1960-luvulla, ja vielä 1970-luvullakin, myytiin omakotitalojen asukkaille hyönteismyrkkyä nimeltä "Täystuho". Nyt ei enää myydä. Mihin katosi "Täystuho"?
Sitä myytiin keltaisissa, nuuskarasioiden kokoisissa ja muotoisissa purkeissa, ja purkin kyljessä oli reikä, josta hyönteismyrkky puhallettiin esim. seinähirsien väliin puristamalla kantta alaspäin.
MIhin katosi hyönteismyrkky "TÄYSTUHO"?
17
911
Vastaukset
- Direktiivi
EU kielsi.
- Vietnamin vitamiini
Joo me tehtiin siittä ruutia..kai se oli DDT ä ei sitä saa..se tappaa kommareita!
- aaaffffa
Kyllä, DDT:tä se oli. tuolla on kuvakin täystuhosta
http://fi.wikipedia.org/wiki/Diklooridifenyylitrikloorietaani - Tappaa talossa ja pu
"Syyskuussa 2006 Maailman terveysjärjestö salli uudelleen DDT:n käytön hyönteismyrkkynä malaria-alueilla."
Kappas vain, aina sitä oppii jotain uutta, luulin että DDT: olisi niin vaarallista että ei saisi enää käyttää. Ilmeisen hyvä aine siis.- starvin-marvin
Vaarallista se on edelleen, mutta ei kai niillä afrikan kärpässilmillä ole mitään arvoa joten rohkeasti vain DDT peliin!
- juupa juu
kuinkahan paljon sieltäkin tuodaan ruokaa, jota ME syödään? eli DDT rikastuu meidänkin elimistöön.
- lapsiparat?
Kun olin lapsi sitä suihkailtiin ikkunalaudoille ja se tappoi kärpäset,
myös navetassa,
eipä tajuttu että se on mykkyä myös ihmiselle. - EK>DDT
Nykyään samaa tuotetta myydään nimellä Kokoomus.
- Se on myrkky
Kannabiksen nimellä sitä yritetään markkinoida. Tappaa talossa, kadulla ja puutarhassa.
- Tuhotäysi
Sen tilalle tuli Esko Aho joka tappoi taloissa ja puutarhoissa.
KesKusta ,KesKusta ,KesKusta. - knddnkdmnfbxxdlxf
Eu kielsi kun oli liian paha kilpailija. Johan sen nimikin kertoi.
- Heikki Sinsemilla
Mulla on muutama avaamaton purkki, 60-luvulta. 10 euroa kappale.
- kusemm
niin, mihin se SKDL katosi ??????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760