Tuomas Embuske totesi mainiosti: "Olen liberaali. Olen talousliberaali, kuten oikeisto ja arvoliberaali kuten vasemmisto. En enää tiedä, ketä äänestäisin."
Studiossa on kyytipoikana sekä arvo-, että talouskonservatiivi Timo Soini ja joku daami Ruben Stillerin lisäksi.
Kääntäkääs siis kanavaa tai katsokaa Arenasta myöhemmin.
Edellisen johdosta kysyn: Oletko mielestäsi konservatiivi vai liberaali? Sosialisti tai prvari siis näköjään voi olla kumpaakin ja anarkisteista en ole oikein varma.
Että perjantai-iltaa vaan kaikille!
Pressiklubi TV1 nyt (jatkoa arvokeskusteluun)
19
156
Vastaukset
- Odotamme ensin
mielenkiinnolla mitä vanha amme kohta sinulle vastaa.
- Nasdaq
Koita nyt Jumalan nimessä hahmottaa se että kaikki tämä keskustelu on päättynyt jo aikaa sitten.
Se meni jo.- Nasdaq
Pitäsikö näille alkaa myymään herätyskelloja?
(reps) - Äsken se puhui
Nasdaq kirjoitti:
(reps)demokratiasta ja nyt on sulkemassa keskustelua. Mene pois... mene pois. Osta vihko johon voit kirjoitella ja repeillä sitten omille jutuillesi.
Nasdaq kirjoitti:
(reps)Miten niin niille? Sinähän tässä väitit, että keskustelu on ohi. Vai mitä ymmärsin väärin?
- Nasdaq
Äsken se puhui kirjoitti:
demokratiasta ja nyt on sulkemassa keskustelua. Mene pois... mene pois. Osta vihko johon voit kirjoitella ja repeillä sitten omille jutuillesi.
Demo oli vitsi.
Osaat sä nyt (henkilökohtaisesti) nauraa millekään? - Nasdaq
Ratikkakuski kirjoitti:
Miten niin niille? Sinähän tässä väitit, että keskustelu on ohi. Vai mitä ymmärsin väärin?
Keskustelu on ohi. Me elämme jo seuraavaa vaihetta. Siinä sekä Pakistanilainen nainen vaatetehtaassa on samassa asemassa kuin sinä, joka ostat ne.
Siiten poliittinen eliitti ja muu paska.
Ja pahnan pohjimmaisena ei raha, vaan velka. - Sinä olet
Nasdaq kirjoitti:
Demo oli vitsi.
Osaat sä nyt (henkilökohtaisesti) nauraa millekään?sellainen nauruntappaja että se hiljentää sirkuspelletkin. Mee pois.
Nasdaq kirjoitti:
Keskustelu on ohi. Me elämme jo seuraavaa vaihetta. Siinä sekä Pakistanilainen nainen vaatetehtaassa on samassa asemassa kuin sinä, joka ostat ne.
Siiten poliittinen eliitti ja muu paska.
Ja pahnan pohjimmaisena ei raha, vaan velka."Ja pahnan pohjimmaisena ei raha, vaan velka."
No niinhän se Nicolae Ceaușescukin aikonaan Romaniassa sanoi.
- A.Pärt
Voisiko joku ystävällinen ihminen upata tämän jakson youtubeen? Yle areenalla tulee jatkuvasti yhteyshäiriötä kun yrittää katsoa.
Kommarihan mä. Ei kai se mikään salaisuus ole.
Mutta jos nykyisistä puoleista puhutaan, en kyllä löydä ainuttakaan, mitä äänestäisin. Samaa skeidaa eri paketissa.Mutta jos noista arvoista näin niinku yleisesti puhutaan, niin olen sitä mieltä, että konservatiivisuus sopii suurimmalle osasta ihmisistä huomattavasti paremmin kuin liberalismi. Harvempi on valmis vapauteen ja ottamaan vastuuta omista valinnoistaan. Kyllä ne vanhat perinteiset arvot ovat edelleen suurimmalle osalle se parempi ja turvallisempi vaihtoehto.
Genio.Mente kirjoitti:
Mutta jos noista arvoista näin niinku yleisesti puhutaan, niin olen sitä mieltä, että konservatiivisuus sopii suurimmalle osasta ihmisistä huomattavasti paremmin kuin liberalismi. Harvempi on valmis vapauteen ja ottamaan vastuuta omista valinnoistaan. Kyllä ne vanhat perinteiset arvot ovat edelleen suurimmalle osalle se parempi ja turvallisempi vaihtoehto.
No niinhän ne on, mutta mihin se johtaa? Samaan kuin Neuvosto-Eestissä vai nyky-Kreikassa?
Noin muuten ihmettelen, miksi vitussa homot haluavat mennä kirkossa naimisiin. Miksi ihminen haluaa tulla hyväksytyksi yhteisössä, jossa niitä on aina alistettu. Minä pyrkisin ennemminkin vähentämään moisten instituutioiden vaikutusvaltaa.Ratikkakuski kirjoitti:
No niinhän ne on, mutta mihin se johtaa? Samaan kuin Neuvosto-Eestissä vai nyky-Kreikassa?
Noin muuten ihmettelen, miksi vitussa homot haluavat mennä kirkossa naimisiin. Miksi ihminen haluaa tulla hyväksytyksi yhteisössä, jossa niitä on aina alistettu. Minä pyrkisin ennemminkin vähentämään moisten instituutioiden vaikutusvaltaa.Nyt aletaan olla samoilla linjoilla.
En minäkään ymmärrä sitä miksi halutaan siunausta valinnoilleen tahoilta, jotka ei niiden valintoja ymmärrä eikä hyväksy. En minäkään välittäisi paskan vertaa papin tai kirkon aamenista, jos ne ei hyväksyisi minun valintaani kumppanissani. Mitä helvettiä mä heidän siunauksella tekisin? Ei mun niiden instituutioden kanssa tarttisi elämääni jakaa, vaan sen valitsemani kumppanin kans. Sen valitsemani kumppanin hyväksyntä ja siunaus olisi helvetin paljon tärkeämpi kuin minkään muun.
Mut aiheesta Enbuskeen. Minusta se on aika säälittävä piipittäjä. Menee samaan kastiin huuhaa-jartsan kans. En ole ikinä pitänyt siitäkään tyypistä. Onneksi on helppoa välttää, niin kuin huuhaa-jartsakin.Genio.Mente kirjoitti:
Nyt aletaan olla samoilla linjoilla.
En minäkään ymmärrä sitä miksi halutaan siunausta valinnoilleen tahoilta, jotka ei niiden valintoja ymmärrä eikä hyväksy. En minäkään välittäisi paskan vertaa papin tai kirkon aamenista, jos ne ei hyväksyisi minun valintaani kumppanissani. Mitä helvettiä mä heidän siunauksella tekisin? Ei mun niiden instituutioden kanssa tarttisi elämääni jakaa, vaan sen valitsemani kumppanin kans. Sen valitsemani kumppanin hyväksyntä ja siunaus olisi helvetin paljon tärkeämpi kuin minkään muun.
Mut aiheesta Enbuskeen. Minusta se on aika säälittävä piipittäjä. Menee samaan kastiin huuhaa-jartsan kans. En ole ikinä pitänyt siitäkään tyypistä. Onneksi on helppoa välttää, niin kuin huuhaa-jartsakin.Heh, mä oon muuten joskus muutamalle anoppiehdokkaallekin sanonut suoraan saman kun heidät ensimmäisen kerran tapasin. Että vittuako mä siitä välitän, mitä mieltä ne minusta on. Ei mun heidän kanssa tarvitse elämääni jakaa...
Genio.Mente kirjoitti:
Heh, mä oon muuten joskus muutamalle anoppiehdokkaallekin sanonut suoraan saman kun heidät ensimmäisen kerran tapasin. Että vittuako mä siitä välitän, mitä mieltä ne minusta on. Ei mun heidän kanssa tarvitse elämääni jakaa...
http://rawforbeauty.com/blog/wp-content/uploads/2013/07/999839_414968928611784_1388984397_n.jpg
Kyllä niin täyttä tuubaa. Jos sä nait tyttären, niin äiti tulee kaupan päälle, halusit tai et. Ei niistä anoppiehdokkaista taitanut kenestäkään tulla sulle anoppia? Ei tainnu tulla ja sun valinnasta, eikö?relaxed_eyes kirjoitti:
http://rawforbeauty.com/blog/wp-content/uploads/2013/07/999839_414968928611784_1388984397_n.jpg
Kyllä niin täyttä tuubaa. Jos sä nait tyttären, niin äiti tulee kaupan päälle, halusit tai et. Ei niistä anoppiehdokkaista taitanut kenestäkään tulla sulle anoppia? Ei tainnu tulla ja sun valinnasta, eikö?Noup. Mutta toisen entisen anoppiehdokkaan kanssa tulin lopulta paremmin toimeen kuin entisen vaimoehdokkaan.
Tiedätkö muuten mitä? Mua ei ole kiinnostanut paskan vertaa sekään, että mitä mieltä omat vanhempani on ollut mun morsmaikkuehdokkaista. Ihan jees, jos tykkäävät. Mut aivan sama, jos eivät olisi tykännytkään. Ei heidän ole tarvinut elämäänsä minun morsmaikkujeni kanssa jakaa.
Mä oon liberaali, jos nyt välttämättä joku mut johonkin lokeroon haluaa laittaa.
- Ratikkakuski(kok)
Minulle kapitalistin peopaganda on :arvokeskustelu_
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483