Mitä mieltä olette miehet fitness-naisista?

mitä mieltä????

Eli naisista, joilla on paljon lihasta ja treenaavat tavoitteellisesti ja kovilla raudoilla?

Onko lihaksikas nainen pelottava? Kumpi on mielestäsi kauniimpi, hoikka ja ns. "normaalikroppainen" vai fitness-nainen? Perustelut.

40

1508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinn

lihaksikas parempi. Siksi

• hugy

keskikokoinen mut muodokas on paras,
      ei siis liian hoikka eikä liian läski.
      t.mies30wsbavafdf

• Tuollaista mietin

Ei ole pelottava, jos ei muuten ole luonteeltaan pelottava.

Pidän sporttisista naisista, kunhan ei mene liiallisuuksiin. Sellainen täysin rasvaton ei ole enää kovin naisellisen näköinen. Fitnesstytöillä lihasten koko on yleensä ihan ok, mutta bodarinaisilla menee yleensä yli.

Eniten joissain fitnessnaisissa häiritsee sellainen liiallinen äijämäisyys. Se että kun treenataan niillä isoilla painoilla, niin sitten ollaan vähän koppavan oloisia ja jotenkin kilpaillaan jatkuvasti miehiä vastaan. En halua äijämäistä naista, vaan naisellisen naisen. Myös pakkomielteinen kaloreiden laskeminen yms. on rasittavaa.

Toisin sanoen en varmaan voisi seurustella minkään ammattimaisesti treenaavan kanssa, mutta harrastuksena ok, kunhan ei hallitse naisen koko elämää. Kunnosta huolta pitäminen on plussaa, mutta pakkomielteinen kropanpalvonta kertoo turhan pinnallisista arvoista.

• ...

No mitähän noista voisi olla mieltä.

Hoikka
      Normi
      Fitness (bikini, figure, physique)
      Bodybuilding

Kaikki voivat näyttää oikein hyvältä ja kasvoissa se se kuitenkin on tärkein osa seksikkyydestä

Monica Mowi / Monica Mollica sitä kehonrakennus osastoa
      http://1.bp.blogspot.com/-lHNeJ-8SVvk/TqTJ_5ZT0qI/AAAAAAAAjF0/cEGimW617bk/s1600/monica mollica (6).jpg

Sarah Backman sitä raskaampaa Fitness osastoa
      http://www.girlswithmuscle.com/images/full/574589976.jpg

Joku hoikka
      http://img.clothingdo.com/pri/o/201207/Beautiful-Thin-Cup-A-3-4-Cup-Contour-Basic-Women-s-Bras-13720-28472.jpg

Joku normi vartaloinen kait.
      https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQu-fXPgXHb1ZVYUnZY-E5g-JkVQWBLYo45YSKx_4G2PO4vnmgn

Noista ehkä nopeiten juoksisin Sarah Backmanin perässä, mutta sepä vaan johtuu siitä, että hän kasvonsa miellyttävät minua kovasti.

• ätmimolmi

tunnen pintapuolisesti erään fitnes naisen. Koittaa kalastella multa kehuja nimittäen itseään läskiksi tietyissä asiayhteyksissä joihinki mun heittoihin sanoo huumorilla 'haukutko mua läskiks" jolloin mun pitäis ilmeisesti vuolaasti alkaa kehua hänen muotojaan. Hieman itserakas vaikutelma jäänyt tästä yhdestä. Muista fitnestytöistä en tiedä.

• Kiskisu

Yksi ystäväni on menestynytkin fitness-kisaaja. Aina hän on ollut kaunis ja hoikka, nyt vielä enemmän kiinnittää huomiota ulkonäköönsä. Mutta on komplekseja, komplekseja, komplekseja. Niiden voittamiseen fitness ei ole tuonut ratkaisua. Ainakaan vielä.

• atm #5334

En ole tuntenut yhtäkään ikinä. Kivaltahan he salilla ainakin näyttävät ja terveellinen elämäntapa on plussaa joka tilanteessa. Ajatuksen tasolla siis fitness-naiset ovat heti lähtöruudussa kiinnostavia. Toki lopullinen kuva syntyy vasta sen jälkeen, kun nainen on avannut suunsa ja veikkaisin, että fitness-typyt eivät noin keskimäärin ole siinä kauhean vahvoilla.

• ...

Veikkaan että ovat keskivertoa vahvemmilla siinä asiassa. heistä ainakaan itselläni ei tule mieleen ensimmäisenä aivoton salkkarin tuijottaja, joka ei edes tiedä missä Japani sijaitsee.

• atm #5334
        ... kirjoitti:

Veikkaan että ovat keskivertoa vahvemmilla siinä asiassa. heistä ainakaan itselläni ei tule mieleen ensimmäisenä aivoton salkkarin tuijottaja, joka ei edes tiedä missä Japani sijaitsee.

Joskus lueskelin naisten fitness-blogeja. Ainakin niiden pitäjät olivat sen verran vahvasti omaan ulkonäköönsä keskittyneitä, naiivin oloisia ja todella erilaisia kuin minä, etten pystyisi aidosti kiinnostumaan. Toki joku 5 naista ei riitä päteväksi otokseksi. Pidän eniten hipihtävistä luomunaisista, mutta he kuntoilevat käsittääkseni suhteellisen harvoin... Toki tämä kaikki on vaan ihan mutua, kun en oikeasti tunne yhtäkään naista.

• ...
        atm #5334 kirjoitti:

Joskus lueskelin naisten fitness-blogeja. Ainakin niiden pitäjät olivat sen verran vahvasti omaan ulkonäköönsä keskittyneitä, naiivin oloisia ja todella erilaisia kuin minä, etten pystyisi aidosti kiinnostumaan. Toki joku 5 naista ei riitä päteväksi otokseksi. Pidän eniten hipihtävistä luomunaisista, mutta he kuntoilevat käsittääkseni suhteellisen harvoin... Toki tämä kaikki on vaan ihan mutua, kun en oikeasti tunne yhtäkään naista.

Fitness-blogit keskittyy juurikin siihen fyysiseen kehityksen. Mistäs sitä siellä odottaa puhuttavan, kun harrastuksen idea on ulkomuodon muokkaus.

Ja ulkonäön muokkaus harrastus kun ei tarkoita tyhmyyttä tai pinnallisuutta muuten. Hipeillä on ihmeellisen pinnalisia ja yksiulotteisia käsityksiä maailmasta ja ihmisistä myös.
        Jollain missikilpailijalla voi oikeasti olla harrastuksena bikini-fitness ja ulkonäkö tärkeä ja sen lisäksi tuolla voi olla 130 äo ja biologin paperit työn alla. Ei pidä nähdä ihmisiä liian pinnallisesti. Eli ota huomioon mihin voit itse sortua tässä.

• atm #5334
        ... kirjoitti:

Fitness-blogit keskittyy juurikin siihen fyysiseen kehityksen. Mistäs sitä siellä odottaa puhuttavan, kun harrastuksen idea on ulkomuodon muokkaus.

Ja ulkonäön muokkaus harrastus kun ei tarkoita tyhmyyttä tai pinnallisuutta muuten. Hipeillä on ihmeellisen pinnalisia ja yksiulotteisia käsityksiä maailmasta ja ihmisistä myös.
        Jollain missikilpailijalla voi oikeasti olla harrastuksena bikini-fitness ja ulkonäkö tärkeä ja sen lisäksi tuolla voi olla 130 äo ja biologin paperit työn alla. Ei pidä nähdä ihmisiä liian pinnallisesti. Eli ota huomioon mihin voit itse sortua tässä.

Ok, mutta korkea älykkyysosamäärä ja yliopisto-opinnot eivät tee ihmisestä välttämättä oikealla tavalla fiksua. Hyvä opiskelija voi olla sietämätön ja myös pinnallinen ihminen. Eli mieti sinäkin myös tuotakin puolta.

• ...
        atm #5334 kirjoitti:

Ok, mutta korkea älykkyysosamäärä ja yliopisto-opinnot eivät tee ihmisestä välttämättä oikealla tavalla fiksua. Hyvä opiskelija voi olla sietämätön ja myös pinnallinen ihminen. Eli mieti sinäkin myös tuotakin puolta.

Voi olla, vaan voi olla että ei ole. Näistä jutuista ei pidä liikaa päätellä.

• Kunnollinen mies

Minua vituttaa, että miksi fitness nainen ei voi kelpuuttaa hoikkaa miestä vaan pitää olla joku lihaskimppu.

Kyllähän lihaksikkaille miehillekkin kelpaa tavallinen hoikka nainen.

• ulkonäöstä

Jos säilyttää kuitenkin naisellisuutensa, eikä vedä massan kasvatusta liiallisuuksiin.

Tässä esimerkki fitness-naisesta, joka on ilo silmälle: thenicolemejia.com

• sitä mieltä

Liikunnallisuus ja lihomisen välttäminen on plussaa. Liiallinen kehon rasvaprosentin laskeminen ja lihasten kasvattaminen on miinusta. Moni myös syö järjettömiä määriä lihaa ja maitotuotteita.

• ................

Kauniita naisia. Hyvin kehittyneet lihakset ovat naisellakin kauniit eikä naisen tarvitse edes olla laihduttanut kisakuntoon ollakseen kaunis. Mulle tulee tuollaisesta naisesta mieleen terveet elämäntavat ja elinvoimaisuus sekä tietysti viisari värähtää. Mutta bodari naiset jotka ovat hankkineet lihaksensa ottamalla valtavia määriä hormoneja ja steroideja eivät enää ole kauniita.

• dsdfbg

Kyllähän mulle kelpais mutta harmillisesti itsenikin pitäisi alkaa treenaamaan koska tuskin kellään noista naisista on mitään kukkakeppifetissiä miehen suhteen.

• joo gaa

Hyväkuntoiset jooganaiset ovat paremman näköisiä. Ei ylisuuria lihaksia ja luomutissit on vielä jäljellä kun ei ole laihdutettu liikaa.

• mies.

No jos pitää valita niin normikroppainen nainen on seksikkäämpi. Ei fitness naisis mitään vikaa ole mut isot lihakset ei mieletäni ole seksikkäät naisella.

Ei seksikäs:
      https://www.pinterest.com/pin/91549804899027073/
      https://www.pinterest.com/pin/91549804898961067/

Seksikäs:
      http://media.photobucket.com/user/kuliandr/media/Sexy Girls/258.jpg.html?filters[term]=sexy women bikini&filters[primary]=images&filters[secondary]=videos&sort=1&o=23

http://media.photobucket.com/user/kuliandr/media/Sexy Girls/9.jpg.html?filters[term]=sexy women bikini&filters[primary]=images&sort=1&o=29

http://media.photobucket.com/user/pastaed9793/media/woman/Bikini/flag_bikini_10.jpg.html?filters[term]=woman in bikini&filters[primary]=images&filters[secondary]=videos&sort=1&o=13

• Sit laitat vielä sen normikroppaisen, okei toi aussilippulikka oli lähellä muut lähempänä fittnesiä ku normia.

• crocuta kirjoitti:

Sit laitat vielä sen normikroppaisen, okei toi aussilippulikka oli lähellä muut lähempänä fittnesiä ku normia.

Mun elämä se on helppoa, ku siinä oli 5 seksikästä.

• 16 + 3

Fitness-tytöt eivät minua hirveästi kiinnosta vaikka ovatkin kauniita. Pidän enemmän tavallisista tyttösistä joilla on naisellisia muotoja.

• mies.

• Kaks ekaa oli aika fittnesiä joo alakropaltaan.

• ätmi-sinkku

• jaamitäfitnessiä?

Nuo mimmit ei kyllä ole mitään rautaa nähneetkään, ihan ovat tavan aerobikkaajia, jos sitäkään. Kauniita toki kyllä. Ainakin tuossa iässä.

• atm. espoo

Jos naista halaa niin en halua että sen luut tuntuvat että sen verran pitäis olla lihaa luiden päällä. Tuo viimeisen kuvan nainen on aika täydellinen kropaltaan ja nuo muutama muukin on hyviä.

• "Eli naisista, joilla on paljon lihasta ja treenaavat tavoitteellisesti ja kovilla raudoilla?"

-Hyvä vain jos nainen treenaa tavoitteellisesti ja kovilla raudoilla. =)

Ne "kovat raudat" on vaan niiiiiiiiin suhteellinen käsite. Kun valtaosa naisista treenaa aivan liian pienillä raudoilla ja täysin olemattomalla intensiteetillä...

Se "paljon lihasta" pitäisi myös määritellä. Naiselle kun ei hirveän helposti sitä lihasta tule, vaikka treenaisikin kovaa ja söisi oikein...

"Onko lihaksikas nainen pelottava?"

-Vain jos mies on epävarma itsestään. ;)

"Kumpi on mielestäsi kauniimpi, hoikka ja ns. "normaalikroppainen" vai fitness-nainen? "

-Ehdottomasti fitness-nainen!! =D

Ihan siitä syystä kun itse treenaan kovaa ja myös työkseni ja elän terveellisesti, ni tottakai silloin arvostan samoja arvoja kumppanissaani. =)

• 18 + 14

Fitness on kyllä aika herkkua.. en valittais. Haba on aina siistiä. Kaikilla.

• Ei roinaukselle

Roinaajat on kuvottavia.

• 11 + 9

Ei vähä pahaa tee.

• damaged goods
        11 + 9 kirjoitti:

Ei vähä pahaa tee.

Joku niiden fitness-beibien ränninkin on jo ehtinyt roinaamaan.

• Metodit

Ei tarvitse roinata ollakseen hyvässä fyysisessä kunnossa, oikeanlainen ruokavalio ja säännöllinen kova treeni tuottaa tuloksia.

• Normaali

Hoikka ja normaalivartaloinen on oma ihanne. Jos rupeaa hauslihaksia näkymään, niin se on minulle iso turn-off. Mun silmissä naisesta katoaa naisellisuus jos sille rupeaa tulemaan lihaksia.

• ....................
      • Ei nyt kummankaan kuvan naisella ollut niin paljoa lihasta, että se olisi ollut mitenkään turn-off, ainakaan meikäläiselle.

Sen sijaan alemman kuvan nainen oli asenteeltaan hyvin "äijämäinen" mikä sitten on taas 100% aina ja ehdottomasti turn-off.

Tosin hän oli ottelutilanteessa, että sikäli häntä ei voi verrata ylemmän kuvan naiseen...

• aitoa naista bitte

Kovin on suhteellinen käsitys..Kovilla raudoilla tarkoitat kait 150 kg:n painoja?
      Tai ylipäätään 100 ?Ei pelottava vaan kuvottaa. Ruma, ei sitä voi suhteuttaa, koko laji tuo mieleen ainoastaan vain roinaamisen ja kusettamisen, joten otan mielumin 100 kg ja 100 cm pitkän ja painoisen hieman tukevamman ladyn kun naisen jolla on niin rankat itsetunto ongelmat, että sen pitää säheltää tuollaisten toisarvoisten asioitten kanssa. Ainakin tietää saavansa 100 kg aitoa naista.

"Lihava",tukeva,normaali,hoikka,laiha kaikki menee, mutta lihaksikas nainen kertoo ihan riittävästi järjenjuoksusta ja siitä paljonko tuollaiselle hormooni hörhölle jää aikaa parisuhteeseen. Siinä normaalin ja tukevan rajamaastossa on oma valintani. Tossa tulin lenkiltä 30 km ja on aika sama onko siellä seuraa vai ei ,eli omatkaan urheilusuoriteeni eivät millään tavalla ole sidoksissa siihen, että onko toinen ylipäätään liikunnasta innostuva..Olisipa sitten joku keittänyt kahvit valmiiksi kun nyt jouduin tekemään senkin itse.

Kyllä me siitä lähdetään, että otetaan se nainen jonka virtsa menee Wadan testeissä läpi..Eikä sitä jonka virtsa on vihreää.

• piiloalfa

Minustakin kehonrakennus on hieman hölmöä puuhaa, mutta on sekin huomattavasti parempi vaihtoehto kuin se, ette liiku ollenkaan. Lihasten kasvatus ja voimatreeni ovat kuitenkin kaksi eri asiaa. Onko esimerkiksi tuon videon nainen jotenkin liian lihaksikkaan näköinen mielestäsi: https://www.youtube.com/watch?v=TTbi0l8CPpY

• aitoa naista bitte
        piiloalfa kirjoitti:

Minustakin kehonrakennus on hieman hölmöä puuhaa, mutta on sekin huomattavasti parempi vaihtoehto kuin se, ette liiku ollenkaan. Lihasten kasvatus ja voimatreeni ovat kuitenkin kaksi eri asiaa. Onko esimerkiksi tuon videon nainen jotenkin liian lihaksikkaan näköinen mielestäsi: https://www.youtube.com/watch?v=TTbi0l8CPpY

Niin no kyse oli fitneshyypiöistä eikä niinkään siitä liikuuko vai ei, vaikkakin sen assosisaation ehkä tuosta tekstistäni saa. Molemmat ovat turhia
        siinä kun kantaa lapsia tulee voimaa riittävästi, luonto hoitaa...
        Kyllähän tuo nyt alkaa olemaan, vettä on pohkeissa ja pylly kuin
        seitsämän leivän uuni.. Samoin rinta/hartia alkaa tulemaan liikaa ulos ja rinnat
        on tuhottu lähinnä tuosta äkkiä antaa arvion "laihaläski"..Nyt kun tuollaisenkin termin kuulin... =D..Eikä tuossa ole vielä mitään tuloksia.

Jos leikittelemme ajatuksella, että elämme noin 60-70 vuotiaiksi
        ja siitä ajasta nukumme jotain 8 vuotta ja nyt olemme 33 niin
        mitenkä itse näet..Onko tuo kuolemaa pakoon juokseminen älykästä?
        Vai onko kenties kyse (inhoan seuraavaa kohtaa) narsismista [keho] (puhutaan siis siitä toisesta narsismin arkityypistä joita on 50% sairastavista)?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2176
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1557
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      80
      1275
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1226
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1014
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      932
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe