttären, niin äiti tulee kaupan päälle, halusit tai et. Ei niistä anoppiehdokkaista taitanut kenestäkään tulla sulle anoppia? Ei tainnu tulla ja sun valinnasta, eikö?

        Noup. Mutta toisen entisen anoppiehdokkaan kanssa tulin lopulta paremmin toimeen kuin entisen vaimoehdokkaan.

        Tiedätkö muuten mitä? Mua ei ole kiinnostanut paskan vertaa sekään, että mitä mieltä omat vanhempani on ollut mun morsmaikkuehdokkaista. Ihan jees, jos tykkäävät. Mut aivan sama, jos eivät olisi tykännytkään. Ei heidän ole tarvinut elämäänsä minun morsmaikkujeni kanssa jakaa.


    • Mä oon liberaali, jos nyt välttämättä joku mut johonkin lokeroon haluaa laittaa.

    • Ratikkakuski(kok)

      Minulle kapitalistin peopaganda on :arvokeskustelu_

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe