Kannabiksen laillistaminen?

Uusia Nokia

Kannabisosakkeet jopa 1 700% – ”seuraava Microsoft”

Kannabiksen laillistaminen USA:n Coloradon osavaltiossa on villinnyt sijoittajat. Huumeeseen liittyvien pikkuyhtiöiden senttiosakkeet ovat kallistuneet viime päivinä hurjimmillaan 1 700 prosenttia, kun sijoittajat yrittävät hyötyä mahdollisen uuden teollisuusalan syntymisestä.

Osakehurmos alkoi sen jälkeen, kun Coloradosta tuli vuodenvaihteessa ensimmäinen Yhdysvaltojen osavaltio, joka laillisti kannabiksen myynnin yli 21-vuotiaille. New Yorkissa harkitaan lakia, joka sallisi sairaaloiden käyttää huumetta sairauksien hoidossa. "

http://www.taloussanomat.fi/raha/2014/01/10/kannabisosakkeet-jopa-1-700-seuraava-microsoft/2014461/139

Tästä meillekin uusi Nokia??

10

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ratikkakuski(kok)

      Niinkö?
      Seuraava kiinteistökeinotteluni on kasvihuoneen osto

      • miesvm_1967x

        Hahaha!! Multa saat alumiinifoliota edullisesti, 700 euroa neliö. Minimitilaus 200 neliöö, halvalla nyt menee mutta menköön :D

        Lämpölamput alkaen 200 euroa kpl, minimitilaus 20 lamppua. Halvalla menee taaskin mutta menköön.

        Että tehdäänpä kaupat, tarjoan kahvit kaupantekijäisiksi Inarin Essolla.


      • Ostin jo. ;-)


      • Vieteriukko.
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Hahaha!! Multa saat alumiinifoliota edullisesti, 700 euroa neliö. Minimitilaus 200 neliöö, halvalla nyt menee mutta menköön :D

        Lämpölamput alkaen 200 euroa kpl, minimitilaus 20 lamppua. Halvalla menee taaskin mutta menköön.

        Että tehdäänpä kaupat, tarjoan kahvit kaupantekijäisiksi Inarin Essolla.

        Inarissa ei ole Essoa, ei ole koskaan ollut.


    • Sativexin omistaa näköjään GW Pharmaceuticals, eli osakkeita ostamaan vaan. Bedrocanista en usko olevan pörssissä- kyseessä siis hollantilainen lääkekannabista viljelevä yritys, jonka tuotteissa 22% THC:tä. Juuh.



      http://www.bedrocan.nl/suomi/tuotteet.html


      Kannabis on siis laillista Suomessa, mutta mitään kotimaista bisnestä ei ole, kotikasvattajia lukuunottamatta tietty.


      http://hamppu.net/mspotilas/?p=120

    • Hassua, mutta minulla olis tuohonkin tarkoitukseen hyvin sopivia hmi-lamppuja.
      En kuitenkaan ole myynyt niitä tuolle porukalle.

    • Kyllä tämä aine vielä laillistetaan kaikkialla. Mulle tosin ihan samantekevää, mutta paljon on verodollareita- ja euroja tiedossa... Aikansa pyllistelevät paskat housuissa, mutta tulevat silti siihen tulokseen, että parempi kannabiksen laillistaminen kuin uusi maailmansota tai jotain...

    • Tämä on melkein sama asia:

      https://osakeannit.fi/osakeanti/fitbiotech/

      Merkkasin noita sillä tonnilla(mikä oli minimi), olisin merkannu kymppitonnilla, muttaku ei nyt oikein ollu mistä irrottaa, enkä velekaakaan enää halua ottaa.

    • selvänänytkin

      Kyllä aivan varmasti, yhtä varmasti kuin Nalle Walhroos puhuu järkeä.

    • Tony Dinozzo

      Paljonkohan työtunteja suomessakin menetetään maanantaisten krapuloiden takia?

      Kannabiksen vaikutukset loppuvat tunnin parin jälkeen.

      Saattaisi jannut tulla vain hyvin nukkuneena maanantaina töihin jos yleistyisi. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe