Putous

Hipsteri voittaa !!!

( Jee )

35

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En erityisemmin pidä koko ohjelmasta, mutta koska siitä jälleen jatkuvati tullaan jankuttamaan, niin katsoin kuitenkin ensimmäisen jakson. Ei se tälläkään kertaan ollut erityisen hauska, mutta kyllä minäkin ääneni sille hipsterille antaisin. Hienosti piirretty persvako.

      Ps. Ohjelma olisi parempi, jos Gekko pelaisi siinä petankkia ja sinä söisit pullaa.

      • Big Brother olisi parempi paikka, sillä siitä aiheutuisi suurempi hämmennys.

        Tosin BB:ssä voi olla vain idiootteja (samoin enimmäkseen myös sen katsojissa)

        TV-viihde on nykyään aika kehnoa.

        Olen muuten tavannut Tainolan ( Vainolan esikuva ) pari kertaa ja kyllä siinä hiukan samaa on (tosin siitä luultavasti tulee ohut hahmo).
        Hipsteri on niin lähellä todellisia tyyppejä, että sen on pakko pärjätä loppuun asti.
        Itsekin tunne muutaman samaan suuntaan olevan.


      • piirretty persvako..? mää luulin et se oli oikia,

        ja määkin tiedän muutaman tuollasen jo jostain taidekouluajoilta, tosin pukeutumistyyli oli sillon hieman eri.. mut maneerit ja ranteet täynnä festarirannekkeita näköjään pätee nykyäänkin..

        mur


    • niin....

      Yhdet höpöttää ja miljoona nauraa. Sirkushuveja. Silti onnellisemmaksi tulen, kun haaveilen katsovani sitä sinun seurassasi. Saisiko höpöttää? Minun unelmissani juu.

      • Varovasti siellä mielikuvitellessa, sillä minusta seuraa vain ongelmia ja rasituksia.


      • Oli aika paha:.!1#%?
        buddy-love kirjoitti:

        Varovasti siellä mielikuvitellessa, sillä minusta seuraa vain ongelmia ja rasituksia.

        .

        Siinä oli aika paha Katri-Helenasta toy boysta

        har!1

        .


      • Oli aika paha:.!1#%? kirjoitti:

        .

        Siinä oli aika paha Katri-Helenasta toy boysta

        har!1

        .

        Huomasin katsoa vasta hahmojen esittelyn kohdalta, eli en nähnyt tuota kohtaa.


      • buddy-love kirjoitti:

        Varovasti siellä mielikuvitellessa, sillä minusta seuraa vain ongelmia ja rasituksia.

        Ai niin ja kai kaikki huomasivat, että tuossa kirjoitin itselleni ja pelkästää palstamainetta kasvattaakseni.


      • Katsoin 2 sek.:!1#%?
        buddy-love kirjoitti:

        Huomasin katsoa vasta hahmojen esittelyn kohdalta, eli en nähnyt tuota kohtaa.

        .

        "Siinä kahden sekunnin aikana asetettiin Katri Helenan ja toy boyn suhde kyseenalaiseksi" (Olis ollu edes Hello Kitty)

        har!

        .


      • .....????
        Katsoin 2 sek.:!1#%? kirjoitti:

        .

        "Siinä kahden sekunnin aikana asetettiin Katri Helenan ja toy boyn suhde kyseenalaiseksi" (Olis ollu edes Hello Kitty)

        har!

        .

        Ei asetettu, mitä hittoa, pelleiltiin vain Kutrin ja kalakaveri Tommin kustannuksella.


      • niinniin...
        buddy-love kirjoitti:

        Ai niin ja kai kaikki huomasivat, että tuossa kirjoitin itselleni ja pelkästää palstamainetta kasvattaakseni.

        taitaisi se kyllä olla niinkin, että saisit katsoa Putouksen ihan itseksesi ja minä keskittyisin ratkomaan Midsommerin murhia.

        Onko sulla oikeasti jo joku mielitietty, kun selittelet näitä omiksesi?


      • kutri hölinä

      • niinniin... kirjoitti:

        taitaisi se kyllä olla niinkin, että saisit katsoa Putouksen ihan itseksesi ja minä keskittyisin ratkomaan Midsommerin murhia.

        Onko sulla oikeasti jo joku mielitietty, kun selittelet näitä omiksesi?

        Tuo on selvästi yksityisviestien aluetta.


      • minä vaan,
        buddy-love kirjoitti:

        Tuo on selvästi yksityisviestien aluetta.

        tulkitsen tämän nyt niin, että sinua ei passaa täällä enää härnätä.


      • ....................
        kutri hölinä kirjoitti:

        .

        "Ei tarvitse sanoja"

        http://static.iltalehti.fi/viihde/parodia02140111PP_vi.jpg

        HAR!1

        .

        Toy-boy tarkoittaa nuorta rakastajaa vanhalla naisella. Kuten Madonnan toyboyt. Miksi tuota suhdetta kyseenalaistettin, sehän on pikemminkin ollut pitkään salattu ikäeron takia?

        Nukke on siksi tuossa, koska halutaan näyttää että kyseessä on toy-boy, vittuilua sekin.


      • juurnäi
        .................... kirjoitti:

        Toy-boy tarkoittaa nuorta rakastajaa vanhalla naisella. Kuten Madonnan toyboyt. Miksi tuota suhdetta kyseenalaistettin, sehän on pikemminkin ollut pitkään salattu ikäeron takia?

        Nukke on siksi tuossa, koska halutaan näyttää että kyseessä on toy-boy, vittuilua sekin.

        Jep. Kaikki eivät lue Miehen Logiikka-palstaa, eivätkä tiedä että nukke= suhteen kyseenalaistaminen.(tapaus ratikka) Toyboystä oli kyse, eli nuoresta miehestä.


      • Toy boy:.!1#%+?!
        juurnäi kirjoitti:

        Jep. Kaikki eivät lue Miehen Logiikka-palstaa, eivätkä tiedä että nukke= suhteen kyseenalaistaminen.(tapaus ratikka) Toyboystä oli kyse, eli nuoresta miehestä.

        .

        http://www.youtube.com/watch?v=be7rBgc-OEE

        har!

        .


      • ---------------
        Toy boy:.!1#%+?! kirjoitti:

        .

        http://www.youtube.com/watch?v=be7rBgc-OEE

        har!

        .

        Nuorellakin naisella voi olla toy-boy. Silloin sillä ei tarkoiteta nuorempaa miestä, vaan miestä, jota käytetään vain seksiin.


    • hipsteri?


    • Hipsteri oli hauskin ja tunnistettavin, sekä ulkoisesti, että jutuiltaan. Vuosi pari sitten olin aika paljon heikäläisten kanssa tekemisissä työn puitteissa, ja olin hiukan hämmentynyt; mikä ihmisrotu tää on, kun en oikein pääse samalle levelille, vaikka kuinka koetan.. :D Mutta johtui tietysti mun iästä ja umpimielisyydestä..

      Aika hauska oli myös Armin elämäntapa-terapeutti vaimikäoli..

    • Kiskisu

      Kuustosen hahmoissa ongelmana on liika syvyys, vastaavuus tosielämään. Näinhän oli myös Jani-Petterin kanssa, matkan varrella hahmossa alkoi olla tummia sävyjä.

      Tykkäsin Anskusta :)

      • Anskuhan vasta olikin todellinen! Ja myös hyvä. Olihan Jani-Petterikin suosittu. Mä uskon, että juuri se tuttuus vetoaa. Saa sallitusti nauraa jollekin tutulle/puolitutulle ihmistyypille. Tummat sävyt on siinä ja siinä, joskus ne lisää hauskuutta, jos voi nauraa jollekin "pahalle", esittihän Chaplinkin Hitleriä.. Hipsterissä en nähnyt kovin tummia sävyjä, ainakaan vielä.


      • Kiskisu
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Anskuhan vasta olikin todellinen! Ja myös hyvä. Olihan Jani-Petterikin suosittu. Mä uskon, että juuri se tuttuus vetoaa. Saa sallitusti nauraa jollekin tutulle/puolitutulle ihmistyypille. Tummat sävyt on siinä ja siinä, joskus ne lisää hauskuutta, jos voi nauraa jollekin "pahalle", esittihän Chaplinkin Hitleriä.. Hipsterissä en nähnyt kovin tummia sävyjä, ainakaan vielä.

        Oli Jani-Petteri suosittu, en vaan muista enää monentenako tippui. Alussa vaan oltiin aivan varmoja, että Jani-Petteri voittaa. Antsku on todellinen joo, mutta ei ehkä niin avuton maailman myrskyissä kuin Jani-Petteri ja hipsterit. Se avuttomuus on surullista ja siitä se tumma varjo.

        Antskua ei ehkä pysty jatkossa kehittämään enempää, kaikki oli tässä. Vainola oli huonoin, jos nyt pitäisi joku sanoa.


      • yxinkertne,biondi
        Kiskisu kirjoitti:

        Oli Jani-Petteri suosittu, en vaan muista enää monentenako tippui. Alussa vaan oltiin aivan varmoja, että Jani-Petteri voittaa. Antsku on todellinen joo, mutta ei ehkä niin avuton maailman myrskyissä kuin Jani-Petteri ja hipsterit. Se avuttomuus on surullista ja siitä se tumma varjo.

        Antskua ei ehkä pysty jatkossa kehittämään enempää, kaikki oli tässä. Vainola oli huonoin, jos nyt pitäisi joku sanoa.

        Määki olen sial shit stunttina loppusudelmas


      • Kiskisu kirjoitti:

        Oli Jani-Petteri suosittu, en vaan muista enää monentenako tippui. Alussa vaan oltiin aivan varmoja, että Jani-Petteri voittaa. Antsku on todellinen joo, mutta ei ehkä niin avuton maailman myrskyissä kuin Jani-Petteri ja hipsterit. Se avuttomuus on surullista ja siitä se tumma varjo.

        Antskua ei ehkä pysty jatkossa kehittämään enempää, kaikki oli tässä. Vainola oli huonoin, jos nyt pitäisi joku sanoa.

        Musta siinä Jani-Petterissä oli valona kuitenkin se koulukiusaaja-Terolle nauraminen, Jani-Petterin ollessa kuitenkin "sankari". Hipsterit taas ovat muoti-ilmiö, heitä ei joukkona pidetä mitenkään säälittävinä, vaan omasta mielestään ovat edelläkävijöitä tms.

        Joo, samaa mietin Anskusta, että kehittyykö siitä..Vainola olisi saanut olla tunnistamattomampi, eikä suora henkilö-parodia, yleisemmin juorutoimittajia koskeva. Mutta nyt öitä, aamulla aikainen herätys..


    • oijoi!
      • Saariluoman mukaan, alunperin oli tarkoitus tehdä parodiaa julkkiksIsta.


      • Mission Impossible:.
        runontaja kirjoitti:

        Saariluoman mukaan, alunperin oli tarkoitus tehdä parodiaa julkkiksIsta.

        .

        "Miten voi tehdä parodiaa parodiasta???????"

        har!

        .


      • aImis
        Mission Impossible:. kirjoitti:

        .

        "Miten voi tehdä parodiaa parodiasta???????"

        har!

        .

        Et sinä persu-Lehtinen voi ymmärtää:(


      • ahaa,
        runontaja kirjoitti:

        Saariluoman mukaan, alunperin oli tarkoitus tehdä parodiaa julkkiksIsta.

        mutta tällä ei siis ole julkkisesikuvaa kuin ehkä Pasilan kautta (niillä kun on monilla hahmoilla esikuvat...)


      • Hahmoista puutetta:.
        ahaa, kirjoitti:

        mutta tällä ei siis ole julkkisesikuvaa kuin ehkä Pasilan kautta (niillä kun on monilla hahmoilla esikuvat...)

        .

        Ehkä tuo piirroshahmo on kaikista puhuttelevin

        .


    • miks tehdään edes?

      Kyllä on typerä ohjelma!

    • Tuskin..

      Muualla kuin etelä-suomessa ei edes tiedetä, mikä on hipsteri.

      • Tuo voi olla totta. Antskulla taitaa olla aika suuri voitto-mahdollisuus. Tosin lapset äänestää suurilta osin, ja heihin hahmo ei oikein vetoa. Antsku on heille ihan tavis-nainen, kuten vaikka oma äiti. Ei mikään sketsihahmo..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe