Kannabisosakkeet jopa 1 700% – ”seuraava Microsoft”
Kannabiksen laillistaminen USA:n Coloradon osavaltiossa on villinnyt sijoittajat. Huumeeseen liittyvien pikkuyhtiöiden senttiosakkeet ovat kallistuneet viime päivinä hurjimmillaan 1 700 prosenttia, kun sijoittajat yrittävät hyötyä mahdollisen uuden teollisuusalan syntymisestä.
Osakehurmos alkoi sen jälkeen, kun Coloradosta tuli vuodenvaihteessa ensimmäinen Yhdysvaltojen osavaltio, joka laillisti kannabiksen myynnin yli 21-vuotiaille. New Yorkissa harkitaan lakia, joka sallisi sairaaloiden käyttää huumetta sairauksien hoidossa. "
http://www.taloussanomat.fi/raha/2014/01/10/kannabisosakkeet-jopa-1-700-seuraava-microsoft/2014461/139
Tästä meillekin uusi Nokia??
Kannabiksen laillistaminen?
10
164
Vastaukset
- Ratikkakuski(kok)
Niinkö?
Seuraava kiinteistökeinotteluni on kasvihuoneen osto- miesvm_1967x
Hahaha!! Multa saat alumiinifoliota edullisesti, 700 euroa neliö. Minimitilaus 200 neliöö, halvalla nyt menee mutta menköön :D
Lämpölamput alkaen 200 euroa kpl, minimitilaus 20 lamppua. Halvalla menee taaskin mutta menköön.
Että tehdäänpä kaupat, tarjoan kahvit kaupantekijäisiksi Inarin Essolla. - Vieteriukko.
miesvm_1967x kirjoitti:
Hahaha!! Multa saat alumiinifoliota edullisesti, 700 euroa neliö. Minimitilaus 200 neliöö, halvalla nyt menee mutta menköön :D
Lämpölamput alkaen 200 euroa kpl, minimitilaus 20 lamppua. Halvalla menee taaskin mutta menköön.
Että tehdäänpä kaupat, tarjoan kahvit kaupantekijäisiksi Inarin Essolla.Inarissa ei ole Essoa, ei ole koskaan ollut.
Sativexin omistaa näköjään GW Pharmaceuticals, eli osakkeita ostamaan vaan. Bedrocanista en usko olevan pörssissä- kyseessä siis hollantilainen lääkekannabista viljelevä yritys, jonka tuotteissa 22% THC:tä. Juuh.
http://www.bedrocan.nl/suomi/tuotteet.html
Kannabis on siis laillista Suomessa, mutta mitään kotimaista bisnestä ei ole, kotikasvattajia lukuunottamatta tietty.
http://hamppu.net/mspotilas/?p=120Hassua, mutta minulla olis tuohonkin tarkoitukseen hyvin sopivia hmi-lamppuja.
En kuitenkaan ole myynyt niitä tuolle porukalle.Kyllä tämä aine vielä laillistetaan kaikkialla. Mulle tosin ihan samantekevää, mutta paljon on verodollareita- ja euroja tiedossa... Aikansa pyllistelevät paskat housuissa, mutta tulevat silti siihen tulokseen, että parempi kannabiksen laillistaminen kuin uusi maailmansota tai jotain...
Tämä on melkein sama asia:
https://osakeannit.fi/osakeanti/fitbiotech/
Merkkasin noita sillä tonnilla(mikä oli minimi), olisin merkannu kymppitonnilla, muttaku ei nyt oikein ollu mistä irrottaa, enkä velekaakaan enää halua ottaa.- selvänänytkin
Kyllä aivan varmasti, yhtä varmasti kuin Nalle Walhroos puhuu järkeä.
- Tony Dinozzo
Paljonkohan työtunteja suomessakin menetetään maanantaisten krapuloiden takia?
Kannabiksen vaikutukset loppuvat tunnin parin jälkeen.
Saattaisi jannut tulla vain hyvin nukkuneena maanantaina töihin jos yleistyisi. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483